WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 20:17

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 83 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Spa 26 2009, 09:25 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2225
Miestas: Vilnius
Tai pradziai apsispresk ka pirksi ar AX ar 106. Arba visus 3 iskart,issirikiuosi kieme ir komanduosi-sedet,gulet.
Is anksciau parodytu neimciau nei vieno,nes arba kilometrazas milijoninis arba *narys* znaiet kas ten daryta.Jei per 150000 tiek reikia pakeist,tai klausimas kas su ja daryta ir kokiu detaliu prikeista. Is nepazistamo pirkti Lietuvoj eksplotuota-ku as zinau-nerizikuociau. Pavazinejo pusmetiu,pamate ,kad šiknos skylė ,nesugeba susitvarkyt ir stumia. siaip Saxo VTS 1,6 dar galima rast nesudriopytu ,aisku ne Lietuvoje. Is kainos bus daug didesnes,bet uztat be bedu.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 26 2009, 11:18 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 15 2009, 12:00
Pranešimai: 41
Apsisprendžiu pirkti SAXO/AX :) Bet matot, AX per daug reikalavimų ir nebeturiu vilties rasti ką nors... net mobile.de nėra to, ko norėčiau. O SAXO VTS net Lietuvoj 4-5 skelbimai mėtosi... labai gerai sako gerasdviratis, kad jie bus visokių *narių* pritiuninguoti ir prigrąžinti. Nekenčiu išdakytų mašinų... tiksliau nekenčiu jas darkančių personų, nes mašinas bent sutvarkyt galima. O kokios mintys apie tą mėlyną SAXO? Čia tik savininko kliedesys, kad 1.4 variklis VTS gali būti ar rimtai tokius gamino? http://www.autogidas.lt/skelbimai/citro ... 90535.html
12.000 km rida... gal ir nieko, nes aš nežadu su juo po 1000-1500 km sukt per mėnesį. Greičiau 500 km per mėnesį bus pradžiai :)

girdėjau, kad SAXO turi bėdą su galinio tilto patvarumu... kiek kainuoja jį keist ir ar teko kam susidurt su jų problemom?


Paskutinį kartą redagavo 1 Plaukai. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 26 2009, 12:49 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2225
Miestas: Vilnius
Jei jau VTS tai tik 1.6. Kitaip sakant koks jis VTS su 1,4.Siap cia nenauja auto ir ne parduotuve,jei siandiena ner,tai po menesio gal bus.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 26 2009, 13:43 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 15 2009, 12:00
Pranešimai: 41
Bet pagal dokus, 1,4 VTS srebia 8.4 litru mieste, o 1,6 VTS 12,4 litru. Tai sakyčiau tie papildomi 45AG gerai per kišenę trenks...


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 26 2009, 13:52 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2225
Miestas: Vilnius
Tadu perki AX 1.1 su dujine iranga ....

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 26 2009, 14:36 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 15 2009, 12:00
Pranešimai: 41
Ne nu kam tie kraštutinumai? Dujinės įrangos niekada nedėčiau į jokią mašiną. Norit pasakyt, kad Saxo neužtenka 75 AG? Kažkaip sunku patikėt... Aš Lancia Delta su 89 AG turėjau ir tai pusė velnio buvo... o svėrė ji 1.3 tonos. Šitas 1,4 daro 0-100 per 11.4 sekundės. Aišku lyginant su VTS 7.7 tai tikrai mažai, bet kaip ir ne sportinės mašinos ieškau. Sakyčiau gerai, kad 1,4 lyg ir furio vadinosi ir turėjo VTR ir VTS kėbulo apdailas... vienintelis minusas kurį sugalvoju 1,4 variante, tai kad gale diskinių stabdžių nėra ir ABS.


Paskutinį kartą redagavo 1 Plaukai. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 26 2009, 15:38 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 13 2006, 09:33
Pranešimai: 26
Miestas: Vilnius
VTS yra apdaila; būna ir 1.4 su tokia apdaila. Pagal atsiliepimus variklis 1.4 per silpnas net ir SAXO. Galinis tiltas - visų prancūzų arkliukas. Retkarčiais jį reikia remontuoti. Maždaug 1000 Lt tenka išmesti kas 100 000 km. Jei nieko nedarysi, ratai po truputį išsisskės...
Kai prieš metus intensyviai ieškojau SAXO VTS, apžiūrėjau vieną "ledinį" 16V Trakuose. Variklio viršus buvo nemažai apsitepalavęs. Tingėjau gilintis. Kitą pasiūlė lietuvis, pirkęs Danijoje. Kaina apie 5000 Lt. Bet labai jau užtiurlinta išorė buvo. Kiek žinau, 16V varikliai būna neblogai nujodyti, nes traukia labai neblogai. Kartais išlekia šaibom uždegimo kasetės.

