WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 14 2021, 16:56

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 56 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Mano AX
StandartinėParašytas: Lap 19 2009, 12:16 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 15 2009, 14:09
Pranešimai: 47
Rekalas tame, jog piriktas is pazistamo buvo. Teige kad cia viskas ok, ir dar vazinet ir vazinet bus galima. Atseit granatos neapsimoka keisti, nes visi sita beda turi. Del rato, iskart nepastebejau ir nelabai ziurejau, nes teige, kad atliktas kapitalinis galinio tilto. Del ausinimo nutekejimo - kaip jau minejau, teige, kad pro kazkoki dangteli leidzia ir pasikeisti reikia. Siaip masina vaziuoja ir kazkokios naujos bedos neislenda. Tai gaila mest siuklsynan ir vel imti citroena zinant, kad kazkada vel tas pacias bedas tvarkyti reikia. Skeciasi rata, sueina granatos, rudyja kaip velnias (visa bagazines dugna praktiskai pjauti reikia. Netiketas atradimas buvo nulupus "antikorozine" danga).

Reziume, tai automobilis neatitinka kainos vient del jo surinkimo is "triju" daliu, kuriu kainos kiekvienos kaip pacio automobilio. Dizainas prastas. Geriau jau kitos markes auto imti, kuris neturi tiek igimtu ligu :) Bet gyveni ir mokaisi. Veltui hondos atsisakiau. Tokiu "vaikisku" ligu ten nesu mates. Tik sparnus susivirini ir vazineji ramiai.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Mano AX
StandartinėParašytas: Lap 19 2009, 13:19 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2215
Miestas: Vilnius
Ratas rašė:
Rekalas tame, jog piriktas is pazistamo buvo. Teige kad cia viskas ok, ir dar vazinet ir vazinet bus galima. Atseit granatos neapsimoka keisti, nes visi sita beda turi. Del rato, iskart nepastebejau ir nelabai ziurejau, nes teige, kad atliktas kapitalinis galinio tilto. Del ausinimo nutekejimo - kaip jau minejau, teige, kad pro kazkoki dangteli leidzia ir pasikeisti reikia. Siaip masina vaziuoja ir kazkokios naujos bedos neislenda. Tai gaila mest siuklsynan ir vel imti citroena zinant, kad kazkada vel tas pacias bedas tvarkyti reikia. Skeciasi rata, sueina granatos, rudyja kaip velnias (visa bagazines dugna praktiskai pjauti reikia. Netiketas atradimas buvo nulupus "antikorozine" danga).

Reziume, tai automobilis neatitinka kainos vient del jo surinkimo is "triju" daliu, kuriu kainos kiekvienos kaip pacio automobilio. Dizainas prastas. Geriau jau kitos markes auto imti, kuris neturi tiek igimtu ligu :) Bet gyveni ir mokaisi. Veltui hondos atsisakiau. Tokiu "vaikisku" ligu ten nesu mates. Tik sparnus susivirini ir vazineji ramiai.


