WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 23:59

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 305 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 17 18 19 20 21 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 12 2016, 21:35 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Man rodos, imi tuos eurus ir pamiršti tą ZX. Nu nebūk kaip mano mama, kur gaili senas kojines išmest, nes tokios gi šiltos ir gražios buvo, aš tiek kartų jų kulnus lopiau, tai kaip čia dabar išmesi.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 12 2016, 22:08 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Nebėra,pats nemačiau bet žmonės sakė geras .Buvo

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 14 2016, 04:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
ukw rašė:
Man rodos, imi tuos eurus ir pamiršti tą ZX. Nu nebūk kaip mano mama, kur gaili senas kojines išmest, nes tokios gi šiltos ir gražios buvo, aš tiek kartų jų kulnus lopiau, tai kaip čia dabar išmesi.

Jam buvo kitų planų.
Kadangi kėbulas, išskyrus šitą pamušimą, yra gerutukas, nesupuvęs visai, o dalių seniem trantam dar kažkiek užkaupta, tai čia buvo mintijama prasivaryti technikinę rugsėję ir su 2 metų perspektyva naudoti, kažką tai daryti iš jo, gal sumetant gerokai pradžioj tik programiškai pabombintą 66kw HDiną, kokį 1.9TD ir 2.1TD atsuktos kuro sistemos hibridą ar ką panašaus lengvai padaromo.
Skirtumas tarp vieno ir kito varianto tėra 27eur, o mašina liktų oficialiai "roadworthy", tiek man ir tereikalinga šiandien.
Tai jei Frankenšteinų gimdytojai kokį atsakymą pateikė, tai norėtau ir pats jį sužinot. Nes kitaip ieškosiu kito kėbulo, o ZX ar aplamai kokį seną nehidraulinį citrą (padėkdie Kovinio BX siurbliui nepatiko apsukos) sunku gerą rast :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 14 2016, 20:19 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Frankenšteinų gamintojai nepateikė nieko. Na, davė suprast, kad eit nafik :)

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 11 2016, 12:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Na ką gi, gavau savo super duper 367eur išmoką ir dabar galvoju, automobilis pateiktas išregistracijai ir dabar galvoju, kaip čia paprastai padaryt, kad temos abu herojai taptų vienu bendru herojumi su tvarkingais dokumentais :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 03 2016, 19:49 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2225
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
Na ką gi, gavau savo super duper 367eur išmoką ir dabar galvoju, automobilis pateiktas išregistracijai ir dabar galvoju, kaip čia paprastai padaryt, kad temos abu herojai taptų vienu bendru herojumi su tvarkingais dokumentais :)

Na ir uzdirbai.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 04 2016, 00:17 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Tai jo, dabar bagotas ir be geros mašinos, kurios kėbulas dar trim technikinėm buvo tinkamas...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 24 2016, 22:26 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2225
Miestas: Vilnius
Vokietijoj ZX 500eur labai neblogas.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 24 2016, 22:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Is mano kiemo dingo ledinis raudonas ZX keturduris, Dominykas mates....sekit skelbimus,gal pasirodys :) I menesi prasukdavo tikrai nedaugiau 200km, stovedavo visada ant betonkes :)

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 24 2016, 22:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Gerasdviratis rašė:
Vokietijoj ZX 500eur labai neblogas.

Važiuoju į Vokietiją. Didelė, bet gal kaip nors rasiu.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 03 2018, 05:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Safriuke rašė:
tadai, o kas pas jūsų furiją stabdžiai? normaliai stabdo? Nes man nuo pat įsigijimo zx nepatiko stabdžiai, buki kažkokie (lyginu su panašių metų mašinom), lėtai dirb :lol: Buvau pakeitus kaladėlęs, diskus, nuorinus sistemą, bet kaip buvo buki taip ir liko, mažai tepasikeitė :bum: P.S. ABS yra furijoj?

Dėl stabdžių - dar pažiūrėsim. Nuvažiavau aš su juo gal 2-3km ant buksyro, tai tais stabdžiais ne ką ir teko pasinaudot. Stabdė prastokai, bet gan smarkiai aprudiję diskai per tuos 5 metus ir net nespėjo normaliai prasivalyt. Kai bus sutvarkyti ir sužiūrėtos kaladėlės, pravažiuota bent 100-120kmh greičiu, galėsiu kažką tiksliau pasakyti.

Dėl stabdžių, tai neseniai GerasDviratis kitoje temoje kaip tik parašė, kad stabdžiai pas ZX nekokie. Gal tai tiesa? Manau susipažinus galėtum ir išbandyti kelis vienetus kitų ZX :)

Taip, ABS yra, bent jau blokelis po kapotu. Ir deganti lemputė panelėje. Tiesa, apžiūrinėdamas galinę pakabą niekaip nepamačiau daviklių, bet tikiuosi jie ten tik pasislėpę. Lemputė dega, tai jei būtų išdrąskytas ABSas - manau būtų ir užgesinta ji, kad netrukdytų vairuot. Jei nebus išdraskytas - bandysim remontuot ir ABSą, bet jei ten daviklių ir laidyno trūks - įtariu, kad bus gesinama lemputė ir tiek.