O šiaip tai SAXO VTS - kultinis jaunimo modelis. Ypač Anglijos jaunimo tarpe. O taip atsitiko rodos dėl mažų draudimo įmokų lyginant su įsibėgėjimu iki 100 :)

Ieškok nenujodyto SAXO VTS 16V. Tiesa, man gražesnis MK1.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 26 2009, 16:17 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 15 2009, 12:00
Pranešimai: 41
hrrr... žiaurūs jūs :D mane, kaip studenta, gasdina VTS kuro sąnaudos... ypač kai pabrango 95 kuras. :( Bet esmę supratau ir palaikau mintį dėl VTS privalumų. Deja, Lietuvoje kaip ir nėra normalaus dabar... yra tas vyšninis Kaune (užkimštas sportiniais vėjais ir nužemintas), yra juodas su dar daugiau nesąmonių ir yra kažkoks sidabrinis (http://auto.plius.lt/skelbimas/lange/le ... o/id-33824), kuris atrodo tikrai pavargęs ir turi pripeckiotą kėbulą. Gali tekt palaukti ilgai kol kas nors nepatingės atvežti tvarkinga Saxą.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 26 2009, 16:42 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 13 2006, 09:33
Pranešimai: 26
Miestas: Vilnius
Kokios ten sanaudos - aš su 175 arkliais ir 1380 kg po Vilnių važinėdamas vasarą į 11 l sutelpu. O čia 30% lengvesnis ir 120 AG. Klausinėjau kas tokiais važinėja - mieste galima į 10 l sutiplti. 1,4 nedaug ką išloši. Bet kuriuo atveju bus 8-9 ir be traukos.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 26 2009, 18:57 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2225
Miestas: Vilnius
Lietuvoj jie visi bus uzjodyti.Kas neuzjodyta-koks tikslas pardavinet? Pagalvok logiskai,va dabar as imciau ir ot niefig dielat parduociau savo AX ar BX GTI. Galim but pamyslit,kad man sriubai galvoje pabyrejo. Tarkim but reikalas is tikro parduot-tai tokiu aparatu ant Lietuvos uz realiai kaina nelabai kas pirktu,tai pardavineciau uzsienyje. O situacija paprasta. Nusipirko pagazuot,bet pigiai,o pigiai todel,kad paskui bus nepigiai,kilometrazas virs 100000,galiniai guoliai aisku nekeisti. Saslavine detaliu jiem ner,tai prasideda amzinas remontas. Kuris aisku daromas lietuviskai,kad pigiau. O jei i tokia prikisi pigiu detaliu,tai bus amzinas begalinis remontas. VTS yra populiarus Italijoje,ten galima rasti nuzpjautu.gtau i Lietuva tiktrai nieks neuzpjauto tokio neatvez,nes nieks nesupras tokios kainos.Nebent man sarabanai susisuks.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 26 2009, 19:39 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Nugi pofig, kokis tenais AX ar Saxo... Žiūrėk vieną dalyką- kėbulą, jei jau su ta tačke žadi ilgai vėžintis. O visa kita yra palyginus lengvai ir ne už milijonus sutvarkoma. Bet skirtumas toks, kad normaliai, nesupuvusiai mašinai atstatymui sukištum gal 2-3klt, o jei dvėsęs kėbulas, paliksi ir 5-10klt, ir visvien vis lauksi, kada gi tos skylės išlys; šiemet, ar tik kitąmet.
Jei tikrai nori AXo, imk kad ir su silpniausiu 1,0 varikliu. Mažiau šansų, kad toks varikliukas bus užmuštas. Kita vertus, jei jis per silpnas, ir jausi traukos stygių- Lietuvoj galėsi papigiaj persidėti kitą variklį. Kaip ir kožą susiinstalinti, jei bus noras.
Vienintelis vertas visapusio dėmesio- tai kėbulas. Tokios klasės mašinoms po pirkimo labai mažai kas darė antikorizinį, o jei jis nedarytas- adju kuzovėliui buvo jau po dešimtmečio, t.y. dar kai mokeisi... :roll:
Nesvarbu, AX ar Saxo vešies, visvien pirma žiūrėk kėbulą. Viskas yra palyginus nebrangiai ir patikimai sutvarkoma, net ir kėbulas, bet kėbulo tvarkymo kainų tu nė nenori žinoti, patikėk. O visus variklio bei pakabos "tiuningus", jei jie bus, su laiku pats išgaudysi- tam tereikia kelis mėn. pasivažinėti su mašina, ir pastebėti, kas vyksta užribinio. O paskui bus matyt, ar pateisinti ir palikti tą "tiuningą", ar atstatinėti viską ligi nominalo.
Čia, kaip ir perkant bet kurią naudotą mašiną, tesvarbu pasilikti kišenėje bent porą klt rezerve. O toliau bus matyt. T.y jokiu būdu nepirk už paskutinius! :bum:
Ir nesitikėk, kad tokių metų mašina bus idealaus stovio, nors skelbime ir vos 2kkm rašytų.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 26 2009, 20:51 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2225
Miestas: Vilnius
Nu buna ,buna geresnes bukles,bent i mano paziurekit,bet reikia laukti, metus,du ,gal ilgiau.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 21 2009, 13:44 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2225
Miestas: Vilnius
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=123853617&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=5900&makeModelVariant1.modelId=4&makeModelVariant1.modelDescription=gt&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=1
Kaip tik vienas yra.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 14 2010, 09:28 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 15 2009, 12:00
Pranešimai: 41
Sveiki dar kartą... taip ir neradau padoraus GT niekur pirkt :( Pas vokiečius mėtosi "pagerintu" kėbulu, sutrūnijusiu kėbulu ir vienas lyg ir pusė bėdos... galvojau gal žinot iš kur būtų galima Citroen AX parvaryt?


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 14 2010, 20:54 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 15 2009, 12:00
Pranešimai: 41
Sveiki, čia aišku ne citras, bet patys sakėt, kad šitas Peugeot yra SAXO klonas. Tai pagalvojau, gal galit šitą aparatą pakomentuot?

http://www.autogidas.lt/skelbimai/peuge ... 09378.html


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 83 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007