WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 22:59

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 1011 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 64 65 66 67 68 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgp 08 2017, 21:11 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Elviukai123 rašė:
Na is tikro prie nieko, buvo del tepalu nutekejimo karta, ir del posukio lemputes lako spalvos(nors niekas nelasejo), labiausiai kabinejasi psichologiskai, toks jausmas lyg atejai i kalejima ir dabar sprendzia tavo likima ir megaujasi sprendimo valdzia. As jautrios sielos asmenybe ir si procedura labai slegia. Labiau nei slegdavo 6klasei kai lietuviu kalbos mokytoja kviesdavo prie lentos baksteldama piestuku i zurnala.. Todel vengiu tiesioginio kontakto su TA specialiatais :(

Jautri siela, che che :D mane, pvz., daug labiau slegia bendravimas su policijos pareigūnais :mrgreen:
Manau, reikia paprasčiausiai nesudaryt sąlygų TA kontrolieriams kabinėtis prie nereikšmingų smulkmenų, o juo labiau-neduot į kišenę. Žinau aš tuos dalykus, visi vairuotojai baisiai užsiėmę, geriau jau burbėdami antrą kartą į TA važiuos, negu kokiu nors būdu pakovos už savo tiesą...Užtat ir trepsim tam pačiam šūde jau dvidešimtkažkeli metai, be kokių nors perspektyvų...

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 11 2017, 03:22 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
As tai kazkodel bedu ten turiu tik arba su visiskais grabais, kur dugnas kiauras arba nuotekis vientisa srovele. Arba su savom masinom, kur dazniausiai viskas gerai, bet vat blyn prasta diena kontrolieriui, tai pradeda ieskot dirzu gale masinoj, kur ju niekad nebuvo, nes randa sriegius prisukt... Mokejau is viso viena karta, nes reikejo pravaryti su negraziai ispjaustytu FAP filtru. Pjausciau ne as, sveiko naudoto bakelio iki termino gauti tiesiog nepavyko, o naujas pasirode penkigubai brangesnis uz kysi. Dar buvo irasytas sarnyras ir neirase ir nepamate, bet pats ten ant keltuvo pamaciau, kad abieju galiniu amortiku gumos suplyse, tai viska pakeiciau.
Prancuzijos, Ispanijos ir net Vokietijos kaimeliuose grabeliai su galiojanciom technikinem vazineja ir vargo nemato. Stabdziai stabdo, sviesos sviecia, vaziuokle laikosi, duslintuvas vietoj ir nedumina, nu ir ko daugiau reikia. Jie gi autobanais 200kmh nevazineja. Ir kontrolieriai ta supranta. Maciau pries savaite Prancuzijoj gyvai dieduka, vaziuojanti su Acadiane. Ne vel vaziuojanciu, o vis dar vaziuojanciu. Vaizdas blogesnis uz mano C15, is visas girgzda. Bet gi ne mokama automagistrale vaziuoja, o kaimo keliuku. Nu kam zmogui atimt teise vairuot jo mylima automobili, jei pavojaus jis nekelia. Paryziuj gi bande ivesti irgi Umfallzone ir ekologinius lipdukus, bet uzprotestavo zmones, kad Triumfo arkos ziedu turi kartais pravaziuot koks 2cv ar Renault 4, kad viskas butu tvarkoj :)
Na o siaip tai visapusiskai tvarkingos masinos dazniausiai is pirmo karto, o pavarge, bet saugios ir naudojamos - is antro. Labiausiai tai juokina, kai pradeda kokiu astriu kampu del itrukusio bamperio ieskot - uzklijuoji izolke ir viskas - teisiskai tvarkoj. Akumas buvo nepritvirtintas - pririsom dirzu arba prisukom samariezu. Ant priekinio lango nepurke - uzkisom galinio zarnele ir purske. Jei norima tyciotis, visada galima to paties metodo atgal. Kai reikejo masina su atsisluoksniavusiu stiklu ir beganciu kuro siurbliu pravaryti, nuvariau slapia lietinga diena visa purvina ir niekas nesimate. Siurbli paskui sutaisem, bet tadien seimai vaziuoti reikejo, o stiklas toliau puikiai tarnavo ir net per stipria avarija nesuduzo.
Rudeni laukia pora perliuku pravaryti. Bus ir vel be jokiu pinigu, nes automobiliai tvarkingi ir saugus naudojimui, tik labai daug smulkiu trukumeliu, kuriu niekas netvarko ir netvarkys... Tegul dirba gi zmones :)
Ant manes vienas rekes yra, kitas prie asmeniskumu pradejo eiti, kai pasakiau, kad sito netvarkysiu, nes reikalauja nesamones, tai paskui atejo padalinio pats direktorius ir lapa spausdint liepe. Svarbiausia ten nesinervint. Bet kad zmogui, kuriam ta mechanika iki lemputes, ten visai neidomu su jais aiskintis, tai as visai suprantu. Pasakojau jau berods apie super valstybes Norvegijos technikine. Tevas tris technikines vare su skaldytu stiklu ir popieriniais slenksciais. Kadangi ten monopolijos nera, ir dirba visi, kas turi salygas ir nora, tai vertinimas objektyvus. Tam paciam servise ir pataiso ta pacia diena, ir gauni teigiama ivertinima papildomai nemokedamas, jei nori. Tai viena karta ten sarnyra pakeite, kita gal kokia stabylniko trauke ar granatos guma, liepe sipuotas padangas nusiimt ir viskas. Suskiles per visa ilgi stiklas ir papuve slenksciai netrukdo po kalnus pilnai pakrautam minivenui saugiai be problemu per visa Europa vazinet, o pas mus patrukdo trys didesnes saulutes. Bet viskas irgi taisosi. Kysiu nebemokam, be masinos TA negaunam, kontrolieriai draugiskeja ir jauneja (tas gerai bendravime, bet jaunesni labai grieztai ziuri skysciu nuotekius, kas nera super blogai), isankstine registracija puikiai veikia ir nereikia mirkti eilese valandom. Viskas bus gerai :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 11 2017, 03:50 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Vilimantas rašė:
Dėl dūmingumo, tai pripūtė 0.7-0.8 (riba 3) Čia kalbam apie 66kw 2.0HDi jau kokius 5 metus čipuotą nuvažiavusį beveik 300t - tai gal ir nieko, įdomu kiek kitiems senesniems HDi dūmingumą rodo?

