WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 15 2024, 21:32

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 140 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 ELLIPSIS 10 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgs 04 2011, 15:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Trecioj foto kur matosi priekis,tai keleivio puseje buferis ten taip pakrites ar kas ten?kazkaip ta vieta nelabai ziuri graziai :)

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 04 2011, 17:15 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2011, 22:53
Pranešimai: 160
Miestas: Vilnius-Alytus
Deja, bet taip... Priekinis buferis stovi kreivokai. Kaip suprantu, tai dėl to, kad bx'as buvo muštas į priekį šiek tiek ir keistas buferis. Man irgi nepatinka, kad jis kreivokai stovi, bet kol kas gerai ir taip. Gal kada reiks paziuret del ko jis kreivas.

Bet tai kodėl žmonės pirmiausia pastebi trūkumus... :lol:

_________________
Ex BX 19RD Royale...
Ex Xantia 1.9TD 98m...

EX Peugeot 406 1.9TD 98m
Ex SAAB 9-5 2.0 LPG 97m
Peugeot 406 coupe 2.2HDI 02m...


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 04 2011, 18:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Nes BX, kad ir kaip pažvelgsi žmonių žvilgsniu, nėra graži mašina. Tik kai kuriems patinka, pvz man :) Šaunus tavo BX, važinėk, tvarkykis ir važinėk.

Kaip tos sėdynės? Baisiai pripelijusios? Maniškis BXas kai pastovėjo ilgai drėgnam garaže irgi visas salonas buvo pripelijęs, bet taip paviršiskai. Viskas valėsi vos ne braukiant su ranka, gal joms tik tiek ir reikia? O kvapas greit išsivėdina tokioj vietoj, jei toliau sąlygos neleidžia plist. Kitu atveju, manau, cheminis valymas padėtų. O ir salono neprišlapins, kai atveši išimtas sėdynes.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2012, 16:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
niekas ten nera baisiai pripelije, maziau bijot tik reikejo.

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2012, 16:30 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Pelėsis girdėjau sveika. Yra sūriai su pelėsiais. :D

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2012, 17:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
tikri varliaedziu suriai :D

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2012, 17:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Tai ką ir kalbu, kad veliūras nelabai pripelija, paviršiniai atsiranda, kurie lengvai valosi.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2012, 19:26 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Jei rimtai,-taip. Per remontus stovinčio bx sėdynės papelydavo, bet nesunkiai nuvalydavau. Aišku vidinę drėgmę,kiek ten jos prisikaupdavo, reikdavo išvaryti jau važinėjant,vėdinant. Ne bėda.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 11 2012, 01:53 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2011, 22:53
Pranešimai: 160
Miestas: Vilnius-Alytus
Ruošiausi kažką naujo parašyt, o jūs kaip tik ir prikėlėt šią temą... <<

Taigi visų pirma dėl sedynių, tai taip, viskas su jom gerai. Didelis dėkui Pauliui. Tik dar reikia tų galinės sedynės šoninių dalių ir galbūt palangės, jei savos nepritaikysiu... O šiaip veliurines sedynės pasirodė ne tokios minkstos kaip medžiaginės, nes anos buvo tarsi foteliai, taciau šios mažiau išsėdėtos ir netgi patogesnes vairavimui. Taipogi grazesnės. Galbūt ryt nuotrauką idėsiu.

Na, o nuo rudens nieko labai daug ir nedariau bx'iukui, nors buvo nutike keletas nutikimų.

Pirmasis ivyko berods spalio menesį. Vasarą buvo pakeista vairo kolonėlė, o į ją sukasi pavarų dėžės traukių tvirtinimas. Taigi viena vakarą bx'as mane nemenkai išgasdino, kai sankryzoje dingo begiai ir pavaru svirtis pradejo laisvai tabaluot. Mintyse jau buvau vos ne pavaru deze pakeites, taciau pasikonsultavau su Tadu ir Deimantuku, ir kitą dieną radus šią bėdą pavyko pakankamai lengvai susitvarkyt. Tiesa, Deimantukas patare ta varzta isukti su varztu klijais, kadangi jis neturi pilnai įsisukti, tačiau ir atsisukti jam negalima. Taigi taip ir padariau, taciau pries kelias savaites besitvarkant pastebejau, kad per du menesius tas varztas vėl atsilaisvino. Kažin nuo ko tai gali būt?

