WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 30 2024, 00:49

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: "Sportinis" oro filtras
StandartinėParašytas: Kov 13 2004, 14:15 
paskaiciau pora straipsniuku ir siaip pasidomejau, tai tie filtrai (oro) visai neblogas dalykas. Gal esat isbande? Kokie pastebejimai ir nuomones? Ar apsimoka deti? Siaip variklis turetu geriau "kvepuot" ir ora valo geriau, ir variklio garsas piktesnis turetu buti :D
zx 1.9i '94


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 13 2004, 18:23 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:41
Pranešimai: 729
Miestas: Vilnius
o jeigu nori, kad variklis geriau kvepuotu - dek i bagazine baliona :) ne su LPG, o su azoto suboksidu :P tik va ar variklio resursas nuo to dideja, tai esu linkes abejoti.

_________________
malgis
<< Berlingo Multispace 7 seater '11
Rinkis prekę lietuvišką - http://www.gaminama.lt


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 13 2004, 20:45 
spartivnas filtras yra praktishka, jo uzhtenka duagiau nei 100.000 km , kas 15.000 nuneshi i melga ir uzh 10 lt jie tau ji ishplaus ir suteps. Arkliu tikrai nedades, gali nesvajoti, variklio garsas pasidarys malonesnis (agresyvesnis). Vienzo praktishkiau nei kishti tuos kartoninius filtrus


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 14 2004, 07:47 
malgis rašė:
nezinau, kaip zx'uose, bet bent jau xantia 2.0 16v filtras yra kitoks, nei likusiose ksiusose - apvalus, kurio bendras "kvepavimo" plotas zymiai didesnis. todel sportinio filtro dejimas, manau, butu nepagarba konstruktoriams. aisku isskyrus tuos atvejus, kai dujos saudo ir plastikines filtru dezes velniop laksto.

pas mane jis irgi apvalus, o esme ne kvepavimo plote, o filtravimo kokybej ir pralaidume. Turiu ismatavimus, tai dabar idomu kas, kur ir uz kiek jais prekiauja. Siaip domintu K&N.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 14 2004, 13:41 
audro rašė:
Truputi klysta tie kurie mano ,kad filtravimo kokybe geresne nei iprastu filtru.Taip nera nes tam ir yra sportinis ,kad jis daugiau ir lengviau praleistu.Jei vazinejat asfaltuotais keliais jokiu problemu ,bet jei zadat lakstyti zvyrkeliais ,tai tas filtras tikrai ilgai nelaikys tiksliau mikro dulkes greiciau prades patekti i varikli.

bet ta medziaga, is kurios padarytas filtras, ir tepalas, kuriuo jisai suteptas, kaip tik turetu geriau sulaikyti dulkes. Ten kazkaip yra su kruviais, dulkes ta medziaga (is kurios filtras) pritraukia, o prie tepalo jos prilimpa.
Ir nemanau, kad standartiniai (popieriniai) yra geriau, jau vien kaina daug ka pasako.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 14 2004, 17:12 
bet jeigu paskaiciuosi, kiek sumokejai keisdamas paprastus filtrus, tai ta kaina ne tokia ir baisi :wink:
Nezinot kas jais prekiauja?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 14 2004, 17:34 
grumlinas rašė:
Darius rašė:
cia ner ka lygint paprasta su sporcivnu! imetei sportava ir gali nesukt galvos kas 15 tukst km, ir geriau ir patikimiau ir agresyviau!!! o zvyrkeliais vaziuojant kaip tik sportinis filtras yra geriau uz paprasta, juk daba nerasi ralio masinos be sportinio filtro. tik vat vienas minusas - kaina... :(

nu o su paprastu as galvos nesuku 20-30kkm... is esmes pasikeisk po vasaros sezono ir psio, nereiks po malgas ar kur ten lakstyt ;-)
tik va man vistik idomu, kokiose lenktynese su xm td12 dalyvaut prisieina, kad sportinis filtras reikalingas? turek omenyje, jog visu tu raliniu masinku motorai po ralio ardomi ir tvarkomi, kad zvyra is ju iskrapstyt, kuris per "sporcivnus" filtrus susiurbtas buvo, nes kitaip motorukui amen poteriai :-)
seip patariu audro paklausyt, nes jis situos rejkalus vistik geriau ismano uz daugeli "agresyvumo" megeju, nes ne vienas << per jo rankas perejes yra ir antram gyvenimui prisikele ;-) nu nebent pinigai kisene spaudzia... tai dar galimybe etazere ant uodehos ir melynus purkstukus, kad variklio galinguma padidint :-P seip turbut xmas idomiai "a la bulka tiuning" turetu atrodyt...
tiek zodziu sventos evangelijos apie pinigu metyma i bala vardan sportinio intereso


