WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 20:18

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bal 17 2020, 11:32 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
Sveiki .Gal yra gudriu zmoniu kurie galetu pakonsultuoti apie VVT veikima bei gedimu salinima.

Kokia itaka jie turi automobilio darbui zemuose sukiuose 2000-3000 RPM.

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 18 2020, 12:18 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
Test

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 18 2020, 18:37 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Koks dar test?
Nėra ką sakyt, tai niekas nieko ir nesako. O ir turinčių patirties šitų variklių remonte yra labai labai mažai. Nes ne dyzelis, o dar ir kaip benzinas gana retas, tik į kelis modelius ėjęs.
Niekas ten pas juos negenda toj VVT sistemoj. Per skriemulius leidžia tepalą, per vožtuvėlius leidžia tepalą. Visi realūsgedimai.
Jei yra klaidų, reikia žiūrėti, ar nėra vožtuvėlių filtriukai užkimšti tepalo kakiais, ir ar nėra tokio pratekėjimo per vožtuvėlius ar skriemulius, kad nebeišlaiko padėties reikalingoj. Jei nėra, tada žiūrit, ar diržas savo vietoje. Jei taip, tada galima bandyti keisti daviklius arba daryti adaptaciją.
Šiaip nesu matęs klaidų ar neveikiančių tų sistemų šitiems varikliams.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 20 2020, 11:13 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
Preblama issiaiskinta . Delphi VVT sistema laiko koki 100 -150 000 km. Viskas joje isdyla ir variklis tampa bukas . :bum:

Reikia juos keisti ir vel turiu liutuka po kapotu :lol:


https://www.drive2.ru/l/482884617272033321/

https://www.drive2.ru/l/504025202217190276/

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 20 2020, 12:57 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
Detales kodas : 0805F9


Draugai lenkai juos restauruoja:

https://mehenker.com/en/43-psa-peugeot-citroen


Jie sugenda ir mums megstamiems BMW 1.6 varikliukams :lol: Keistas tas 1.6 viskas jame genda. Made by BMW :bum:

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 20 2020, 13:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Tokiu atveju turėtų būti arba kiauri, arba užstrigę. Jeigu jau užstrigę, tuomet dažniausiai ir kiauri. Tai kiaurus ar taip, ar anaip keisti reiktų.
Esu pakeitęs naujais vieną komplektą.
Kas tikrai pasikeitė, kad kuriant dingo tas užsigazavimo suburbuliavimo garsas. Nes neištuštėja tepalas iš jų į išorę, ir užvedus vožtuvai iškart būna savo vietoj. Šiek tiek gal (žmogiškas faktorius) padidėjo trauka, bet ne super įspūdingai. Variklis bendrai tyliau dirba, ir ant laisvų, ir gazuojant stipriai. O kas svarbiausia, nebebėgo tepalas.
Restauracija, hmmm. Nu gerai, išvalo vidų, pakeičia sudilusias gumeles, kad nebėgtų tepalas, va jum ir restauracija. Tai turbūt tik tas, kad tas gumeles specialios formos kažkaip pagamino patys, nes jų pirkti nėra, oficialiai neardoma.
Taigi, 1100 zlotų plius siuntimas į abu galus. Jau beveik ir nauji išeina.
Esu matęs tuos rusiškus aprašymus. Vienas jų, kiek pamenu, paskui visvien naujais tiesiog keitėsi.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 20 2020, 14:59 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
Na cia dau Delphi konstrukcine problema. Laiko nedaug km visa sistema.

Esu turejes kokius 7 tokio tipo motorais Citriukus.

Is ju tik vienas buvo gyvas C5 II ir trauke gerai. :drunk: Pirkimo metu rida buvo 120 000km ir atrodo kad reali nes viskas variklyje grazu buvo. Kazkur 190 000 visi vanusai apsimyzo ir Delphi elektrovoztuvai tuo paciu :oops:

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 20 2020, 15:02 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
Dabartinis auto meta klaida P0021 :bum:

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 20 2020, 17:33 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
Toks klausimas pasistojo ar tiktu tie VANusai nuo 152KW senesnio variklio?

Galiu perdeti juos su visais veleneliais.


Kazin ar ju tokia pati kampo eiga kaip 155KW su Delphi Vanusu.


Visa 152kw warikli turiu garaze.

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 20 2020, 21:09 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Man atrodo, kad jie tokie patys. Bet geriausiai sulygint kodus. Ant tų, kur garaže, nesunku pažiūrėti. O ant mašinos, kad nereiktų ardyti, tai pagal trumpąjį kodą internete susiradus geresnę nuotrauką matysis.
Šiaip pasiruoškit su tais diržais truputį pasiknist, nelinksma visai šitam trilitriui keist. Dar kai būna sausa, kaip ir nieko. Bet sausa ten būna jau retai pas ką. Dažniausiai viskas įmirkę. Tada ardai, plauni, valai, siurbi, pūti. Jei VANOSo skriemulio viduje matosi tepalo, vadinasi jis kiauras.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 22 2020, 10:55 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
Veleneliu kodai skiriasi 152kw variklyje nuo 155 KW.

:oops: Nepavyks sukeisti VVT.

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 24 2020, 11:06 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
Yra tokia mintis keisti VVT kartu su veleneliais is 152Kw variklio i 155Kw

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 24 2020, 11:16 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
Turim ant kiemo C5 I 152 Kw mechanini. Tai ji salta uzkurus jokio garsiuko. Trauka gera.

Traukia mazdaug nuo 2000 RPM

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 24 2020, 13:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Ne veleneliu, o skriemuliu kodus lyginkite

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 25 2020, 11:22 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
Zinomi kad kitokie kodai nes detales nelabai panasios :lol:

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 9 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007