Tas yra normalu. Varikliui siam tokia rida, jei tikra, tai apie puse resurso be kapitalinio. Purkstukai Bosch senoviniai tie vaziuoja apie 3-4 simtukus kkm, buna ir puse lemono :) Po to vaziuoja toliau iki variklio resurso, bet dumina, netraukia, nelaiko slegio. Lieka turbina, kuri pas 66kw mazai pucia ir mazai genda, ir valdymo elektronikos, t.y. pagrinde srauto matuokle. Viskas.
Brolio 406 2.0hdi 80kw su 450kkm ant skydelio ir realiai daugiau, pavargusia turbe ir is srotiniu daliu beveik dykai sukrapstytais purkstukais prapustas maziau vieneto ipute, mano 92tru BX19D su kleketojanciu tarskanciu varikliu ir netikra apie 350kkm rida - 0,9. C15 su 1,7TD is BX Turbo ir netikra apie 330kkm variklio rida ipute 1,61. Bet tai ten atsukta turbe truputi, atsuktas kuras truputi ir dar atmosferiko duslintuvas per siauras, mazinantis srauta ir jo pokycio greiti, tai viskas normalu. Mamuko xantia 1.9td pries keturis metus 0.03. Uzpernai kiek gazavo, vistiek aparatas nuli terode :D o turbe jau tokia, kad ilgai ant laisvu kamsty pastovejus, paskui pagazave puse Budos dumuose palikom :) dar bande priekaistaut, kad variklis isvysto tik 4750rpm, nors tikrinimui priklauso 5200. Mano argumentas, kad variklis senas ir tiek nebesisuka, o prie siurblio niekas nelindo ir jei idomu, gali apziureti varzteliu plombas, suveike. Po to kiek veziau senus, tai del per mazu apsuku nesikabinejo jau niekad. Matyt buvo priimta, kad taip gali but. Va dabar C15 iki 4450 tepakele, nors irgi turi but 5200. Dar as liepiau daugiau pagazuot, nes dirzai, tepalai ir filtrai sviezi, tai nieko neatsitiks, bet jau pats atsisake, matyt per daznai tokie senoliai ten uzlinksta.
Gerai priziurimiem varikliam milziniskos ridos problemu nekelia. Peugeot dyzeliam ypac. Seniem Peugeot dyzeliam dar ypaciau

