Simionas rašė:
Dėkui, Tadai, už patarimus. Dėl Kauno, tai nenusimato artimu metu kelionė. Bandysiu šiaip šį savaitgalį ardytis ir pasižiūrėt kaip ten kas. Pirma gal nuo centrinės konsolės pradėsiu, nes pamenu, kad kažkada lyg ir skaičiau Deimantuko zodžius, kad jei sugenda tie tranzai ventiliatoriuje, tai tuomet veikia tik ant 3 padėties pūtimas, o pas mane neveikia iš viso. Taigi labai tikiuos, kad bėda nebus spynelėje, tai ir pradėsiu nuo tos valdymo konsolės
Dar vienas klausimukas dėl sankabos. Esmė tokia, kad pagrinde jungiant atbulinį bėgį visada nuspaudus sankabą ir jungiat pavarą jin labai negražiai sudžeržgia. Toks jausmas, tarsi sankabos pedalas būtų ne iki galo išmintas, nors išminu visuomet pilnai. Kažkada Deimantukas siūlė pasiveržt sankabos trosą, bet pasirodo, kad jis ten kažkoks keistas įdėtas ir nereguliuojamas. Taigi galbūt galėtumėt patarti ar sankabos troso pakeitimas galėtų padėti šiuo atveju?
Taip, jei sprogsta valdymo schema, teoriškai turėtų padavus tiesiogai (stipriausia padėtis) pūsti, bet schemos neesu nagrinėjęs - gali būti, kad ir ne. Be to, jei pvz trūkę ne tranzai, o šuntas kažkur prie jų - nepučia visai. Su tranzais schema visada įdomesnė ir sudėtingesnė, nes kur būna pvz keturios pūtimo padėtys, tai tiesiog trys varžos ir viena tiesioginė padėtis. Jeigu spynelė - sutvarkyti tikrai nesunku per relę. Ar esi ardęs nuiminėjęs centrinę plastmasę, nereik konsultacijos? (bet tas visas yra ir Haynese).
Jei reiks nuiminėti patį ventiliatorių, tai išsitraukia jis ir taip, gerokai pažaidus, bet labai patariu nusiimti tas groteles, gaunasi dvigubai greičiau - tereikia ištraukti du kaiščius ir atsukus ir nuėmus valytuvą, atsukti tą plastikinę veržlę po juo. Verta nuimti vien įvorių sutepimui ir tuo pačiu galima ir tą valdymo schemutę pasižiūrėt, nes ji dėl aušinimo ten įdėta (jei stringa įjungtas ventiliatorius - perkaista).
Na, jei sankabos trosas nereguliuojamas, tai reiškia kažkokia visiška chaltūra padaryta (tokioj sankaboj iš principo negali būti nereguliuojamas trosas) arba paprasčiausiai jis prastai pagamintas ir visas reguliavimas jau susuktas, o deimantukas tingėjo kurti sprendimus, kaip ten prichaltūrinti dar reguliavimo (ieškoti tinkamo diametro šaibų ir pan).
Troso pakeitimas ir teisingas sureguliavimas tikrai turi padėti, bet garantijų kaip ir visur, nėra, gal problemos kokios stebuklingos dėžėje.
Iš vietos pajudi tikriausiai irgi tik vos kilstelėjęs sankabos pedalą nuo dugno? Ir taip pat, važiuojant bėgio permetimui, jei apsukos ne visai optimalios, tenka minti iki pat pat galo?
O džeržgia atbulinį metant visada ar ne? Kolkas pabandyk atbulinį bėgį jungti tik pilnai sustojęs, išmynęs iki galo sankabą, leidęs variklio apsukoms nukristi iki laisvų ir palaukęs ar sekunę dvi, kaip rezultatas tada?