WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 24 2024, 18:42

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: patarimai APD naudotojams
StandartinėParašytas: Gru 31 2010, 18:24 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Kov 02 2004, 18:31
Pranešimai: 814
Miestas: Kaunas
is DELFI
Automatinė transmisija tinka pradedantiesiems arba tingiems vairuotojams. Vystantis technologijoms, automatinės pavarų dėžės naudojamos visų tipų automobiliuose – nuo prestižinių sedanų iki sportinių automobilių. Vis dėlto sunku nesutikti su profesionaliais lenktynininkais, kurie tvirtina, kad mechaninė pavarų dėžė leidžia geriau jausti ir valdyti automobilį.

Žinoma, automatinė pavarų dėžė yra patogesnė, tačiau daugelis ją laiko pavojingu palydovu žiemą. Šis transmisijos tipas su kiekviena vairuotojų karta apauga daugybe mitų ir legendų, kurie atsiranda greičiausiai dėl žinių stokos ir nemokėjimo vairuoti, o ne dėl esamos situacijos.

Pagrindinė „automato“ problema yra ta, kad vairuotojas blogiau jaučia, kai ratai ima prasisukti. Tai įvyksta dėl praslystančio hidrotransformatoriaus kaltės (kuris, tiesa, padeda jums sklandžiai pajudėti iš vietos netgi slidžiame kelyje). Pavaros perjungiamos priklausomai nuo ratų sukimosi greičio (kurie neaišku kada pradėjo prasisukti), ir jūs galite pražiopsoti tą akimirką, kada reikėjo įsikišti į automobilio „smegenų“ darbą.
REKLAMA

Kai kuriose automatinėse transmisijose yra žieminis režimas, kuris perjungia pavaras esant žemesnėms apsukoms ir leidžia startuoti be didesnių prasisukimų, kartais ir nuo antros pavaros. Tai būdas, kurį naudoja ir profesionalai.

Estijos DELFI pateikia 10 patarimų žiemą važinėjantiems automobiliais su automatinėmis pavarų dėžėmis.

1. Startas

Kiekvienas automobilis reikalauja atidžios priežiūros, o juo labiau automobilis su automatine pavarų dėže. Atsikasę ryte savo automobilį, leiskite tepalui pavarų dėžėje nors porą minučių sušilti. Pasukę raktą spynelėje ir iš karto paspausdami akceleratorių, jūs trumpinate „automato“ darbo laiką. Specialistai pataria prieš pradedant važiuoti pajudinti pavarų perjungimo svirtį į visas padėtis išlaikant automobilį vietoje paspaudus stabdžius.

Šie paprasti veiksmai pagreitina transmisinio skysčio sušildymo procesą. Pradėję važiuoti, pirmus penkis kilometrus venkite aštrių pagreitėjimų ir ratų prasisukimo.

2. Kaip išsivaduoti iš pusnies?

Žiemą rytas dažnai gali prasidėti nuo bandymo išsivaduoti iš pusnies. Jeigu jūsų „automatas“ turi pažemintą pavarą 1,2 arba L, naudokitės ja, o ne D funkcija. Jeigu ne, teks pajudėti išsisiūbuojant.

Lengvai spaudžiate akceleratorių, lengvai judate pirmyn, laikote mašiną kraštutinėje padėtyje stabdžiais, jungiate atbulinę pavarą, vėl išlaikote automobilį ir taip toliau.

Naudojant šį būdą, verta atminti, kad hidrotransformatoriui tokios manipuliacijos ne itin malonios. Todėl šį metodą galima naudoti tik trumpai. Aitrus svylančių frikcijonų kvapas pavarų dėžėje duos žinią, kad laikas ieškoti pagalbos užstumiant automobilį.

Neužmirškite išjungti ESP ir su ja susijusios stabilumo kontrolės funkcijos, kuri pusnyje jums nebus pagalbininku.

3. Stabdymas varikliu

Dar viena „automato“ problema žiemą – būtinybė nuolat naudotis stabdžiu, dėl to, kad negalima stabdyti varikliu, nes iš to nėra naudos. Automatinė pavarų dėžė nereaguoja į greičio pedalo atleidimą taip, kaip įprasta mechaninė transmisija. Bet tam yra pažemintos pavaros, arba pusiau automatinis režimas, kuriais galima ir reikia naudotis. Tai ypač aktualu prieš posūkį, kai jums negalima prarasti variklio apsukų ir traukos.