konservatoriius !! dyzeliui bendrai sportcivnas filtras yra gerai


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 14 2004, 17:46 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Taip - dyzeliui gerai kai oro daug gauna, ir net ekonomija kuro turetu buti, o jei tiketi reklaminiais bukletai tai net iki 5% AJ turetu prisideti.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 14 2004, 17:57 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
Gedas rašė:
konservatoriius !! dyzeliui bendrai sportcivnas filtras yra gerai

konservatorius... nu ir kuo gi tas sportfiltris toks geras butent zyzeliui?
gal tu ir teisus, bet ka padarysi, kad i visus situs auto-mados pasistenejimus as ziuriu gana skeptiskai. automobiliui jau 100 metu, sistemos is esmes atidirbtos, revoliuciju a la TA ar DS nevyksta, tad visokie mizerni patobulinimai a la sportiniai filtrai ar neoniniai purkstukai is esmes skirti tik is pirkejo kisenes pinigeliui isvilioti, jam suteikiant iliuzija kad pagerejo jo awto eksploatacines savybes. gal jos ir pagereja, bet ne tiek, kad tai taptu SERIJINIU sprendimu.
cia juk kalba ejna apie sportini filtra, kuris skirtas SPORTUI, a nea? o sporte niekas perdaug nepergyvena del variklio ilgaamziskumo :-P
pasikartosiu: tiek zodziu sventos evangelijos apie pinigu metyma i bala vardan sportinio intereso

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 14 2004, 18:12 
bet jeigu paprasto ir sportinio filtru kainu skirtumas butu 3-5 kartai, tai manau dauguma net negalvoje imtu sportini. O dabar daugelis ziuri kaip tik i kaina, nevisada vertindami kokybe.
Ir kalba eina ne apie AG didinima, o galbut gereni jau esamu isnaudojima :roll:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 14 2004, 18:48 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 09:42
Pranešimai: 68
Miestas: Siauliai
As nesakau ,kad jie daug blogiau sulaiko dulkes ,ir henkis visiskai teisus kad ten tas tepalas puikiai gaudo dulkes.Tik va reikalas tas ,kad ralistai tuos filtrus plauna po kiekvieno ralio,nes jei jie vaziuotu su tokiu uzsikisusiu filtru abejoju kiek ten jegos jis pridetu.
O jei kam idomu tai SCT firmos sportini filtra galiu suorganizuoti uz nepilnus 100 Lt.Aisku tai ne Green filter bet kaina irgi visai kita ,jei ka domina galiu tiksliau pasidometi, gal net zenklesne nuolaida galima gauti
susidarius norinciu sarasiukui:)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 14 2004, 18:53 
kazkur skaiciau, kad K&N filtrus reikia valyti, kai dulkiu sluoksnis ~3mm :shock: bet cia jau x-failai :D
2 audro: geriau suorganizuok K&N :wink:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 14 2004, 19:07 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 09:42
Pranešimai: 68
Miestas: Siauliai
Galuiu opasakyti is praktikos .
Pas mano BX'a(1,9d) yra kazkas panasaus it a sportini filtra ,jis lygiai taip pat plaunamas ir sutepamas tepalu.
Problema buvo kai as ji nusipirkau ,kad jis man labai sunkiai trauke ,net variklis pradedavo drebet ir dust,kai uzspausdavai gaza.
Kadangi ten tas gudrus filtras ir priedo BX'as pakankamai pavazinetas buvo .tai per alsuokli jau tepalas gan stipriai garavo i filtro deze.Tai uzteko tik praplauti ir visos problemos baigesi.Bet is paziuros tikrai nebuciau pasakes ,kad jis ten labai uzsiterses,tad neisivaizduoju ,kas butu su 3 mm dulkiu sluoksniu kuris prilipes tepalo(nors jo ir labai mazas kiekis) pagalba.

O K&N firmos importuotoju nieko nepazystu tad sunkiai kuo padesiu :(


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 14 2004, 21:16 
tiem filtram butinai salta ora reikia paduot (kaip ir standartiniam turbut). Jeigu filtra dedi ne i deze (air box), tai butinai reikia atskirti nuo variklio, kad negautu silto oro, nes kitaip jis nepateisina vilciu ir idetu pinigu :D As noreciau i deze det, pagal gamintojus tai "performance'as" neturetu skirtis nuo kuginiu, bet kaip istikruju? Ar i ta deze pakankamai oro paduodama?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 14 2004, 21:19 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 09:42
Pranešimai: 68
Miestas: Siauliai
Na praktiskai vaziuojant po kapotu karsto oro nebuna ,jis atsiranda tik sustojus.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 34 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007