Nu *galas* znaiet,jei laiku guolius pakeiti,del AX kas 120000,tai nieks ten nesiskecia.Pas mane 5 auto,visu ratai neissiskete,nes laiku tvarkoma.Tai isisvaizduok, 3 kartus pakeisi-500000km vaziuosi,koks AX tai islaikys tiek. Beje AX maziausiai skeciasi ,nes svorio ner. Jei granata be gumos,tai nezinau tokios granatos,kad netrasketu. O po 200000 km visiskai naturalu,jei vazineta mieste ir ziema ,kad susidevet gali betkuriai auto.
Del dangtelio,tai ten 3 dangteliai,viens virsutinis korkas,ir du nuorinimo.
Del antikorozines smalos-cia jau gamintojo pravalas. Pasitaiko klaidu.
Reziume isdure tave tas prietelis. Visos auto devisi ir skeciasi nuo nsenumo,tik priklauso nuo to,kaip seimininkas priziuri,galima ilgai vazinet ir vargo nematyt,o galima primyst i tepala ir stebetis ko genda.
Paziurek,kaip parudyje ties galine dugno dalimi,jei pirstu praduri,ar greit pradursi-nemanau ar verta tvarkyt,o jei virinti pradesi-tai isvsi gali iskart ismest. Taigi sita pirkdamas ligu nematei,po sparnu virinimo tai isvis drasiai i savartyna savu xodu vaziuot gali, ramiai,jei tau taip patinka.
Taip niekada nebus,kad nusiperki auto nudriopinta ir ramiai vazineji,turesi visada ka veikti. Kas dar idomiau,ar auto uz 500 ar uz 5000 klapato tau bus analogiskai,tik uz 500 bus galutinej sumoj pigiau.Stebuklu nebuna.
Va PVZ, paemiau ta ZX ,kur :http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=19575&p=223739#p223739
Atsejo jis man 200 lt. Ku pridirbau. Sudejau originalius zibintus ir ju laikiklius,bo nervuoja kai blogai sviecia,atslifavau variklio galva,kad tepalo nei laso man ant zoles nebutu, tuo paciu guoli velenelio ir salnikiukus pakeiciau,sutvarkiau ventiliatoriu prie radijatoriaus,idejau galini valytuva,nes nebuvo, viena veidrodi,babina,bagazines spynele,stabilizatoriaus traukes,nes ,bajeris,jos su balgarke kazkodel nupjautos buvo,pakeiciau galini tilta(turejau atliekama restauruota), pakeiciau ruko faros jungtuka,isvaliau visus kontaktus,abu stabdziu cilindriukus pakeiciau,nes slapoki buvo.VISKAS. Rysium su tuo,kad dauguma brangesniu detaliu nepirkau,nes kalna visko turiu man galutinai auto gavosi 1700 lt. Skirta ziemai trinti,suniuka vezioti ir rybalkai.Auto technikine praejo vakar iskart. Tu manai,kad jei butum nupirkes uz 1700 butum dares ne ta pati?,o uz 5000? Lygiai taip pat butum dar kokius 2000,o gal ir daug daugiau ikises,jei ne per galva tepala leis-tai per galini salnyka ar per veleneli,jei ne granata,tai vaziuokles puse pakeisi ar guolius,stabdziu diskus bugnus,suportus uzsikirtusius ir t.t..Kai pirkau,maniau pavazinesiu ziema ir ismesiu pavasari,bet pamaciau,kad joje nera pagrindinio gedimo Nr. 1- rudziu. Jei jau parudije-gali ismest iskart,nieko nepadarysi. Gedimas Nr.2 atliktas kebulo remontas. Tokiu atveju sakes,greit ismesi del rudziu. Jei jau ilinko-paemi is kojos atgal,ka ir padariau, tik jokiu budu neslifuot ir nevirint. Jei tu dvieju gedimu nera drasiai gali pirkti. Ir trecias pagrindiniu gedimu(sitas nera toks svarbus,ale uzupysa) lietuvis remontas atliktas...Cia jau paciam spresti.Visa kita iki lemputės.
O is pazistamo geriau nepirkti ir neparduot. Cia jau atsirado draugu,sako padaryt man tokia auto,duosiu 4000. Va, kujuski. Visur neilisi, vazineta nemazai.Man jei kas bevaziuojant atsitiks-matom nakroju irsitrauksiu kuvaldometra ir pasidarysiu,kad ir variklis uzkaltu,pox-kita ideciau,o vat jei kitam,tai liksi visa gyvenima kaltas.
O uz visus virinimus pirstu reiktu meistram atidauzyt.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Mano AX
StandartinėParašytas: Lap 19 2009, 17:38 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 15 2009, 14:09
Pranešimai: 47
Visiskai sutinku, kad isdure mane su situ aparatu :) na ka padarysi. Kaip sakiau, giveni ir mokaisi. Tik tiek, kad su tuo ratu sketimusi - netikejau, kad jie savaime be jokiu dauzymu lauzymu issiskesti galetu.

Del sito aparato. Kolkas meginsiu daryti viska, kas kainuoja tik savo laika. Veliau jei teks, gal kazkiek ir idesiu lt. Bet labai keista, kad tokiam ekocar'ui tokios brangios dalys. Suprantu, buciau nusipirkes prabangu sedana. O cia viso labo kibirelis - o daliu kainos kaip merso :)) Teks i ligonine citroenu vaziuoti gal kita saviate. Ir paziuresim ka diagnozuos del galinio tilto. Arba iseitis - varikli i sport mesti ir su tuo vazineti.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Mano AX
StandartinėParašytas: Lap 19 2009, 17:56 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2215
Miestas: Vilnius
I Sport dizelio neimesi,ten viskas kitaip. O kokios bedos Sport? Maz ji geriau padaryt,tik vat tas Sport labai rudyja. Turejau toki. Neseniai radau pardavime Italijoj,kaip pamaciau kas po kilimeliu darosi,ir tai Italijoj.....
O gasl pas tavi tas Sport nepapuves? As ji nupirkciau,vakarai gazu duociau jopamat.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Mano AX
StandartinėParašytas: Lap 19 2009, 19:37 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 15 2009, 14:09
Pranešimai: 47
Kiek maciau, pagrindine beda kuro bako dagtelis. Ten jau rimtas reikalas su rudim. Buves savininkas sake, jog kazka dare su dugnu. t.t. Antikorozinis darytas buvo. Aisku reiketu paciam pamatyti ir aisku butu viskas. Jei niekas netinka dyzeliui is jo, tai arba bus parduotas arba lauks vasaros ir kazka kostruosiu is jo..


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Mano AX
StandartinėParašytas: Lap 19 2009, 20:19 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Ratas rašė:
Reziume, tai automobilis neatitinka kainos vient del jo surinkimo is "triju" daliu, kuriu kainos kiekvienos kaip pacio automobilio.

Jei jau toliau filosofuoti, tai absoliučiai joks automobilis, surinktas iš trijų, jokiu būdu neatitiks prašomos kainos :D . Turint pakankamai patirties, tokie atpažįstami jau iš tolo, ir perkant apeinami dideliu ratu.