Verta būtų pasiruošti tam, kad slidžiame kelyje pažemintos pavaros gali privesti prie to, kad varantys ratai ims prasisukti, o užpakaliniai ar priekiniai ratai bus „užnešti“. Važiuojant priekiniais ratais varomu automobiliu tokiu atveju reikia palikti akceleratorių nuspaustą, o vairuojant galu varomą mašiną – atleisti pedalą. Visais ratais varomai mašinai – atleisti ir iškart vėl nuspausti akceleratorių. Senuose automobiliuose, kuriuose nėra apsukų ribotuvo, naudojantis pažeminta pavara, reikia sekti tachometro rodmenis, kad neperkaistų variklis.

Šiuolaikinės pavarų dėžės neleidžia jums perjungti, pavyzdžiui, iš ketvirtos į antrą pavarą, esant 110 km/val. greičiui. Reikia prisiminti, kad stabdymas varikliu aktualus tik esant pakankamai erdvei kelyje, tokio stabdymo efektyvumas važiuojant su automatine dėže keliais kartais mažesnis nei su mechanine. Dėl to kaltas praslystantis hidrotransformatorius.

4. Lenkimas

Lenkiant svarbiausia – neleisti „automatui“ pačiu netinkamiausiu momentu persijungti į aukštesnę pavarą. Dėl to sumažės variklio apsukos, kurias vėl reikės padidinti. Tokiems atvejams kai kuriose dėžėse yra režimas OD (Over drive), kurį reikia lenkiant atjungti. Šis veiksmas neleis pereiti į aukštesnę pavarą, tačiau reiktų vėl sekti tachometrą, kad neatsirastumėte „raudonoje“ zonoje.

Važiuojant įprastu režimu D ir prireikus staiga pagreitėti, „automatui“ reikia tam tikro laiko, kad jis sureaguotų į veiksmą „gazas-dugnas“. Kam laukti kol pavara bus automatiškai pažeminta, jeigu galima rankiniu būdu sumažinti pavarą? Šis paprastas būdas leis sutaupyti sekundę priešingoje eismo juostoje, kuri gali nulemti dramatiškas pasekmes. Jeigu transmisija turi sportinį režimą, lenkiant jį tikrai verta įjungti

5. Važiavimas nuokalne

Važiuojant nuokalne reikia atidžiai rinktis judėjimo greitį ir galvoti apie stabdymo kelią. Naudokite pažemintas pavaras tik esant daugmaž sausai kelio dangai trumpuose nusileidimuose, kad neperkaitintumėte stabdžių. Slidžiame kelyje važiuodami nuokalne naudokitės stabdžiu.

Daugelis automobilių su „automatais“ vairuotojų paprastai visiškai užmiršta apie rankinio stabdžio egzistavimą ir naudojasi tik P (Parking) režimu. Tačiau pastačius automobilį šlaite ir įjungus P režimą, tai neigiamai veikia visą pavarų dėžės sistemą. Veiksmų seka turėtų būti tokia: pirmiausia įjungiame rankinį stabdį, o paskui režimą P. Taip pat neužmirškite, kad šaltyje įjungus rankinį stabdį gali prišalti stabdžių kaladėlės.

6. Važiavimas įkalne

Žiemą startuoti apledėjusia įkalne – ne pats maloniausias užsiėmimas. Svarbiausia vengti ratų prasisukimo ir staigių akceleratoriaus pedalo paspaudimų. Važiuojant automobiliu su „automatu“ ratų prasisukimo pradžią užfiksuoti sunku, todėl veiksmai turi būti labai sklandūs.

Jeigu pačiu netinkamiausiu momentu trauką „užmuša“ ESP sistema, pabandykite ją atjungti.

7. Automobilio tempimas

Jeigu jūsų automobilį su automatine pavarų dėže reikia tempti, verta prisiminti apie taisyklę 50x50: tempti galima ne didesniu nei 50 km/val. greičiu ir ne didesnį nei 50 km atstumą. Pavarų dėžė turi būti perjungta į N (neutrali) padėtį , o tempiant didesnį atstumą vežimėliu reikia atjungti transmisiją, o tai yra sudėtinga.

Kai kuriems automobiliams su automatine transmisija tempimas yra apskritai uždraustas, apie tai informuoja automobilio eksploatavimo instrukcija.

