WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 11:08

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 34 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 13 2010, 01:27 
Sveiki, na atsitiko kai negalejau tiketis,papylaiu savo xsara... neberemontuojamai. todel skubiai teko rinktis masinele nebrangia, kadangi pirmenybe citroen, radau AX, tech 2011.12.20 pravaziavau ir nusipirkau.
Pirmas ispudis geras, liuks masinyte ( Mamos praminta juoda blusa,draugu pikta blusa(Xenonai jau sudeti:))
bedos:
Kaukia deze,ant 5 pavaros ypac...
nera spyneliu,reiktu bent jau dureliu,nes blogai su rakinimu bedos.
nera bagazines mygtuko- spyneles. (Reiktu bent jau ispresti kaip ilysti i bagazine)
baisiausia,torcionas, ratai stovi puse bedos, bet mat laisvuma turi ir vaziuojant ant 80 galas pradeda kaip blusos sokineti, o man kasdiena i autostrada sokti... kiek remontas mazdaug zinau (600lt) bet gal kas is jusu padetu kolegai ir turetu parduoti naudota ta tilta visa,kad bent sokinejimo nebebutu?
Pliusai:
Mazos sanaudos.
gera isvaizda.
nera rudziu, kas keista...
Le noir kazkokia versija 2 spalvu kebulas, ir pagal visa struktura nebuvo gavusi smugiu, nes uzrasu ir dazimo lt niekas neatkurtu.

Tad, is esmes patenkintas savo Ax, jei kas padetu ispresti bedas manau butu dar geriau, lauskiu ziniu ir pagalbos.
su pagarba Tadas. Jei ka skambinkit 860 705 705. Dekui


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Sau 13 2010, 18:50 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 15 2009, 14:09
Pranešimai: 47
Na galiu nuraminti, kad gera galini tilta bus sunku rasti :) pats turiu donora kieme, taciau vis nepradedu darbu. 600lt tai cia turbut tik detales su tavo paties darbu.

O taip pat pridursiu, kad nusipirkai turbut daugiausiai bedu turinti maziausia automobili pasaulyje :))) vis dar nesugebu atsistebeti daugeliu techniniu sprendimu sito mazylio. ps. pats toki aparata eksplotuoju. tai realiai, perkant tokia auto, reikia papildomai donora nusipirkti. nes kitaip nieko nebus :))


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 14 2010, 01:15 
Sveikas,gal tada galtuem susisiekti kaip nors,man reiktu bent jau spyneliu o gal tavo donoro tiltas bent jau puse bieso (nesokineja vaziuojant)? :bum: dar kvailas klausimas o kaip su deze pavaru,gal gera? ir gal zinai ar buna tokiom masiniukem lietu ratu?


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Sau 14 2010, 09:30 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2225
Miestas: Vilnius
AX vienas is tvirciausiu aparatu,jei nusiperkat su milijoniniu kilometrazu.
Dar butum genijus,jei aprasytum koks tas AX,nes turiu greiciu deze,lietus ratus,bagazines mechanizma,viena spynele ir dar viso bieso. Tilta irgi gali naudot,bet aisku guolius reikia pasikeisti. Sokinet gali del amortiku,kurios irgi turiu,jei tinka.
O tu kartais ne sita pirkai kur kapotas kitos spalvos? Jei ta tai vargas tau ,jokiu budu nieko netaisyk,sukisi pinigu ir nesuprasi kodel.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 15 2010, 00:08 
Sveiki, kapotas vienodos spalvos kaip ir masina. Juoda, 1989 metu, 1.1 monopurskalas, 40KW jegos.
sanaudos liuks,nors ir benzinas, o del spineliu butu liux jei galetumem susitarti. del rato sokinejimo, pakeli ant keltuvo masina, rata paimi uz priekio-galo abiem rankom ir paklebini i salis <- -> ir jauti mazdaug 0.5 cm hoda, manau del to ir sokineti pradeda (tabaluotis).... kazi ar verta remontuoti toki tilta, geriau jau su laiku kito paieskoti. gal kada galetumem tada del spyneliu ir kt susitikti?


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Sau 15 2010, 00:10 
p.s. rida 223000 km, lietuvoje 3 savininkas as. pravaziavau jau 1200 km ir tfu tfu tfu be jokiu nauienu. tad visgi manau kad statysiu ant ratu sita blusa.:)


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Sau 15 2010, 01:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
MetaliukaS rašė:
Sveiki, kapotas vienodos spalvos kaip ir masina. Juoda, 1989 metu, 1.1 monopurskalas, 40KW jegos.
sanaudos liuks,nors ir benzinas, o del spineliu butu liux jei galetumem susitarti. del rato sokinejimo, pakeli ant keltuvo masina, rata paimi uz priekio-galo abiem rankom ir paklebini i salis <- -> ir jauti mazdaug 0.5 cm hoda, manau del to ir sokineti pradeda (tabaluotis).... kazi ar verta remontuoti toki tilta, geriau jau su laiku kito paieskoti. gal kada galetumem tada del spyneliu ir kt susitikti?

