Ruošiausi kažką naujo parašyt, o jūs kaip tik ir prikėlėt šią temą...
Taigi visų pirma dėl sedynių, tai taip, viskas su jom gerai. Didelis dėkui Pauliui. Tik dar reikia tų galinės sedynės šoninių dalių ir galbūt palangės, jei savos nepritaikysiu... O šiaip veliurines sedynės pasirodė ne tokios minkstos kaip medžiaginės, nes anos buvo tarsi foteliai, taciau šios mažiau išsėdėtos ir netgi patogesnes vairavimui. Taipogi grazesnės. Galbūt ryt nuotrauką idėsiu.
Na, o nuo rudens nieko labai daug ir nedariau bx'iukui, nors buvo nutike keletas nutikimų.
Pirmasis ivyko berods spalio menesį. Vasarą buvo pakeista vairo kolonėlė, o į ją sukasi pavarų dėžės traukių tvirtinimas. Taigi viena vakarą bx'as mane nemenkai išgasdino, kai sankryzoje dingo begiai ir pavaru svirtis pradejo laisvai tabaluot. Mintyse jau buvau vos ne pavaru deze pakeites, taciau pasikonsultavau su Tadu ir Deimantuku, ir kitą dieną radus šią bėdą pavyko pakankamai lengvai susitvarkyt. Tiesa, Deimantukas patare ta varzta isukti su varztu klijais, kadangi jis neturi pilnai įsisukti, tačiau ir atsisukti jam negalima. Taigi taip ir padariau, taciau pries kelias savaites besitvarkant pastebejau, kad per du menesius tas varztas vėl atsilaisvino. Kažin nuo ko tai gali būt?
Veliau surudijo duslintuvo vamzdis ir pajudant nuo sankryžos nukrito galinis bakelis. Šiaip buvo keista, kad be galinio bakelio variklio garsas buvo pakankamai normalus. Dirbant laisvom apsukom netgi beveik nesiskyre nuo iprasto garso ir iš pradžių netgi važiuojant didesnėmis apsukomis garsas nenervino, netgi kartais patikdavo specialiai spustelt akseleratorių, kad išgirst tą pakankamai malonų žemo dažnio garsą, taciau iki kol susivirinau duslintuva tas garsas visgi gerokai nuvargino. Virinant duslintuvą nutiko nemalonus įvykis. Keliant mašiną su dviem autokrautuvais vienas šonas nuslydo ir gerokai sulankstė keleivio pusės slenkstį. Pasirodo nors iš išorės jis atrodė pakankamai geros būklės, tačiau iš vidaus metalas neblogai surudijęs ir pakankamai lengvai lankstosi. Rytoj įkelsiu foto kaip ten dabar atrodo.
Dar per šį laiką buvau išsiardęs valytuvų varikliuką ir salono pečiuko varikliuką, kadangi jame nekontaktavo minuso laidas. Patiko tai, kad ten po priekiniu stiklu viskas labai nesunkiai ardosi. Taigi isardes sutvarkiau ta kontakto nebuvimą, tačiau pats varikliukas turi šiokį tokį ašinį laisvumą ir jis karts nuo karto besisukdamas sukelia nemalonų garsą. Po išardymo ir sudėjimo jis galbut netgi dažniau pradėjo taip elgtis. Sutvarkyt tikriausiai nelabai kas imsis tokio dalyko, tad galbut reiks pirkti dėvėta varikliuką. Deimantuk, gal turite atliekamą geros buklės?
Dar nepatiko valytuvo ašinis laisvumas (kaip suprantu, tai čia bx'ų liga), tačiau atgal sudėjau nieko nedaręs, kadangi tuo metu neturėjau pakankamai laiko. Ten ivorės išdilę, tai norėjau jūsų paklaust, kadangi žinau, kad ir Tadas ir Deimantukas tvarkė šią vietą, tai jūs ten iškalėt seną ivorę ir naują idėjot ar kaip tvarkėt šitą bėdą? Labai laukiami patarimai del šio dalyko, kadangi reik ir man ten tvarkytis.
Taipogi pagaliau pasikeičiau vairuotojo durelių spynelę, tad pagaliau nebereikia atsirakinėt mašinos per keleivio pusę. Didelis patogumas
Daugiau lyg ir nieko nenuveikiau. Rytoj susitariau su Alytiškiu meistru, kad sferas patikrintu ir užpildytų jeigu reikės, o vėliau bandysiu galbūt pats keist LHM'ą. Viskas su ta procedūra daugmaž aišku. Tik dėl aukščio korektorių yra neaiškumų. Dar ir patį aukštį tikriausiai reiktų pasireguliuot. Na žodžiu turbūt vėliau bus klausimų ir iš šitos operos...
Tai tiek šiam kartui...