WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 27 2024, 15:13

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 357 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 24 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Bir 25 2012, 01:24 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 27 2010, 10:40
Pranešimai: 221
Miestas: Anykščiai
spoileris tai atrodo gražiai :wink: kiek AG prideda?? :lol: :doom: :doom:

kas per velnias ten yra ant sparnų priekinių?

_________________
GOLF MK2 '88 -sold
GOLF MK2 '87 -sold
AUDI 80 '82


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Bir 25 2012, 07:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Del radiatoriaus. Negalima jo karsto atsukinet iskart sustojus, reikia bent 10 min. palaukti ir po truputi sukt, kad slegis sumazetu - tai viena. Antra, jog imanoma ir tai, kad radiatoriaus dangtelis gali buti neveiksnus (o tokie dalykai numatyti ir yra aprasyti manuale), t.y. jame esanti spyruokle nesuveikia sukilus slegiui ir jis atsidaro arba leidzia papulti orui. Sprendimas vienas - keiciamas pats dangtelis. Dar imanoma, jog prastai funkcionuoja termostatas arba sistemoje yra oro. Kitu bedu, susijusiu su benzininiu modeliu, nezinau.

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Bir 25 2012, 07:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Ant vieno sparno kažurios pusės užpurkšta graviteksu ir paskui pilkais dažais, taip pat kaip ir slenksčiai. Sparnas matyt brauktas buvo, nes toj vietoj lyg ir nelabai lygu. Nesuku galvos.

O spoileris - ką ten bepridėsi 74 arklių, ir taip žvėris :D
Jis gi net nėra teisingos formos, tiesiog žavus senojo tiuningo elementas. Svarbiausia, kad originalus :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Bir 25 2012, 19:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
bardakasbx rašė:
Del radiatoriaus. Negalima jo karsto atsukinet iskart sustojus, reikia bent 10 min. palaukti ir po truputi sukt, kad slegis sumazetu - tai viena. Antra, jog imanoma ir tai, kad radiatoriaus dangtelis gali buti neveiksnus (o tokie dalykai numatyti ir yra aprasyti manuale), t.y. jame esanti spyruokle nesuveikia sukilus slegiui ir jis atsidaro arba leidzia papulti orui. Sprendimas vienas - keiciamas pats dangtelis. Dar imanoma, jog prastai funkcionuoja termostatas arba sistemoje yra oro. Kitu bedu, susijusiu su benzininiu modeliu, nezinau.

Ačiū už kamščio informaciją, dabar žinosiu, kad negalima atsukinėt :)
Nes kažkaip, kiek turėta ar krapštyta mašinų, tai visada kiek norėjau, tiek atsukinėjau, šnypšt ir viskas, išskyrus vieną, kur buvo bėdų su galva. O gal tiesiog dyzeliai nekaista...
Ta prasme, kai kamštis prastai veikia, tai jis atsidaro arba per anksti (dinginėja skystis, kas pas mane ir lyg tai vyksta), arba per vėlai ar visai neatsidaro (gali pramušti radiatorių ar šlangą, kokį kitą sujungimą, užkaitinus ir susidarius viršlėgiui).
Pažiūrėsiu, gal kamštis vienodų charakteristikų nuo kabluko ar dyzelio, pabandysiu, ar geras ir jei reiks, keisiu.
Kiek skysčio turi būti tame bakelyje radiatoriaus šone? Jis tikriausiai nėra vienodame lygyje, su skysčiu radiatoriuje, nes trūkumo daviklis tik gerokai žemiau už radiatoriaus vidurį ir pripylus pilną, ten greitai pasidaro mažiau savaime, lygiai tas pats buvo ir su kabluku, kur taip par nėra atskiro išsiplėtimo bakelio.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Bir 26 2012, 10:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
Ačiū už kamščio informaciją, dabar žinosiu, kad negalima atsukinėt :)
Nes kažkaip, kiek turėta ar krapštyta mašinų, tai visada kiek norėjau, tiek atsukinėjau, šnypšt ir viskas, išskyrus vieną, kur buvo bėdų su galva. O gal tiesiog dyzeliai nekaista...
Ta prasme, kai kamštis prastai veikia, tai jis atsidaro arba per anksti (dinginėja skystis, kas pas mane ir lyg tai vyksta), arba per vėlai ar visai neatsidaro (gali pramušti radiatorių ar šlangą, kokį kitą sujungimą, užkaitinus ir susidarius viršlėgiui).
Pažiūrėsiu, gal kamštis vienodų charakteristikų nuo kabluko ar dyzelio, pabandysiu, ar geras ir jei reiks, keisiu.
Kiek skysčio turi būti tame bakelyje radiatoriaus šone? Jis tikriausiai nėra vienodame lygyje, su skysčiu radiatoriuje, nes trūkumo daviklis tik gerokai žemiau už radiatoriaus vidurį ir pripylus pilną, ten greitai pasidaro mažiau savaime, lygiai tas pats buvo ir su kabluku, kur taip par nėra atskiro išsiplėtimo bakelio.

