WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 21 2024, 21:56

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Spa 07 2013, 21:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Keičiu vienam bolidui motoriuką iš 1.8i į 1.7D. Noriu išlaikyti veikiantį tachometrą, kurį benzine skaičiavo lyg ir daviklis ant smagračio (tikiuosi, ne nuo uždegimo sistemos), o dyzeliniame bolide, kuriame buvo tas variklis, tachometro nebuvo. Toje dėžėje davikliui prisukti vieta yra, bet dyzelio smagratis kitoks, be papildomo žiedo su stambiais įpjovimais, skirtais būtent tam davikliui. Dabar mąstau, kad smagratis galbūt gali tikti.
Tai tokį klausimą žinovams, galbūt dariusiems tokias makles, užduosiu. Į ką reikia atsižvelgti, bandant pritaikyti kitą smagratį, kurio gimtasis variklis kitoks?
Diametras ir starterio žiedo dantys - lengva pamatuoti ir palyginti
Sankabos diametras (abu 200mm) ir aišku skylės diskatoriui prisukti
pačio smagračio prisukimo flanšas ir skylės
Mąstau, kad nuo XU and XUD galbūt gali ir tikti...

Kiek svarbu yra kiti parametrai, tokie, kaip darbinio paviršiaus išnešimas, storis ir panašiai?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 08 2013, 07:19 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Keičiu vienam bolidui motoriuką iš 1.8i į 1.7D. Noriu išlaikyti veikiantį tachometrą, kurį benzine skaičiavo lyg ir daviklis ant smagračio (tikiuosi, ne nuo uždegimo sistemos), o dyzeliniame bolide, kuriame buvo tas variklis, tachometro nebuvo. Toje dėžėje davikliui prisukti vieta yra, bet dyzelio smagratis kitoks, be papildomo žiedo su stambiais įpjovimais, skirtais būtent tam davikliui. Dabar mąstau, kad smagratis galbūt gali tikti.
Tai tokį klausimą žinovams, galbūt dariusiems tokias makles, užduosiu. Į ką reikia atsižvelgti, bandant pritaikyti kitą smagratį, kurio gimtasis variklis kitoks?
Diametras ir starterio žiedo dantys - lengva pamatuoti ir palyginti
Sankabos diametras (abu 200mm) ir aišku skylės diskatoriui prisukti
pačio smagračio prisukimo flanšas ir skylės
Mąstau, kad nuo XU and XUD galbūt gali ir tikti...

Kiek svarbu yra kiti parametrai, tokie, kaip darbinio paviršiaus išnešimas, storis ir panašiai?

Nebandžiau bet tikiu kad tiks ,pagrindas dantys ir diametras ,sankabos jų vienodos ,prisukimas irgi tik diržą pasikeisk prieš tai nes benzinkoj nėr skylės kaisčiui :) nebent kernuosi išorėj vietą

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 08 2013, 19:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
saulynas rašė:
Nebandžiau bet tikiu kad tiks ,pagrindas dantys ir diametras ,sankabos jų vienodos ,prisukimas irgi tik diržą pasikeisk prieš tai nes benzinkoj nėr skylės kaisčiui :) nebent kernuosi išorėj vietą

Tiesą sakėt. Dantys ir diametrai vienodi, Storis apylygys pusės mm skirtume nuo flanšo iki darbinio paviršiaus. Diskatorių aukščiai vienodi. Diskas to 1.8i labai sudilęs, tai sankabą dėjau nuo 1.7D. Pas 1.8 užtai mažiau nugramdytos, bet suabejojau, ar sankabos tikrai vienodos iki galo, nes disko išnešimas ant jo movos šiek tiek skiriasi, o ir viena Valeo, kita Sachs, tai uždėjau ir tą seną - gal dar nesudils. Įdėjau išminamą nuo 1.8, nes tyliai dirbo ir mažiau apgramdytas paviršius.
Užsidėjo viskas tvarkingai, o diržas buvo pakeistas visai neseniai, prieš gal 6-7kkm. Įtemptas gerai, neperšoks, o jei netyčia prireiktų dar kada pakeisti ar atsileisti dėl kokios priežasties, žymėsiuos pagal diržą ir tiek. Jei nutruktų, vistiek variklio niekas neremontuos, tai nesvarbu. Dėžę išsitraukiau iš donoro ir perrinkau reikalingus daiktus nuo vienos dėžės ant kitos: skyrėsi pavarų svirtelės, reikėjo permesti papildomą plokštelę su papildomu obuoliuku (sistema vietoj dviejų traukių dabar bus vienos), pakeičiau greičio daviklį iš mechaninio į pusiau elektroninį (bet su troseliu). Ryt, jei užteks laiko, bandysim kelt tą dyzeliuką lauk, sujunginėt su dėže ir kišt į ZXą - kaip tik ir išbandysim, kai surinksiu. Darbelio dar šiaip daug sujungt visą periferiją, perdaryt išmetimą ir t.t.
Ačiū už patarimus čia ir asmeniškai :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 08 2013, 19:38 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Parašyk kaip užkursi :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 08 2013, 19:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Tai geriau privažiuosiu kada tiesiog :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 09 2013, 07:07 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Tai geriau privažiuosiu kada tiesiog :D

Vot čia jau reikalas :taip: :labas:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 12 2013, 16:20 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Na zametku: net ir pas XUD11 skyrėsi smagračiai. Apsukų daviklis skaičiavo dantukus, bet pas ATE (su mechaniniais siurbliais) jų du, pas BTE (su Lucas EPIC)- keturi. Tokiu būdu, ant ATE variklio užsimetęs BTE smagratį, aš buvau pasidaręs, kad apsukas pas mane rodė dukart tiksliau, bet tik ligi 3000rpm :) .

