WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Dominykas turėjo Bx'a,pabuvo Saulyno,Tado, dabar Mechadrake rūpinasi
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=22&t=31645
Puslapis 912

Autorius:  tadas1991 [ Kov 13 2016, 16:26 ]
Pranešimo tema:  Re: Dominykas turėjo Bx'a, dabar turi saulynas

assembled rašė:
Kas čia per stilius? :)

Citroligoninė ne tik amortiko, bet ir stabdžių vamzdelius tiesiai praveda, t.y. be spiralės :D

Autorius:  Saulynas [ Kov 13 2016, 17:54 ]
Pranešimo tema:  Re: Dominykas turėjo Bx'a, dabar turi saulynas

tadas1991 rašė:
assembled rašė:
Kas čia per stilius? :)

Citroligoninė ne tik amortiko, bet ir stabdžių vamzdelius tiesiai praveda, t.y. be spiralės :D

Tai mūsų lygis aukštesnis :appl: :D

Autorius:  Dominykas [ Kov 13 2016, 18:31 ]
Pranešimo tema:  Re: Dominykas turėjo Bx'a, dabar turi saulynas

Viskas ten su juo gerai. Beveik originalei tik perilgas. Ta jis dar praeis savo eiga bet salone siupelio ir gremztuko reiks...ir daaaaaaaauuuuug purskaliuku

Autorius:  Saulynas [ Kov 26 2016, 18:56 ]
Pranešimo tema:  Re: Dominykas turėjo Bx'a,pabuvo Saulyno,dabar Tado

Perleistas Tadui :( ,bet ten jam bus geriau :), istorija bus rašoma toliau :wink:

Autorius:  tadas1991 [ Kov 26 2016, 21:38 ]
Pranešimo tema:  Re: Dominykas turėjo Bx'a,pabuvo Saulyno,dabar Tado

Gal, jei labai netingėsiu.
Pradžioj laukia plovimas ir šveitimas, netgi labiau vidaus, negu išorės. Nes automobilis pastaruosius metus buvo naudojamas agrokultūriniais tikslais be jokių perkeltinių prasmių :)
Tik kažkaip įtariu, kad pravarius naują TA, jis gali būti naudojamas ir statybiniais tikslais.
Dominykas žadėjo suveikti kablį, tikėsimės neapgaus :)

Autorius:  Saulynas [ Kov 26 2016, 22:31 ]
Pranešimo tema:  Re: Dominykas turėjo Bx'a,pabuvo Saulyno,dabar Tado

tadas1991 rašė:
Gal, jei labai netingėsiu.
Pradžioj laukia plovimas ir šveitimas, netgi labiau vidaus, negu išorės. Nes automobilis pastaruosius metus buvo naudojamas agrokultūriniais tikslais be jokių perkeltinių prasmių :)
Tik kažkaip įtariu, kad pravarius naują TA, jis gali būti naudojamas ir statybiniais tikslais.
Dominykas žadėjo suveikti kablį, tikėsimės neapgaus :)

Jo,man kablį veikė metus gal :D

Autorius:  tadas1991 [ Kov 29 2016, 19:41 ]
Pranešimo tema:  Re: Dominykas turėjo Bx'a,pabuvo Saulyno,dabar Tado

Kadangi po paskutinio keitimo, kurį pas Alvydą dar darė Dominykas, buvo jau išaušęs tepalų ir filtrų keitimų metas, tai išsileidau tepalą, nusukau super duper Filtron filtrą. Žinojau, kad saulynas kuro ir oro filtrus keitė, tai teoriškai lįsti nereiktų, bet mano naglos rankos įlindo ir nepasigailėjo.
Kuro filtras SCT - ar pigiau dar būna?
Oro filtras būtų viskas normaliai, jei nebūtų gražiai patupdytas tiesiai į šiukšlių centrimetrą.
Gėda Pelėda :labas:

