WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 28 2024, 18:14

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 174 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 ELLIPSIS 12 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Restauruotos padangos
StandartinėParašytas: Spa 02 2008, 22:32 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 09 2007, 08:06
Pranešimai: 356
Miestas: Kaunas
Lyncas rašė:
Ant ledo tai taip, taciau ant slapio asfalto, tai tikrai abejociau. Pazystu ne viena, kuris po tokio stabdymo perejo ant nesipuotu.

Ash vienas ish tokiu :) Kadangi mieste vazhineju, zhiema shlapias esfaltas ishtisai, o plikledis tik 2-3 kart pakliuva - kuris, kaip jau kazkas minejo, ijungus smegenine, nesunkiai iveikiamas. O zhinant, kad tenka vazhineti ikalnem - galima ir smeliuko pusmaishy vezhiotis - reikalui esant ne tik sau bet ir kitiems "lopams" pagelbesi. Ir beje nereikia maishyti ralio su kasdieniniu vazhiavimu, juo labiau, negirdejau, kad ralio dalyviai slapiam asfaltui rinktusi dygliuotas padangas...

_________________
C5'02 2.2 HDI exclusive automatas, vis dar ieshkau problemu.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Restauruotos padangos
StandartinėParašytas: Spa 03 2008, 05:47 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Paskutinįjį dešimtmetį visada žiemai aviau ratus pagal formulę "kuo siauresnės priekyje geros dygliuotos, gale-restauruotos be dyglių", nes tai idealiai atitiko mano poreikius pagal vairavimo stilių ir vietas, kur tekdavo važinėti (apledėję kalniukai pakliūdavo bene kasdien). Tačiau praeitą žiemą, kuri buvo, kaip atsimenam, "ant vandens", kelissyk teko dėl tokio pasirinkimo pasigailėti. Būtent dėl to ekstremalaus stabdymo kelio; jei ne ABS, būt buvę bum.
Vienai mašinai tokį komplektą "šypai+restauruotos" įsigyjau tik pernai, ir nežadu jo išmesti-suvažinėsiu, bet turiu smarkių abejonių, ar antrajai mašinai, kuriai kaip tik reikalingos naujos žieminės padangos, kartosiu šią formulę. Su pasirinkimu tempsiu dar mėnesiuką; gal pasirodys kokių aiškesnių prognozių, kokia bus žiema. Jei šilta- vienareikšmiškai, jokių dyglių ir jokių restauruotų.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Restauruotos padangos
StandartinėParašytas: Spa 03 2008, 07:22 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
proffi, jumi vazinejate priekyje dygliai,gale paprsatos ziemines? :shock:
tai labai nesaugu....

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Restauruotos padangos
StandartinėParašytas: Spa 03 2008, 09:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
POWER rašė:
proffi, jumi vazinejate priekyje dygliai,gale paprsatos ziemines? :shock:
tai labai nesaugu....

o kodel? Juk smagu, kai galas skersas eina :) statau skersa, tiesiog :)

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Restauruotos padangos
StandartinėParašytas: Spa 03 2008, 16:59 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
True. :)
Statybose dažnai tekdavo privažiuoti atbulam; užkniso (bei pasirodė per brangu) lopyt bei keisti porąsyk per sezoną normalias galines padangas, ant kokios po sniegu pasislėpusios lentos su sukaltais vinimis ar plieninės aštriabriaunės sijos pasikrovus užvažiavus, todėl buvo pasirinktos pigesnės restauruotos. Ir kaip paaiškėjo, kai varomi priekiniai ratai su šipuotomis padangomis, nė velnio tas neatsiliepia nei saugumui, nei valdomumui, o staigesnius posūkius imti ant ledo netgi padeda :) . Tereikia pažinoti savo mašiną. Čia jau- prie ko pripranti... :D


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Restauruotos padangos
StandartinėParašytas: Spa 04 2008, 10:57 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2225
Miestas: Vilnius
Seniau ir as vazinedavau butent pagal tokia formule,kiek kitaip reik vaziuot.Pora kart pasigailejau del to,kai vaziuoji misku,kai keliukas pakrypes kampu ir duodi gazu tol ,kol uzklimpsti,tadu atgal ir vel gazu,pora kart buvo pateke leduko ir atgal i veze nebepataikysi niekaip,galas slysta i nuolydzio puse,o priekis laikosi .Meciau toki reikala.
Ai dar prisimenu bajeri,draugeliui buvo Zirgo gatvej su nuolydziu nedygliuotom. :mrgreen: Slysta i sona ir nieko nepadarysi,neimanom vaziuot.Baiges tuo,kad atsireme i tvora.Atvaziavau-nei ka dary-nei traukt nei vilkt.Tai palikom masina,kita diena ledo nebuvo.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Restauruotos padangos
StandartinėParašytas: Spa 04 2008, 16:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
gyvenime i tokias situacijas nepapuolu, kokios geram dviraciui kone kasdienybe :lol: tai ir apsprendzia padangu pasirinkima. :)

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Restauruotos padangos
StandartinėParašytas: Spa 04 2008, 20:01 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Gerasdviratis rašė:
kai keliukas pakrypes kampu ir duodi gazu tol ,kol uzklimpsti,tadu atgal ir vel gazu,pora kart buvo pateke leduko ir atgal i veze nebepataikysi niekaip,galas slysta i nuolydzio puse,o priekis laikosi

Įsigyk gal tu nors vieną mašiną su normalia baze ir masių išskirstymu, o ne vien bolidus, kurių ilgis ne ką didesnis už plotį :roll: . Tokia mašina visai kitaip valdosi, ir panašių problemų neiškyla.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Restauruotos padangos
StandartinėParašytas: Spa 04 2008, 20:11 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2006, 14:49
Pranešimai: 240
Miestas: Kedainiai
Ant priekio dygliai ir ant galo bet kokios padangos yra blogis vienareiksmiskai. Man uzteko prieky tureti tik geresnes padangas uz galines kad autostradoje uzlekus ant plikledzio ir atleidus palengva gaza, galas pavijo prieki :)
Nuo to karto padangos pas mane perkamos tik po 4vnt. Niekad nezinosi kuris protektorius "slidesnis"...

