WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Lap 01 2024, 01:45

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lie 30 2006, 11:56 
Kuo jie skiriasi? ar Marelli galima pakeisti Bosch'u?
Problema ta, kad kompiuterinė diagnostika parodė, kad yra sugedęs "šagovyj dvigatel", iškart nekeičiau aš jo, nes lyg ir buvo susitvarkęs.. bet ir vėl variklis trukčioja..


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 30 2006, 23:38 
Vovik rašė:
Nepakeisi tu jos nekaip, skiriasi valdymo blokas, fiskes, kolektorius, "pravodke"...... :(

ačiū Tau Vovik už info.. o servisai visi atsisako pabandyt praplaut Marelli.. :(


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 31 2006, 21:46 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 28 2005, 10:31
Pranešimai: 117
Miestas: Vilinius
Gerasdviratis rašė:
Manau,kad Vovik tau kita nesunkiai surastu nebrangiai.

jeigu butu boschas tai jokiu problemu, turi abu skirtingus variantus, bet del Marelli nieko niegaliu padeti :( Jie stovi ZX nuo 94 pabaigos, ir tokiu masinu kol kas pas mus ne daug.
Dar buvo Peugeot 306 1.4i.

_________________
Xsara Picasso 1.6 06m.
-------------------------------------
Tel. +37069962246


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 03 2006, 18:11 
ONIC rašė:
Kuo jie skiriasi? ar Marelli galima pakeisti Bosch'u?
Problema ta, kad kompiuterinė diagnostika parodė, kad yra sugedęs "šagovyj dvigatel", iškart nekeičiau aš jo, nes lyg ir buvo susitvarkęs.. bet ir vėl variklis trukčioja..


Ant 100% kompjuterinei diagnostikai tiketi ne galima , ji duoda ne tikslu atsakima o tik "diagnoze"
Liga gali buti ne paciame "laisvu apsuku zingsniniame variklije "
gal buti:
-blogas kontaktas jungtije prie elektroninio valdymo bloko (toliau ECU)
-blogas kontaktas jungtije prie pacio varikliuko
-gali buti kad persitrine izoliacija vienam ar daugiau is 4 laidu per kuriu valdomas tas varikliukas.
-ir galu gale gali buti sugede to varikliuko iseinancios gandines paciame ECU
Visu pirma reikia istraukti jungti is to varikliuko ir praskambinti su testeriu (priejimas pakankamas) varikliluko apviju varzas . Varzos turi buti vienodos apie 50 Om +/- 10%
Jei apvijos sveikos tada butina isitikinti ar sveiki laidai , su tuo paciu ommetru praskambinti laidukus nuo varikliuko jungties iki ECU jungties, kontaktu numerius galesiu parasiti veliau (is namu, dabar ne turiu schemos)
Sekantis zingsnis , pasiskolinti ECU is macinos su veikianciu laisvu apsuku reguliavimu.
Na tokiu budu galima konkreciai nustatiti tikraji kaltininka. O atsargines detales gali pajeskoti cia:
http://www.citrina.lt/freimas.htm
Sekmes


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007