WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

BX19 GTi prikėlimas
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=22&t=24619
Puslapis 110

Autorius:  assembled [ Bir 20 2011, 23:00 ]
Pranešimo tema:  BX19 GTi prikėlimas

Taigi, įsigijau. 1989 07 08 g-bos Citroen BX19 GTi 4x4 hečas.

Kol kas einamos bėdos tokios:
kiauras stadžių vamzedis (foto). Paspaudus stabdį eina fontanas. Geriau ieškoti originalaus naujo ar darytis varinį? Kaip suprantu, orig. juodo metalo ir rūdija?

Neateina elektra iki ECU (Jetronic) maitinimo relės. Panašu, kad tiesiog per porą metų stovėjimo nukirmijo kažkur laidas, nes turėtų ateiti nuo spynelės pasukimo. Įdavus ECU maitinimą variklis užsikuria ir dirba, tik gal mišinys riebokas sprendžiant iš kvapo...

Labai negražiai, kietai (lyginant su XM pašnypštavimu) ir gan tankiai (T~1s) tarška kažkas hidraulikoj (bus ar tik ne skirstytuvas?) kai mašina atsistoja į nustatytą padėtį.

Normalioj padėty lyg aukštoka ir baisiai kieta kaip citrina. Sferas, kaip suprantu, galiu nusukti ir nuvežti kam nors iš gerų dėdžių patikrinti/užpildyti? Nusukti nedarkant eina? Profanas minėjęs, kad naudoja kirstuką, o tepalo filtro įrankis netinka?

Buvo užsikirtę užrakintos vairuotojo durys. Atidaryti pavyko nusukus rankeną (3 varžtai), du varžtus prie garsiakalbio ir atkėlus apšyfkę bei su tvirtais pirštais ar atsuktuvu (priklausomai nuo to kas po ranka :) ) į viršų pakėlus ant užrakto esančią svirtelę. Įmesiu foto, jei kam įdomu būtų. Taip galima atidaryti ir neatrakintas duris, nes mano atveju jų neina atrakinti dėl, kaip įtariu, užsikirtusios spynelės.

Priekis kyla netolygiai - vienas šonas greičiau. Taip pat užgesinus ir po kurio laiko atsirėmus į priekį jis pakrito, tarsi strigtų ir pridėjus ranką išsijudintų. Hidrocilindras ar kažkas metalinėj važiuoklėj ar nieko tokio?

Tinka XM pirmuko siurblys BX'ui? Vizualiai panašūs.

Nupuvusios kuro magistralės, jaučiu sudėsiu naujus varinius vamzdžius.

Kabo kažkoks vamzdelis prie vairo kolonėlės.
Kabo kažkoks vamzdelis prie slėgio reguliatoriaus.

Šitų dviejų dar nesekiau kur eina.

Prikabinti failai:
kiauras_stabdz.jpg
kiauras_stabdz.jpg [ 47.93 KiB | Peržiūrėta 4911 kartus(ų) ]
kabo_vairo_kolon.jpg
kabo_vairo_kolon.jpg [ 28.49 KiB | Peržiūrėta 4911 kartus(ų) ]
kabo_srautu_skirstytuv.jpg
kabo_srautu_skirstytuv.jpg [ 28.56 KiB | Peržiūrėta 4911 kartus(ų) ]

Autorius:  Kostas [ Bir 21 2011, 00:22 ]
Pranešimo tema:  Re: BX19 GTi prikėlimas

Tikiuosi nepasišiksi...

Autorius:  assembled [ Bir 21 2011, 11:29 ]
Pranešimo tema:  Re: BX19 GTi prikėlimas

Abu tikimės :) Ačiū Kostui ir jo tėčiui Sauliui už šį BX.

Autorius:  Pinkis [ Bir 21 2011, 14:54 ]
Pranešimo tema:  Re: BX19 GTi prikėlimas

Sveikinu :)
butu įdomu pamatyti ir pati automobili iš išorės :)

Autorius:  Vycius [ Bir 21 2011, 16:27 ]
Pranešimo tema:  Re: BX19 GTi prikėlimas

Kostas rašė:
Tikiuosi nepasišiksi...

kam cia taip baisiai jau ? :mrgreen:

Autorius:  Vycius [ Bir 21 2011, 17:04 ]
Pranešimo tema:  Re: BX19 GTi prikėlimas

Beje pats sferu niekad neatsukinejau jokiais kirstukais, arba rankom, arba raktu skirtu tepalo filtra atsukt, tas kirstukas tik padaro sfera nedailia :wink:

Autorius:  tadas1991 [ Bir 22 2011, 10:14 ]
Pranešimo tema:  Re: BX19 GTi prikėlimas

Na man įdomu, Vyciau, kaip tau ten sektųsi atsukti rankom ar tepalo filtro raktu sferą, nejudintą kokius 5metus ir gavusią 4 žiemų druskos :) Man tepalo raktas vieną galinę šiaip taip atsuko, kitos net nesujudino. Teko gamintis tokią samadielką, ir tai vos vos

Prikabinti failai:
Tds1171.jpg
Tds1171.jpg [ 28.41 KiB | Peržiūrėta 4871 kartus(ų) ]

Autorius:  Vycius [ Bir 22 2011, 17:09 ]
Pranešimo tema:  Re: BX19 GTi prikėlimas

Rakta toki kaip tavo maciau ne viena naudojanti, geras variantas...aisku po keliu metu ir drusku neatsukciau rankom, bet su filtro raktu visada pavykdavo, o sikart pavyko ir rankom,nes buvo pildytos sferos pries 3 men gal :)

Autorius:  assembled [ Bir 22 2011, 22:00 ]
Pranešimo tema:  Re: BX19 GTi prikėlimas

Vieną tepalo filtro raktą sulaužiau, kito nemėginau. Atsukau su kirstuku ir plaktuku. Buvo visos ne juokais prikepę.

