WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 27 2024, 12:16

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Spa 03 2023, 14:17 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Sveiki. Prisiviriau koses ant savo galvos noredamas kitam padeti. Istorija tokia - Citroen C5 2006 metu, 2,2 Hdi, 125 kw. norejau patikrinti pakaitinimo zvakes, kiek dar like gyvu. Kadangi prie paciu zvakiu nera lengvo priejimo, o ju viena fiske stovi po isiurbimo kolektoriumi ir prie jos paprastai neina prieiti, nusprendziau tikrinti per zvakiu pakaitinimo reles jungti. Rele stovi po variklio kompu. Atrodo nieko sudetingo, pasitraukti i sona variklio kompa, atjungti pakaitinimo rele, ir jungtyje atitinkamuose laiduose paziureti ar yra zvakiu varza. Bet... Nieko blogo nepagalvojes versdamas ECU i sona (neatjunges akumuliatoriaus nuo klemu, o tuo labiau ECU nuo jungciu) netycia akimirkai prilieciau ECU prie akumuliatoriaus pliusinio klemo. Ivyko maza kibirkstis, valytuvai pradejo veikti, lempos sviesti ir supratau, kad ivyko labai blogas dalykas ir dabar prisiviriau koses. Gavosi taip, kad variklio ECU gavo trumpa jungima, dabar masina nebesiveda, o Lexia rodo, kad nebera rysio su INJECTION kompu. Pasukus rakteli, esant degimui, isijungia ausinimo ventiliatoriai, o pasukus rakteli link uzvedimo, pasigirsta tik vienas kazkokis reles suveikimas, bet daugiau nieko, nei startero, nei pypsejimu, ekranelyje jokiu perspejimu. Tiesiog nebesiveda. Saugiklius apsoliuciai visus istikrinau, nei vienas nesupleskejo, visi sveiki. Lexia visus kitus komponentus randa - BSI, radija, veidrodelius, ekranelius, pakaba, vairavima ir t.t. isskyrus INJECTION, raso, kad NO. Atitinkamai kituose kompuose yra pavieniu klaidu, kad nera rysio su INJECTION. Pralekiau per kelis utenos srotus, taciau tokio pacio ECU niekur neturejo. Nusprendziau rizikuoti ir is rrr.lt pavyko rasti lygiai toki pati Bosch ECU su lygiai tokiais paciais kodais ant etiketes nuo tokio paties 2,2 hdi 125 kw ir tu paciu metu. Visas komplektas - ECU, BSI, rakteliai, ir spynele. Laukiu kol atsius kurjeris. Susimokejau zinoma is savo kisenes.
Dabar klausimas - kokie reikalai keiciant tik ECU? Ar pavyks man paprastuoju budu atgaivinti masina - idejus kita identiska pagal kodus ECU - ar uzsives iskart masina, ar reikes dar su Lexia ji kazkaip priristi, ar dar kazka daryti? Tiokioje situacijoje neteko buti, todel gal is anksto kad dar ko neprisidirbciau sulauksiu patarimu is daugiau zinanciu. Manau, kad jei supleskejo tik variklio kompas, apseisiu be keitimo BSI, spyneles ir rakteliu. Laukiu protingu minciu, nes paciam nemalonu pries masinos savininka ir sau paciam. ...kas nedirba, tas neklysta... :)

P.S. zvakes radau dvi geras, dvi blogas :D

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 03 2023, 17:45 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 432
Miestas: Kaunas/Vilnius
Užektų tik variklio ecu, bet jis yra su imobilaizeriu, kuris pririštas prie bsi.
Galimi variantai:
1. Keisti ir bsi ir ecu ir raktus, bet tuomet gausi svetimos mašinos kėbulo numerį ir komplektaciją. Gali nesutapti parkavimo davikliai, dead locking, žibintai, kablys, padangų slėgių sensorių kodai ir panašūs dalykai.
2. Keisti tik variklio ecu ir perlituoti eeprom (immo informaciją) iš seno variklio kompiuterio
3. Padaryti seną ecu nauju (virgin) ir tuomet per naują pririšti imobilaizerį. Taip pat šitai procedūrai reikės ir pin kodo.

P.S. Dažniausiai užtrumpinus kompą nudega jo masės, gali pamėgint užmest papildomą masę ant korpūso ir gal suveiks.

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 04 2023, 07:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Istorija baigesi sekmingai :) . Aciu tadui1991, pasiskambinau pasikonsultuoti, ir patarė padaryti ta pati ka ir cia taurius paminejo - pajungti papildoma mase ant ECU. Ir automobilis iskart uzsikure. Tai pravedziau papildoma laida nuo kebulo iki ECU. Automobilis vel vaziuoja :appl:

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 53 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007