Na, kaip čia pasakius, tas efektyvumas. Jei turi kur pasijungti prie namų ar prie darbdreo, tai tada gal ir neblogai. Šiaip primityviajame variante statosi cirkuliacinis varikliukas su tenu, ir tuo atveju cirkuliuoja šiltas antifryzas sistemoje. paprastai, tas tenas sugeba sušildyti 15-25 laipsniais šilčiau, nei yra aplinkos temperatūra. Tai laikykim, jei kaip savaitgalį buvo -20, tai tokiu atveju variklio temperatūra apie 0.
Gudresni variantai būna dar ir valdantys salono pečiuką, bet čia jau nelygu mašina, kokiais instaliuojama. Labai tingiu plėstis ir daug rašyti.
Trumpa santrauka - Skandinavijos sąlygomis visai gerai. Mūsų sąlygom, kur žiemos vidutinė temperatūra apie 0, tai manau neverta žaisti.
_________________ VW Multivan Xsara Kabrioletas Reno Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.
|