8. Automobilio „užnešimas“

Trumpalaikis „neutralios“ pavaros perjungimas slidžiame kelyje – veiksmingas ginklas prieš automobilio „užnešimą“, o šis veiksmas, priešingai nei susiformavusi nuomonė, negali išvesti automatinės pavarų dėžės iš rikiuotės. Trumpas, bet akcentuotas neutralaus režimo įjungimas stabilizuoja automobilį ir „užnešimas“ dingsta. Tą patį rekomenduojama atlikti įveikiant mažus posūkius, esančius nuokalnėje.

Tokiomis sąlygomis automobilis gali neklausyti stabdžių ir tęsti slydimą nepageidaujama kryptimi. Transmisijos perjungimas į neutralią padėtį kuriam laikui leidžia išlyginti ratų sukimąsi ir stabilizuoja automobilį.

Jeigu vis dėlto automobilį „užnešė“ svarbu nepamiršti, kad akceleratorių reikia tuoj pat atleisti, o vairą pasukti į užnešimo pusę ir grąžinti į pradinę padėtį.

9. Rūpestis ir priežiūra

Automatinė pavarų dėžė – kaprizingas sutvėrimas. Neteisingai eksploatuojant ji mėgsta gesti, o automobilio savininkui gedimai gali kainuoti nemažus pinigus. Todėl nepamirškite reguliariai atlikti techninę pavarų dėžės patikrą. Savaime suprantama ir tai, kad važiuojant negalima įjungti režimų P ir R. Šiuos režimus galima įjungti tik visiškai automobiliui sustojus.

Pavarų dėžė taip pat gali perkaisti, jeigu nuspręsite pažiūrėti, kas bus nuspaudus stabdžio ir greičio pedalus vienu metu.

10. Galvokite iš anksto

Daugelį vairuotojų problemų su „automatu“ galima išspręsti supratus paprastą tiesą: elektronika niekada negalės įspėti, ko jūs užsinorėsite iš jos kitą sekundę. Tad galvokite iš anksto ir laiku „įspėkite“ automobilio „smegenis“ apie savo ketinimus (perjungimas į sportinį režimą, pažemintos pavaros perjungimas ir t.t.), tuomet jūs ir jūsų automobilis sudarys sėkmingą kūrybinį tandemą.

_________________
nuobodu? pirk citroen.nori nemigo naktu-isigyk "vokiska kokibe"


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 31 2010, 20:21 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2007, 19:34
Pranešimai: 61
Miestas: Vilnius
gaidys, ne straipsnis.
visiška nesamonė

_________________
Škoda Rapid 2013m
1.6 TDI 77 kW 5-pav. mech.
darbinis arklys


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 01 2011, 14:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Straipsnis biski atsilikęs nuo realybės. Bet gal kam ir pravers... :roll:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 02 2011, 00:46 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Kov 02 2004, 18:31
Pranešimai: 814
Miestas: Kaunas
na matot is Estu Defi repostintas :D

