WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 27 2024, 19:09

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Geg 22 2013, 19:50 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Sveiki. Gal kas esate susidūręs su parazitiniais guoliais, kurie būtų diržo sukami iš darbinės pusės?
Geriausiai būtent, kur tik guolis, vienu varžtu prisukamas, lengviau kombinuotis.
Kalbama ne apie pagrindinio diržo, o apie pagalbinio, generatoriaus ir t.t. sukėją.
Čia man Xantijoj 1.9TD taip kvailai sudėliota, kad kogero naikinant AC išeina sudėti tik paliekant generatoriaus skriemului labai mažai sąlyčio, gal kažkur ketvirčiu lanko - mažai, praslys, tokiu atveju tikriausiai būtų reikalingas su sankaba.

Mąstau.
http://manodalys.lt/product.php?id_product=1085430004
Kažko panašaus, tik gerokai pigesnio, dvigubai, trigubai, ar naudoto.

Aišku galima ir per paprastą guolį, tą kur ant karterio paleist tą diržą, bet bijau, kad greit nudils dantys.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 22 2013, 21:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
O kodėl naikini ac? Juk jis ir neveikiantis pilnai atlieka roliko funkciją.

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 22 2013, 22:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Dėl kelių priežasčių - AC sistema kiaura ir nebus tvarkoma (ne mano sprendimas tai).
Norisi vietos po kapotu daugiau, nes vistiek teks tvarkytis dar daug ką ir po to (senas automobilis).
Hemarojiškas kompresoriaus montavimas. Kažkas ir nedamontavo - beimdamas karterį ar trijų varžtų pakabintą radau, nors ir užtenka jų.
Konstukcijos optimizavimas - Dabar 7 skriemuliai, iš kurių tik 3 dirba , o dar du tempėjai ir du parazitai tuščiai trinasi ir kuro sąnaudas didina :lapux:
Kažkuris iš guolių - apatinis ar mechaninio tempimo - nebegyvas. Kliba ir nevisai švariai sukasi ir AC laisvos eigos guolis, o dar nespėjau patikrint to automatinio - tai išlaidų dalims sumažinimas domina.

Na, o visa kita - technikoje nelabai reikšmingi sentimentai paprastumui, generatorium ar siurbliais atliekamiems tempimams ir t.t. :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 23 2013, 06:39 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
O tai negalima "viską" pritaikyti nuo tokio pat variklio, tik išsipildymo be kondiko? Nes kurdamas pats vos keliais mm nukrypes su isnesimu ar lygiagretumu turėsi super greitą diržo devejimasi

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 25 2013, 14:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Mielai. Bet bent pagal autodata rodo visai kitą konfiguraciją, t.y. detalių vietas. O tai jau gali būti ne tik kronšteinai, bet ir pačios detalės. Laidų ilgis, vamzdeliai ir t.t. Prisedu tokį schemą, čia kaip mano, tik dar pas man apačioj toks grybas parazitas su dideliu kronšteinu ant karterio stovi. Juodas originaliai. Realiai paprasčiausiai sugalvojau, kaip sudėlioti, geriausiai atrodė žalias, nes lieka abu tempėjai, rankinis ir automatinis, o parazitas ir kompresorius metasi lauk. Bet nesigauna - kur pažymėjau raudonai, išlindęs paskirstymo diržo dangtelis ir negalima uždėt, nebent lįst vidun, žiūrėt, kas ten yra, pjaustyt... Geriau tada dėlioju pagal geltonai sužymėtą schemą ir bandau ten kur tas geltonas - įvest neutralų dantytą parazitą. Kokonas gal man padarys jį papigiai, o diržą pritaikysiu.
Dėl kreivės plokštumos - kaipnors suversiu su ilgesniu varžtu ir šaibomis arba atsipjausiu vamzduko. Akis mano nebloga, susistatys. Be to, jeigu bus blogai - mes diržą per dantį. O jei tiek nedaug, kad nemestų - nieko ten labai greičiau nedils, laikys ne 5 metus, o 1-3.


Prikabinti failai:
dirz.jpg
dirz.jpg [ 26.88 KiB | Peržiūrėta 2221 kartus(ų) ]

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80
Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 25 2013, 14:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Tiesa, dar galima taip sudėliot, bet man atrodo, generatoriui be sankabos - mažokai kontakto.

