WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

ZX furio atgaiva ir pabaiga. Naujasis ZX Reflex 1.4i
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=25&t=25159
Puslapis 2021

Autorius:  ukw [ Sau 12 2016, 21:35 ]
Pranešimo tema:  Re: ZX furio atgaiva ir pabaiga. Naujasis ZX Reflex 1.4i

Man rodos, imi tuos eurus ir pamiršti tą ZX. Nu nebūk kaip mano mama, kur gaili senas kojines išmest, nes tokios gi šiltos ir gražios buvo, aš tiek kartų jų kulnus lopiau, tai kaip čia dabar išmesi.

Autorius:  Saulynas [ Sau 12 2016, 22:08 ]
Pranešimo tema:  Re: ZX furio atgaiva ir pabaiga. Naujasis ZX Reflex 1.4i

Nebėra,pats nemačiau bet žmonės sakė geras .Buvo

Autorius:  tadas1991 [ Sau 14 2016, 04:43 ]
Pranešimo tema:  Re: ZX furio atgaiva ir pabaiga. Naujasis ZX Reflex 1.4i

ukw rašė:
Man rodos, imi tuos eurus ir pamiršti tą ZX. Nu nebūk kaip mano mama, kur gaili senas kojines išmest, nes tokios gi šiltos ir gražios buvo, aš tiek kartų jų kulnus lopiau, tai kaip čia dabar išmesi.

Jam buvo kitų planų.
Kadangi kėbulas, išskyrus šitą pamušimą, yra gerutukas, nesupuvęs visai, o dalių seniem trantam dar kažkiek užkaupta, tai čia buvo mintijama prasivaryti technikinę rugsėję ir su 2 metų perspektyva naudoti, kažką tai daryti iš jo, gal sumetant gerokai pradžioj tik programiškai pabombintą 66kw HDiną, kokį 1.9TD ir 2.1TD atsuktos kuro sistemos hibridą ar ką panašaus lengvai padaromo.
Skirtumas tarp vieno ir kito varianto tėra 27eur, o mašina liktų oficialiai "roadworthy", tiek man ir tereikalinga šiandien.
Tai jei Frankenšteinų gimdytojai kokį atsakymą pateikė, tai norėtau ir pats jį sužinot. Nes kitaip ieškosiu kito kėbulo, o ZX ar aplamai kokį seną nehidraulinį citrą (padėkdie Kovinio BX siurbliui nepatiko apsukos) sunku gerą rast :)

Autorius:  ukw [ Sau 14 2016, 20:19 ]
Pranešimo tema:  Re: ZX furio atgaiva ir pabaiga. Naujasis ZX Reflex 1.4i

Frankenšteinų gamintojai nepateikė nieko. Na, davė suprast, kad eit nafik :)

Autorius:  tadas1991 [ Vas 11 2016, 12:41 ]
Pranešimo tema:  Re: ZX furio atgaiva ir pabaiga. Naujasis ZX Reflex 1.4i

Na ką gi, gavau savo super duper 367eur išmoką ir dabar galvoju, automobilis pateiktas išregistracijai ir dabar galvoju, kaip čia paprastai padaryt, kad temos abu herojai taptų vienu bendru herojumi su tvarkingais dokumentais :)

Autorius:  Gerasdviratis [ Kov 03 2016, 19:49 ]
Pranešimo tema:  Re: ZX furio atgaiva ir pabaiga. Naujasis ZX Reflex 1.4i

tadas1991 rašė:
Na ką gi, gavau savo super duper 367eur išmoką ir dabar galvoju, automobilis pateiktas išregistracijai ir dabar galvoju, kaip čia paprastai padaryt, kad temos abu herojai taptų vienu bendru herojumi su tvarkingais dokumentais :)

Na ir uzdirbai.

