WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 11 2024, 18:03

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 428 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 24 25 26 27 28 29 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Spa 20 2011, 07:46 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 25 2006, 22:01
Pranešimai: 154
Miestas: Siauliai
Vistiek nesupratau tikslo pilt kažką į padangas... Lygiai tą patį efektą gausi vežiodamasis balionėlį padangų remontui. Tik naudosi tada kada reikia. Tiksliau JEI reikia.

_________________
C5 '06 - turbodyzelinis dirižablis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 20 2011, 15:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Vat būtent, kad čia įdomiausia ir yra dalis - kuo tai susiję su ekonomija? Nes nuoširdžiai nesimato. Jei ir pajausi, tai per kokią 10 metų statistikos arba per lemoną kilometrų :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 20 2011, 16:07 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 25 2006, 22:01
Pranešimai: 154
Miestas: Siauliai
Ekonomija čia net nekvepia... Padangos tai pasunkėja, dar ir išsibalansuoja. Vienintelis nors kiek link ekonomijos traukiantis argumentas - pastovus slėgis padangose. Bet tam yra kitos, patikimesnės priemonės. Juolab, kad nuo ventilio leidimo tas marmalas negelbėja...

_________________
C5 '06 - turbodyzelinis dirižablis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 21 2011, 17:44 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Bal 20 2010, 08:21
Pranešimai: 274
Miestas: Vilnius
Ten "magnetukas" užsiminė apie "normalius bičus", kurie gali investuoti į tokius dalykus ir, kad į tokius dabar remiasi rinkodara, deja turėčiau jį nuliūdint tokiam "bičui" pora šimtų gramų degalų/100 km. nieko nereiškia. Gal būt tokį sąnaudų mažinimo būdą ir pasirinks vienas-kitas "***". Jeigu jis taip gina savo teisybę, gal galėtų paaiškinti kaip šis marmalas įtakoja slėgio daviklių darbą, o tuo pačiu ir kaip vyksta padangų keitimas nekeičiant ratlankių.

_________________
C6 2,7 HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 21 2011, 22:05 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
[quote="Rivo"] [...] balansą gali pamiršt... gramais dėlioja, kol pagauna teisingą, o čia po 125G padangon... taip ir šarnyrus keist gali tekt. [...] padangos svoris nelygu svoriui bagažinėje. Pabandyk ant dviračio stipinų kokį kilogramą užsidėti

hm, tiesa... bet, tik jei tą kilogramą ant vieno stipino užkrausi... o jei paskirsčius po keletą gramų tolygiai? Tada didelio skirtumo kaip ir neturėtų būti... Be to, svorio centras pažemėtų, mašina būtų stabilesnė. O kas dėl atsuktuvo...tai ką gi: užvažiavai, išsitraukei ir ramiai važiuoji toliau - tausoji nervus bei sveikatą. Kai pas mane vietoje zapaskės toroidas, man būtų pats tinkamiausias variantas :)

p.s.: kas dėl permontavimo, tai geras klausimas. Spėju, kad šiuo atveju tektų montuotis požyznienno, t.y iki padangų gyvavimo pabaigos. Bet tai - vėl gi - privalumas... Pasitaupai, ir turi du komplektus ratų... Vėl gi, metams, vien ant permontavimo, sutaupai apie 100 LT... O 5 metai=500LT :)

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 22 2011, 12:04 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 25 2006, 22:01
Pranešimai: 154
Miestas: Siauliai
Kas dėl atsuktuvo, tai tas marmalas nepadės... Bent jau man per šoną išlindo :-( o ten to marmalo nebus...
Apie kilogramą ant ratų aš ir turėjau omeny tolygiai paskirstytą. Išsukt ir sustabdyt tokį reikia kur kas daugiau jėgų. O apie permontavimą ten aiškiai pasakyta - galioja iki pirmo permontavimo. Įtariu po to greitai garuoja ir savybes keičia. (ten dar daugiau nesamonių pripasakojo komentaruose :-)). O papildomas ratlankių komplektas kainuoja... be to, apdoroti žieminesir vasarines kainuoja dvigubai.
Ir viskas tik dėl to, kad nepajustum nieko vinuką pagavęs.
Beje, eksperimentas toks su klaustuku liko... Užvažiavo, pradūrė, nuvažiavo... O jei rumtesnis cviekas padangoje lieka. Važiuojant kruta, juda ir orą po truputį nuleidinėja... O vairuotojas nieko neįtaria, ramus taip vidury greitkelio pajunta traukimą į šoną (gerai jei ne į kairę, jei dar žmona kartu). O zapaskės nėr...