O gal turit geresnių minčių, kaip išdėliot?


Prikabinti failai:
dirz.jpg
dirz.jpg [ 25.2 KiB | Peržiūrėta 2220 kartus(ų) ]

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80
Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 26 2013, 15:24 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 24 2006, 13:42
Pranešimai: 92
[ quote="tadas1991"]Tiesa, dar galima taip sudėliot, bet man atrodo, generatoriui be sankabos - mažokai kontakto.

O gal turit geresnių minčių, kaip išdėliot?[/quote]
sitas variantas mano 1.9 td padarytas, be to yra isimtas guolis pazymetas raide T. Dirzeli turejau nuo ZX 1.9D su vairo stiprintuvu, nebepamenu dabar jo ilgio, bet tiko, gal ir galejo but kokiu centimetru ilgesnis. Nepastebejau jokiu generatoriaus darbo sutrikimu, normaliai krauna, dirzelis nepraslysta, tik dar neperdaugiausia pravaziuota :)

_________________
90 BX td, projektas
donorai -98 Xantia 1.9td, 00 Xantia Activa V6
00 Xantia Activa 2.0HDI,
02 Xsara Picasso 2.0HDI
01 Xsara 2.0HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 26 2013, 20:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Domas rašė:
[ quote="tadas1991"]Tiesa, dar galima taip sudėliot, bet man atrodo, generatoriui be sankabos - mažokai kontakto.

O gal turit geresnių minčių, kaip išdėliot?

sitas variantas mano 1.9 td padarytas, be to yra isimtas guolis pazymetas raide T. Dirzeli turejau nuo ZX 1.9D su vairo stiprintuvu, nebepamenu dabar jo ilgio, bet tiko, gal ir galejo but kokiu centimetru ilgesnis. Nepastebejau jokiu generatoriaus darbo sutrikimu, normaliai krauna, dirzelis nepraslysta, tik dar neperdaugiausia pravaziuota :)[/quote]
Aš noriu tą rankinį tempėja palikti, nes lengviau diržą bus uždėti ir įtempti. Tuo labiau, kad jis sveikas ir gerai veikia, buvo tik visiškai atsileidęs (grįžtant iš Ispanijos Prancūzijoj labai čirpė dirželis laisvais sūkiais, tik grįžęs ir dar pavažinėjęs mėnesį pamačiau, kad jis beveik kabo - dirbant kratosi 5cm amplitudėj. Vadinas pradžioj bandysim taip, kaip sakot - gal laikysis. Kilometražas didelis nebus - gi mama važinėja, iki 8kkm per metus. Ačiū :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 27 2013, 07:09 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Gali drąsiai taip daryt,vakar tvarkiau viena taksą vilniaus :) ,lygiai taip padaryta ,sako krauna be problemų :labas:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 28 2013, 13:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Sudėjau pagal nurodytą paveiksliuke paskutinę kombinaciją - veikia kolkas gerai, matysim, kaip ateityje, kai nudils diržo kerza. Diržą uždėjau 1141, bet gal truputį laisvokas, nes ekscentriką persukau pilnai. 1130 man labai jau sunkiai dėtis norėjo - su tempimais sukant alkūninį ir gana smarkiai įtempus, o tarpinio neturėjau, kitąkart uždėsiu gal kitokį.
Reziume - diržą tokiam sudėjimui rekomenduoju naudoti 1135-1140.

Čia kombinacija su ekscentriniu tempėju ir spyruokliniu slopintuvu. Jei tempėjas su kronšteinu slenkamojo judėjimo ir slopintuvas švytuoklinis su guma - ilgiai kogero bus kiti.

Gal galima įdėti į DUK? Kartais žmonėm kyla tokių minčių pameistravot.

Galėjau tą siurblį ir palikti - jo guolis dar normalus, bet būtų reikėje pirkti karterio guolį - jo kaina naujo gal kokie 200-300Lt. Diržas man pakainuos 25Lt. Gal dar kam prireiks kompresoriaus - atiduodu už 50 :)

Ačiū visiems už patarimus ir pagalbą :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 46 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007