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 13 2013, 01:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Kuo jie skiriasi be automato?

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 15 2013, 18:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
saulynas rašė:
Parašyk kaip užkursi :)

Užkūriau :) Veikia, apsukas rodo. Tik redlainas visai kitas, tad reikia nepersistengt

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 15 2013, 19:01 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
saulynas rašė:
Parašyk kaip užkursi :)

Užkūriau :) Veikia, apsukas rodo. Tik redlainas visai kitas, tad reikia nepersistengt

:appl: gal rytoj parodysi :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 15 2013, 19:54 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
tai apsimalevok guasu pernauja :D o kaip dirba?

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 15 2013, 20:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
saulynas rašė:
:appl: gal rytoj parodysi :)

Vakar būčiau sakęs ne, nes buvo be filtro, be duslintuvo (tik vamzdis nuo žiedo link galo), be žvakių relės ir šiaip užvestas iš atrabotkės bakelio.
Dabar sakau - Jei užsives iš ryto. Ko tai sunkokai vedasi. Gal kur orą sriūbteli, o gal kad bake dyzelio kiek mažiau, negu viso kito marmalo. Vakar kai vedžiau, pradžioj nu niekaip nedirbo. Tada susigaudžiau, kad kogero reikia ir abratkę bake įmerkt į kurą. Nupjoviau lauk seną vamzdį nuo tos plastmasės, įdėjau naują žalvarinį, paėmėją vietoj siurblio uždėjau paprastą žarnelę, prieš tai paruošęs jos galą, kad nepritrauktų prie sienelės - neveikia vistiek. Susiparinęs atsinešiau tą bakelį ir užsivedė. Šiandien labai sunkiai, bet iš to pačio bakelio užsivedė, pašildžiau. Tada perjungiau nuo trasos iš bako - gaunas per originalų filtrą su pompele, plius prieš tai VW antro golfo filtras be pašildymo, paskui dar uždėsiu grubaus valymo filtriuką jam. Dabar jau gerai vedasi, bet kaip bus po nakties - matysim.
Relę pastačiau ir sujunginėjau dar vakar vakare, šiandien prilipinau oro filtrą, sukergiau jam alsuoklio žarną, rimtai pritvirtinau kuro filtrą, tvarkingai, bet nelabai kokybiškai privirinau duslintuvo galą, palikdamas vieną bakelį - gan tyliai dirba. Vakar dar leido radiatorius kažkiek (matyt imdamas sujudinau oksidais užkimštą skylę), tai įpyliau atliekamo sandariklio - užsikimšo lyg. Žodžiu viskas liuks - galima bandyt važiuot į gatvę, reiks prieš citroralį palėkt kokią naktį gal iki Vilniaus, kad prabandyt. Šiaip - pavyko išsaugot net stiprintuvą - pasigaminau tokią kronšteino parodiją :D Ir visai netyčia, bandydamas, kokio diržo reikia - pritaikiau seną diržą nuo BX16 generatoriaus - 4PK800 berods. Tobula, net pirkt nereikėjo. Jis senas ir pasklinėjus guma, bet tokiam bolidui užteks 8)
Varysim į trasą. Surenku nereikalingą atidirbtą LHM ir aliejų, galiu ir nupirkt nebrangiai :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 15 2013, 20:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Dominykas rašė:
tai apsimalevok guasu pernauja :D o kaip dirba?

Neverta, tegul bus tikras nedirbtinis rat-style :)
Šaltas sunkokai, nes kuras nekoks, o ir šiaip matei, kaip tas variklis dirbo šaltas, kai dar buvo kabluke.
Pašilęs tvarkingai

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 15 2013, 20:39 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
eij eij eij lhm ir as renku :D
dabar jau turesi wopse koviniu kovini bolide :D bxai nors praeina TA o sitas jau niekaip...
jajgu kureni totaliu brudu tai nusipirk xantijos peciuko zvakiu bloka. manau paves kaitint tirsta marmala...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 16 2013, 06:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Praėjo ir šitas prieš 14 mėnesių. Dabar jau nepraeitų, nes yra rimtų kabliukų, bet šiaip būklė važinėjimui dar tikrai pusėtina.
Jo, atrodo nekaip, variklis pusėtinas, bet važiuojantis, dėžė - penktas bėgis savaime irgi nesusitaisė, garso yra, ričiagas malasi. ABS reiks atjungti, nes vienas žiedas trūkęs ir kai sugalvoja veikti - grybą pjauna - neduoda normaliai stabdyti, pastoviai atmetinėja, kol klaidos neišmeta ir nepereina į avarinį. Taisyt niekas netaisys, tad reikia atjungti, kad avarijos per tai nesukelčiau.
Bet šiaip važiuoja visai smagiai, o važiuoklė tai tylu. Tik po BX kol įprasiu, bus taaaaip kieta. O čia gi dar ne visai paprastas ZX, o pažemintas ir pakietintas.

Iš kokios xantijos? HDi?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007