WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 10 2024, 01:15

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Suminkštėjo BX:)
StandartinėParašytas: Sau 19 2007, 19:36 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 14 2006, 14:12
Pranešimai: 278
Miestas: Kaišiadorys
Nuotykiai prasidėjo nuo to,kad pastebėjau,jog užvedus nesikelia priekis.Tada pastačiau rankenėlę į paaukštintą padėtį,priekis pakilo,sugražinau i vidurinę,bet jis nenusileido(galui iš vis nulis emocijų rankenėlės padėtys :))ir pradėjau važiuoti.Ir tada pajutau,kad priekis pasidarė žymiai minkštesnis.Negalėjau patikėti,specialiai sukdavau per duobes,bet BX švelniai pro jas praplaukdavo.Tiesa,galas šokinėja,bet priekis tai kaip tikro Citroeno.Iki tol buvo kaip Passato.
Kas čia stebuklas,X-failas ar dar kas nors?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Suminkštėjo BX:)
StandartinėParašytas: Sau 19 2007, 19:42 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
donatas xm rašė:
Nuotykiai prasidėjo nuo to,kad pastebėjau,jog užvedus nesikelia priekis.Tada pastačiau rankenėlę į paaukštintą padėtį,priekis pakilo,sugražinau i vidurinę,bet jis nenusileido(galui iš vis nulis emocijų rankenėlės padėtys :))ir pradėjau važiuoti.Ir tada pajutau,kad priekis pasidarė žymiai minkštesnis.Negalėjau patikėti,specialiai sukdavau per duobes,bet BX švelniai pro jas praplaukdavo.Tiesa,galas šokinėja,bet priekis tai kaip tikro Citroeno.Iki tol buvo kaip Passato.
Kas čia stebuklas,X-failas ar dar kas nors?


Korektoriaus ašelė atsistojo kitaip,prasisuko kitaip ar pasikeitė reg.svirties strypo išpjovos padėtis aukščio korektoriaus valdymo bumbuliuko atžvilgiu.Na pats nežinau,ką čia parašiau,bet taip būna.Gal ten pas tave prirūdyję valdymo strypai ir kronšteinai.Žodžiu džiaukis,kol minkšta,nes greit sukietės :lol: .
Čia ne X-failas,o BX-failas.Manau,kad prirūdyjo ir gali būti išsireguliavę aukščiai.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 19 2007, 22:17 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
donatas xm rašė:
Kad surūdyja tai faktas.Net aukščio rankenėlę patraukt,tai tas pats kas dvipūdę kelt :D Ir ką man patari daryt?


Reikia lyst po apacia ir isvalyti rudis,bei pramankstinti aukscio reguliavimo ilgojo strypo salycio taskus su balkiu,jo valdomus kronsteinus,kurie toliau santykiauja su aukscio korektoriais.Jie tiesiog prirudyje ir nesisukioja,greiciausiai gale.Aukscio korektoriu neliesk.Po to reiktu sureguliuoti masinos auksti,kaip yra paaiskinta,kad ir Haynes-o knygoje.

Paprastai dar po aukscio korektoriu plovimo ivyksta toks minkstumo orgazmas,bet trumpam.Kelis kartus teko BX-ams plaut,tai iskart surinkus ir uzvedus zaibiskai reaguoja i nuspaudima-atrodo,kad masina gyva pasidaro :shock: .

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 13 2007, 16:01 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 14 2006, 14:12
Pranešimai: 278
Miestas: Kaišiadorys
Nuotykiai tesiasi:sutvarke aukscio reguliavimo rankenele-masina gerai kilnojosi,priekis minkstas,bet va su galu tas pats.Sake,kad per daug uzversti svirciu guoliai,del to galas kietas.
Gal Deimantuk gali ka patart is savo ilgametes praktikos?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 13 2007, 16:44 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
donatas xm rašė:
Nuotykiai tesiasi:sutvarke aukscio reguliavimo rankenele-masina gerai kilnojosi,priekis minkstas,bet va su galu tas pats.Sake,kad per daug uzversti svirciu guoliai,del to galas kietas.
Gal Deimantuk gali ka patart is savo ilgametes praktikos?


Manau,kad cia noreta pasakyti"uzverzti".Kiek per savo patirti krapsciausi su galinem ir priekinem svirtim-itakos yra.Pirmiausia,jei galiniu svirciu guoliai sureguliuoti teisingai-nei kliba,nei yra per daug iverzti-tai tikrinu ant stalo varzto pagalba suspausdamas guolius ir arba pasalindamas ivores issikisima,arba dedamas metalinius ziedelius-tarpines.Arba keisdamas ivore i ilgesne ir vel derindamas-zaidimo yra,jei norisi padaryt gerai.Jei galines svirties guoliai sureguliuoti gerai,ivores(vamzdelio,i kuri kisasi varztas)galai sutampa su uzdaranciojo dangtelio(ar kaip ji pavadinti?)plokstuma ir tu istates svirti niekaip neperversi,ta prasme guoliu nesuversi ir neapsunkinsi svirties svytavimo.Tokiu atveju minkstumui itakos nepadarysi
Na,o jei guoliai pakeisti "greitai,greitai"ir be tikslaus reguliavimo-svirtys ilgai netarnaus,o ir iverzti gali jas,kad masina tikrai bus kietesne.
Esu priekines svirtis atpalaidaves(cia BX-ui su beguoliniu traversu)-masina pasikeite i priesinga puse-tapo ,kaip pukas minksta,nors imk ir vazinek su atpalaiduotom svirtim,nekreipiant demesio i barskejima :) .Tuo tas guoliu ismetimas is traverso naujesniems BX modeliams man ir nepatinka-supaprastino,bet masina sukietejo,tapo pigesnis aptarnavimas,bet man to nereikia.Mano masinos priekinio traverso guoliai jau gerokai paesti ir jauciasi isdrozti grioveliai-todel as nepykstu del kietesnio priekio.
Taigi isvada-teisingai sureguliavus svirciu guolius-kad nebutu per daug iverzta ir nebutu laisvumo-gali juos priverzti pagal normatyva ir negali buti kalbos,kad masina kieta,nes per daug suverztas sviciu tvirtinimo prie tilto varztas,istacius svirtis i tilta.Man net tokia mintis nebuvo kilusi,kad del per didelio svirties priverzimo prie tilto,ji sunkiau svytuos ir masina bus kietesne,jei teisingai surinkti ir sureguliuoti guolai svirtyse.Tik zinodamas to remonto subtilumus,as ismasciau,kad beda gali buti neteisingai suvestuose guoliuose svirtyse(kalbu apie galine dali),jei tvarkingos sferos,aukscio korektoriai,aukscio sureguliavimas.Priekyje analogiskai-balkyje,jei balkis guolinis.
Stengiausi parasyt kuo aiskiau,bet nezinau,kas gavosi ir ar kas nors aisku :roll: .

