WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 27 2024, 23:32

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Spa 29 2014, 20:25 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Sveiki,
įgijau tokį žvėrį darbui, 2002 m., 2.0HDi, LWB :) Pakeičiau porą stabdžių vamzdelių gale ir slėgio reguliatorių-ribotuvą, nes buvo visiškai užpuvęs.Klausimas-kaip jį teisingai atreguliuot?Gal kas galėtų pasidalint kokiu manualu ar nuorodą įdėt, būčiau dėkingas.Analogiškas mechanizmas būna šiuose modeliuose: Peugeot Expert/Fiat Scudo/Peugeot 806/Fiat Ulysse

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 02 2014, 15:39 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Labai jau negausiai atsakymų, teks turbūt metodom naučnogo tyka šitą klausimą spręst :roll:

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 02 2014, 15:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Na aš įtariu, kad kažkokio super reguliavimo būdo čia nebus - reikia turėti duomenis, kiek turi būti kilogramų bagažinėje ir kiek tuo metu turi stabdyti. Ir reguliuoti ant stabdžių stendo gyvai.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 10 2014, 19:19 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
tadas1991 rašė:
Na aš įtariu, kad kažkokio super reguliavimo būdo čia nebus - reikia turėti duomenis, kiek turi būti kilogramų bagažinėje ir kiek tuo metu turi stabdyti. Ir reguliuoti ant stabdžių stendo gyvai.


Kad aš būčiau toks bagotas ir turėčiau nuosavą stabdžių stendą, tai kasdien galėčiau tuo sexu užsiimt :D beje, manualą (Fiat Scudo) radau, reguliavimo procedūra irgi aprašyta, bet tai šiuo metu nelabai aktualu... Paskutinės naujienos tokios: TA nepraėjau, galiniai ratai nevienodai stabdo (kalbu apie kojinį stabdį, su rankiniu viskas ok)-atitinkamai 1,5/1 kN.Stabdžiai nuorinti, sistema hermetiška, galiniai stabdžių cilindriukai nauji, būgnai tvarkoj, kaladės tvarkoj.
Gal turit kokių minčių? Man į galvą ateina tik tokie variantai: a) pagrindinis st. cilindriukas su defektu; b) rato cilindriukas su defektu; c) stabdžių vamzdely yra kokia nors šiukšlė.
Ką manot, protingieji kurmiai?
Ba tas Jumpy jau baigia visas smegenis man iškrušt :evil: Vietoj to, kad užsiimt savo darbu, reikia prie mašinos krapštytis :bum:

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 10 2014, 19:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Pirma mintis kuri man sauna i galva kaip patikrint ar beda stabdziu skyscio konture iki ratu yra sukeisti cilindriukus ir kaledeles vietomis ir ziuret kaip veiks :) abu cilindriukai turejo but kartu pakeisti is vieno komplekto (kazkada vaikystej esu keites po viena, pasirode buvo skirtingas manzetu diametras ir netolygiai stabde).
Gal tepalo ant kazkuriu kaladziu like?

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 10 2014, 20:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Vamzdelių šiukšlės gal nelabai, bet esu girdėjęs apie žarnelių keliamus panašius prikolus.
Kadangi sistema su reguliatorium, tai spėju, kad arba nėra ABS, arba ABS trijų kontūrų (priekis kairė, priekis dešinė ir galo bendras) ?
Tokiu atveju galit atmest pagrindinį cilindrą.
Jei cilindriukai nauji, statau už reguliatorių arba riebaluotas kaladėles. Žarneles lengva sužiūrėt, jei atsisuka O gal kaladėlės skirtingų firmų sudėtos pusėse?
Pabandyčiau įkrauti į bagažinę kokius 500kg svorio, varant į TA. Jei reguliatorius dar veikia, tai stabdymo jėga ženkliai pakils ir jei ir liks toks skirtumas, tai turėtų jau nebesiekti 30proc. 1,5 ir 1,0 čia vos vos viršija normą. Diskiniams stabdžiams, jei būna tokia nesąmonė, pravalau ir išmankštinu TIK mažesnės jėgos pusės suportą ir viskas būna gerai :D Su būgnais galima pabandyt į didesnės jėgos pusės būgno vidų įpurkšt kokio silpno tepaliuko ar varžtų atlaisvintojo, net ir WD40, bet jei padauginsit - irgi nebus gerai.