Saulynai, tik nesugalvokit įdėt panašios kokybės filtro į savo HDi. Ten tik Bosch, Mann, Knecht, Purflux ir panašaus lygio gamintojai, ir dar prieš keičiant reikia kurą nusileist, būtinai išsivalyt bačkutę ir t.t. Slėgio reguliatorių ir purkštukų atsargų paskui neužteks. Šitiem BX ir panašių laikų seniem dyzeliam tai pofig, dirba jie ir taip, bet kažkaip ramiau man, sumokėjus tuo vienu euru daugiau, ir paskui kuro siurblį renkant - viduj mažiau šiukšlių būna :)

Įdėsim Purflux kuro filtrą, Bosch tepalo filtrą, supilsim Total 10w40 tepaliuką, o oro filtras bus arba Filtron, arba Purflux kempinė - reikia nueit pažiūrėt, kas ten gero atsargose mėtosi.

Atvažiuoja nauja vožtuvų dangtelio tarpinė, tiksliau iškart dvi :D
Ir dar paėmiau velenėlio riebokšlį, nes dėžės pusėj ten šlapoka, tai gali būti ne tik tarpinė.

Reikia sužiūrėt, kame bėda dėl slėgio reguliatoriaus per dažno intervalo - kapoja gal kas 2-3s. Noriu minimum 20s. Siurblys pavargęs, tai ties tam tikrom apsukom (apie 2.5K) važiuojant, labai nemaloniai suvibruoja ir nueina per visą kėbulą, kai kitais sūkiais dirba gan tyliai. Padidinus intervalą, tas ne taip bjauriai jaustųsi. Nors siurblį aišku turiu geresnį, bet gaila gadint, kol šitas veikia, puikiai ir greitai kelia ir vairas irgi neblogai veikia.
Tai pirmi įtariamieji aišku centrinė sfera, tuomet visokie ten vidiniai nuotėkiai, tuomet gal dar patikrinsim ir slėgio reguliatorių. Turi jis man dirbt normaliai. Stabdžių kraną ar taip, ar anaip, teks pasikeist, nes ne tik baisiai šnypščia, bet ir stabdymo jėgą sunku reguliuot. Ta prasme galit man nepasakot, kad pas BX ir taip ją sunku reguliuot, aš tai žinau, bet šitam bolide tai jau tikrai labai sunku reguliuot.

Gal Saulynas turi tikrai gerą ir nešnypščiantį kraną nuo kokios 00tųjų Xantijos? Reik aišku sužiūrėt, ar tinka, bet jei vamzdelių išdėstymas tas pats, tai įsidėčiau ir būtų ramu, ir nereiktų savo tikrai gero BX žaliojo krano (nešnypščiantis ir intervalas 35-45s būdavo) tokiam bolidui aukot.

Beje, Sauliau, ar keitėt nors kartą LHMą, ar dapylinėjot, ar taip ką? Nes pamenu, kad Dominykas avariniu atveju, kai dingo vairas ir stabdžiai, buvo dyzelio įvaręs ir tas BX taip ir išvažiavo su pusiau dyzeliu sistemoj, tai ar po to buvo visas skystis pakeistas, ar ne? Nes jei ne, tai keisiuos.

Vakar plovykloj pasėdėjom ilgą laiką ir nemažai nuprausėm išorę, dabar laukia vidaus eilė. Kadangi savo LeManui turiu pasidėjęs juodą veliūrinį saloną, o šitas yra tikrai baisuokliškas ir čia jam jau padėtų tik geri cheminiai plovimai, o ten, kur paplyšę sėdynės, nebepadėtų ir jie, tai įtariu, kad bent priekinės tikrai eis tiesiai šiukšlynan, kilimukai irgi. Panelės keist jau manau neužteks jėgų, tai bus pakeisti bardačiokai ir kelios plastmasėlės ir judės vieton. Su salono valymu žada padėt mergaitė.

Dar reikia pasikeist mano turimu sutvarkytu arba susitvarkyt priekinio valytuvo variklį, nes klibėjimas įvorės tragiškas - garsai sausos ašies - irgi.