Veliau surudijo duslintuvo vamzdis ir pajudant nuo sankryžos nukrito galinis bakelis. Šiaip buvo keista, kad be galinio bakelio variklio garsas buvo pakankamai normalus. Dirbant laisvom apsukom netgi beveik nesiskyre nuo iprasto garso ir iš pradžių netgi važiuojant didesnėmis apsukomis garsas nenervino, netgi kartais patikdavo specialiai spustelt akseleratorių, kad išgirst tą pakankamai malonų žemo dažnio garsą, taciau iki kol susivirinau duslintuva tas garsas visgi gerokai nuvargino. Virinant duslintuvą nutiko nemalonus įvykis. Keliant mašiną su dviem autokrautuvais vienas šonas nuslydo ir gerokai sulankstė keleivio pusės slenkstį. Pasirodo nors iš išorės jis atrodė pakankamai geros būklės, tačiau iš vidaus metalas neblogai surudijęs ir pakankamai lengvai lankstosi. Rytoj įkelsiu foto kaip ten dabar atrodo.

Dar per šį laiką buvau išsiardęs valytuvų varikliuką ir salono pečiuko varikliuką, kadangi jame nekontaktavo minuso laidas. Patiko tai, kad ten po priekiniu stiklu viskas labai nesunkiai ardosi. Taigi isardes sutvarkiau ta kontakto nebuvimą, tačiau pats varikliukas turi šiokį tokį ašinį laisvumą ir jis karts nuo karto besisukdamas sukelia nemalonų garsą. Po išardymo ir sudėjimo jis galbut netgi dažniau pradėjo taip elgtis. Sutvarkyt tikriausiai nelabai kas imsis tokio dalyko, tad galbut reiks pirkti dėvėta varikliuką. Deimantuk, gal turite atliekamą geros buklės?

Dar nepatiko valytuvo ašinis laisvumas (kaip suprantu, tai čia bx'ų liga), tačiau atgal sudėjau nieko nedaręs, kadangi tuo metu neturėjau pakankamai laiko. Ten ivorės išdilę, tai norėjau jūsų paklaust, kadangi žinau, kad ir Tadas ir Deimantukas tvarkė šią vietą, tai jūs ten iškalėt seną ivorę ir naują idėjot ar kaip tvarkėt šitą bėdą? Labai laukiami patarimai del šio dalyko, kadangi reik ir man ten tvarkytis.

Taipogi pagaliau pasikeičiau vairuotojo durelių spynelę, tad pagaliau nebereikia atsirakinėt mašinos per keleivio pusę. Didelis patogumas ;)

Daugiau lyg ir nieko nenuveikiau. Rytoj susitariau su Alytiškiu meistru, kad sferas patikrintu ir užpildytų jeigu reikės, o vėliau bandysiu galbūt pats keist LHM'ą. Viskas su ta procedūra daugmaž aišku. Tik dėl aukščio korektorių yra neaiškumų. Dar ir patį aukštį tikriausiai reiktų pasireguliuot. Na žodžiu turbūt vėliau bus klausimų ir iš šitos operos... :sfera:

Tai tiek šiam kartui... <<

_________________
Ex BX 19RD Royale...
Ex Xantia 1.9TD 98m...

EX Peugeot 406 1.9TD 98m
Ex SAAB 9-5 2.0 LPG 97m
Peugeot 406 coupe 2.2HDI 02m...


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 11 2012, 03:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Įvorės dvi iš abiejų ašies galų. Man ji buvo tiek išdilusi ir papuvusi - su grioviais įvorių vietose, kad teko primityviu būdu (drelė + švirtinis popierius) patekinti, kad nors kiek pralyginčiau paviršių. Panašias į reikalingas įvores gavau starterių ir generatorių remonto/dalių parduotuvėj (Dagas). Jie ten turi katalogus su matmenim ir gali pasirinkti, kokios tinkamiausios. Sau paėmiau su tinkamu išoriniu diametru ir kiek didesniu, nei reikalingas, vidiniu, liko berods 0,2mm laisvės. Bet tai kurkas mažiau, nei buvę 2-3mm ir ovaliai. Buvo ir truputį per ilgos, bet tai neproblema patvarkyti jas supresavus (ar švelniai su meduku įkalus) į vietą. O jei visai mažai, galima tiesiog išimti šaibą. Mokėjau po 2-3Lt už įvorę.
Tepiau grafitiniu tepalu, kad išplovus naftos pagrindą, liktų nors kiek sauso tepimo. O gal tiesiog prigramdžiau grafito į paprastą tepalą, nepamenu :D

Beje, tvarkant ašį - atsargiai, kad nesužeisti galuose esančių bumbuliukų šlangutei užmauti - per ašį leidžiamas vanduo langui plauti. Tie bumbuliukai būna gana papuvę ir trapūs, aš vieną nulaužiau ir paskui teko mąstyti.