Jei teisingai supratau situaciją, teturi vienintelį variantą: sukišti porą štukų, atkelti mašiną keturiems-penkiems metams (tiek, kad savo chodu dukart praeiti technikinę), ir toliau nesukti sau galvos dėl simboliškų eksploatacinių (filtrai ten, skysčiai, padangos etc.) išlaidų. Ir net negalvok pasakyti, kad tai brangu; tos išlaidos su laiku tau visvien grįš vien jau ant kuro sąnaudų. Jokia benzininė Gonda, kaip ir AX Sport, išlaidomis kurui prie AX1.4D net nepriartėja.
Tai ir skaičiuok; ar tu su ta mašina važinėji pagrinde vienas/dviese, ir jos talpos bei elgesio tau pakanka, ar širdis/aplinkybės reikalauja kažko kito. Jei mašina tave tenkina- negailėk tų kelių tūkstančių, tegu ir skolintų; susitvarkyk ligi galo, ir važinėk kad ir kol iškris dugnas. Jei mašina net gyva netenkina, ir visvien ieškosi kitos mašinos - tai ir leisk šitą nuo skardžio, o ne tvarkyk ir babkes kišk...
Tolesni veiksmai jau grynai pagal poreikius.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Mano AX
StandartinėParašytas: Lap 19 2009, 20:27 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2215
Miestas: Vilnius
Ratas rašė:
Kiek maciau, pagrindine beda kuro bako dagtelis. Ten jau rimtas reikalas su rudim. Buves savininkas sake, jog kazka dare su dugnu. t.t. Antikorozinis darytas buvo. Aisku reiketu paciam pamatyti ir aisku butu viskas. Jei niekas netinka dyzeliui is jo, tai arba bus parduotas arba lauks vasaros ir kazka kostruosiu is jo..

Tadu šiknos skylė,pas mani tas pats buvo,nupuvo varpelis

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Mano AX
StandartinėParašytas: Lap 19 2009, 20:34 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Gerasdviratis rašė:
pas mani tas pats buvo,nupuvo varpelis
Išmokyk tu kurį savo cholopą svarščiko amato, kitą- dažytojo, ir nebekils tokių problemų. Sutvarkys tau tą varpelį; ko čia kiekviename poste jį minėti tai kaip nudžiuvusį, tai kaip nupuvusį, tai kaip surūdijusį? :roll:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Mano AX
StandartinėParašytas: Lap 19 2009, 20:49 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2215
Miestas: Vilnius
Nepasakok pasaku,vienintelis budas -alavo dengimas. Rask tu dabar zmogu kas daro ir paklausk kiek kainuos.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Mano AX
StandartinėParašytas: Lap 20 2009, 08:27 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 15 2009, 14:09
Pranešimai: 47
na suprantu, kad virinimas nera geriausia iseitis. Bet dabar eik ieskoti, kas tamstos alavau dengtu irgi nera iseitis. I sita masina kisiu bapkiu minimaliai ir ziuresim kas iseis. Tegul buna experimentas :)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Mano AX
StandartinėParašytas: Lap 20 2009, 09:29 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2215
Miestas: Vilnius
Rezultatas-savartynas... :cry:

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Mano AX
StandartinėParašytas: Lap 20 2009, 09:31 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 15 2009, 14:09
Pranešimai: 47
bet tai ka daryti tuomet?? vazineti, kol ratai trintis i kebula prades?? as tikrai nekisiu i sita auto tokiu bapkiu. turiu tikrai vertingesni aparata negu citroenas ir i ji mielai ideciau pinigus. sitas kibieris man tik deilycar'as :) nebent kolega kazkokiu minciu turit ir norit atverti savo detaliu lobynus


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Mano AX
StandartinėParašytas: Lap 20 2009, 09:43 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2215
Miestas: Vilnius
Vaziuok kol technikine nesibaige, a paskui savartynas.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Mano AX
StandartinėParašytas: Lap 20 2009, 13:29 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 15 2009, 14:09
Pranešimai: 47
paziuresiu ka dar galima padaryti :) jei ka, i Jus, kolega kreipsiuosi. Kiek teko skaityti, su ax bendraujat nemazai. Tai zinosit tikrai daugiau uz mane smulkmenu ivairiu


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Mano AX
StandartinėParašytas: Bal 13 2010, 17:34 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 15 2009, 14:09
Pranešimai: 47
taigi, bedos su ausinimo ventiliatorium :) stovint kamstyje/vaziuojant i kalna, temp. daviklis rodo,kad temperatura uzkilusi iki ~95-100C'. Negerai. Atsidariau kapota ir akurat - nesisuka ventiliatorius! vandens yra - net per virsu lipa kunkuliuodamas :D papildau, pastebejes trukuma (daznai tikrinu), tai sita beda atmetam. Liko:

termostatas?
netvarkingi laidai?
sugedes ventiliatorius?

turiu ir ventiliatoriu kita ir laidus ir termostata. Bet is benzo. Verta zaistis ar nekist benzininiu detaliu ir pirkti dyzelio? Pas mane dyzelis.

Dekingas uz ats!


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 56 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007