Pats tu pypiec. Tai pilk tą iš senukų ir nesuk galvos. Važiuos, aušins, salonas šils tai tikrai. Bet per kokius 2 metus beveik garantuotai prakiurs bent kai kas, o per penkis pasikeisi visą aušinimo sistemą. Radiatorius, pečiukas, vandens pompa aišku jautriausi tam mazgai, bet mes kalbam apie 2.7HDi, kurio aušinimo sistema turi daug silpnų vietų. Yra toks trišakis legendinis, yra toks termostato ir paskirstymo blokas legendinis, kuris naudotas kainuoja 40-50 eurų, o naujas, kurį derėtų ir pirkti, apie 100. Pakeitimo kainos irgi nesuvilios. Paskui dar trūkinėja visokie žarnų plastikiniai antgaliukai, pačios žarnos, kartais iššauna kokį plastikinį daviklį iš plastikinio lizdo ir t.t. Labai smagu, kai žmonės paskambina iš užsienio su tokiu bolidu, tipo "ką dabar daryt...?", o kai kažkaip dapildami skysčio kas 10km šiaip taip parvažiuoja ir davažiuoja su dar pilnai neperkaitintu motoru, bagažinėj randi Maksimos ar Senukų antifryzo. Kai paklausi, ar tepalus ir filtrus, ratų guolius, stabdžių kaladėles irgi perka Maksimoj, tai pasirodo visgi ne, bet čia juk antifrizas. Nusiperki C6 su vienu mandriausių variklių už tam tikrą pinigų sumą ir nori pilt tokį antifrizą, kurio aš net į antrą golfą nepilčiau. Nuvažiuoji į autodalių parduotuvę ir paprašai gero kokybiško antifrizo. Jei nori taupyt, tai visai neblogą skystį pilsto AD. Ką ir kieno gamintą jie ten pila, tiksliai nežinau, bet man dar nei vienos žarnos ir gumos neištirpdė ir aliumo perdėtos korozijos nesukėlė. Ir yra visokio pas juos asortimente, paprasto žalio, longlaifinio žalio, geltono organinio ir raudono G12 irgi mačiau. Pas mane visur supiltas į senus bolidus standartinis dvimetis, bet mačiau po kai kuriom žarnom truputį oksido jau, tai kitam pylimui manau rinksiuos longlaifinį žalią. Su juo nebuvo problemų su jokiom mašinom iki 2004metų. Į naujesnes pilu geltoną ar raudoną, pagal pageidavimus.
_________________ Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra. C15 RD 89-Kablukas BX16TGI 91-Lemąnas ZX 92 P406 2.0HDi 99 Suzuki DR650RSE 96 Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80
|