Dėl dažų, tai dėkui geramdviračiui už informaciją. Vadinasi, mašina bus nuplauta padedant iš mano pusės. Jei žmogus norės - poliruosis pats ir žiūrės, kaip ten laikysis. Tiem dažam vistiek 17metų, jei akrilas - stebuklo nebus. Bet gal bent dings paviršiaus matiškumas, vienas kampas prieky kažkada poliruotas ir skiriasi ryškiai nuo kitų vietų. Esmė ne išgauti blizgesį, o bent kažkiek atgauti raudonumą. Nes pvz dabar stogas - beveik rūžavas :D

Prisiminiau šitas diskusijas apie stabdžius, tai kadangi truputį daugiau jau man yra paaiškėję, tai pakelsiu seną temą.
Seno ZX stabdžiai buvo arba neaušinami 247mm diskai, arba aušinami 247mm diskai. Iš mano praktikos, kadangi teko ragauti tiek tų neaušinamų, tiek aušinamų diskų, tai pas neaušinamus diskus būna dažniausiai seno tipo Bendix suportai ir nago dydžio kaladėlės, tai tikrai stabdymas visiškai juokingas, kaip 80tųjų gamybos automobilio. Aišku, prie to įpratus, tai ten viskas tikrai padoriai naudojama, bet pvz perkaitint nu super lengva tokius - nuo gero kalniuko leidžiantis daugiau pasikrovus stipriau pastabdai, ir žiū jau košė vietoj pedalo :) Ant aušinamų diskų jau buvo dedami šiek tiek rimtesni suportai su rimtesnio ploto kaladėlėmis, gal ir stumokliukai didesni (šito netikrinau, tai nežinau), tai stabdo šiek tiek geriau, bet vistiek ne stebuklas. Tiek tie, tiek anie ėjo su pagrindiniu cilindru 20,6mm ir stiprintuvo pūsle 200mm. Tuo tarpu versijos su ABS buvo su didesne stiprintuvo pūsle, 220mm, ir didesniu pagrindiniu cilindru, 22mm. Tai dėl didesnio cilindro reikia sunkiau spausti, tai didesnė ir pūslė, palengvinimui. Bet kadangi tas mūsų Furiokas turėjo ABS bent jau gamykliškai, tai kažkaip dėl tų stabdžių niekada labai daug nusiskundimų ir neturėjau, viskas buvo normaliai. Tiesa, jis dar turėjo ir diskinius stabdžius gale, kas ZXe yra gana retas reikalas, net visokie Turbodyzeliai ir panašiai turėjo paprastus mažus būgnus :)
Dabar komplektuoju rimtesnius stabdžius savo žaliajam ZXui, tai žiūrėsim, ką iš to galima padaryti. Galui tiltas renkamas ir liks originalūs diskiniai stabdžiai su neaušinamais 30mm suportukais. Pvz, pas Xsarą jau 32mm buvo, nors kaladės tokios pačios. O priekin dėsiu rimtesnius diskus ir suportus, nuo P307 1,6HDi 80kw - 283mm aušinami diskai ir Bosch suportai. Rimtesniem suportam reikia daugiau skysčio, tai cilindrą ir pūslę noriu įdėti nuo va to buvusio Furio, ABSinio. Tiksliai paminiau, kad išardžiau ir pasidėjau, nes jau žinojau, kad prireiks. Ale dabar pūslę radau, o cilindrų kiek bekuičiau, randu tik mažąjį 20,6mm. Ir jaučiu, kad būsiu išmetęs netyčia, sumaišęs su kitu, nuo P405. Aišku, kombinuojant su 20,6mm, tikrai lengviau spaustųsi ir būtų didesnė stabdymo jėga, bet tik kad nepritrūkt debito ir nuspaudus pedalą iki pat dugno nebūtų "vis dar nestabdo".
Šiaip, didesni diskai ir suportai nuo visokių giminingų Xsarų ir pikasų, 306 ar 307 teoriškai turi užsidėti be jokių perdarymų, tiesiog sukant varžtus, tai galima burti, jei dar kam nors bus aktualu :)
O gal kas ir cilindrą 22mm turit pasiūlyt? Nuo ZX ABS ar nuo kokios Xsaros? Berods keturių išėjimų reik, bet dar reiktų užmest akį papildomai. Naują ir pats moku nusipirkt, bet Bosch ar ATE gan brangūs, o ispanišką ar itališką faflą dėt, tai geriau originalą persirinkt :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 03 2018, 15:11 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Pas mane nuo Vulkano lygtai yra ,maž tiktų :roll:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 03 2018, 15:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Jei Vulkanas turejo ABS, tada TAIP ! :)
Na ir jei tas cilindras nespejo sugest nepataisomai dar :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 04 2018, 06:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Korekcija. Nuo Xsaros netinka. Vamzdeliai ne tuo kampu išeina. Vamzdelių keist niekas nenori :(

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 04 2018, 08:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Pakaitint iki 100laipsniu ir palenkt

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 305 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 17 18 19 20 21 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007