_________________
2x XM V6 / parduota
Volvo V70 D5
Zeta 2.1 žoliapjovei i soda


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Restauruotos padangos
StandartinėParašytas: Spa 04 2008, 20:49 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Limited rašė:
Man uzteko prieky tureti tik geresnes padangas uz galines kad autostradoje uzlekus ant plikledzio ir atleidus palengva gaza, galas pavijo prieki :)

Na, jei rūčnykas stabdė priekinius ratus, reikėjo dar ir jį užtraukti, o paskui keikti per geras padangas, ir ateity ant priekio dėtis vien slikus :lol: .
Žmonės autostradoje ant plikledžio bando stabdyti varikliu, o tuos nuotykius pateikia kaip padangų netinkamumo įrodymą. Tai jau net nejuokinga. Ant plikledžio be dyglių tokie manevrai tokiu greičiu paprasčiausiai neleistini.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Restauruotos padangos
StandartinėParašytas: Spa 06 2008, 21:02 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Spa 05 2007, 10:19
Pranešimai: 129
Miestas: Rokiskis
Tokie eksperimentai su skirtingomis padangomis ir dar ziema, turbut tik lietuvoj atliekami.Niekada negali zinoti i kokia situacija papulsi. Paskui gali labai gailetis.Kas megsta saulutes, tims pasirinkimo laisve

_________________
Danass.
C8 2,2HDi Exclusive 2004


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Restauruotos padangos
StandartinėParašytas: Spa 06 2008, 21:25 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Danass rašė:
Tokie eksperimentai su skirtingomis padangomis ir dar ziema, turbut tik lietuvoj atliekami.Niekada negali zinoti i kokia situacija papulsi.
Aha.
O tamsta turbūt visiškai tikras, kad visą likusį gyvenimą paklius išimtinai į situacijas, kur gelbėja tik išimtinai vienodos padangos... Mažai matyt žiemą dar avarijų turėjęs :D . O kai dėl padangų (vienodų, beje) kaltės avarijų apturi pakankamai, nori nenori, pradedi mąstyti. Įskaitant ir mokyklinį fizikos, matematikos bei geometrijos kursą ;) .

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Restauruotos padangos
StandartinėParašytas: Spa 07 2008, 00:28 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Spa 05 2007, 10:19
Pranešimai: 129
Miestas: Rokiskis
Del avariju patirtis pas mane tikrai ne kokia. Toki kokteili dar pries 18metu esu su simtine isbandes.Apledejusiu zvyrkeliu i kaima kol nuvaziavau teko gerokai paslidineti.Iki siol vazinejau dygliuotais gislavedais. teko isbandyt ir senesnius modelius ir paskutini Nordfrost5.Man jos niekada nepavede. Labai gerai islypdavo is provezu. Vaziuojant kai priekije dygliai gale ne, didesne tikimybe, kad galas taip ir pasiliks provezose. Deja dygliuotu padangu era baigesi. Nuo 2011m.vazineti dygliuotomis bus draudziama. Dabar nusipirkau Nokian WR G2 . Padangu saskaita stengiuosi netaupyti,nes vezioju seima. O ji man brangi

_________________
Danass.

C8 2,2HDi Exclusive 2004


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Restauruotos padangos
StandartinėParašytas: Spa 07 2008, 05:48 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Retas kuris net ir ekstremaliais atvejais išnaudoja nors trečdalį savųjų padangų galimybių, todėl tie išdidūs pareiškimai "saugumui netaupau", kai šneka eina apie padangas, šiek tiek primena anekdotą :) . Nes pas ne vieną "saugų" ABS ir airbagai neveikia, padangos užmaukšlintos per plačios, stabdžių diskai suėsti ir stabdo netolygiai, o vairo kolonėlės/mechanizmai turi daug didesnį nei leistinas laisvumą ir t.t. Kas saugumui turi truputį didesnę reikšmę, nei padangų kaina :D .

Galų gale, ir pačių padangų elgesys ekstremaliomis sąlygomis didesne dalimi priklauso nuo automobilio bazės, vairuotojo elgesio, mašinos masių išskirstymo bei slėgio tose padangose, nei nuo gamintojo vardo ar protektoriaus piešinio. Tai, kas puikiai tinka vienai mašinai ir vienam vairavimo stiliui bei vienai kelio dangai, nelabai tinka kitais atvejais. Ir tą parodo netgi primityvieji, visur kaišiojami tų padangų testai. Be dyglių ant plikledžio čiuoši; su dygliais čiuoši ant vandens, ir visai nesvarbu, padanga Dunlop, Michelin ar LievshaMotors.
Idealių (visapusiškai "saugių") padangų paprasčiausiai nėra.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Restauruotos padangos
StandartinėParašytas: Spa 07 2008, 08:58 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Spa 05 2007, 10:19
Pranešimai: 129
Miestas: Rokiskis
Isvada tokia:padanga pirkta uz 50lt. geriau uz kainuojancia 400lt. Laimingo kelio!!!!

_________________
Danass.

C8 2,2HDi Exclusive 2004


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 174 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 ELLIPSIS 12 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 41 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007