WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Rgs 10 2025, 09:23

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 1011 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 46 47 48 49 50 ELLIPSIS 68 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bir 06 2013, 08:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
man aiskino kad priesrukines NEGALI buti pliuse. tik minuse. susidejau gamikliskai priesrukines bet nesiruosiu su jais kautis... ateina TA - makt posukius, praeina TA priesrukines.

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 06 2013, 10:53 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 18 2007, 11:11
Pranešimai: 456
Miestas: Kaunas
Na man su priesrukiniais bedu su TA buvo kazkada kai turejau CRX'a. Ten pakeitus atvirksciai i angliska bamperi be priesrukiniu, prisikabino, nes viduj yra mygtukas ijungti. Prisimontavau senus nuo zigulio ir praejau is antro karto :)

O siap paantrinsiu Tadui, kad niekas prie manes bereikalingai nesikabineja, nei man ten kyla noras kazka irodinet.

_________________
BX 1.4 1990 out
XM V6 1996 out


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 06 2013, 13:06 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Priesrukines negali buti pliuse, bet tai nera laikoma dideliu trukumu ir technikine praleidzia.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 06 2013, 14:37 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
auksinis rašė:
Pirmąjam siurblys.
Fordų siurbliai niekada nebuvo stiprioji vieta, bet visvien- keista, kad jie neatlaiko apsukų. Net ir dabartiniai komonreiliniai. Pagazavus slėgis kuro tiekimo sistemoje juk nekinta (jį valdo slėgio reguliatorius). Galima tarti, kad gal padidėjus kuro srautui, nuo perkrovos (atnešami iš filtro dideli kiekiai šūdo, o ir vožtuvėlis dirba gerokai tankiau) užlinksta tie slėgio reguliatoriai, bet juk to irgi neturėtų būti. Iki 6000rpm užmynus ant laisvų, kuro kiekis sunaudojamas kaip sukantis su apkrova prie 2000-2500rpm; kiekiai neįspūdingi.

Po teisybei, nematau kitų priežasčių nuo pagazavimo užlinkti daugmaž tvarkingam dyzeliui, kaip tik paskirstymo diržo trūkimas. :roll:


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 13 2013, 22:59 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 09 2012, 16:11
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
Kol kas diagnozavo diržo peršokimą ir kažką su skriemuliu - apsukų daviklis negauna signalo. Laukia naujo skriemulio. Čia antrąjam servise. Pirmasis kažkokį grybą supjovė.

_________________
Suzuki SV650 Juodis žirgelis
Volvo XC70'2005 D5 autotankas
ex Xantia'99 Break HDI Exclusive Wicked Red
ex Xantia'95 Break SX


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 14 2013, 07:04 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
auksinis rašė:
Kol kas diagnozavo diržo peršokimą
O va šitai jau labai panašu į teisybę.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 16 2013, 11:23 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3221
Miestas: Kaunas
Bet tai iki kiek turi būt neprižiūrėtas variklis ir visi aplink jį esantys agregatai, jei nuo pagazavimo ant laisvų, nulaksto siurbliai ir diržai.....

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 16 2013, 11:30 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
auksinis rašė:
Pirmąjam siurblys.
Fordų siurbliai niekada nebuvo stiprioji vieta, bet visvien- keista, kad jie neatlaiko apsukų. Net ir dabartiniai komonreiliniai. Pagazavus slėgis kuro tiekimo sistemoje juk nekinta (jį valdo slėgio reguliatorius). Galima tarti, kad gal padidėjus kuro srautui, nuo perkrovos (atnešami iš filtro dideli kiekiai šūdo, o ir vožtuvėlis dirba gerokai tankiau) užlinksta tie slėgio reguliatoriai, bet juk to irgi neturėtų būti. Iki 6000rpm užmynus ant laisvų, kuro kiekis sunaudojamas kaip sukantis su apkrova prie 2000-2500rpm; kiekiai neįspūdingi.

Po teisybei, nematau kitų priežasčių nuo pagazavimo užlinkti daugmaž tvarkingam dyzeliui, kaip tik paskirstymo diržo trūkimas. :roll:

Tai kad ford 1,6 tdci = 1,6 hdi, tiek pats variklis, tiek ir kuro tiekimo sistema, šiuo atveju greičiau tepalo siurblys nei kuro "bijo" apsukų

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 04 2013, 10:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10944
Miestas: Kaunas
Vakar buvau TA - Kauno Chemijos g. stoty turi įrangą guolių tikrinimui. Paprastai tikrinama - mašina ant keltuvo - ant to keltuvo dar vienas keltuvas, kuris kelia mašina į viršų servisinio keltuvo principu - ratus pakabina ore. Tada tikrintojas ima ratą ir sukinėja su rankom, klibina, makaluoja. Mane dėl vieno priekinio būklės įspėjo, kad jau artėja. Bet tai man atrodo uždėta tik ant vienos linijos - kitos dvi su kitu keltuvu ir duobe - nemačiau tokių devaisų. Buvo ir kuriozas - tikrintojas pakėlė mašiną - išklibino tuos ratus - nuleidžia - mašina nukrito kartu su keltuvu, neišeina ištraukti paminkštinančių pagalvių, tikrintojas suglumęs - mašina sugedo. Sakau: nuleiskit keltuvą - pakelsiu mašiną ir išsitrauks. Ateina vyresnis ir "kietesnis" ir aiškina, kad Citroen hidrauliniai keliami tik pastačius svirtelę į MAX, nes kitaip nukrenta (fiksuoja aukščio pokytį - gaunasi kaip nukrovimas ir kranas numeta slėgį).
Tenka mašiną leisti, kad pasiekčiau užvedimo raktelį ir mašina kyla atgal - tikrintojas ištraukia pagalvės :)

