Kaip čia nutiko, tai ir pats nesupratau. Skelbimas įdėtas- po pusvalandžio rezervas, po pusdienio rakteliai rankoje. Jau kieme
Rūdelių yra, bet tikrai minimaliai, lyginant su tuo, ką man tekę matyti. Na, tik lonžeronai standartinėse vietose (ten, kur jau plona skarda), prakiurtų su pirštu, bet stipriai nespaudėm
Kaip čia tas minkštumas - bent jau man po 14 ir TZD Turbo atrodo kietokas. Didelio diametro nelygumus sugeria jis minkštai ir kaip laivelis, bet per mažas duobytes ir visokias siūles truputuką krataliojasi. Krataliojasi visi BXai, nes visgi tai lengvutė mašinytė, bet maniškiai krataliojosi daug mažiau. Sferos čia puslitrinės, kaip ir turbininiam, gal tai reiškia, kad tik papildyt užteks ir bus gerai. Važiuoklėje yra kažkoks barškutis, kurį tikrai pagausim - dešinėj pusėj gal traukutė, gal koks sailentas. Baisiai ūžia dešinys priekinis guolis - keisim. Man atrodo, kad turiu gavęs su C15 gerą guolį, kuris turi tikti. IRB ne lievas, o pirkti irgi nereikia - GERAS
Nu o šiaip tai liuks bolidas, ir traukia daug smagiau, negu 14tas. Aišku, XU yra XU su jo visomis bėdomis ir privalumais. XU čia senasis su visais metaliniais kolektoriais ir dangteliais be generatoriumi pačiame viršuje. Antifrizą dar labai pakeist ir praplaut reikia, nes rudas, kap šudas