Su tais tiltais taip yra, kad senų, bet gerų nėra. Jei daug naudotas iškleręs. Jei neiškleręs - jau keisti guoliai. Tokio pigiai irgi nepaimsi. Siūlau pabandyt prasiardyt, jei savas tiltas dar remontuojamas be šakių keitimo, tai tikrai kainuos pigiau, negu, kad pirksi kitą tiltą, remontuosi ir keisi į saviškį.
Dėl šokinėjimo buvo panašiai su pežo 405. Išsinėrė jie guoliai tiek, kad trasoj virš 90 pradėdavo visas galas mėtytis į šonus, plaukiot ir truputį šokčiot, mašina visa drebėjo. Garsai irgi baisiniai.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 15 2010, 09:33 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2225
Miestas: Vilnius
MetaliukaS rašė:
Sveiki, kapotas vienodos spalvos kaip ir masina. Juoda, 1989 metu, 1.1 monopurskalas, 40KW jegos.
sanaudos liuks,nors ir benzinas, o del spineliu butu liux jei galetumem susitarti. del rato sokinejimo, pakeli ant keltuvo masina, rata paimi uz priekio-galo abiem rankom ir paklebini i salis <- -> ir jauti mazdaug 0.5 cm hoda, manau del to ir sokineti pradeda (tabaluotis).... kazi ar verta remontuoti toki tilta, geriau jau su laiku kito paieskoti. gal kada galetumem tada del spyneliu ir kt susitikti?

Tai jei 1989 tai tada jis starogo obrazca kaip as vadinu"kampuotas",o pas mane visos detales nuo apvalaus. Taigi greiciu deze netinka. Galinis atidarymo mechanizmas netinka,nes pas mane jis be rakto-ner kur jo kisti-tik centrinis. Ratai netinka. Tilta keist... klausimas kaip tu ta tilta prie minus 20 dabar nuimsi ir vistiek guolius teks keist,nes po guoliu keitimo nuvaziuota su tiltu apie 130,praktiskai tas pats,kas isardyt tavo,jei reikia-restauruot ir viskas. Juk didziausias darbas tilto ardyme,nes bus papuves,o restauravimas ar kitas guolis ir gumeles-smulkmena.
Nuo duru spynele neatsimenu ar tinka,nes ant naujesnio kaip pas ZX ar Saxo,berods tokia pat,yra ir kita tik reikia viska issiardyt ir isvalyt ir nuvezt meistrui,kad pritaikytu prie tavo rakto.
p.s. a bako dangtelio originalaus nereikia?

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 17 2010, 17:57 
Sveikas, paaiskink nuo kada ax buvo apvalus?
ir kuom skiriasi ratai? nejaugi ne visi su 3 skylem? kazkaip idomiai cia aprasiai, noreciau uzprotestuoti biskuti sitais klausimais...


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Sau 18 2010, 09:16 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2225
Miestas: Vilnius
MetaliukaS rašė:
Sveikas, paaiskink nuo kada ax buvo apvalus?
ir kuom skiriasi ratai? nejaugi ne visi su 3 skylem? kazkaip idomiai cia aprasiai, noreciau uzprotestuoti biskuti sitais klausimais...


Apvalus,kai isedi i salona,o ten viskas apvalu,o ne is atskitu batu dezuciu sudeta. Tai nuo 1991 metu vidurio keitesi. << zenklas ne sone ,o ant kapoto vidurio. Aisku, kad ne visi ratai su 3 skylem,todel,netiks manieji tau.
Maniau ,kad tas konstrukcinis perversmas daugiau isorinio dizaino,deja ne- daug kas ant keliu milimetru skiriasi.
Ar spyneles skiriasi-neatsimenu,nes viskas ,kas nuo senesniu AX buvo ismesta,kaip nebeprireiksiantis xlamas. Bagazines rankenele jau buvo suluzusi,-tokia ju beda-per gala prilenda purvo.
Va tau apvalus:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2

o cia kampuotas situ jau labai mazai belike:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2

tik is pirmo zvilgsnio mazai kas skirias.
O ratus turiu tokius:
http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=lhkl1vv2zmzd

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2010, 12:06 
hm, supratau...tai nelabai gerai, nes reiketo tiek spyneliu tiek kitu ko vardijau daliu... o lietu ratu jauciu su 3 skylem tai sansu nera gauti?


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Sau 21 2010, 18:29 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2225
Miestas: Vilnius
Lietuvoj kas turi,tas neparduos,kaip gi be ratu vaziuosi,o naujus ar gi pirksi...

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2010, 18:40 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 15 2009, 14:09
Pranešimai: 47
is maniskiu, vienas "apvalus", kitas "kampuotas", kuri ardau. Bet esme tame, kad dar nepasakei, kuri versija kibirelio pas tave kieme stovi :)

is ardomo turiu "sporto" lietus ratus triju skyliu (kaip gerodviracio foto) galini tilta is paziuros dar neisvirtusi (tik is paziuros), "sporto" salona bei kebulo apdaila, spyneles ir t.t. daugeli siu daliu bandysiu sukeisti i dabartini '93 dyzeliuka. bet jei kas atliktu (spyneles, greiciu deze, variklis kebulas, salonas is dyzelio ir pan. na vienu zodziu is bedos antra vaziuojanti masina) rimtai pagalvociau uz kokia kaina issivalyti kiema :))


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2010, 20:21 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2225
Miestas: Vilnius
Jei ratlankis ikaltas ,bet netrukes-tai zinau namu meistra.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 22 2010, 19:42 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 15 2009, 14:09
Pranešimai: 47
ratlankiai geri :) bet tegul bus vasarai.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 34 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007