_________________
C5 '06 - turbodyzelinis dirižablis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 30 2011, 13:22 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
na, viso to dalyko kaina +-100 LT. Galima nauda sąnaudoms (jei ne kuro tiesiogiai, tai bent ant padangų ilgalaikiškumo) - 25 proc. pratęsiamas padangos tarnavimo laikas (jei reklama nemeluoja). O kas dėl disbalanso, ką gi, jei taip norisi, kodėl nepasitikrinus...? :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 01 2011, 20:33 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 25 2006, 22:01
Pranešimai: 154
Miestas: Siauliai
Kaip aš jį ten beklausinėjau, taip ir negavau logiško paaiškinimo, kaip ten turėtu pailgint tą laiką. Ypač 25%... Vienintelis paaiškinimas - iš padangų oras išeina per gumos poras. Dabar kaip tik ratus žieminius susidėjau (4 sezonas, kinietiškos), slėgį patikrinau - nu neišėjo nuo pernykštės žiemos... Kaip buvo 2.1, taip ir liko.

_________________
C5 '06 - turbodyzelinis dirižablis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 05 2011, 06:33 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Nu įdomus būtų tas "oro išėjimas per gumos poras"; turiu porą padangų, kurios pagamintos ir sumontuotos dar prieš 11 metų, dabar jos su supleišėjusia šonų guma, su vos kelių mm gylio protektoriumi, ir slėgis jose buvo tikrintas prieš kokius 4m. Bet, patikrinus tas padangas prieš kelias savaites, vienoje per 4m slėgis nukrito 0,1bar, kitoje- nė kiek. Todėl "slėgio kritimas per gumos poras" yra arba aplamai skiedalai, arba reiškinys, būdingas tik tam tikroms padangėlėms... Kas dėl tojo "eksploatacijos pailgėjimo 25 proc", tai, turbūt, reklaminis skaičiavimas čia vyko imant vidurkį, kad per jos eksploatacijos amželį praduriama kas ketvirta padanga, o putos nuo to apsaugo :) .


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 05 2011, 12:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Ant ZX sumontavom zapaskę, kai parsivarinėjom. Mašina į Lietuvą įvežta berods 2002 metais, buvęs savininkas zapaskės nebuvo naudojęs. Vadinasi, oras tikrai vokiškas. O su sąlyga, kad padanga originali ir dar nenaudota (michelino žmogeliukai dar ant protektoriaus) ir panašu, kad nė nejudinta, labai gali būti, kad ji buvo pripūsta dar pagaminimo metais 1994 :D Manometru netikrinau, bet padanga stovėjo normaliai, nei kiek nepasėdus.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 13 2011, 12:50 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
Kiek daugiau nei prieš mėnesį prasidėjęs Lietuvos Top Gear degalų „taupymo netaupant“ eksperimentas eksperimentas pasisuko kiek netikėta linkme... paaiškėjo, kad kai kurių "magnetukų" pagalba vis gi įmanoma sutaupyti kuro... :!:

eksperimente dalyvavusio „Subaru Outback“ kompiuteris patvirtino, kad šioks toks efektas panaudojus kuro taupymo prietaisą "Greentech"* yra. Iki panardinant šį prietaisą į benzino baką vidutinės bandomo automobilio degalų sąnaudos buvo 8,4 l/100 km kelio, o po to nuvažiavus beveik 2500 kilometrų (iš jų maždaug du trečdaliai mieste) šis rodiklis smuktelėjo iki 7,8 l/100 km. Pasirodė, kad efektyvumas – kiek daugiau nei 7 proc.mažesnės išlaidos benzinui. Top Gear Lietuva pakalbinus keletą automobilininkų, sutikusių išbandyti šiuos daikčiukus su skirtingomis transporto priemonėmis, pasirodė, kad didžiausias efektas fiksuojamas „Greentech“ prietaisu gerinant senyvo amžiaus ir nedidelės galios variklių sveikatą. Seni automobilizmo vilkai tikina netgi užuodžią kitokį kvapą, sklindantį iš duslintuvo, ir jaučią, kad variklis dirba tolygiau**.