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 11 2017, 16:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Pravariau pries kelias dienaz suzuki dzipuka. Daug kovemes. Bet gale juokiausi as. Eilini kart pelnau taska nedaves kysio...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 11 2017, 17:44 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
O aš ką tik Datsuną pravariau, be trūkumų 8) aišku, Žuvėdijoj, ne Lietuvoj :) kontrolierius, pasirodo, klasikinių automobilių gerbėjas, tai paplepėjom tuo pačiu :)


Prikabinti failai:
P4760082 (1515 x 1137).jpg
P4760082 (1515 x 1137).jpg [ 31.56 KiB | Peržiūrėta 3124 kartus(ų) ]

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.
Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 12 2017, 12:28 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
valdas 76 rašė:
O aš ką tik Datsuną pravariau, be trūkumų 8) aišku, Žuvėdijoj, ne Lietuvoj :) kontrolierius, pasirodo, klasikinių automobilių gerbėjas, tai paplepėjom tuo pačiu :)

:good: ,kur traukei?

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 12 2017, 20:26 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Saulynas rašė:
:good: ,kur traukei?

Švedijoj, pakankamai retas modelis, 75 metų gamybos :)

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 28 2019, 18:06 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Nu ką, ladies and ladies friendz, citrograbas C5 jau su lietuviška TA iki 2021 m 8) Iš antro karto, ale tiek to. Nedegė papildomas STOP žibintas, didelis trūkumas... (didelis ačiū Aidui už tai, kad jį paskolino) O kad priekinio rato guolis kaukė (dabar jau pakeistas) kaip malūnsparnis, tai niekam neįdomu... Galinių stabdžių netikrino visai, kaip ir galinės pakabos. Tikriausiai pabijojo, kad ko nesugadintų :mrgreen:

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 09 2019, 14:23 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2225
Miestas: Vilnius
Variau Xsara, sako duslika pavirint reik, as be akiniu buvau. Siaip praleido. Namie ziurejau, ziurejau....Ner tos skyles ant bakelio, uzvedziau-garso ner. Ka ten virint... Pradesi virint- supus iskart.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 09 2019, 16:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Audi 80 vakar pravariau. 86 metu, su karbiuratorium.
Pries tai kolega vare lapkriti ir trukumai vos tilpo i viena lapa. Jam taisyt pritruko kantrybes, tai nusipirkau ja is jo ir pabaigiau. Pirmine pries savaite nepaejo del galiniu stabdziu netolygumo ir vienu neatsidaranciu duru, bet tas buvo sekmingai isspresta. Gal kam reikia geros nesupuvusios bulkos?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 09 2019, 17:30 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Mainom į kabrioletą`:)

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 12 2019, 12:54 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
ukw rašė:
Mainom į kabrioletą`:)

1 prie 1 ? :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 17 2020, 19:31 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Praejau,c5 dar du metus važiuos :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 02 2021, 18:57 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Dar vienas techas pravarytas Cė Penktam. Šikart ne technikinė, o tikra epopėja...

