WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 10:15

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 357 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 24 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Bir 15 2012, 17:22 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Įsigijau vakar autotransporto priemonę

http://youtu.be/CrKzPQV8D5A
http://youtu.be/F7ULZPtMsCs

Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Bir 15 2012, 19:46 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Sveikinu, Tadai :)

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Bir 15 2012, 20:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Ačiū, malonu ir pačiam. Reiks tik priprast, kad komplektacija nebe TZ... Bet pvz yra toks smagus dalykas, kaip galinė perpus lenkiama sėdynė, ko neturėjau dyzely. Dar svarstau, ar geriau ji, ar juodas veliūras, bet kolkas liks.
Ant jo keliaus jūsų GT pelekas, jau primatavau jį :)

Ir dujų balionas per pusę bagažinės, reiks dar prie jo priprast, arba atsisakyt zapaskės...
Dujos paprastos, turbūt pirmos kartos, automatiškai nepersijungia. Yra jungtukas su dviem lemputėm, perjungt reikia spustelink gazo arba riedant ant bėgio, kad neužgestų, kol jungtukas būna nulinėj padėty. Šalia jungtuko yra kitas jungtukas - dviejų padėčių, paprastas O ir |, kitaip sakant, on/off. Junginėjant tiek užvestą, tiek užgesintą, ant benzo ar ant dujų dirba - jokios reakcijos automobilis nerodo. Kam jis gali būti reikalingas? Gal kuro siurblio, kad nenaudotų benzino dirbant ant dujų? Bet tuomet juk iškart gestų, išjungus jį, dirbant benzinu?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Bir 15 2012, 23:26 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Siūlau dujas peržiūrėti nuo užpildymo skylės iki maišytuvo. Sistema paprasta, bet kur prichaltūrinti erdvės tikrai yra.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Bir 16 2012, 10:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Dėkui už patarimą, būtinai reik tą padaryt. Kada nors vistiek kišiu nosį po dugnu, tai tuo pačiu pažiūrėsiu, kaip ten reikalai ir su dujom ir su kitais reikalais. Vakar pirmąkart pyliau dujų į savo žvėrį (prieš tai buvau 2kart pylęs draugui), tai ten nežinojau apie kažokį slėgio normalizavimą dar, tai per du kartus įmušė kažkaip, dar išmoksiu.

O šiaip, išvažiuojant iš Panevėžio, rodyklė prie multivožtuvo rodė lygiai ketvirtį bako, važiavau iki sauso ir gavos 150km. Tai jei rodyklė rodo bent daugmaž tiesą, lyg ir neblogai.
Tokiu atveju važiavimo kaina gaunas maždaug lygi kaip su importiniu dyzeliu, tik čia gali užsipilt beveik bet kurioj kolonėlėj.
Reduktorius beveik naujas, blizga, kaip katino pautai. O baliono patikra atlikta prieš mėnesį, tad galėsiu puikiai panaudoti leisdamas pro technikinę brolio ZXą, nes atrodo ir matmenys bus tokie patys.
Tikiuos šita mašina bus laimingesnė, vis ne rugsėjo 11tą gimus... :)

Stabdant pulsuoja, bet ne pedalas, per jį net nesijaučia, o pati mašina, netolygiai stabdo, lyg nuolat kaitaliotųsi slėgis. Tikriausiai kranui atia? Nes ir galas greitokai krenta, per valandą jau beveik sėdi. Tik kad šnypštimo pastovaus nėra, lygiai kaip mano BXe - šnypščia tik stipriau spaudžiant ir atleidžiant.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Bir 16 2012, 17:30 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 17 2010, 18:15
Pranešimai: 240
Miestas: Kedainiai
BX TURETOJAMS...Sendien buvau Panevezyje pas Citrojenu meistra Juoza ir maciau jo BX uzgesinus ji nenukrenta ant pilvo,o lieka kaip uzvesta normalioje padetije,nereikia bijoti kad pasikabinsi ant bordiuro kaip man kazkada nutiko,taip pat galima ir buksiruoti veiks ir stabdziai ir vairas lengvai sukisis.Uzkurus gali vaziuoti is karto nereikia nieko laukti na beveik kaip C5.Sakau gal minkstumas nukencia ne viskas lieka kaip buve,tik tas malonumas 160 priekis ir 160 galas lietuvisku kainuoja viso 320.Nu,bet vaizdas tai geras atvaziavo uzgesino,o masiniukas liko kaip uzvesta,uzvede ir iskart nuvaziavo.Kazkokios mintis lenda ar neiskeisti savo Xantia99m HDI 80kw.I BX paskutines laidos nes ko nors minksciau ir nelabai surast.