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 13 2007, 17:14 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Deimantuk, parašei tą patį, ką ir aš manau: meistrai supjovė grybą.
Gali būti, kad guoliai suėsti ir stringa; gali būti, kad aukštis blogai sureguliuotas; gali būti ir sferos padusę, bet guolių perveržimas-paskutinis dalykas, prie kurio verta kabinėtis. :roll:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 14 2007, 15:59 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 14 2006, 14:12
Pranešimai: 278
Miestas: Kaišiadorys
Sorry,užveršti per daug.Čia per tą skubėjimą klaidų pridariau :oops: Tai man dabar prašyt,kad meistrai juos atlaisvintų?Šiaip sferos geros,dėl aukščio korektorių visko gali būt...
Mano BX 93m.,tai ar jame yra tie guoliai kur Deimantukas minėjo?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Suminkštėjo BX:)
StandartinėParašytas: Kov 14 2007, 17:13 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
deimantukas rašė:
Pas tave pagal gamykla priekyje balkyje guoliu nera.Galines svirtys visu BX-u su guoliais.
O kaip tu supratai,kad per daug priverzti?Išėmei svirtis?Ir ka toliau?

Tu skaitai, kad meistrai išiminėjo svirtis? :| Man tai atrodo, kad tas pasakyta buvo "iš lempos", kad tik atsikratyti nesuprantamu gedimu :lol: Nes jei būtų išardę-būtų ir sutvarkę...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 15 2007, 16:52 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
donatas xm rašė:
Siaip tai is tikruju buvo pasakyta"is lempos".Man tvarke prirudyjusia rankenele ir pastebejo,kad kazkas ne taip su galu.Tai nezinau ka daryt-ar prasyt,kad isplautu aukscio korektorius ar su tais guoliais kazka...
Tai jeigu priekyja nera guoliu,reiskia mano BX kietesnis nei senesnieji BX?


Korektoriu plovimas irgi ne visada pagelbsti-jei sudiles....,bet.....plovimas nepakenks :roll: .Ka reiskia "kazkas"negerai su galu?Konkreciai ka nors sake?Jei kietas galas-pirmiausia sferos,po to korektorius ir auksco reguliavimas.Del sakiu guoliu jau rasiau-zinoti ju bukle gali tik,kas tvarke.Jei ratai nesuvirte-guoliai nera blogi.Ar kilnojant masina girdisi kokie nors trakstelejimai is galinio tilto puses?Subyreje guoliai sakese kartais kelia traskesi!!!Jei perspaude-guoliai gali ilgai netarnauti,o ir zinoma,kad pati svirtis sunkiau sukiosis.Pasekoje to-masinos galas kietesnis.
Priekis be guolinio balkio yra kietesnis-sailentblokai sakese yra guminiai ir ,kai suverztos sakes-guma stabdo svytavimus.Visai kitas reikalas,kai sakes juda balkio guoliuose.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 15 2007, 17:55 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Patikrinti, ar neperveržti/nesubyrėję tie svirčių guoliai, galima gan primityviai: pakėlei galą, nuėmei ratus, išleidai iš sistemos slėgį ir su ranka turėtum lengvai pajudinti pačią svirtį aukštyn-žemyn visame jos kilnojimosi diapazone. Jei svirtis stringa (juda tik vos-vos arba išvis neina jos pajudinti)-kalti guoliai, arba tu neturi sveikatos įveikti skersinio stabilizatoriaus pasipriešinimui :) Faktiškai, reiktų atsukti ir jį. Bet jei svirtys judės lengvai-gali pradėti ruošti kalbą, kurią pasakysi tiems savo "meistrams"... :roll:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 19 2007, 15:40 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 14 2006, 14:12
Pranešimai: 278
Miestas: Kaišiadorys
Ratai neiškrypę ir garsų jokių lyg tai nesigirdi.Su sferom-ir prieš pildymą ir po jo tas pats kietumas.Nebent sferos ne tokios :? Tai belieka pažaist su korektoriais ir,kad sferas pažiūrėtų.
Na kai padarys,parašysiu.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 06 2007, 19:57 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
donatas xm rašė:
Tai va,pasirodo priekyje buvo XM sferos.Sudejo Xantijos,nes BX jau neveza..


Šiandien pasidomėjau "Robete", tai BX sferas veža ir jie jų turi "per akis". Amortizacinių sferų kaina 125lt/vnt (čia gryna pardavimo kaina dar be jokių derybų ar nuolaidų).


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007