WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Trečiasis BX - 16 TGI Le Mans (ex 913)
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=22&t=27321
Puslapis 68

Autorius:  Saulynas [ Bal 06 2015, 15:25 ]
Pranešimo tema:  Re: Trečiasis BX - 16 TGI Le Mans (ex 913)

assembled rašė:
Kaip jie technines praeina? Stabdžiai irgi duodasi patepami?

Matomai duodasi :D , o mano xsiušos prieš kelis metus iš kelinto šildymo -trynimo galiniai stabžiai praejo :? ,po pusmečio keičiant ratus sutvarkyti išvirtę suportai :)

Autorius:  tadas1991 [ Bal 12 2015, 12:47 ]
Pranešimo tema:  Re: Trečiasis BX - 16 TGI Le Mans (ex 913)

Kyla, leidžiasi, gale stabdžių aišku nėra :)
Kiti vamzdeliai, kiek įžiūrėjau iš apačios, atrodo dar neblogai, tai kogero ir nejudinsiu. O anas buvo toks puvėkas, kad sprogo :)

Autorius:  Saulynas [ Bal 12 2015, 21:41 ]
Pranešimo tema:  Re: Trečiasis BX - 16 TGI Le Mans (ex 913)

tadas1991 rašė:
Kyla, leidžiasi, gale stabdžių aišku nėra :)
Kiti vamzdeliai, kiek įžiūrėjau iš apačios, atrodo dar neblogai, tai kogero ir nejudinsiu. O anas buvo toks puvėkas, kad sprogo :)

Keisk visus,galiukais sušelpsiu :wink:

Autorius:  tadas1991 [ Bal 12 2015, 23:01 ]
Pranešimo tema:  Re: Trečiasis BX - 16 TGI Le Mans (ex 913)

Čia tam, kad ilgius turėtumėt? :mrgreen: Nematau reikalo keist vamzdelio, kai jis ne tik neparūdijęs, bet originali juoda danga (ne dažai ten, o berods kažkokia keramika ar pan.) net nenusilupus. Aišku, žiūrėta buvo tik toj vietoj, kur dažniausiai prapūna - kairėj pusėj, truputį prieky tilto. Kitur dar nespėjau visko išlandžiot. Bet vamzdelių keitimo nemėgstu, tai labai ir nesiveržiu ten visų kaitaliot. Aišku, jei matysis potencialių kandidatų, tai būtent dėl to, kad nemėgstu, keisiu iškart, bet jei jiems dar pora metų gyvent, tai ir nekeisiu, gal jis ilgiau ir nevažiuos :)

Autorius:  tadas1991 [ Bal 14 2015, 17:04 ]
Pranešimo tema:  Re: Trečiasis BX - 16 TGI Le Mans (ex 913)

saulynas rašė:
tadas1991 rašė:
Kyla, leidžiasi, gale stabdžių aišku nėra :)
Kiti vamzdeliai, kiek įžiūrėjau iš apačios, atrodo dar neblogai, tai kogero ir nejudinsiu. O anas buvo toks puvėkas, kad sprogo :)

Keisk visus,galiukais sušelpsiu :wink:

Čia Dominyko prikolas tie galiukai, kai jis atrado, kad su senais irgi gamint pasirašo.
Aš labiau mėgstu naujus.
Aišku, gaunas vamzdukas tikrai pigiau, trumpas vamzdukas praktiškai dvigubai pigiau, bet tie nauji, be minuso, kad yra praktiškai visu vidaus plotu siauras vos vamzdelį gaubiantis (kai prapus cinkas, jis supus, o prapūt nes bus lenkiškas ar kinietiškas, turėtų gerai prilipt prie vamzduko) ir kad ne visi tiksliai pagaminti, turi didelį pliusą, kad atsukamas ne 8mm, o 9mm rakteliu :D

Autorius:  Saulynas [ Bal 14 2015, 20:44 ]
Pranešimo tema:  Re: Trečiasis BX - 16 TGI Le Mans (ex 913)

tadas1991 rašė:
saulynas rašė:
tadas1991 rašė:
Kyla, leidžiasi, gale stabdžių aišku nėra :)
Kiti vamzdeliai, kiek įžiūrėjau iš apačios, atrodo dar neblogai, tai kogero ir nejudinsiu. O anas buvo toks puvėkas, kad sprogo :)