Atvažiuoju penktadienį popiet, iš anksto užsiregistravęs, nevėluoju. Stabdžiai sutvarkyti, gale stabdžiai/kaladės/pusė kairio suporto nauji, prieky diskai ir kaladės apynauji, vienas suportas naujas. Na ir šiaip mašina ne koks nors lavonas. Palaukiu, ateina vienas Mėlynas Kombezas, paima popierius, pinigus ir nueina. Per tą laiką dar pasižiūriu šviesas, gale numerio apšvietimas kažkodėl nedega. Stukteliu lengvai, viena lempa pradeda degt. Kaip ir ok, nedidelis trūkumas. Žiūriu, ateina jau kitas Mėlynas Kombezas, kviečia įvažiuot į boksą. Ok. Įvažiuoju. Užsidėk kaukę, atidaryk kapotą, vaistinėlė, gesintuvas, avarinio sustojimo ženklas...A kur vaistinėlė? Taigi ant keleivio sėdynės prieky, sakau. Aaa, na čia toks rinkinys nelabai tiiinkamas, turi būti dideeesnis... Pala pala, sakau. Niekur nereglamentuota, kokio dydžio turėtų būti vaistinėlė, yra tik joje turinčių būti ir rekomenduojamų turėti priemonių aprašas, o kadangi ponas kontrolierius gali atlikti tik vizualią vaistinėlės apžiūrą, tai ir jos turinys nėra ypatingai aktualus, o juo labiau pakuotės gabaritai... Jau matau, kad jam tokie atsakymai nelabai patinka, Sako, eik ten per vartelius ir lauk prie vartų :D Ok, nuvarau, laukiu... Po kokių 15 minučių išvairuoja mano mašiną, išlipa ir sako-bet žinai, pas tave stabdžių žibintai tai veikia, tai ne. Negali būt, sakau. Palauk, sako, tuoj ateisiu. Po kelių minučių ateina, mosuoja baltu lapu... Matau, kad ten tuščios vietos nedaug likę. Tai va, sako, pas tave prieky vietoj gabaritų lempučių LEDai sudėti. Negalima. Nežinau, sakau. Niekad nežiūrėjau, kas ten sudėta. Keturios tech. apžiūros Švedijoj, viena- Lietuvoj (tame pačiame TAC, beje), niekada niekam neužkliuvo, juolab kad patikrinti ponas kontrolierius to irgi negali, nes tam reiktų ardyti automobilį. Žibintų spalva balta, tai kaip ir gerai? Ne, negalima. Na tiek to. Sekantis punktas? Sako, numerio apšvietimas visai nedega. Taigi sakau, vienas tikrai degė prieš įvažiuojant. Nueinu, akurat niekas nedega. Stukteliu gerokai, niekas nedega. Mėlynas Kombezas toks piktdžiugiškai patenkintas, tikras blogio genijus :doom: Dar, sako, šarnyras priekinėj pakaboj kleba. Negaliu ginčytis, sakau. Na, sako, dar įdauža priekiniam stikle, reiks stiklą pasikeist... Ir tada trūko mano kantrybė :evil: Sakau, greit parodyk man tą įdaužą :evil: Nuėjo, rodo man paukščio šūdelį, praskrisdamas apdergė, kol eilėj laukiau...Sakau, bl.., pernai naujas stiklas įdėtas, paukščio šūdo nuo įdaužos neskiri? Kviesk padalinio vadovą! Ateina, atsiveda vadovą (tas normalus, adekvatus žmogus, teko šiek tiek bendrauti anksčiau). Sakau Mėlynam Kombezui, rodyk įdaužą :mrgreen: Žiūri, žiūri, nugi nėra jos, ir tiek... Vadovas sako, šitą punktą išbraukiam. Toliau žiūrim tas stabdžių šviesas. Vadovas atsisėda mašinon, paspaudžia- dega...Atleidžia- nedega...Ir taip dukart. Taigi DEGA, sakau Kombezui. Ne, tas prisispyręs aiškina, kad kai JIS tikrino, tai kartais degė, kartais ne... Tiek to, sako vadovas, žiūrim apžiūros protokolą toliau. Ten 4 (keturi!) dideli ir trys nedideli trūkumai. Gyvenime tiek nėra buvę... Na, sako, susitvarkyk tuos didelius trūkumus, maži tegu būna (Kombezui dar neįtiko salono veidrodėlis ir priekiniai priešrūkiniai, nes vienas per žemai švietė). Atseit nuo vasario mėnesio sugriežtino reikalavimus, užtat tiek daug ir prirašė. Velniai nematė, galvoju. Pasikeičiau šarnyrą (dėkui Tadui), gabaritų lemputes (buvo ten LEDai kažkieno sudėti, o lempučių standartas gan retas, cokolis BAX9S, viena lemputė beveik du aurus kainavo), numerio apšvietimą na ir dėl šventos ramybės stabdžių varlytę (dėkui Aidui). Šiandien nuvažiavau, to bandito su mėlynu kombezu nepastebėjau (turbūt neatlaikė įtampos :mrgreen: ), užtat pataikiau pas padalinio vadovą, tai viskas tiko ir įtiko, užtrukau vos kelias minutes. Va tokie Nacionaliniai Tech. ABžiūros ypatumai :D Kabinėjasi prie menkiausių smulkmenų, o kartu dalyvaut apžiūroj ir stebėt, kas vyksta, dabar negalima, atseit dėl koronos. Iš mano mašinai nustatytų trūkumų eismo saugumui realiai įtakoja tik šarnyras, ir tai tas senas dar visai normalus buvo, tik apsauginė guma kiek aptrūkinėjusi. Turbūt ir nauja mašina vos kas antra praeitų, o ką jau kalbėt apie naudotas... Žodžiu, visi anekdotai iš gyvenimo... Kodėl pas tave stikle įdauža? Todėl, kad vaistinėlė per maža...

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 02 2021, 19:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Važiuokit į Veiverių g. naują stotį prie Lidlo ir Jutos, ten nereikia laukti lauke.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 1011 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 64 65 66 67 68 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 12 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007