Kaip suprantu, siek kiek duri mane del to kamscio - si tiesa ant kiekvieno auto uzlipdyta ir pats puikiai ta zinai. Be reikalo, problema butent su dangteliu esu turejes ir keikiaus, kai del tokio sudo reikejo klot babkes. Kaista ir dyzeliai, bet ju kaitimo intervalas kiek tai ilgesnis. Bakelyje laikydavau ne maziau puses, bet ir ne daugiau, nes uzkaitus, skystis eina per griztamaji bakelin, o esantis keliauja radiatoriun. Taip, lygis nevienodas, daviklis yra radiatoriaus sone ir man suveikdavo, kai truksta apie 1,5 - 2 ltr skyscio.

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Bir 26 2012, 11:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Važiuojant benzinu labai tamposi, atleidžiant pedalą. Aišku, taip atjungiamas kuras riedant laisva eiga su įjungta pavara, dėl to ir timpteli. Bet čia tamposi labiau nei senas dyzelis be svirtelės amortizatoriaus.
Įmanoma kažką padaryti ar reikia įprasti?
Dujomis to nėra, tikriausiai dėl to, kad važiuojant dujomis sklendė neužsidaro ir maitinama visada.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Bir 26 2012, 14:30 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
bardakasbx rašė:
tadas1991 rašė:
Ačiū už kamščio informaciją, dabar žinosiu, kad negalima atsukinėt :)
Nes kažkaip, kiek turėta ar krapštyta mašinų, tai visada kiek norėjau, tiek atsukinėjau, šnypšt ir viskas, išskyrus vieną, kur buvo bėdų su galva. O gal tiesiog dyzeliai nekaista...
Ta prasme, kai kamštis prastai veikia, tai jis atsidaro arba per anksti (dinginėja skystis, kas pas mane ir lyg tai vyksta), arba per vėlai ar visai neatsidaro (gali pramušti radiatorių ar šlangą, kokį kitą sujungimą, užkaitinus ir susidarius viršlėgiui).
Pažiūrėsiu, gal kamštis vienodų charakteristikų nuo kabluko ar dyzelio, pabandysiu, ar geras ir jei reiks, keisiu.
Kiek skysčio turi būti tame bakelyje radiatoriaus šone? Jis tikriausiai nėra vienodame lygyje, su skysčiu radiatoriuje, nes trūkumo daviklis tik gerokai žemiau už radiatoriaus vidurį ir pripylus pilną, ten greitai pasidaro mažiau savaime, lygiai tas pats buvo ir su kabluku, kur taip par nėra atskiro išsiplėtimo bakelio.

Kaip suprantu, siek kiek duri mane del to kamscio - si tiesa ant kiekvieno auto uzlipdyta ir pats puikiai ta zinai. Be reikalo, problema butent su dangteliu esu turejes ir keikiaus, kai del tokio sudo reikejo klot babkes. Kaista ir dyzeliai, bet ju kaitimo intervalas kiek tai ilgesnis. Bakelyje laikydavau ne maziau puses, bet ir ne daugiau, nes uzkaitus, skystis eina per griztamaji bakelin, o esantis keliauja radiatoriun. Taip, lygis nevienodas, daviklis yra radiatoriaus sone ir man suveikdavo, kai truksta apie 1,5 - 2 ltr skyscio.

Neduriu tikrai, esu dėkingas už įspėjimą :) Tiesiog nežinojau, kad šiame variklyje ir radiatoriuje įprasta, kad negalima atsukti karštam varikliui to kamščio, galvojau, kad pas mane gali būti jau kokios bėdos su kaitimu ar kompresija į aušinimo skystį. Pasirodo, bent dėl to nėra ko nerimaut, galėsiu tiesiog ramiai tikrinti, ar nėra kitos dažnos bėdos - ar nedinginėja skystis.
Užlipdyta įspėjimas tikrai būna, bet kiek man teko sutikti - dažniausiai, kaip ir sakau, labiau teorine galimybe ir likdavo (Hazard - pavojaus tikimybė, o ne kad būtinai įvyks).
Kamštis, aišku, nesinori tokiom smulkmenom pinigų leisti, ypač kai nesulūžęs ir pan. Bet kai naujas kainuoja 12Lt, tai nėra taip baisiai, galima ir profilaktiškai pasikeist po 20 metų garbingo darbo 8)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Bir 28 2012, 23:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Šiandien BXu su priekaba išvežiau beveik toną metalo laužo, arba - 200m2 stogo dangos. Per du reisus, kroviau kūgį aukštesnį už save, maždaug 2-2,2m nuo žemės.
Stogo danga, pasirodo, pas mumi buvo senoka: Ant kaikurių lapų per trafaretą iš vidinės pusės aiškiai teptuku "išpurkšta":
"Lietuva. Geriausia angliška stogo skarda"

13 sheets "matmenys, coliais"

9 28 4.