Sėkmės tvarkant ir kuriant. Pačio darbo ten nedaug, tik kūryba ir mąstymas gali užtrukti, kai nenumatyti atvejai užklumpa, čia neišeina pakeist visą dalį :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 12 2012, 19:19 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2011, 22:53
Pranešimai: 160
Miestas: Vilnius-Alytus
Dėkui už išsamų aprašymą, Tadai ;) reiks artimiausiu metu bandyt kažką kurt ;)

Na, o vakar pripildė bx'o sferas. Teko pildyti visas visas 5 sferas. Tikiuosi, kad dabar kaip minimum bent kokiem dviem metam dėl sferų bus ramu. Ir šiaip pastebėjau, kad bx'as tapo lyg ir standesnis ir priekis mažiau barška važiuojant per duobes (nors tiksliai to dar negaliu teigt). Tačiau ar galėjo barškėt priekis važiuojant duobėtu keliu dėl per mažo slėgio sferose?
Taip pat prieš pildant sferas galas po važiavimo nukrisdavo per kokią valandą, o priekis po nakties irgi būdavo šiek tiek nusėdęs. O štai dabar po nakties aukštis beveik nepakinta.

Kaip žadėjau įdedu sulenkto slenkščio nuotraukų:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Na ir šiokia tokia naujų sėdynių foto:

Paveikslėlis

Prie to pačio dar klausimas. Esmė tame, kad šlampa lubos priekyje virš vairuotojo durelių nuo statramščio plastikinės apdailos link galiniu durelių. Gal kam taip buvę ir žinot pro kur ten gali leist vandenį? Ar gal dėl liuko taip gali būti?

_________________
Ex BX 19RD Royale...
Ex Xantia 1.9TD 98m...

EX Peugeot 406 1.9TD 98m
Ex SAAB 9-5 2.0 LPG 97m
Peugeot 406 coupe 2.2HDI 02m...


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 12 2012, 19:32 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2011, 22:53
Pranešimai: 160
Miestas: Vilnius-Alytus
Kadangi nuotraukų nerodo, o redaguoti jau nebeleidžia, tai idėsiu čia...

Slenkstis:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Salonas:

Paveikslėlis

_________________
Ex BX 19RD Royale...
Ex Xantia 1.9TD 98m...

EX Peugeot 406 1.9TD 98m
Ex SAAB 9-5 2.0 LPG 97m
Peugeot 406 coupe 2.2HDI 02m...


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 12 2012, 19:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Slenkstis žiaurus...
Aišku,kad su liuku susiję

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 12 2012, 20:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Su tuo šlapimu tai ir aš nežinau, kame bėda. Pas mane ten šlapia tik per pačius didžiuosius lietus, kur jau pila ir pagrinde tai važiuojant. Valiau visus drenažus ir viskas gražiai ir nubėga, bet... Pagrinde šlampa, kai važiuoji per lietų ir imi posūkį. Būna posūkyje net pora lašų nukrenta. Įtariu, kad tai gali būti dėl nepakankamai ar prastai suprojektuotos to drenažo sistemos. Vonelės liuko vandens surinkimui sienelės aukštis per mažas ir nespėjęs nubėgti vanduo išybėga per jos viršų arba imant posūkį išcentrinė jėga jį suteliuskavus ištaško. Kodėl tai nevyko naujuose BX? Gal susidėvėjusi pačio liuko stiklo su stogu sandarinimo guma ir tie plaukeliai padidina vandens patekimą per tą tarpą daugiau, negu sistema suplanuota nuleisti? Nežinau :roll:

Dėl slenksčio užjaučiu. Maniškiai taip pat nieko gero, papuvę ir beveik prapuvę, matę mechaninių pažeidimų. Galvoju, ką su jais daryti. ZX irgi taip pat. Čia berods senesnių citroen liga.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 12 2012, 23:54 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Naujus slenksčius dėti, ką čia prigalvosi :)

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 140 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 ELLIPSIS 10 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007