Galinio lango apiplovimo nėra, po kapotu mėtėsi purvini ir turbūt kelis metus nenaudoti visi komponentai, o siurbliukas ir miręs. Nuėjau į krūvą ir atsinešiau švarų bakelį su veikiančiu siurbliuku, nepagailėjau kelių eurų ir užmoviau naują originalų (ne BX, bet tinka nuo naujesnių tip top) kamštį, mėlynos spalvos, su Citroen ženkliuku. Fiškėj 12 radau, žarnelė prasipučia iki pat galinio stiklo, gal tik tiek ir užteks. Aišku po bakeliu staigmena - skylutė į ratą :D

Autorius:  Saulynas [ Kov 29 2016, 20:13 ]
Pranešimo tema:  Re: Dominykas turėjo Bx'a,pabuvo Saulyno,dabar Tado

tadas1991 rašė:
Kadangi po paskutinio keitimo, kurį pas Alvydą dar darė Dominykas, buvo jau išaušęs tepalų ir filtrų keitimų metas, tai išsileidau tepalą, nusukau super duper Filtron filtrą. Žinojau, kad saulynas kuro ir oro filtrus keitė, tai teoriškai lįsti nereiktų, bet mano naglos rankos įlindo ir nepasigailėjo.
Kuro filtras SCT - ar pigiau dar būna?
Oro filtras būtų viskas normaliai, jei nebūtų gražiai patupdytas tiesiai į šiukšlių centrimetrą.
Gėda Pelėda :labas:

Saulynai, tik nesugalvokit įdėt panašios kokybės filtro į savo HDi. Ten tik Bosch, Mann, Knecht, Purflux ir panašaus lygio gamintojai, ir dar prieš keičiant reikia kurą nusileist, būtinai išsivalyt bačkutę ir t.t. Slėgio reguliatorių ir purkštukų atsargų paskui neužteks. Šitiem BX ir panašių laikų seniem dyzeliam tai pofig, dirba jie ir taip, bet kažkaip ramiau man, sumokėjus tuo vienu euru daugiau, ir paskui kuro siurblį renkant - viduj mažiau šiukšlių būna :)

Įdėsim Purflux kuro filtrą, Bosch tepalo filtrą, supilsim Total 10w40 tepaliuką, o oro filtras bus arba Filtron, arba Purflux kempinė - reikia nueit pažiūrėt, kas ten gero atsargose mėtosi.

Atvažiuoja nauja vožtuvų dangtelio tarpinė, tiksliau iškart dvi :D
Ir dar paėmiau velenėlio riebokšlį, nes dėžės pusėj ten šlapoka, tai gali būti ne tik tarpinė.

Reikia sužiūrėt, kame bėda dėl slėgio reguliatoriaus per dažno intervalo - kapoja gal kas 2-3s. Noriu minimum 20s. Siurblys pavargęs, tai ties tam tikrom apsukom (apie 2.5K) važiuojant, labai nemaloniai suvibruoja ir nueina per visą kėbulą, kai kitais sūkiais dirba gan tyliai. Padidinus intervalą, tas ne taip bjauriai jaustųsi. Nors siurblį aišku turiu geresnį, bet gaila gadint, kol šitas veikia, puikiai ir greitai kelia ir vairas irgi neblogai veikia.
Tai pirmi įtariamieji aišku centrinė sfera, tuomet visokie ten vidiniai nuotėkiai, tuomet gal dar patikrinsim ir slėgio reguliatorių. Turi jis man dirbt normaliai. Stabdžių kraną ar taip, ar anaip, teks pasikeist, nes ne tik baisiai šnypščia, bet ir stabdymo jėgą sunku reguliuot. Ta prasme galit man nepasakot, kad pas BX ir taip ją sunku reguliuot, aš tai žinau, bet šitam bolide tai jau tikrai labai sunku reguliuot.