_________________
nuobodu? pirk citroen.nori nemigo naktu-isigyk "vokiska kokibe"


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 02 2011, 00:49 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
Straipsnis geras, tik nevisai issamus..Reikalas tame,kad kone kiekvieno modelio automatui butu galima parasyti panasu atskira straipsni. Cia meginta visa didele info apibendrint....
Jei tu nesi trenktas kaip blondine, autotechnika domiesi, atrasi saime staripsnyje naudingos info.
1.punktas-teisingas
2.-visiska nesamone. Toki metoda naudojant bent karta per savaite-automata zudai tiesiogine prasme. Svylantis frikcionu kvapas duos zenkla, kad laikas ieskot ne kito auto uztempimui,o autmat. deziu serviso kontaktu...
3.nelabai supratau, ka noreta pasakyt, tiesiog papilstyta. stabdymas varikliu gal ir automato prastesnis,bet tai dar geriau ziema, nes mazesne tikimybe "uzmesti" prieki arba gala. ten rasoma priesingai...kavilyste...
4.is esmes teisinga, bet kokio senumo reikia buti automatinei dezei, kad ji keltu problema slenkiant..? nesupratau....Senute XM ZF 4hp18, ir ta lenkiant nekelia problemu. Jei matai, kad zo..pa lenkiant, sbaudi gaza iki dugno, "kikdaunas" akimirksniu isijungia. Ogeriausia, bent su V6, pries linkima is D padeties perjungti i padeti 3 rankiniu budu, ir po..fik, lenki be baimes, deze ir liks 3 padetyje, ko atgal ranka negrazinsi i D, arba velgi suveiks "kikdaunas", jei lenkimas bus agresyvus, ir gazas dugnas bus naudojamas.
5.pirma dalis-nesupratau apie ka.
antra-visiska tiesa. stacioje nuokalneje [irma rucnikas iki galo, paskui Parkingas. Jei atvirksciai, automobilio mases kinetine energija yra laikoma grynai tik dezes krupliaraciu, jie labai apkrauti. Esant laaabai staciai nuokalnei, kartais net reikia jegos isjungti automato svirti i Parking padeties....dezes gadinimas...
6.tiesa
7.pirma dalis-principe tiesa, bet kiekviena deze turi savo tempimo ribojimus. Buna, kad ir 50x5o taisykle automata tempaint sugadina ji...
8. negaliu komentuoti objektyviai, nes velgi, kiekvienam automatui i jungimas i Neutralia padeti yra skirtingas. Kiek teko susidurt, daugumai automatu N padeties ijungimas ( begio isjungims-nepageidaujamas veiksmas). Nepageidaujamas tiek technine prasme-isjungimas dar nieko, bet bet bvel ijungimas prie tarkime greicio 80 km/h, neigiamai veikia dezes krumpliaracius ( labai staigiai kinta ju sukimosi greitis), nepageidaujams tiek auto valdomumo prasme: niekada negirdejau, kad mechanineje dezeje butu siuloma isjungiti begi i neutrala jauciant, kad prasidejo uznesimas....Tad sis punktas nerimtas...
9. Absoliuti tiesa
10.Absoliuti tiesa. jei automatas sukonstruotas tinkamai, ir vairuotas nedurnas, tas tandemas gali labai puikiai veikti tarpusavyje.

Pridesiu nuo saves:
Atsiminkite kaip teve musu: AUTOMATO ILGAAMZISKUMAS ATVIRKSCIAI PROPORCINGAS PAVARU JUNGIMOSI SKAICIUI. Tai sako, kad pries vaziuojant masina uzvedei, pastatei i D padeti, ir jei nereikia atbliniu vaziuot, ta pacia padetim atvaziavai, priparkavai, uzgesinai varikli, ijungei P. ( buna auto, kur uzgesinus varikli P neijungsi. Tad atvaziavai, ijungiai P, isjungia varikli).

Pries ptadedant kvailai komentuot, maziausiai 2 kart ramiai perskaitykite rasliava, pamastykite. Tie, kurie su automatu tik mate,kai vaziavo ju svogeris ar pusbratanas, geriau visai nesirodykite kvailiais...:)

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 02 2011, 01:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
dar pasujuokiau: 2 punkte siuloma pagalba uzstumimui...;););)
Jei tai uzstumimas ant transpotavimo vezimelio " nach remont"-tada sutinku.....
O gal tai noreta pasakyti, kad automata galima meginti uzstumti, ir taip uzvesti..??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Kiek zinau, tokie b ajeriai imanomi tik senuciame merse, kur dvi hidromovos..;)
Arba tiesiog kvailas pachmelnu delfisto-studento vertimas.......

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 02 2011, 01:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
POWER rašė:
Arba tiesiog kvailas pachmelnu delfisto-studento vertimas.......


arba greičiausiai dar labiau pachmielno skaitytojo nesuvokimas. Gi punktas aiškiai apibrėžia, kad kalbama apie "išsivadavimą iš pusnies" t.y. kai mašina užsiveda, važiuoja, bet slidu ir ratai prasisuka, tokiu atveju pasikvieti kaimyną, kad stumtelėtų mašiną. Greičiausiai turėjo būti "išstumiant", bet spellchekeris per bukas, kad atspėti ką rašytojas norėjo parašyti, nes žodžiai abudu gramatiškai teisingi. Bet kažkam visvien būtina prisiknisti...

