WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
C5 III 3L VVT veikimo patikrinimas http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=23&t=35149 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | kobis [ Bal 17 2020, 11:32 ] |
Pranešimo tema: | C5 III 3L VVT veikimo patikrinimas |
Sveiki .Gal yra gudriu zmoniu kurie galetu pakonsultuoti apie VVT veikima bei gedimu salinima. Kokia itaka jie turi automobilio darbui zemuose sukiuose 2000-3000 RPM. |
Autorius: | kobis [ Bal 18 2020, 12:18 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 III 3L VVT veikimo patikrinimas |
Test |
Autorius: | tadas1991 [ Bal 18 2020, 18:37 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 III 3L VVT veikimo patikrinimas |
Koks dar test? Nėra ką sakyt, tai niekas nieko ir nesako. O ir turinčių patirties šitų variklių remonte yra labai labai mažai. Nes ne dyzelis, o dar ir kaip benzinas gana retas, tik į kelis modelius ėjęs. Niekas ten pas juos negenda toj VVT sistemoj. Per skriemulius leidžia tepalą, per vožtuvėlius leidžia tepalą. Visi realūsgedimai. Jei yra klaidų, reikia žiūrėti, ar nėra vožtuvėlių filtriukai užkimšti tepalo kakiais, ir ar nėra tokio pratekėjimo per vožtuvėlius ar skriemulius, kad nebeišlaiko padėties reikalingoj. Jei nėra, tada žiūrit, ar diržas savo vietoje. Jei taip, tada galima bandyti keisti daviklius arba daryti adaptaciją. Šiaip nesu matęs klaidų ar neveikiančių tų sistemų šitiems varikliams. |
Autorius: | kobis [ Bal 20 2020, 11:13 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 III 3L VVT veikimo patikrinimas |
Preblama issiaiskinta . Delphi VVT sistema laiko koki 100 -150 000 km. Viskas joje isdyla ir variklis tampa bukas . Reikia juos keisti ir vel turiu liutuka po kapotu https://www.drive2.ru/l/482884617272033321/ https://www.drive2.ru/l/504025202217190276/ |
Autorius: | kobis [ Bal 20 2020, 12:57 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 III 3L VVT veikimo patikrinimas |
Detales kodas : 0805F9 Draugai lenkai juos restauruoja: https://mehenker.com/en/43-psa-peugeot-citroen Jie sugenda ir mums megstamiems BMW 1.6 varikliukams Keistas tas 1.6 viskas jame genda. Made by BMW |
Autorius: | tadas1991 [ Bal 20 2020, 13:19 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 III 3L VVT veikimo patikrinimas |
Tokiu atveju turėtų būti arba kiauri, arba užstrigę. Jeigu jau užstrigę, tuomet dažniausiai ir kiauri. Tai kiaurus ar taip, ar anaip keisti reiktų. Esu pakeitęs naujais vieną komplektą. Kas tikrai pasikeitė, kad kuriant dingo tas užsigazavimo suburbuliavimo garsas. Nes neištuštėja tepalas iš jų į išorę, ir užvedus vožtuvai iškart būna savo vietoj. Šiek tiek gal (žmogiškas faktorius) padidėjo trauka, bet ne super įspūdingai. Variklis bendrai tyliau dirba, ir ant laisvų, ir gazuojant stipriai. O kas svarbiausia, nebebėgo tepalas. Restauracija, hmmm. Nu gerai, išvalo vidų, pakeičia sudilusias gumeles, kad nebėgtų tepalas, va jum ir restauracija. Tai turbūt tik tas, kad tas gumeles specialios formos kažkaip pagamino patys, nes jų pirkti nėra, oficialiai neardoma. Taigi, 1100 zlotų plius siuntimas į abu galus. Jau beveik ir nauji išeina. Esu matęs tuos rusiškus aprašymus. Vienas jų, kiek pamenu, paskui visvien naujais tiesiog keitėsi. |
Autorius: | kobis [ Bal 20 2020, 14:59 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 III 3L VVT veikimo patikrinimas |
Na cia dau Delphi konstrukcine problema. Laiko nedaug km visa sistema. Esu turejes kokius 7 tokio tipo motorais Citriukus. Is ju tik vienas buvo gyvas C5 II ir trauke gerai. Pirkimo metu rida buvo 120 000km ir atrodo kad reali nes viskas variklyje grazu buvo. Kazkur 190 000 visi vanusai apsimyzo ir Delphi elektrovoztuvai tuo paciu |
Autorius: | kobis [ Bal 20 2020, 15:02 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 III 3L VVT veikimo patikrinimas |
Dabartinis auto meta klaida P0021 |
Autorius: | kobis [ Bal 20 2020, 17:33 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 III 3L VVT veikimo patikrinimas |
Toks klausimas pasistojo ar tiktu tie VANusai nuo 152KW senesnio variklio? Galiu perdeti juos su visais veleneliais. Kazin ar ju tokia pati kampo eiga kaip 155KW su Delphi Vanusu. Visa 152kw warikli turiu garaze. |
Autorius: | tadas1991 [ Bal 20 2020, 21:09 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 III 3L VVT veikimo patikrinimas |
Man atrodo, kad jie tokie patys. Bet geriausiai sulygint kodus. Ant tų, kur garaže, nesunku pažiūrėti. O ant mašinos, kad nereiktų ardyti, tai pagal trumpąjį kodą internete susiradus geresnę nuotrauką matysis. Šiaip pasiruoškit su tais diržais truputį pasiknist, nelinksma visai šitam trilitriui keist. Dar kai būna sausa, kaip ir nieko. Bet sausa ten būna jau retai pas ką. Dažniausiai viskas įmirkę. Tada ardai, plauni, valai, siurbi, pūti. Jei VANOSo skriemulio viduje matosi tepalo, vadinasi jis kiauras. |
Autorius: | kobis [ Bal 22 2020, 10:55 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 III 3L VVT veikimo patikrinimas |
Veleneliu kodai skiriasi 152kw variklyje nuo 155 KW. Nepavyks sukeisti VVT. |
Autorius: | kobis [ Bal 24 2020, 11:06 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 III 3L VVT veikimo patikrinimas |
Yra tokia mintis keisti VVT kartu su veleneliais is 152Kw variklio i 155Kw |
Autorius: | kobis [ Bal 24 2020, 11:16 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 III 3L VVT veikimo patikrinimas |
Turim ant kiemo C5 I 152 Kw mechanini. Tai ji salta uzkurus jokio garsiuko. Trauka gera. Traukia mazdaug nuo 2000 RPM |
Autorius: | tadas1991 [ Bal 24 2020, 13:42 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 III 3L VVT veikimo patikrinimas |
Ne veleneliu, o skriemuliu kodus lyginkite |
Autorius: | kobis [ Bal 25 2020, 11:22 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 III 3L VVT veikimo patikrinimas |
Zinomi kad kitokie kodai nes detales nelabai panasios |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |