ONIC rašė:
Kuo jie skiriasi? ar Marelli galima pakeisti Bosch'u?
Problema ta, kad kompiuterinė diagnostika parodė, kad yra sugedęs "šagovyj dvigatel", iškart nekeičiau aš jo, nes lyg ir buvo susitvarkęs.. bet ir vėl variklis trukčioja..
Ant 100% kompjuterinei diagnostikai tiketi ne galima , ji duoda ne tikslu atsakima o tik "diagnoze"
Liga gali buti ne paciame "laisvu apsuku zingsniniame variklije "
gal buti:
-blogas kontaktas jungtije prie elektroninio valdymo bloko (toliau
ECU)
-blogas kontaktas jungtije prie pacio varikliuko
-gali buti kad persitrine izoliacija vienam ar daugiau is 4 laidu per kuriu valdomas tas varikliukas.
-ir galu gale gali buti sugede to varikliuko iseinancios gandines paciame
ECU
Visu pirma reikia istraukti jungti is to varikliuko ir praskambinti su testeriu (priejimas pakankamas) varikliluko apviju varzas . Varzos turi buti vienodos apie 50 Om +/- 10%
Jei apvijos sveikos tada butina isitikinti ar sveiki laidai , su tuo paciu ommetru praskambinti laidukus nuo varikliuko jungties iki ECU jungties, kontaktu numerius galesiu parasiti veliau (is namu, dabar ne turiu schemos)
Sekantis zingsnis , pasiskolinti ECU is macinos su veikianciu laisvu apsuku reguliavimu.
Na tokiu budu galima konkreciai nustatiti tikraji kaltininka. O atsargines detales gali pajeskoti cia:
http://www.citrina.lt/freimas.htm
Sekmes