Beje, kris bolidai su popieriniais ir makrofleksiniais slenksčiais - pagalvės aišku keturios ir gana ilgos, apkrova išsilygina, bet keliama už slenksčių, tai visiški padirbiniai visvien turėtų kristi. Jei dar kažkokio metalo ten likę - dar gal laikys.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 04 2013, 11:05 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 23 2004, 16:46
Pranešimai: 129
Miestas: Vilnius, 8652 80267
tadas1991 rašė:
Vakar buvau TA - Kauno Chemijos g. stoty turi įrangą guolių tikrinimui. Paprastai tikrinama - mašina ant keltuvo - ant to keltuvo dar vienas keltuvas, kuris kelia mašina į viršų servisinio keltuvo principu - ratus pakabina ore. Tada tikrintojas ima ratą ir sukinėja su rankom, klibina, makaluoja. Mane dėl vieno priekinio būklės įspėjo, kad jau artėja. Bet tai man atrodo uždėta tik ant vienos linijos - kitos dvi su kitu keltuvu ir duobe - nemačiau tokių devaisų. Buvo ir kuriozas - tikrintojas pakėlė mašiną - išklibino tuos ratus - nuleidžia - mašina nukrito kartu su keltuvu, neišeina ištraukti paminkštinančių pagalvių, tikrintojas suglumęs - mašina sugedo. Sakau: nuleiskit keltuvą - pakelsiu mašiną ir išsitrauks. Ateina vyresnis ir "kietesnis" ir aiškina, kad Citroen hidrauliniai keliami tik pastačius svirtelę į MAX, nes kitaip nukrenta (fiksuoja aukščio pokytį - gaunasi kaip nukrovimas ir kranas numeta slėgį).
Tenka mašiną leisti, kad pasiekčiau užvedimo raktelį ir mašina kyla atgal - tikrintojas ištraukia pagalvės :)

Beje, kris bolidai su popieriniais ir makrofleksiniais slenksčiais - pagalvės aišku keturios ir gana ilgos, apkrova išsilygina, bet keliama už slenksčių, tai visiški padirbiniai visvien turėtų kristi. Jei dar kažkokio metalo ten likę - dar gal laikys.


Keista, kai aš variau birželio pabaigoje Vilniaus centrinėje stotyje, mano xantijos nekilnojo, sakė, dar nėra numatyta procedūra, tipo naujiems kompas užkvailioja tada (nors tuo aš tikrai netikiu), tai tikrino tiktai tuo "senuoju" būdų. Beje, mano žiniomis, Kretingoje (seneliai ėjo) išvis dar nekilnoja, o barškėjima žiūri duobėje. O šiaip, atrodo, paskutinių laikų TA mada - "nusiplaukite variklį".

_________________
ex 97 Xantia 1.9td - raudonas kibiriukas
bent jau Prancūzas Renault Megane 07, 1.5dCi


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 04 2013, 13:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
...Buvo ir kuriozas - tikrintojas pakėlė mašiną - išklibino tuos ratus - nuleidžia - mašina nukrito kartu su keltuvu, neišeina ištraukti paminkštinančių pagalvių, tikrintojas suglumęs - mašina sugedo. Sakau: nuleiskit keltuvą - pakelsiu mašiną ir išsitrauks. Ateina vyresnis ir "kietesnis" ir aiškina, kad Citroen hidrauliniai keliami tik pastačius svirtelę į MAX, nes kitaip nukrenta (fiksuoja aukščio pokytį - gaunasi kaip nukrovimas ir kranas numeta slėgį).
Tenka mašiną leisti, kad pasiekčiau užvedimo raktelį ir mašina kyla atgal - tikrintojas ištraukia pagalvės :)

vat toks atvejis yra buves man su BX - pakele ir pradejo laset - kas cia dabar? LHM ! :evil: saukiu tokiems "kietiems" - leiskit greiciau zemyn, man visa hidraulika suesit !!!, ir visada statydavau ant MIN tik pakisus keltuvo "lapkes". Nuleidzia, pakeliu masina Normal, ir viskas. Ziuri tie issizioje - stebuklas :)

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 04 2013, 23:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Lasa tai negerai. Kai jiem 3.14zdy duodi tai mikliai randa ir traversos kampus ir balkiukus gale. Jajgu masinoj jau nebera balkiuku tai prieky ant kaladziu gale durys neatsidaro. Tokia masina po presu.

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 10 2013, 11:58 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2229
Miestas: Vilnius
Jokiu sansu eileje atstovet, tik pagal isankstine registracija.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 11 2013, 00:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10944
Miestas: Kaunas
Kaune irgi yra rezervacija? Aš eilėj visad stoviu ir vargo nematau, apie pusvalandį dažniausiai reikia palaukt.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 11 2013, 09:55 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 30 2012, 20:45
Pranešimai: 629
Miestas: Raseiniai
Vakar variau uosvenes Colt'a TA, tai nepraleido, nes galinis sparnas buvo prarudijes ir toj vietoj lipdukas uzklijuotas (kad skyles nesimatytu), tai sako negalima cia taip - reikia tvarkyti, virinti ir t.t. tai sakau gi nuo pasikeitimu i blekas ziuret isvis nereiketu, o tie - tai cia jau skyle, jei butu tik rudys tai dar praleistu, o dabar kameros filmuoja ir po to mumis kabins kad toki praleidom, tai negalim praleisti, o as - tai kameros nemato kas uz lipduko slepiasi - skyle ar blieka, bet kaip ten bebutu - pakartotine TA turiu... ir tik del tos skyles...

_________________
C5 2005 1.6 HDI
Raseiniai


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 1011 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 46 47 48 49 50 ELLIPSIS 68 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 6 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007