bardakasbx rašė:
Del radiatoriaus. Negalima jo karsto atsukinet iskart sustojus, reikia bent 10 min. palaukti ir po truputi sukt, kad slegis sumazetu - tai viena. Antra, jog imanoma ir tai, kad radiatoriaus dangtelis gali buti neveiksnus (o tokie dalykai numatyti ir yra aprasyti manuale), t.y. jame esanti spyruokle nesuveikia sukilus slegiui ir jis atsidaro arba leidzia papulti orui. Sprendimas vienas - keiciamas pats dangtelis. Dar imanoma, jog prastai funkcionuoja termostatas arba sistemoje yra oro. Kitu bedu, susijusiu su benzininiu modeliu, nezinau.
Ačiū už kamščio informaciją, dabar žinosiu, kad negalima atsukinėt
Nes kažkaip, kiek turėta ar krapštyta mašinų, tai visada kiek norėjau, tiek atsukinėjau, šnypšt ir viskas, išskyrus vieną, kur buvo bėdų su galva. O gal tiesiog dyzeliai nekaista...
Ta prasme, kai kamštis prastai veikia, tai jis atsidaro arba per anksti (dinginėja skystis, kas pas mane ir lyg tai vyksta), arba per vėlai ar visai neatsidaro (gali pramušti radiatorių ar šlangą, kokį kitą sujungimą, užkaitinus ir susidarius viršlėgiui).
Pažiūrėsiu, gal kamštis vienodų charakteristikų nuo kabluko ar dyzelio, pabandysiu, ar geras ir jei reiks, keisiu.
Kiek skysčio turi būti tame bakelyje radiatoriaus šone? Jis tikriausiai nėra vienodame lygyje, su skysčiu radiatoriuje, nes trūkumo daviklis tik gerokai žemiau už radiatoriaus vidurį ir pripylus pilną, ten greitai pasidaro mažiau savaime, lygiai tas pats buvo ir su kabluku, kur taip par nėra atskiro išsiplėtimo bakelio.