Keisk visus,galiukais sušelpsiu :wink:

Čia Dominyko prikolas tie galiukai, kai jis atrado, kad su senais irgi gamint pasirašo.
Aš labiau mėgstu naujus.
Aišku, gaunas vamzdukas tikrai pigiau, trumpas vamzdukas praktiškai dvigubai pigiau, bet tie nauji, be minuso, kad yra praktiškai visu vidaus plotu siauras vos vamzdelį gaubiantis (kai prapus cinkas, jis supus, o prapūt nes bus lenkiškas ar kinietiškas, turėtų gerai prilipt prie vamzduko) ir kad ne visi tiksliai pagaminti, turi didelį pliusą, kad atsukamas ne 8mm, o 9mm rakteliu :D

Tai kad iš priekinės dalies jie praktiškai nauji

Autorius:  tadas1991 [ Bal 14 2015, 22:29 ]
Pranešimo tema:  Re: Trečiasis BX - 16 TGI Le Mans (ex 913)

Kaip kurie, būna ir labai baisių, ypač apie apatinę priekio dalį kalbant. Bet kuriuo atveju, nereik tų galiukų, o jei reik, yra ir savų kažkiek, o ir nuo tų pačių dar nulupinėt galima, jei dar trūks :)
Bet kuriuo atveju, man reikalingiausias yra 2 pozicijos vamzdis, kurio ilgis 3375mm. Įtariu, kad reikia pasiimti 3.5m ir bus pats tas. O toliau dar reikia kairės pusės amortiko ir suporto vamzdelį, bet juos nuimsiu nuo ex-turbininio tilto, kuriam buvau sudėjęs visus naujus.

Autorius:  tadas1991 [ Geg 24 2015, 23:12 ]
Pranešimo tema:  Re: Trečiasis BX - 16 TGI Le Mans (ex 913)

Užvakar užvedžiau gi, sudėjau priekin 15" Xantijos lietakus (tuos gražiuosius TSW, bet mano nuomone, BXui vistiek Swiftai labiau tink), kad mano swiftai tušti baloje nemirktų. Pavėžinau mergaitę aplink kvartalą, pats LeMansą pravaikiau. Labai patiko, kad vairo stiprintuvas dirba be priekaištų, ką sunku sutikti senose sistemose su srautų skirstytuvu, kur jis dar neardytas ir nevalytas. Srautų skirstytuvas šlapias, teks rinkti arba keisti turimu sausu. Baisu, kad nepradėtų neveikti po intervencijos.

Pasiskųst spėjau ir tai pačiai mergaitei, ir Dominykui, kad stabdžiai labai silpni ir reiks kažką žiūrėt ar daryt, nes labai per sunkiai stabdo man. Gi dabar prisiminiau, kad galo tai gi nėra išvis :D Daužtas bičas...
Birželį kelsis, noriu vasarą naudoti kaip kasdieninę vasarinę mašiną :)
Ir nebežinau, ar dujas dėsiu... Maišytuvą tai įmečiau jau, bet kad tikriausiai man jis kitur ir netinkamas būtų, juk pas ZXą Bosch sistema, o pas šitą Magneti Marelli, tai turėtų ir korpusai kitokie būti.
Einu ieškot maišytuvo ZXui...

Autorius:  tadas1991 [ Geg 31 2015, 21:19 ]
Pranešimo tema:  Re: Trečiasis BX - 16 TGI Le Mans (ex 913)

Šiandien galiausiai išmesti citroklinikos supermega hidro tvariniai - vamzdeliai. Rasta priežastis, kodėl nepadarė normalaus keitimo - nesugebėjo atsukti varžtelio, kuris prilaiko stabdžių vamzdelio spiralę. Man jis irgi neatsisuko, nes galvutė buvo jau praeito atsukinėtojo numalta iki beveik apvalumo - tai buvo galima arba daryti normaliai (keičiant visą ausį, kuri prisukta stabilizatoriaus varžtais, arba nugręžiant ir sutvarkant sriegį, arba alternatyviu metodu - tvarkingai atlenktas laikiklis, iš jo ištrauktas vamzdukas ir įdėtas naujas, atgal užspausta replėm - laikosi tvirtai. Metodas labai puikus ir už jo pasiūlymą dėkingas Dominykui :)

Dar pakeistas kuro filtas nauju Mann'iuku. Ištrauktas dar originalus...