Sauliau - todėl ir reikia cilindriukus perkant žinoti, ką perkam. Pasimatuot diametrą arba kitais būdais (pagal Vin, stabdžių gamintoją ar komplektaciją susirast kataloge). Po abu iškart keisti nėra prasmės - brangu. Nebent antram golpui, kuriam pigų cilindriaką už kokius 15-20 galima nupirkt.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 10 2014, 20:45 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lie 25 2014, 14:33
Pranešimai: 585
Miestas: Kaunas-Utena-Vilkaviškis
Pasakyčiau ką daryt su kanifolija, bet paskui važinėsit be stabdžių.

_________________
P807


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 11 2014, 08:04 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 29 2012, 16:54
Pranešimai: 145
Miestas: Šiauliai
valdas 76 rašė:
tadas1991 rašė:
Na aš įtariu, kad kažkokio super reguliavimo būdo čia nebus - reikia turėti duomenis, kiek turi būti kilogramų bagažinėje ir kiek tuo metu turi stabdyti. Ir reguliuoti ant stabdžių stendo gyvai.


Kad aš būčiau toks bagotas ir turėčiau nuosavą stabdžių stendą, tai kasdien galėčiau tuo sexu užsiimt :D beje, manualą (Fiat Scudo) radau, reguliavimo procedūra irgi aprašyta, bet tai šiuo metu nelabai aktualu... Paskutinės naujienos tokios: TA nepraėjau, galiniai ratai nevienodai stabdo (kalbu apie kojinį stabdį, su rankiniu viskas ok)-atitinkamai 1,5/1 kN.Stabdžiai nuorinti, sistema hermetiška, galiniai stabdžių cilindriukai nauji, būgnai tvarkoj, kaladės tvarkoj.
Gal turit kokių minčių? Man į galvą ateina tik tokie variantai: a) pagrindinis st. cilindriukas su defektu; b) rato cilindriukas su defektu; c) stabdžių vamzdely yra kokia nors šiukšlė.
Ką manot, protingieji kurmiai?
Ba tas Jumpy jau baigia visas smegenis man iškrušt :evil: Vietoj to, kad užsiimt savo darbu, reikia prie mašinos krapštytis :bum:



Prieš kokius 8-10 m. Zetą varant TA galiniai ratai irgi netolygiai stabdė. Rankinis buvo OK. Tais laikais Peugeot forume radau info, kad stabdžių cilindriukus reikia nuorinti atsukus nuo rato, ir nuorinimo tašką pakėlus į viršų. Taip padariau su prasčiau stabdančiu ratu. TA pakartotinai po to praėjau. Pabandyk, gal nuorinant lieka oro.
Čia apie galinius diskinius stabdžius.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 11 2014, 12:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
...Sauliau - todėl ir reikia cilindriukus perkant žinoti, ką perkam. Pasimatuot diametrą arba kitais būdais (pagal Vin, stabdžių gamintoją ar komplektaciją susirast kataloge). Po abu iškart keisti nėra prasmės - brangu. Nebent antram golpui, kuriam pigų cilindriaką už kokius 15-20 galima nupirkt.


Tai buvo 1998-ieji ir pirma Jetta. Pamoka ismokta visam gyvenimui :)

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 11 2014, 18:10 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Ačiū už mintis, kolegos :)

Turbūt reiks pradėt žiūrėt nuo to, ką keičiau.Dar kartą atsisukt stabdžių vamzdelius, cilindriukus (jie tikrai nauji, to paties gamintojo ir iš tos pačios partijos), tikrint ir žiūrėt...Stabdžių kaladėlės paliktos senos, nes pirmą kartą varant su jomis viskas buvo ok.Tiek kaladėlių, tiek stabdžių būgnų darbiniai paviršiai nuvalyti nefrasu, taigi čia jau sliekų neieškosiu.Kadangi rankinis stabdo tolygiai, tai problema tik darbiniam stabdy.Durniausia, kad stabdymo jėgos nelabai įmanoma patikrint namų sąlygom, pastabdai-čiuožia abu ratai, lyg ir vienodai, o stendas visai ką kita rodo :roll:
Žodžiu, šeštadienį griausim aparatą ir žiūrėsim, kas iš to gausis :)

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 13 2014, 21:46 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Ogu ku, nepatikėsit-vakar praėjau TA 8)
Kadangi laikas gerokai spaudė, tai nusprendžiau neardyt sistemos, sukėliau kaladėles tiek, kad jau pradėjo jaustis šioks toks pasipriešinimas, sukiojant būgną pirmyn-atgal, ir dar kartą, dėl viso pikto-nuorinau tą pusę. Matavimų rezultatai: galinis kairys 2.0, galinis dešinys(protą knisęs)-2,4. Jumpis gyvenime tokių gerų galinių stabdžių neturėjo :mrgreen:

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 47 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007