_________________
Xantia 99m.2.0 HDI(100kw).Avensis 2009m.2.0D4D(93kw)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Bir 16 2012, 17:54 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Jei viskas su hidraulika tvarkoj, o dar ir neseniai judinta, taip turi būti :)
Tas kritimas iškart užgesinus yra grynai susidėvėjimo ir antisink sistemos nebuvimo reikalas. Mano BX dyzeliukas dar ir dabar po žiemos (buvo žadėta, kad atėjus šalčiams bus šakės) per naktį išstovėtų pilnai stačias, o ilgiausiai nenukritęs rudens ar žiemos metu yra daugiau kaip savaitę. Dar labai priklauso nuo judesio, pastebėjau. Pvz, jei mašina stovi ramiai, viskas gerai. Bet jei kol jis stovi, joje kas nors daroma, dirbama ar kad ir vartojami alkoholiniai gėrimai, nukrenta labai greitai. Taip pat ir keliaujant, kai mašinoje miegama, nebuvo, kad ryte atsikėlus negulėtų, net ir priekis jau būna prie apačios. Todėl dažniausiai sustojus nakčiai iškart nuleisdavau, taip patogiau ir ramiau miegot :D

O buksyruojant - tegu Juozas tikrai nesvaigsta. Stabdžiai, jei kranas dar gyvas, kažkiek veiks, gal net ilgai, bet vairas? :D Norėčiau išgirst, kaip jis padaręs, kad vairo stiprintuvas veiktų užgesintam BX..

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Bir 16 2012, 19:01 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 17 2010, 18:15
Pranešimai: 240
Miestas: Kedainiai
Gaila negaliu jam prisiskambinti,paklausciau kaip ten del miegojimo vairo lengvumo,remonto viska placiau,gal as ko nors nesupratau,jis pasake kad perdarimas 320lt.tai vis tiek jis kazka ten padaro.Ydomu pasidare ir man paciam veliau tikiuos suzinosiu ir informuosiu kaip ten kas.

_________________
Xantia 99m.2.0 HDI(100kw).Avensis 2009m.2.0D4D(93kw)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Bir 17 2012, 15:26 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
sfera rašė:
BX TURETOJAMS...Sendien buvau Panevezyje pas Citrojenu meistra Juoza ir maciau jo BX uzgesinus ji nenukrenta ant pilvo,o lieka kaip uzvesta normalioje padetije,nereikia bijoti kad pasikabinsi ant bordiuro kaip man kazkada nutiko,taip pat galima ir buksiruoti veiks ir stabdziai ir vairas lengvai sukisis.Uzkurus gali vaziuoti is karto nereikia nieko laukti na beveik kaip C5.Sakau gal minkstumas nukencia ne viskas lieka kaip buve,tik tas malonumas 160 priekis ir 160 galas lietuvisku kainuoja viso 320.Nu,bet vaizdas tai geras atvaziavo uzgesino,o masiniukas liko kaip uzvesta,uzvede ir iskart nuvaziavo.Kazkokios mintis lenda ar neiskeisti savo Xantia99m HDI 80kw.I BX paskutines laidos nes ko nors minksciau ir nelabai surast.