Sudėjau gale ratukus Swift.

Pabandžiau nuorinti galinius stabdžius, bet nelabai gavosi, niekas nebėgo. Prisiminiau, kad jie užglušinti :mrgreen: Nieko, pas swiftus tokie dideli tarpai, kad nuorinsim ir be ratų nuėmimo...

Įdėjau zapaskę

Praktiškai, liko pakeist ilgąjį vamzdiecą ir varysim pasitikrint sveikatos būklę...

Autorius:  tadas1991 [ Bir 01 2015, 23:30 ]
Pranešimo tema:  Re: Trečiasis BX - 16 TGI Le Mans (ex 913)

Jau norėjau slėgio reguliatorių keist, bet kad atkirtinėja ans kas 25s dabar, tai jau iškart aptingau paskaičiavęs... Bus 15, tadu ir keisim.
Bet akumuliacinę sferą gal ir reiks persukti pabandyti, gal dar pailginsiu.

Buvo nuvežtos pas proffaną ir patikrintos sferos - priekinės potuštės - užpildytos, galui turėjau nuo savo turbininio BX likusias. Dabar visos keturios komfortinės puslitrinės ir per dideliais žikleriais - lėėėėdas... Tiek priekį, tiek galą, dabar galima rankomis iki atboinikų mygtelti. Reiks žiūrėt, ar važiuojant tokių kazusų nebus.

Autorius:  tadas1991 [ Lie 22 2015, 06:58 ]
Pranešimo tema:  Re: Trečiasis BX - 16 TGI Le Mans (ex 913)

Po ilgos prastovos išvažiuota prasivažinėt. Vou, ta prasme VOU :)

Autorius:  tadas1991 [ Lie 30 2015, 12:42 ]
Pranešimo tema:  Re: Trečiasis BX - 16 TGI Le Mans (ex 913)

Kadangi be galinių stabdžių pirminė TA nebuvo praeita, tai prastūmiau iš antro karto. Vamzdukas buvo pakeistas nauju variniu :) BIškį darbelio teko atlikt, jį bedarant aišku rasti keli kėbulo stebuklai, skylės ir pan. Tai kėbulo likimą reikia spręst - remontuoti ir gyventi ilgai, ar nieko nedaryti, sekančiai TA chaltūrinti ir tiesiog važinėti. Įtariu, kad reikia visgi derint važiavimą su geru darbu, nes dalių jau beveik kaip šieno, reik sunaudot... :)

Autorius:  tadas1991 [ Rgs 09 2015, 20:56 ]
Pranešimo tema:  Re: Trečiasis BX - 16 TGI Le Mans (ex 913)

Važinėjama visai smagiai, tik keli labai stiprūs trūkumai, kuriuos kažkada išspręsiu:
1. Smarkiai muša priekiniai diskai. Bus uždėti lygūs nuo kovinio
2. Pavarų svirties vertikali eiga labai standi, reik kažkur išmankštint ir sutept greičiausiai. Kartais tai sutrukdo tvarkingai greitai perjungti pavarą, gaila dėžės...
3. Pečiuko reguliatoriai - karšta/šalta stringa ir vos prasisuka, įtariu tiesiog stringantį patį vožtuvą, reiks tvarkyt arba dėt vieną iš dviejų turimų gerių, bet kartais numetančių lašiuką žiemą. O pūtimo stiprumo ir oro iš lauko sklendės atidarymo rankenėlė sukasi tik puse eigos, t.y. normaliai ji turėtų iki maždaug pusės atidarinėti sklendę, o likusią pusę įjungti ir stiprinti pūtimą. Dabar sukinėjasi tik vienoj pusėj, o į kitą net nepersisuka, tad iškart ir sklendė atsidarinėja, ir pūtimas jungiasi. Įtariu, kad bus kažkas pridirbta su troseliu
4. Buvo įtarimų, kad gal bėdos su variklio kaitimu ir tarpine, nes pradžioj kaito ir dažnai kamščiuose iki geltonos lemputės. Išsiaiškinta, kad nedirba ventiliatorius. Ventiliatorius veikia, bet jo niekas neįjungia. Nupirktas naujas daviklis ir pakeista - ventiliatorius veikia, lemputė nebesidega važiuojant, bet porąkart kažkur atvažiavus ir sustojus, pastovėjus 5min ir vėl užvedus - ėmė ir užsidegė, ir vienąkart netgi raudona, su fontanais atsukus kamštį. Tuomet buvo vestuvės, tai nesukant galvos papildyta antifrizu ir važiuota toliau vos pagesus lemputei. Įtariu, kad buvo kažkur oro patekę, nes ir ventiliatorius nesijungė. O dabar jau beveik savaitę važiuoju ir viskas pasakiška, ir antifrizo lygis pakankamai stabilus, tikriausiai važiuos.
5. Benzinas brangus, reikia kažką daryt :mrgreen:

Autorius:  Saulynas [ Rgs 10 2015, 07:19 ]
Pranešimo tema:  Re: Trečiasis BX - 16 TGI Le Mans (ex 913)

tadas1991 rašė:
Važinėjama visai smagiai, tik keli labai stiprūs trūkumai, kuriuos kažkada išspręsiu:
1. Smarkiai muša priekiniai diskai. Bus uždėti lygūs nuo kovinio
2. Pavarų svirties vertikali eiga labai standi, reik kažkur išmankštint ir sutept greičiausiai. Kartais tai sutrukdo tvarkingai greitai perjungti pavarą, gaila dėžės...
3. Pečiuko reguliatoriai - karšta/šalta stringa ir vos prasisuka, įtariu tiesiog stringantį patį vožtuvą, reiks tvarkyt arba dėt vieną iš dviejų turimų gerių, bet kartais numetančių lašiuką žiemą. O pūtimo stiprumo ir oro iš lauko sklendės atidarymo rankenėlė sukasi tik puse eigos, t.y. normaliai ji turėtų iki maždaug pusės atidarinėti sklendę, o likusią pusę įjungti ir stiprinti pūtimą. Dabar sukinėjasi tik vienoj pusėj, o į kitą net nepersisuka, tad iškart ir sklendė atsidarinėja, ir pūtimas jungiasi. Įtariu, kad bus kažkas pridirbta su troseliu
4. Buvo įtarimų, kad gal bėdos su variklio kaitimu ir tarpine, nes pradžioj kaito ir dažnai kamščiuose iki geltonos lemputės. Išsiaiškinta, kad nedirba ventiliatorius. Ventiliatorius veikia, bet jo niekas neįjungia. Nupirktas naujas daviklis ir pakeista - ventiliatorius veikia, lemputė nebesidega važiuojant, bet porąkart kažkur atvažiavus ir sustojus, pastovėjus 5min ir vėl užvedus - ėmė ir užsidegė, ir vienąkart netgi raudona, su fontanais atsukus kamštį. Tuomet buvo vestuvės, tai nesukant galvos papildyta antifrizu ir važiuota toliau vos pagesus lemputei. Įtariu, kad buvo kažkur oro patekę, nes ir ventiliatorius nesijungė. O dabar jau beveik savaitę važiuoju ir viskas pasakiška, ir antifrizo lygis pakankamai stabilus, tikriausiai važiuos.
5. Benzinas brangus, reikia kažką daryt :mrgreen:

Kiek valgo ?

Autorius:  tadas1991 [ Rgs 10 2015, 10:11 ]
Pranešimo tema:  Re: Trečiasis BX - 16 TGI Le Mans (ex 913)

Kaip visad - nematavau.
Bet kad suma iš piniginės dingsta daug greičiau, nei dujomis ar dyzeliu, tai faktas kaip blynas.
O ir sudeginta visai ne pagal tikslumą matavimams, gal 40litriukų dar tik, beveik viskas mieste, dažnai stiprokai minant tapkę, taip pat aplinkkely paspaudžiant ir iki 150, tai čia nelabai matavimų rėžimai. Važiuosim savaitgalį truputį tolimiau gal, tai pamatuosiu, nes kaip tik lempukas pradėjo degiotis.

Puslapis 68 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/