WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 28 2024, 22:04

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Tepalas ties turbina
StandartinėParašytas: Geg 20 2004, 21:50 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 09 2004, 12:53
Pranešimai: 577
Miestas: Alytus
Truputi is turbinos varva tepalas :( Kas ten yra :?: Ir kas toliau gali atsitikti :?: Ir ar tokie dalykai tvarkomi ir kiek tai kastuoja :?: :roll:

_________________
PaveikslėlisC4 Picasso 2.0HDi '08
PaveikslėlisC8 2.2HDi '03


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Turbina ???
StandartinėParašytas: Geg 21 2004, 07:15 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:35
Pranešimai: 997
Miestas: Kaunas
Marijonas rašė:
Truputi is turbinos varva tepalas :( Kas ten yra :?: Ir kas toliau gali atsitikti :?: Ir ar tokie dalykai tvarkomi ir kiek tai kastuoja :?: :roll:


Žiūrint iš kurios vietos. Šiaip į turbiną ateina tepimo vamzdelis...

_________________
Vovka
C4 Grand Picasso exclusive +
Troleibusas 4x4


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 21 2004, 12:15 
jei tepalo lygis nemazeja ir is duslintuvo nesimato baltu dumu kamuoliu tai del tokio varvejimo nekreipk demesio. Paprasciausiai kadangi i turbina pasiduoda oras turintis tepalo ir dizelio garu, kuriuos gauna is alsuoklio, o turbina besisukdama beprotisku greiciu tu garu laselius priklijuoja prie sieneliu ir jie dazniausiai varva pro plasmasinius ortakius.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 22 2004, 08:36 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 09 2004, 12:53
Pranešimai: 577
Miestas: Alytus
Caras rašė:
jei tepalo lygis nemazeja ir is duslintuvo nesimato baltu dumu kamuoliu tai del tokio varvejimo nekreipk demesio. Paprasciausiai kadangi i turbina pasiduoda oras turintis tepalo ir dizelio garu, kuriuos gauna is alsuoklio, o turbina besisukdama beprotisku greiciu tu garu laselius priklijuoja prie sieneliu ir jie dazniausiai varva pro plasmasinius ortakius.

Butent, kad nemazeja, nei tepalo lygis, nei garai ar kokie dumai is dusliaus neina ir varva per plasmasinius ortakius ant purkstuku, nuemes nuvaliau ir uzverziau hamutus stipriau ant ortakio, dar nepaziurejau ar varva toliau, bet varvejimas nestiprus ir tik tiek, kad ant 2 purkstuku varva ir as galvojau kad jie kazkur praleidzia, bet atidziau paziurejus ten tepalas o ne dyzelis, ir labai negraziai atrodo slapi purkstukai :roll:

_________________
PaveikslėlisC4 Picasso 2.0HDi '08
PaveikslėlisC8 2.2HDi '03


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 23 2004, 14:37 
siaip tai jeigu is alsuoklio turbina jau gauna "riebu" gara, is kurio kondensuodamasis tepalas jau net varva (nenoriu gazdint) bet jau cia ir ziedai savo daro, tai aktualu ypac dyzeliams


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 23 2004, 21:16 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 09 2004, 12:53
Pranešimai: 577
Miestas: Alytus
Xdalius rašė:
siaip tai jeigu is alsuoklio turbina jau gauna "riebu" gara, is kurio kondensuodamasis tepalas jau net varva (nenoriu gazdint) bet jau cia ir ziedai savo daro, tai aktualu ypac dyzeliams
tai tu nori pasakytyi kad ziedams jau sakes :?:
Siandien ziurejau tai vel truputi privarveje ir xamutai truputi buvo atsileide, tad teko juos priverzti, buvau nusiemes guma kuri jungia ortaki su turbina ji netrukus, bet butent tojevietoje ir varva :roll: Nezinau ka toliau reiks daryti jei varves nes jau xamutai daugiau nesiverze :(

_________________
PaveikslėlisC4 Picasso 2.0HDi '08
PaveikslėlisC8 2.2HDi '03


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 24 2004, 17:49 
Marijonas rašė:
Xdalius rašė:
siaip tai jeigu is alsuoklio turbina jau gauna "riebu" gara, is kurio kondensuodamasis tepalas jau net varva (nenoriu gazdint) bet jau cia ir ziedai savo daro, tai aktualu ypac dyzeliams
tai tu nori pasakytyi kad ziedams jau sakes :?:
Siandien ziurejau tai vel truputi privarveje ir xamutai truputi buvo atsileide, tad teko juos priverzti, buvau nusiemes guma kuri jungia ortaki su turbina ji netrukus, bet butent tojevietoje ir varva :roll: Nezinau ka toliau reiks daryti jei varves nes jau xamutai daugiau nesiverze :(


kategoriskai teigti labai sunku neapziurejus auto, siaip yra paparastas budas paziureti, atjungti alsuokli nuo ortakio (siltam varikliui) ir uzvedus paziureti ar labai garas eina, ir jei tas garas riebus tai jau kompresija pro ziedus patenka i karteri, siaip dar gali ir turbinos "labirintai"leisti tepala bet tada dingtu tepalas ir variklis mestu smirdanti riebu duma, bet katoju tai tik preliminari informacija is variklio anatomijos :wink:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 25 2004, 09:16 
Visom net ir naujom msinom ties turbina buna tepalo is variklio garu. Problema is to reiketu daryti tik tada kai neuztenka tepalo lygio sumazejimo tarp max ir min zimiu, kad pravaziuotum tepalo keitimo norma.
jei nori kad nevarvetu keis guma po plasmasiniais ortakiais arba naudok hermetika.
Dar del vieno dalyko gali pradeti leisti tai neveikiantis turbinos slegio reguliatorius (pusle su trukute prie turbinos) Jis buna uzrudijes ir tada susidaro labai didelis slegis sistemoje Ir tada netik kad chamutai leisti bet ir ortakiai gali pradeti sprogineti.


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 52 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007