Del to kad nenukrenta tai variantai aiškus,del vairo ir stabdžiu tai tu kažko nesupratai,nu nebent isidejo el siurbliuka :roll:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Bir 18 2012, 11:36 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 17 2010, 18:15
Pranešimai: 240
Miestas: Kedainiai
Tai dabar jau issiaiskinau kaip ten kas,viskas lieka kaip buve tiek stabdziai tiek vairas kol uzvesta veikia,uzgesinus nebe na kaip ir turi buti,buksiruojant stabdyti tik su rankiniu,o va pakilimas tai islieka gali ir miegoti ar sokineti,nors ir savaite isliks normalioje padety,tai va toksai pas ji navarotas.Dovanokit uz issakytus netikslumus.

_________________
Xantia 99m.2.0 HDI(100kw).Avensis 2009m.2.0D4D(93kw)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Bir 18 2012, 13:41 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 27 2010, 10:40
Pranešimai: 221
Miestas: Anykščiai
o koks to privalumas kad mašina stovi pasikėlusi? :roll:

_________________
GOLF MK2 '88 -sold
GOLF MK2 '87 -sold
AUDI 80 '82


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Bir 18 2012, 14:23 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 17 2010, 18:15
Pranešimai: 240
Miestas: Kedainiai
Uzkurus pradeti vaziuoti galima daug greiciau dar ir vaizdelis visad liks geras,tai butu ir viskas.

_________________
Xantia 99m.2.0 HDI(100kw).Avensis 2009m.2.0D4D(93kw)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Bir 18 2012, 14:46 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Antisinką turbūt jis išmoko įstatyt. Deimantukas tą darė jau prieš gerus kelis metus :) Tik ne komerciškai, o sau dėl pabandymo, įdomumo.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Bir 20 2012, 15:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Kuro sąnaudos preliminariais skaičiavimais - apie 8,5-9l dujų. Važiavau iki sauso, kol pradėjo kalatotis spaudžiant gaziuką, perjungus į benziną ir atgal į dujas dar važiuot galima ramiai ir mažu gazu, čia tikriausiai privalumas, kad užgesęs dar pasieksi degalinę. Matuota važiuojant į Vilnių, pasitrinant ten nemažai ir grįžtant atgal. Į priekį, tiesa, teko važiuot 120-130, kad nepavėluot kur labai reikėjo. Variklis burzgia, galinės padangos garsus leidžia ir pajaučiau, kad ir muša neblogai. Teks užsidėti MXLus nuo dyzeliuko, būklė pusėtina, bet dar bus labai gerai.
O šiaip, dyzeliuku tokie greičiau buvo malonesni, jis visai be jokio vargo sukdavosi ir tik nuo 130 jau pradėdavo jaustis, kad čia lyg ir greičiau kažkiek važiuoji. Gi čia rupužke mažas varikliukas jau pradeda nuo šimto ramybės neduot. Dar reiks pabandyt, kiek sukasi dujom ir benzinu, jei pasitaikys pinigų kurui.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Bir 24 2012, 21:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Originalus raktas (Simplex) rakino visas spyneles, išskyrus užvedimo. Ji buvo nuo Xantia, kartu su griozdišku pulteliniu atlenkiamu raktu. Jis man nepatiko, nes didelis, nepatogus ir dar klibantis. Nors Xantia spynelė ir raktas kiek kitokie, turintys papildomas briaunas ir kodą, bet senovinis BX raktas ten taip pat puikiausiai lenda. Truputį pažaidžiau su spynele ir dabar galiu maloniai naudotis vienu mažu raktu. Tą papildomą kodą išvis nuėmiau, o pagrindinį priderinau raktui - SUPER.

Užsidėjau gale originalius ratus ir padangas. Buvo kažkokios lievos padangos, kurios nuo 70kmh ūžia. Fui, kaip nemėgstu garsų. Kartu su skylėtais ratais, gal nuo xantia ar kokio pugo, ir 3-4 mm rastafkėm (gal kam jų reikia?) Tuo pačiu ir kičinius kalpokus pakeičiau originaliais "taikaus dizaino" BXiniais. Padangos - zapaskę šitoj mašinoj radau beveik nenaudotą MXL, o ant dyzeliuko turėjau taip pat vieną ratą su mxl, su kuria nuo naujos (nenaudotos) stadijos pravažiavau tik 10kkm. Po žiemos ji labai suskilinėjo, bet dar važiuos.
Dingo visi nemalonūs garsai, nebemuša bent jau iki 120. Aišku, atsirado papildomas nestabilumas, bet tuo pačiu, gal man pasirodė, bet mano džiaugsmui grįžo taip išsiilgtas tas malonus sveikas BX lingavimas ir siūbavimas, minkštumas. Nes su anom padangom buvo kažkoks kietas sportinis variantas, žodžiu nepatiko.