28 - tai metai. :)

Kas įdomiausia, nors aišku, išorėje parūdijus, keliskart dažyta, bet vidinės pusės cinkas puikios būklės. Taigi, kažkada statybinės medžiagos buvo šiek tiek kokybiškos, taip trim su puse kartos.
Nuotraukų vežimo nėra, bet vaizdas buvo geras. Dabar stovi paruoštas dar vienas reisas, tai gal dar bus. Aukštis mažesnis, bet daug masyvo, tad vienoj pusėj važiuoklė iki atboiniko keli centimetrai, bus smagu vežt :roll:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Bir 30 2012, 18:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Vakar dar reisiukas, bendra junginio masė gavosi 2040kg, kai šitas lengvas BXiukas tik 900kg.
700kg juodo, 100kg aliumo ir dar ten visokio brudo, kaip degę siurbliai, aliuminio trafo svarkė.
Bendras uždarbis - 1040Lt. BXas savė jau suvežiojo, o dar 15proc po metų atiduos :D
Pagaliau sutvarkyti popieriai, jau mano pavarde (tik vardas ne mano) ir benzinas/dujos popieriuose.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Lie 26 2012, 08:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Nuvažiuot 300km kainuoja 50Litų. Čia aišku neskubant - 75-90kmh.
Tai pigiau, nei dyzelis, o jei dar pastačius tiesiogines dujas, ar bent tas paprastas kompiuterines antros kartos.
Aišku, mieste viskas atvirkščiai, sąnaudos didėja bene 4litrais, kai su dyzeliu iki +1L.

Kolkas dar niekas nesugedo, bus apie 2200km nuo Birželio vidurio.
Reiks eit bent tepalą pasižiūrėt, oro filtro dangtį atsidaryt, pažiūrėt, ar yra.

Minant autostrada didesniu nei 120kmh greičiu, labai siūbuoja ir plaukioja galas. Mislįjau, kad dėl padangų (MXL 89 ir 91), bet su dyzeliuku su tom pačiom varinėjau 150 ir buvo dar normaliai, toliau spaudžiant irgi nelabai baisiai. Gal legendinės priekinės pagalvės?

Turi kažkokį garsą ji, ūžia birbia kažkas truputį, gal tik penktas bėgis, gal ir kiti, nesugaudau. Kitas pasakytų velniop dėl tiek, ale kad puikiai girdisi. Labiau priklauso nuo gazo spaudimo, išmetus bėgį ar numynus sankabą dingsta, mąstau. Guolis tikriausiai nebus, dėžė arba pusašiai/granatos?

Sugebėjau jau suskaldyt vieną galinę lempą, kurią spėjau ir gaut sveiką, bet neskubu keist. Vakar veidrodžio stiklą nuskyniau kieme besilaviruodamas tarp statybinių įrengimų, įtariu priklijuosiu kokį nors kad tilptų į vidų.
Kolkas kaip mašina už 1000Lt "sėdi ir važiuoji" esu patenkintas.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Lie 26 2012, 18:03 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 14 2006, 14:12
Pranešimai: 278
Miestas: Kaišiadorys
Kažkur apie 7 valgo? O trauka skiriasi tarp benzo ir dujų? Šiaip į tokius variklius niekas nededa taškinės įrangos. Pirmos kartos jam labai gerai.

_________________
Pro Citroen langą pasaulis gražesnis...
'95 XM Exclusive
'93 XM 2.1 Turbo D12
'99 Xsara D


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Lie 26 2012, 19:25 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
tadas1991 rašė:
Minant autostrada didesniu nei 120kmh greičiu, labai siūbuoja ir plaukioja galas. Mislįjau, kad dėl padangų (MXL 89 ir 91)

Visų gumų sąskaita taupai ar tik tų, kurios ant kelio laiko? :roll:

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Lie 26 2012, 22:24 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 18 2007, 11:11
Pranešimai: 456
Miestas: Kaunas
assembled rašė:
tadas1991 rašė:
Minant autostrada didesniu nei 120kmh greičiu, labai siūbuoja ir plaukioja galas. Mislįjau, kad dėl padangų (MXL 89 ir 91)

Visų gumų sąskaita taupai ar tik tų, kurios ant kelio laiko? :roll:


:lol:

_________________
BX 1.4 1990 out
XM V6 1996 out


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Lie 26 2012, 22:29 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
jei taupai tai ant visko,jei ne tai ant nieko :mrgreen:

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Lie 27 2012, 13:33 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Nesuprantu aš tokių dalykų. Nei padangų šimtamečių, nei stiklų suvarytų... :(

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 357 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 24 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 25 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007