WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 18:01

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lie 23 2020, 14:08 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Lie 23 2020, 14:01
Pranešimai: 4
Miestas: Vilnius
Sveiki, Citroen C5 2007, dyzelis automatas, pagal visus simptomu sugedo knopke, kuri atsakinga uz kickdowna. Kaip ir nereiktu, bet neadekvaiciai junginejasi pavaros - trukdo gyventi. Kas Vilniuje galimai zinotu apie ka eina kalba ir galketu sutvarkyti. Tiktu arba "apgavikas" varza arba ir normalus sutvarkymas. Detaliau problema cia aprasyta, panasus variantas - https://www.drive2.ru/l/10371258/


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 24 2020, 11:12 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Nusipirkite kitą pedalą. Rimtai.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 24 2020, 11:13 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Lie 23 2020, 14:01
Pranešimai: 4
Miestas: Vilnius
ukw rašė:
Nusipirkite kitą pedalą. Rimtai.


Argumentai?


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 24 2020, 11:48 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
as prilituoju 10Komu varza ir tiek ziniu. Klausimo kaina 5 centai.

Pedala turbut turiu Kaune.

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 24 2020, 13:20 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Tai kad ta knopkė ne už kickdowną atsakinga, o LIMIT funkcijai reikalinga. Ant mechano ji veikia puikiai, o ant automato gaunas taip, kad važiavai ramiai naudodamas eko variklio rėžimą (greičio palaikymas pagal LIMIT funkciją), nors pedalas ant dugno. Tada spusteli tą mygtuką ir Limit funkcijai įjungia pauzę. O pedalas tai ant dugno. Tai automatas kala dvigubą kickdowną, apsukos per pusę sekundės iš 1,5k šoka į 4-5k, mašina susitąso ir rauna, nes galios pareikalavimas 100proc, kai prieš tai buvo kokia 10proc. Būna net ratus prasuka. Pirmą kartą net išsigandau :D
Kiek esu matęs automatų su sugedusia ta knopke, tai niekada nebuvo jokių problemų su automato veikimu. Tiek kickdown, tiek double kickdown veikia pagal pedalo procentus, o ne pagal tą mygtuką.
O šiaip, jei neturit pinigų naujam pedalui, tai susilituokit tas varželes, patikrinta ir veikia puikiai. Tik litavimas neskanus, nes medžiaga cinkuotas plienas. Prie to cinko dar truputį limpa, bet jeigu netyčiomis nugramdai arba nudegini, tai jei dirbi tik su elektronika ir nelabai prie nelituojamų metalų tenka lituoti ir neturi jokių ten rūgštinių fliusų ir pan, tai biškį užsiknisimas prisnargliuot. Bet pasidaro :)
Geriausiai limpa prie senų varžų kojyčių, tai geriau jų pilnai neišdraskyt.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 24 2020, 13:39 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Lie 23 2020, 14:01
Pranešimai: 4
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
Tai kad ta knopkė ne už kickdowną atsakinga, o LIMIT funkcijai reikalinga. Ant mechano ji veikia puikiai, o ant automato gaunas taip, kad važiavai ramiai naudodamas eko variklio rėžimą (greičio palaikymas pagal LIMIT funkciją), nors pedalas ant dugno. Tada spusteli tą mygtuką ir Limit funkcijai įjungia pauzę. O pedalas tai ant dugno. Tai automatas kala dvigubą kickdowną, apsukos per pusę sekundės iš 1,5k šoka į 4-5k, mašina susitąso ir rauna, nes galios pareikalavimas 100proc, kai prieš tai buvo kokia 10proc. Būna net ratus prasuka. Pirmą kartą net išsigandau :D
Kiek esu matęs automatų su sugedusia ta knopke, tai niekada nebuvo jokių problemų su automato veikimu. Tiek kickdown, tiek double kickdown veikia pagal pedalo procentus, o ne pagal tą mygtuką.
O šiaip, jei neturit pinigų naujam pedalui, tai susilituokit tas varželes, patikrinta ir veikia puikiai. Tik litavimas neskanus, nes medžiaga cinkuotas plienas. Prie to cinko dar truputį limpa, bet jeigu netyčiomis nugramdai arba nudegini, tai jei dirbi tik su elektronika ir nelabai prie nelituojamų metalų tenka lituoti ir neturi jokių ten rūgštinių fliusų ir pan, tai biškį užsiknisimas prisnargliuot. Bet pasidaro :)
Geriausiai limpa prie senų varžų kojyčių, tai geriau jų pilnai neišdraskyt.


Naujas pedalas - 200 pinigų. Šrote - tik panašūs, eksperimentai nevilioja. Automobilis ne mano, lituoti nemoku, todėl ir ieškau, kas tai padarytų už mane.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 27 2020, 09:47 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Bal 20 2010, 08:21
Pranešimai: 274
Miestas: Vilnius
Pasikambink 867031877 - Julius, turi neblogą elektriką.

_________________
C6 2,7 HDI


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 12 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007