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 02 2011, 13:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
Daja...batsa bandai...?:)
BBD as, nereaguoju..;)
Juk ta ir norejau pasakyt, kad studentai delfio vercia,tingi isversta staripsni perslaityt ir stiliu, logika sutvarkyt, ir kaip toki vertima supranta tupos blondes ir tupi kaimieciai.....nesuprati tu jumoro viskai
O jei tu ir tavo "gudragalviu" klanas sugebes pvz. mano automobili, uzstrigusi pusnyje uzstumti, kiekvienam duosiu po 100 litu, o tau dar asmeniskai batus pabuciuosiu.
Nori pamegint.? :mrgreen: :gele2:

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 02 2011, 16:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Nelabai suprantu kodėl būtinai reik išjungti ESP, na nebent yra tūpas noras mygt gazą iki dugno ir bandyt nutirpdyt atkastą ledą :roll: Mano giliu įsitikinimu daugiau kartų ESP padės išsikapstyti nei sutrukdys. Pirmiausiai neleis tūpai užsigazuoti ko pasekoje greičiausiai mašina pasės į pusnį tiek kad gulės ant dugno ir be šiupelio niekur daugiau nebevažiuos, antra (nežinau ar taip dirba visos ESP, bent bent jau maniškių abiejų taip) ABS'as prilaikys prasisukantį ratą ir didesnę jėgą perduos į didesnį sukibimą turintį. Kame tas blogumas :roll: Vat tik nesugalvoju atvejo, kada reiktų išjung antipraslydimą... :roll:
Pastebėjau dar vieną automato pliusą - nors tech. dokuose skaičiai rodo kad įsibegėjimas automato yra prastesnis, ale natūroj galiu pasakyt kad daugumoj realių gyvenimiškų situacijų mechanikai lieka tik parukyt prieš automatą. Norėdamas ant mechanikos sumėtyt pavaras greičiau nei automate, teks nemažai pasitreniruot ir gal papilt ne vienos dėžės sinchronikus :) Automate tik pakanka, paspaust "sport", numygt tapkę ir stebėt prakaituojantį pilietį su makačiolką beviltiškai atsiliekantį po 1 gaikės :) O prieš variatorių užvis jokių šansų.... Nu bet su mechanika lieka jausmas smagesnis, dėl to nesiginčyju :oops:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 02 2011, 16:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
Jo, del ESP tai sutinku su tavimi...
Lyginti automata su mechanine sunku...Principe, kiek viena automatine/mechanine deze yra skirtinga ( kartais net brangiuose auto ji yra keikia ma uz bukuma, nesklandu saibu metyma, neprognozuojama saibu metyma ir pan. ) Noreja pasakyti, kad tos dezes, tiek auto, tiek mech., dirba skirtingai praktikoje, o dar kai jos derinamos prie skirtingu varikliu, skirtingu auto masiu, aplamai, ta pati deze skirtingose automobiliuose gali veikti ant 180 laipsniu visai kitaip....Galbut pas tave kabina tas automatas ir lb gerai, bet tau reiketu palyginti su LYGIAI tokiu pat automobiliu, tokiu pat varikliu, tik su mechanika..va tada butu galima spresti, kuri geresne...t.y. praktikoje....Ir ne viskas susiveda i saibos perjungimo greiti......atkreipti demesi reiketu ir i pavaru perdavimo santyki, ju skaiciu ir daug kt. dalyku. Gal automatas tau permes labai geritai 4 saibas, kai tuo tarpu su mechnine tu dar eisi ant trecios saibos, kurios sukimo momentas ties max riba toje trecioje saiboje...Cia , brolau, reikia lyginti identiskus auti identiskomis salygomis ir tik praktikoje..:)
Yra ten dabar tu automatiniu, pusiau automatiniu,mechaniniu su dviguba sankaba ir daug daug visiokio velnio prikurta.
Mano galva, apibendrinant visas dezes, automato pagrindinis privalumas-patogumas. Mechanines dezes privalumai-visi kiti like, neskaitant sio...:)

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 02 2011, 18:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
priklauso nuo ESP - kai kurie veikia taip "efektyviai", kad užgesina variklį (čia su mechanine), ne pristabdo ratą, bet mažina variklio galingumą. Čia ant Mazda 6 2008m toks veikimas - ir pats mačiau, o savininkas teigė, kad neišjungus išvažiuoti netai, kad iš pusnies, bet ir ant slidaus paviršiaus nepavyksta, o antipraslydimas ir stabilumo kontrolė ten vienu mygtuku...