Gal Saulynas turi tikrai gerą ir nešnypščiantį kraną nuo kokios 00tųjų Xantijos? Reik aišku sužiūrėt, ar tinka, bet jei vamzdelių išdėstymas tas pats, tai įsidėčiau ir būtų ramu, ir nereiktų savo tikrai gero BX žaliojo krano (nešnypščiantis ir intervalas 35-45s būdavo) tokiam bolidui aukot.

Beje, Sauliau, ar keitėt nors kartą LHMą, ar dapylinėjot, ar taip ką? Nes pamenu, kad Dominykas avariniu atveju, kai dingo vairas ir stabdžiai, buvo dyzelio įvaręs ir tas BX taip ir išvažiavo su pusiau dyzeliu sistemoj, tai ar po to buvo visas skystis pakeistas, ar ne? Nes jei ne, tai keisiuos.

Vakar plovykloj pasėdėjom ilgą laiką ir nemažai nuprausėm išorę, dabar laukia vidaus eilė. Kadangi savo LeManui turiu pasidėjęs juodą veliūrinį saloną, o šitas yra tikrai baisuokliškas ir čia jam jau padėtų tik geri cheminiai plovimai, o ten, kur paplyšę sėdynės, nebepadėtų ir jie, tai įtariu, kad bent priekinės tikrai eis tiesiai šiukšlynan, kilimukai irgi. Panelės keist jau manau neužteks jėgų, tai bus pakeisti bardačiokai ir kelios plastmasėlės ir judės vieton. Su salono valymu žada padėt mergaitė.

Dar reikia pasikeist mano turimu sutvarkytu arba susitvarkyt priekinio valytuvo variklį, nes klibėjimas įvorės tragiškas - garsai sausos ašies - irgi.

Galinio lango apiplovimo nėra, po kapotu mėtėsi purvini ir turbūt kelis metus nenaudoti visi komponentai, o siurbliukas ir miręs. Nuėjau į krūvą ir atsinešiau švarų bakelį su veikiančiu siurbliuku, nepagailėjau kelių eurų ir užmoviau naują originalų (ne BX, bet tinka nuo naujesnių tip top) kamštį, mėlynos spalvos, su Citroen ženkliuku. Fiškėj 12 radau, žarnelė prasipučia iki pat galinio stiklo, gal tik tiek ir užteks. Aišku po bakeliu staigmena - skylutė į ratą :D

Jo dėl oro filtro -pelėda :? ,patingėjau ,kuro filtrą kažkas buvo padovanojęs,reikėjo mirtinai įdėt kažką prie-20 ,hdi žinau kad su tokiu žaist neapsimoka :) ,man neprireiks ,nes keliem tūkstantėliam užteks.
Varikliukas valytuvų taip ,labai garsus buvo ,apiplovimo galinio man nereikėjo ,tai kaip Dominyko buvo palikta ,taip ir radai :) ,lhm Dominykas (toliau rašydamas manau trumpinsiu į D,labai jau ilgas vardas :) )
sakė keitęs ,o apie salerką nieko nesakė :doom: ,man kai buvo pradėję per trišakį leist tai pildavau gerą ,gale kai amortikas leido taip ,po keitimo pamalonintas 1,5ltr totaliu :) ,žodžiu aš ten šd nepyliau :wink:
kraną galėsiu duoti -loterija :)

Autorius:  Dominykas [ Kov 29 2016, 21:07 ]
Pranešimo tema:  Re: Dominykas turėjo Bx'a,pabuvo Saulyno,dabar Tado

Saunu kad taip puikiai remontuojasi :)

Autorius:  Kostas [ Kov 30 2016, 15:19 ]
Pranešimo tema:  Re: Dominykas turėjo Bx'a,pabuvo Saulyno,dabar Tado

Bent nuotrauką įmesk, Tads :)

Autorius:  Saulynas [ Kov 30 2016, 16:17 ]
Pranešimo tema:  Re: Dominykas turėjo Bx'a,pabuvo Saulyno,dabar Tado

