liuka rašė:
na va vakar praeju TA is antro karto.ir kad tikrintojai butu kazkokie "galvazudzia" nepastebejau.
nepraleido del {...}
Prieš ~porą savaičių praeita šiokį tokį galvaskaudį sukėlusi T.A. (ne iš pirmo karto

) (tik detalės ir darbai):
- H1 lemputės, 2 vnt: apie 15 Lt
- Slenksčio (vienas išpuvęs (buvo sutvarkytas dar prieš T.A.)) tvarkymas: slenkstis + dažai, lakas, darbas (iš Berlingo slenksčio (Xm'o slenksčio Kaune gauti nepavyko -
tipo nėra tokių

) padaryti panašų į Xm slenkstį): 80+300 = 380 Lt
- Artimųjų šviesų žibinto reguliavimas: 10 Lt
- Vairo laisvumas k.p. (traukė (gal ir traukės antgalis dar - pamiršau

)) + rankinio (įrašė "rankinio", nors pats T.A. tikrintojas mynė koja...

) stabdžio stabdymo jėgų netolygumas > 70% (nutrūkęs trosas) + stabdžių žarnelė + darbai: 225 Lt
- Dujų baliono patikra: 150 Lt
- Alyvos ir kitų ekspl. skysčių prasisunkimas: 0 Lt (lašėt nelaša - tik susitepę

, tai nieko ir nedaryta...)
Viso: 15+380+10+225+150+0= 780 Lt (turbūt reikėtų jau po litą kitą kasdien atsidėt kitai T.A.

)
Dar buvo įrašas apie padangas, bet šito nesumuoju, nes ir be T.A. "rekomendacijos" pavasarį bus perkamos naujos.
O dėl T.A. darbuotojų - pasitaikė ir mandagūs, ir nepasipūtę.
P.S.: Iš labai
nedidelės asmeninės patirties - kol kas Xm ekonomiškesnis už escort'ą
