WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Problemos su vamzdeliais
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=22&t=5733
Puslapis 23

Autorius:  Paulius [ Rgs 11 2007, 20:53 ]
Pranešimo tema: 

o kodel durnas citru gamintojas vienur slangas(paprastai ant griztamu) dejo, o kitur tuos vargsus puvancius vamzdelius(ten kur padavimas).
Beje pas geresnes masinas kaip VW, na ten kur hidraulikos nera, bet ten i stabdzius tepalas eina, tai ten irgi vamzdukai eina ir tik pries pat rata slangos su prisukamais galiukais ir tos kazkokiais siulais sustiprintos ir ne chamutikais uzspaustos.

Autorius:  vycia [ Rgs 11 2007, 22:32 ]
Pranešimo tema: 

jo citru gamintojas durnas, bet dar durnesnis kuris su tuo citru vazineja :D :D :D jo bandysim liaudini servisa rast ir slangom problemas sprest... jei ligonine nieko neprigalvos artimiausiu metu...

Autorius:  TNT [ Rgs 12 2007, 20:08 ]
Pranešimo tema: 

Tada jau beda su benzu, nes kaip nupjaus. su nazopke jau nelis,kirpt vel neiseitis.
nu dar vienas benzo minusas :roll:

Autorius:  bardakasbx [ Rgs 12 2007, 21:40 ]
Pranešimo tema: 

vycia rašė:
jo citru gamintojas durnas, bet dar durnesnis kuris su tuo citru vazineja :D :D :D jo bandysim liaudini servisa rast ir slangom problemas sprest... jei ligonine nieko neprigalvos artimiausiu metu...
Paulius davė idėją: panaudok didesnio diametro vamzdelius nuo kt. markės auto, sriegį padarai ir užsuki veržlę( tarpusavio vamzdelių jungtis, +naudodamas išor. hermetiką); jungtis kaip hidrosistemoj, jei teko matyt lėktuvus... Galima ir metalizuotus lanksčius vamzdelius panaudot, principe teisingai yra kolegų pasiūlyta idėja... :wink: Tiesa, yra kariškių ir aviatorių forumiečių, gal gali šiais vamzdeliais kiek pasidalint :roll: Žodžiu, bandyk, pasidairyk, pasiklausk. Sėkmės :wink:

Autorius:  riksas [ Rgs 13 2007, 13:08 ]
Pranešimo tema: 

pasidomek metalo dirbiniais prekiaujančiose įmonėse, jie turetu turėt įvairaus metalo vamzdeliu, o šiaip gal yra plastikinių žarnų benzinui, nes dyzeliui tai tikrai yra specialus plastmasinis vamzdelis kaip passatuose

Autorius:  Karolisxm [ Rgs 14 2007, 09:45 ]
Pranešimo tema: 

pas audro (Siauliuose) naudoja cinkuotas mazutes jungtis pats maciau ir ciupinejau, bet mano Bxo vamzdelis nuo pradzios iki pat pabaigos perpuves ir nutrukes. Tai man teks imti du vamzdeliu balus su antgaliais ir sunungti, bet as tikriausiai bandysiu uzlituoti ir storai cinku uzpurksti. O siaip pats pries 3 metus ilguosius ir kelis trumous vamzdelius nuo xantijos pritaikiai be problemu

Autorius:  Karolisxm [ Spa 09 2007, 20:06 ]
Pranešimo tema: 

na tai va tevo BXa vakar vakaria sulopiau. O siaip tai reikia tik atlaidinto varinio vamzdelio litavimo (varevimo) elekdrodo ir litavimo lempos. man pasiseke, kad garaze radau xantijos vamzdeli su gerais galais, kuri patrumpinus iki reikiamo ilgio reikejo tik sulituoti :D

Autorius:  deimantukas [ Spa 16 2007, 11:37 ]
Pranešimo tema: 

Karolisxm rašė:
rytoj pasistenksiu nepamirsti nufotkinti :)

Nepasistengei nepamiršt :roll: :( .

Autorius:  Karolisxm [ Spa 18 2007, 19:12 ]
Pranešimo tema: 

fotosesija vis dar neivyko, tevukas pasieme bxa ir nuruko, o siaip tai viskas yra labai paprasta, bet Siauliuose vienas pazystamas turi auto daliu parduotuve,o ten ir vamzdeliu :D. mat jis pats pries keleta meteliu bxa turejo ir ji remontavo tai ir uzsisake. kaina ilgiausio apie 50lt, varinis, siandien skambinau, sake dar turi reikia ieskoti

Autorius:  Karolisxm [ Spa 27 2007, 19:39 ]
Pranešimo tema: 

Euro Dalys,(savininkas) Alekas 869994893. Cia del vamzdeliu sukalbamas vyras, jis man ir slyfavimui nuvezdavo kur reikia ir daliu parvezdavo kokiu reikia.

Autorius:  tadas1991 [ Kov 21 2011, 18:53 ]
Pranešimo tema:  Re: Problemos su vamzdeliais

Passato B3 dyzelinio plastmasiniai vamzdeliai vietoj originalių BX supuvusių metalinių. Kaip manot?
Jau esu juos nusiėmęs, dar nežinau, kaip su ilgiu, bet turi užtekt. Jie yra patys nežymiai plonesni, nes lenda į šlangeles labai lengvai. Ir gal dvigubai storesnė pačio vamzduko sienelė. Pratakumo varikliui pamaitinti užteks drąsiai, bet kaip su siurbliu - nepavargs? Ir šlangelės ar nesignybs?