Kostas rašė:
Bent nuotrauką įmesk, Tads :)

Įmes ,kai atpoliruos ir nuvaškuos :D

Autorius:  Kostas [ Kov 30 2016, 16:46 ]
Pranešimo tema:  Re: Dominykas turėjo Bx'a,pabuvo Saulyno,dabar Tado

A ten yra dar ant ko tą daryt? :)

Autorius:  tadas1991 [ Kov 30 2016, 18:44 ]
Pranešimo tema:  Re: Dominykas turėjo Bx'a,pabuvo Saulyno,dabar Tado

Praktiškai ne. Nei čia aš ką poliruosiu, nei vaškuosiu.
Lakas atsilupęs arba atsisluoksniavęs daug kur, dar nuo Dominyko likęs daužtumas į galinį dešinį sparną ir durų kampą, kur tik rankomis atlenkta, kad ratas nekliūtų, ir palikta, ir t.t. Na žodžiu... Ne dėl išvaizdos tikrai jis pas mane.

Bus tų nuotraukų, bet dar ne dabar :)

Tepalus ir filtrus pakeitėm. Filtro pompelės membraną radom kiaurą. Kiaura vos vos, bet tai laisvai gali būti ir sunkesnio užvedimo priežastis. Jis nėra sunkus, bet kaip BXui, tai tiek sukti starteriu yra per daug :) O ir šiaip oras kuro sistemoj labai nemielas reikalas net ir Boschui. Sutvarkysim, ne problema, nes ta membrana keičiama ir ją galima nupirkti už pigiai.
Ant galinio lango jau irgi purškia, tik reikia pareguliuot purkštuką.

Kolkas tiek. Pastovės jis, kol C5 draudimas pasibaigs, ir kol tiek C5, tiek jį aptvarkysim. Vieną pardavimui, kitą eksploatacijai :)

Autorius:  Saulynas [ Kov 31 2016, 11:22 ]
Pranešimo tema:  Re: Dominykas turėjo Bx'a,pabuvo Saulyno,dabar Tado

tadas1991 rašė:
Praktiškai ne. Nei čia aš ką poliruosiu, nei vaškuosiu.
Lakas atsilupęs arba atsisluoksniavęs daug kur, dar nuo Dominyko likęs daužtumas į galinį dešinį sparną ir durų kampą, kur tik rankomis atlenkta, kad ratas nekliūtų, ir palikta, ir t.t. Na žodžiu... Ne dėl išvaizdos tikrai jis pas mane.

Bus tų nuotraukų, bet dar ne dabar :)

Tepalus ir filtrus pakeitėm. Filtro pompelės membraną radom kiaurą. Kiaura vos vos, bet tai laisvai gali būti ir sunkesnio užvedimo priežastis. Jis nėra sunkus, bet kaip BXui, tai tiek sukti starteriu yra per daug :) O ir šiaip oras kuro sistemoj labai nemielas reikalas net ir Boschui. Sutvarkysim, ne problema, nes ta membrana keičiama ir ją galima nupirkti už pigiai.
Ant galinio lango jau irgi purškia, tik reikia pareguliuot purkštuką.

Kolkas tiek. Pastovės jis, kol C5 draudimas pasibaigs, ir kol tiek C5, tiek jį aptvarkysim. Vieną pardavimui, kitą eksploatacijai :)

A ,tai va kur priežastis ,aš irgi kažkaip porą kart buvau pagalvojęs kad žiemą geriau kurdavos

Autorius:  tadas1991 [ Bal 15 2016, 00:05 ]
Pranešimo tema:  Re: Dominykas turėjo Bx'a,pabuvo Saulyno,dabar Tado

Filtras suremontuotas ir netgi pompelė pradėjo pompuoti, bet kriaušė liko, nes tingėjau išiminėti.
Sekančiam etapui stabdžių kranas ir slėgio reguliatoriaus normalus intervalas, o tada jau salono kuopimas ir bus galima bandyt riedėt :)

Puslapis 912 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/