Autorius:  Kostas [ Bir 22 2011, 23:05 ]
Pranešimo tema:  Re: BX19 GTi prikėlimas

Man įdomu,kaip tu reduktoriaus tepalą keisi :D

Autorius:  assembled [ Bir 23 2011, 22:21 ]
Pranešimo tema:  Re: BX19 GTi prikėlimas

Ok, šiandien išsiaiškinau, kad nevažiavimas tikrai slypi paskirstymo arba greičių dėžėj. Blokiruotės svirtis patogiai stovi savo vietoje. Reikia lupti lauk variklį, nes vienas varžtas, jungiantis paskirstymo ir pavarų dėžes saugiai pridengtas lanžeronu ir variklio neišlupus neina prie jo prieiti. Viskas kaip ir aišku išskyrus hidrauliką ir akūmo padėklą - nesuprantu ar jis privirintas ar prisuktas. Kaip ir rašo, kad jį reikia nuimti, bet nerandu kur jis tvirtinasi. Taip pat, ne visai aišku kaip paprasčiau padaryti su hidraulika. Ketinu atjungti siurblį ir slėgio reguliatorių nuo bakelio ir nusukti visus į kitas sistemas einančius vamzdelius. Siurblys, slėgio reguliatorius ir srautų skirstytuvas liktų ant variklio. Elektrą, aušinimą, orą, kurą, trosus, kardaną, duslintuvą jau nurankiojau. Jei nelūžinėtų varžtai, viskas būtų liuks. Rašo, kad reikia išėmus kairį pusašį vietoj jo į reduktorių įkišti spec. Citroen įrankius 7101-TM ir 7101-TN arba ~24mm skersmens medinį pagalį ar pan. daiktą ir tik tada imti dešinį pusašį kad nepabėgtų planetariniai krumpliaračiai (sun gears).

Pasikeičiau žvakes, oro filtrą, keičiau, pildžiau, tikrinau sferas.

Jei kas žinote ką nors apie akūmo padėklą ar hidrauliką šitoj sitaucijoj, gal užvestumėte ant kelio? Šį savaitgalį būtinai reikia išaiškinti kaltininką ir paskirti gydymą.

Autorius:  assembled [ Bir 25 2011, 17:08 ]
Pranešimo tema:  Re: BX19 GTi prikėlimas

Nusirankiojau hidraulikos vamzdelius kelis, atėjo laikas nusiimti pusašius, bet čia išlindo bėda - vairuotojo pusėj nėra kur statyti domkrato. Tiek per vidurį, tiek prie priek. rato lenda į vidų (žr. būklės foto žemiau). Pasiskolinsiu hidraulinį ir kelsiu landžeroną, kitaip nieko nebus. Reikės ieškoti rimto dėdės pervirinti slenksčiams ir palopyti dugnui.

Gal kas turite teisingo, nechaltūrinančio garažo kontaktus? Pats virinti nemoku, o mokytis ant šitos mašinos neturiu noro. Čia geriau sumokėti už profesionalo darbą.

O štai dar kelios foto. Silpnų nervų << mylėtojams žiūrėti nepatartina. Paskutinėje nuotraukoje matosi salonas...

Prikabinti failai:
s100_6036.jpg
s100_6036.jpg [ 37.23 KiB | Peržiūrėta 4822 kartus(ų) ]
s100_6039.jpg
s100_6039.jpg [ 43.61 KiB | Peržiūrėta 4822 kartus(ų) ]
s100_6037.jpg
s100_6037.jpg [ 44.98 KiB | Peržiūrėta 4822 kartus(ų) ]

Autorius:  tadas1991 [ Bir 25 2011, 20:38 ]
Pranešimo tema:  Re: BX19 GTi prikėlimas

Kai taip nelieka slenksčių, keliama už tilto. Ties viduriu man linko, matyt plona skarda. Stačiau šalia traverso prisukimo prie kėbulo varžto, tada jau buvo tvirtai, tos vietos papildomai sustiprintos.

Autorius:  Gerasdviratis [ Bir 27 2011, 16:09 ]
Pranešimo tema:  Re: BX19 GTi prikėlimas

Kai tokio stovio ar nepigiau nusipirkt nemirusi ir idet minimum pastangu...?

Autorius:  assembled [ Bir 27 2011, 23:43 ]
Pranešimo tema:  Re: BX19 GTi prikėlimas

Pats kiek laiko ieškojote savojo BX? :) Nesimėto gi geri tokie. Kol kas man tai - malonumas. Aišku smagu būtų gauti tokio stovio kaip jusiškis, bet kad nėra.

Nesugalvoju kaip išimti iš razdatkės kardano galą. Lieka ten ~20cm galas ir keliant kliūna už stabilizatoriaus ir vairo kolonėlės.
Paveikslėlis
Konkrečiai - 4 detalė. Atsukus "26" varžtus ir nuėmus 5 dangtelį iš razdatkės prieš pradedant sruventi transmisiniam tepalui išbėgo ~0.5l vandens :shock: Ne antifrizo, o konkretaus vandens. Iš kur šitas ten??? Kaip suprantu, reikia lupti su visa detale, kuri stovi tarp "11" tarpinių? Baugu ten ką nors sulaužyt.

Puslapis 110 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/