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 08 2011, 18:04 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Spa 09 2010, 21:49
Pranešimai: 182
Miestas: Šiauliai
POWER rašė:
Jo, del ESP tai sutinku su tavimi...
Lyginti automata su mechanine sunku...Principe, kiek viena automatine/mechanine deze yra skirtinga ( kartais net brangiuose auto ji yra keikia ma uz bukuma, nesklandu saibu metyma, neprognozuojama saibu metyma ir pan. ) Noreja pasakyti, kad tos dezes, tiek auto, tiek mech., dirba skirtingai praktikoje, o dar kai jos derinamos prie skirtingu varikliu, skirtingu auto masiu, aplamai, ta pati deze skirtingose automobiliuose gali veikti ant 180 laipsniu visai kitaip....Galbut pas tave kabina tas automatas ir lb gerai, bet tau reiketu palyginti su LYGIAI tokiu pat automobiliu, tokiu pat varikliu, tik su mechanika..va tada butu galima spresti, kuri geresne...t.y. praktikoje....Ir ne viskas susiveda i saibos perjungimo greiti......atkreipti demesi reiketu ir i pavaru perdavimo santyki, ju skaiciu ir daug kt. dalyku. Gal automatas tau permes labai geritai 4 saibas, kai tuo tarpu su mechnine tu dar eisi ant trecios saibos, kurios sukimo momentas ties max riba toje trecioje saiboje...Cia , brolau, reikia lyginti identiskus auti identiskomis salygomis ir tik praktikoje..:)
Yra ten dabar tu automatiniu, pusiau automatiniu,mechaniniu su dviguba sankaba ir daug daug visiokio velnio prikurta.
Mano galva, apibendrinant visas dezes, automato pagrindinis privalumas-patogumas. Mechanines dezes privalumai-visi kiti like, neskaitant sio...:)



pas mane 1,9 td automatas, xantia, 98 metu ir pas broli, lygei tokia pat tik su mechanine deze. nepagauna manes visiskai. ir is eigos vaziuojant 100 km/h, smeigi pedala pri dugno ir tolstu kaip reikalas. o pas abu motorai gyvi, viskas gerai, kompresija gera. esme kad kiek zinau automatai sitie gerokai geriau nesasi nei mechanine :)

_________________
citrina xantia 2.0 HDI.
"...pas mus masinas taiso staliai, sienas glaisto pedagogai, furas vairuoja muzikantai, o valstybe valdo inzinieria"


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 08 2011, 18:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Nelek greiciau nei lekia tavo angelas sargas,o dar ypac su tokia raketa kaip 1.9Td :mrgreen:

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 09 2011, 18:14 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Spa 09 2010, 21:49
Pranešimai: 182
Miestas: Šiauliai
Vycius rašė:
Nelek greiciau nei lekia tavo angelas sargas,o dar ypac su tokia raketa kaip 1.9Td :mrgreen:


as pats sau angelas sargas :) ne raketa cia, bet dabar bent slegis dar pakeltas :) pucia 1,6 bar :) tai tikrai smagu :) aisku negainioju kasdien, bet kai reik nariau palekt, nenuvilia

_________________
citrina xantia 2.0 HDI.
"...pas mus masinas taiso staliai, sienas glaisto pedagogai, furas vairuoja muzikantai, o valstybe valdo inzinieria"


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 10 2011, 22:31 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 23 2005, 17:43
Pranešimai: 198
Miestas: Vilnius
POWER rašė:
dar pasujuokiau: 2 punkte siuloma pagalba uzstumimui...;););)
Jei tai uzstumimas ant transpotavimo vezimelio " nach remont"-tada sutinku.....
O gal tai noreta pasakyti, kad automata galima meginti uzstumti, ir taip uzvesti..??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Kiek zinau, tokie b ajeriai imanomi tik senuciame merse, kur dvi hidromovos..;)
Arba tiesiog kvailas pachmelnu delfisto-studento vertimas.......

o tai vistik, saltai jai geriau jungti vienu judesiu iki D is P ar letai pereidineti kol suveikia R, N, ir tik tada D ? Kazi ar ji ten kazkaip nuo to labai pasyla, bet, kad sudirba daug mazgu - faktas.

_________________
<< Xantia 1.8i (8v) +LPG, '93 rugsėjo 27
<< Xantia Millesime Break 2.0i (16v) +LPG, '01 [img]http://images.spritmonitor.de/339914.png[/img]


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007