Nusprendžiau išspręsti ir šią problemą, kad jau visas galas išardytas ir bakas nuimtas

Autorius:  tadas1991 [ Bir 27 2011, 00:29 ]
Pranešimo tema:  Re: Problemos su vamzdeliais

Na pasijungiau vieną galą jau tų vamzdelių, ilgio per akis, nes BX sujungimas su šlangele po keleivio kojomis, o passate prie pat filtro. Tik jis formuotas labai. Bandžiau kaitinti su žiebtuvėliu, bet nelabai kas gavosi. Didžioji dalis to vamzdelio tiesi, tai iki galo užtenka tos tiesios dalies, bet ties baku reik jau naują lenkimą padaryt, nes jei ranka sulenksiu ir paliksiu, nusizulins į kėbulą dėl įtempimo. Reiks pabandyt pakaitint smarkiau ar kažką sugalvot su kokiu kampiniu sujungimu ar tarpine šlangele. Ir iš akies taip nelabai patikimai susijungė, nes tas vamzdelis visgi gan nemažai plonesnis, nei originali šlalga, gal kokiu milimteru ar net daugiau. Tai chamutiku teko nemažai paveržt ir tikiuosi laikys.

Man vėl įdomus klausimas, į kurį tikiuosi kas nors, ką nors žinantis apie siurblių mechaniką, atsakys. Kaip dėl mažesnio darbinio pratakumo reikalai?
Teoriškai - passate ir BXe abiejuose Bosch siurbliai. Galia pas BXą didesnė, bet sąnaudos įmanomos net iki 2x mažesnės. Tačiau, mano nuomone, jei cirkuliacinis l/h pratekėjimas passate dėl kito siurblio modelio charakteristikų žymiai mažesnis, tai gal ir taip būti, kad vamzdelio skersmuo BXe būtent toks, kokio minimaliai reikia. Ir passato vamzdelis gali kelti kokias problemas. Ką apie tai manote, klausiu dar kartą?

Autorius:  bardakasbx [ Bir 27 2011, 20:52 ]
Pranešimo tema:  Re: Problemos su vamzdeliais

tadas1991 rašė:
Na pasijungiau vieną galą jau tų vamzdelių, ilgio per akis, nes BX sujungimas su šlangele po keleivio kojomis, o passate prie pat filtro. Tik jis formuotas labai. Bandžiau kaitinti su žiebtuvėliu, bet nelabai kas gavosi. Didžioji dalis to vamzdelio tiesi, tai iki galo užtenka tos tiesios dalies, bet ties baku reik jau naują lenkimą padaryt, nes jei ranka sulenksiu ir paliksiu, nusizulins į kėbulą dėl įtempimo. Reiks pabandyt pakaitint smarkiau ar kažką sugalvot su kokiu kampiniu sujungimu ar tarpine šlangele. Ir iš akies taip nelabai patikimai susijungė, nes tas vamzdelis visgi gan nemažai plonesnis, nei originali šlalga, gal kokiu milimteru ar net daugiau. Tai chamutiku teko nemažai paveržt ir tikiuosi laikys.

Man vėl įdomus klausimas, į kurį tikiuosi kas nors, ką nors žinantis apie siurblių mechaniką, atsakys. Kaip dėl mažesnio darbinio pratakumo reikalai?
Teoriškai - passate ir BXe abiejuose Bosch siurbliai. Galia pas BXą didesnė, bet sąnaudos įmanomos net iki 2x mažesnės. Tačiau, mano nuomone, jei cirkuliacinis l/h pratekėjimas passate dėl kito siurblio modelio charakteristikų žymiai mažesnis, tai gal ir taip būti, kad vamzdelio skersmuo BXe būtent toks, kokio minimaliai reikia. Ir passato vamzdelis gali kelti kokias problemas. Ką apie tai manote, klausiu dar kartą?

Manau, jog pats paklausei ir pats jau atsakei - vamzdeliu diametras gali kelti problemas. Jei butu galima, tai BX-ui ir XM ar siaip kokie vamzdeliai detusi laisvai, bet ne - neina taip, kaip noretum - tik toks diametras ir ne kitaip... :|

Autorius:  tadas1991 [ Bir 27 2011, 21:27 ]
Pranešimo tema:  Re: Problemos su vamzdeliais

Blogai... Na, kolkas visgi pabandysiu pastatyt tokį ir pavažinėt. Jei bus blogai, pirksiu dujinį varinį, dengtą plastiku, tinkamo diametro, nelabai brangiai gaunasi.
Dar ir senas pusė velnio būtų jį sutvarkius, bet labai tingiu gramdyt rūdis ir šveitaliot, denginėt...

Autorius:  bardakasbx [ Bir 27 2011, 22:03 ]
Pranešimo tema:  Re: Problemos su vamzdeliais

tadas1991 rašė:
Blogai... Na, kolkas visgi pabandysiu pastatyt tokį ir pavažinėt. Jei bus blogai, pirksiu dujinį varinį, dengtą plastiku, tinkamo diametro, nelabai brangiai gaunasi.
Dar ir senas pusė velnio būtų jį sutvarkius, bet labai tingiu gramdyt rūdis ir šveitaliot, denginėt...

Tai jau taip - kad sistema butu gera ilgam, dedi naujus - automatiskai garantija yra. O senas, nors lyg ir geras, vis tik kada gali ir pavest...

Puslapis 23 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/