p.s.: yra įdomių atsiliepimų komentarų skiltyje. Žiūriu, vienas šaunuolis, išbandęs net keletą tokių prietaisų. Tikras magnetukų entuziastas***. Reikėtų man su juo susipažinti... :roll:

* - http://www.savefuel.eu/lt/apie-greentech/
* - http://auto.delfi.lt/soft/paslaptingas- ... d=51659353
*** - ten pat, komentaras: na, 2011 11 12 14:03


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 13 2011, 19:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Placebo efektas, sakyčiau

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 16 2011, 15:30 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
man imponuoja, kad šio pretaiso prezentacijoje nekalbama apie fantastišką kuro sutaupymą iki "30 proc.", bei kad nežadamas "galios padidėjimas, iki 30 proc.".. Čia, visų pirma akcentuojama, kad prietaisas skirtas mažinti emisijai, ir tik to pasekoje pasiekiamas ir tam tikras kuro sąnaudų sumažėjimas... Aš, kažkaip, vis dar galvoju, kad tokio tipo reklama gali būti teisinga (kadangi man asmeniškai niekaip neaišku, kodėl maniškio c2 emisijos rodmenys tokie žiauriai juokingi. Prieš, turbūt trejetą metų, į savo auto baką sumontavau panašaus tipo prietaisą "supertech". Nežinau kaip su ekonomija, kadangi važiuoju dujomis, bet visą laik, kai emisiją matuoju ant benzino, TAC stendai rodo minimalius duomenis, arba iš vis nerodo nieko... (ir jau ne pirmą kartą) :!:


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 16 2011, 16:48 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 25 2006, 22:01
Pranešimai: 154
Miestas: Siauliai
magnetukas rašė:
man imponuoja, kad šio pretaiso prezentacijoje nekalbama apie fantastišką kuro sutaupymą iki "30 proc.", bei kad nežadamas "galios padidėjimas, iki 30 proc."..


http://www.savefuel.eu/lt/apie-greentech/
Sumažėjusių kuro sanaudų rezultatai:

TUV Rheinland - 14.11% kuro sutaupymas (2005 Ford Escape, benzinas)
California Environmental Engineering (CEE) - 12% kuro sutaupymas (2005 Toyota Camry)
California Environmental Engineering (CEE) - 10% kuro sutaupymas (2005 Kenworth W9 heavy duty truck with CAT 472 diesel engine)
SGS - 10.68% kuro sutaupymas (Mercedes Benz)
TVBS News Report with Road Test - 28% kuro sutaupymas (90cc Scooter)

Tai sakai, nesigiria... :roll:

_________________
C5 '06 - turbodyzelinis dirižablis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 17 2011, 11:22 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
na, tas kur 28 proc. ekonomijos - vienintelis variantas... ir paskelbtas per TV žinias [TVBS News Report with Road Test - 28%...], tad kaip šaltinis tai nelabai patikima. Čia jau panašiau į tam tikrą reklamą ir marketinginius dalykus... Be to, ir pati transporto priemonė su kuria šis rezultatas išgautas nelabai patikima..., tai - scooteris, kurio kilometražas ir sąnaudos neaišku kaip buvo matuojamos. O visa kita, sakyčiau visai korekt: 14.11%, 10.68%, 12%... :!:

Rivo, o kaip tie tyrimai alia "TUV Rheinland", "California Environmental Engineering (CEE)" ? Man, kaip profanui, tas (jei čia tas pats vokiškas/europinis TUV) palieka rimtą įspūdį :)


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 428 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 24 25 26 27 28 29 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 7 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007