Užsidėjau savo svajonių spoilerį. Pirmąkart jį pamačiau kažkur daugiabučių kiemuose ant kažkokio ribotos laidos benzininio (nustebino, kad jis dar važiuoja) BX ir labai užsinorėjau. Bet net nesvajojau tokį gaut. Paskui, kai deimantukas man pasiūlė būtent tokį iš savo atsargų, sužinojau, kad dar buvo naudojamas ant paprasčiausio pirmalaidžio GT. Ir štai jis ant mano BX. Tiesa, kažkada buvęs lakuotas ir dabar pasilupinėjęs ir aptriušęs (spoileris guminis, o lakas tai kietas). Dar nežinau, ar kądarysiu, nes prie seno BX atrodo į temą, bet būtų visai gražu nuimti tą laką nepažeidžiant gumos paviršiaus (vietom pavyksta, bet kitur sunkiai lupasi), arba turiu mintį nušveist ir nudažyt kaučiukiniais dažais.

Pristatau jum šį BX chamonix, BX GT, o dabar ir mano BX puošiantį spoilerį.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Ai, dar užsidėjau kablį, tai dabar jau ir šitas bus arklys. Malkos ir mediena iš sodo, salone, nesimato, bet sofa-lova ir dar visokių maišų ir kitokių rakandų įgrūsta, išmetimui. Sekančią savaitę pasibaigęs egzus vešiu priduot metalą, kiek šlamšto prikaupta palėpėj per 90 metų ir apie 200m2 stogo dangos - senos skardos (tikrai senos, su štampais Lietuva, London - Memel ir panašiai.
Paveikslėlis

Reik žiūrėt priekinių amortikų abratkes, nes ten kažkas žiauriai pridirbta, kažkokios šlangelės vamzdeliai ir kažko prijunginėta, atjunginėta, nutrūkę. Vieno rato arkoj šlapia, bet nestipriai, reik su jom susitvarkyt žodžiu.

Nepatinka, kad kažkaip kitaip veikia aušinimo sistema. Ar tai variklis kaista per daug, ar tai čia tokia jau ta sistema be bakelio, bet normaliai pravažiavus negalima atsukt kamščio - fontanas ant variklio. O šiandien aplamai iššovė tiesiog atvažiavus į sodą ir sustojus, bet atsidaręs kapotą radau atsuktą kamštį, gal nedasukau? Matysim, kaip dirbs prie didesnio karščio, blogai, kad nėra rodyklės, nes lemputė gali būti ir perdegusi, gal reik įsimuontuot nuo žigono.

Dar nuėmiau visas prasto skonio nakleikes (du LT ženklai su daugiau ploto reklamos, nei pats LT, kažkokia velniukė ant bako dangtelio, nulupau papildomą STOP lempą nu galinio stiklo ir išmečiau lauko/vidaus termometrą (kam jis reikalingas išvis?)

Ai, dar bedėdamas kablį turėjau progos apžiūrėti bagažinės dugną, tai vaizdelis savotiškas, aiškku ir duslės kabinimo kablys jau nupuvęs ir viskas aplink, kablys pervirintas ant ten esančios ploštumos, prie kurios sukasi tempimo kablys arba ten jungiasi šniūras mašinai traukt, o laidus būčiau galėjęs prakišti ir ne per technologinę skylę :D Žodžiu puvėsis standart vietoj, bet už 10cm skarda jau tvarkoj. Per porą metų gal neiškris dar gabalais, nes tvarkyt neplanuoju.

Tiek citroistorijos šiandienai.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 357 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 24 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007