Autorius:  tadas1991 [ Kov 04 2016, 00:17 ]
Pranešimo tema:  Re: ZX furio atgaiva ir pabaiga. Naujasis ZX Reflex 1.4i

Tai jo, dabar bagotas ir be geros mašinos, kurios kėbulas dar trim technikinėm buvo tinkamas...

Autorius:  Gerasdviratis [ Kov 24 2016, 22:26 ]
Pranešimo tema:  Re: ZX furio atgaiva ir pabaiga. Naujasis ZX Reflex 1.4i

Vokietijoj ZX 500eur labai neblogas.

Autorius:  Vycius [ Kov 24 2016, 22:38 ]
Pranešimo tema:  Re: ZX furio atgaiva ir pabaiga. Naujasis ZX Reflex 1.4i

Is mano kiemo dingo ledinis raudonas ZX keturduris, Dominykas mates....sekit skelbimus,gal pasirodys :) I menesi prasukdavo tikrai nedaugiau 200km, stovedavo visada ant betonkes :)

Autorius:  tadas1991 [ Kov 24 2016, 22:53 ]
Pranešimo tema:  Re: ZX furio atgaiva ir pabaiga. Naujasis ZX Reflex 1.4i

Gerasdviratis rašė:
Vokietijoj ZX 500eur labai neblogas.

Važiuoju į Vokietiją. Didelė, bet gal kaip nors rasiu.

Autorius:  tadas1991 [ Sau 03 2018, 05:05 ]
Pranešimo tema:  Re: ZX furio atgaiva arba "naujas Tado laisvalaikis"

tadas1991 rašė:
Safriuke rašė:
tadai, o kas pas jūsų furiją stabdžiai? normaliai stabdo? Nes man nuo pat įsigijimo zx nepatiko stabdžiai, buki kažkokie (lyginu su panašių metų mašinom), lėtai dirb :lol: Buvau pakeitus kaladėlęs, diskus, nuorinus sistemą, bet kaip buvo buki taip ir liko, mažai tepasikeitė :bum: P.S. ABS yra furijoj?

Dėl stabdžių - dar pažiūrėsim. Nuvažiavau aš su juo gal 2-3km ant buksyro, tai tais stabdžiais ne ką ir teko pasinaudot. Stabdė prastokai, bet gan smarkiai aprudiję diskai per tuos 5 metus ir net nespėjo normaliai prasivalyt. Kai bus sutvarkyti ir sužiūrėtos kaladėlės, pravažiuota bent 100-120kmh greičiu, galėsiu kažką tiksliau pasakyti.

Dėl stabdžių, tai neseniai GerasDviratis kitoje temoje kaip tik parašė, kad stabdžiai pas ZX nekokie. Gal tai tiesa? Manau susipažinus galėtum ir išbandyti kelis vienetus kitų ZX :)

Taip, ABS yra, bent jau blokelis po kapotu. Ir deganti lemputė panelėje. Tiesa, apžiūrinėdamas galinę pakabą niekaip nepamačiau daviklių, bet tikiuosi jie ten tik pasislėpę. Lemputė dega, tai jei būtų išdrąskytas ABSas - manau būtų ir užgesinta ji, kad netrukdytų vairuot. Jei nebus išdraskytas - bandysim remontuot ir ABSą, bet jei ten daviklių ir laidyno trūks - įtariu, kad bus gesinama lemputė ir tiek.

Dėl dažų, tai dėkui geramdviračiui už informaciją. Vadinasi, mašina bus nuplauta padedant iš mano pusės. Jei žmogus norės - poliruosis pats ir žiūrės, kaip ten laikysis. Tiem dažam vistiek 17metų, jei akrilas - stebuklo nebus. Bet gal bent dings paviršiaus matiškumas, vienas kampas prieky kažkada poliruotas ir skiriasi ryškiai nuo kitų vietų. Esmė ne išgauti blizgesį, o bent kažkiek atgauti raudonumą. Nes pvz dabar stogas - beveik rūžavas :D

Prisiminiau šitas diskusijas apie stabdžius, tai kadangi truputį daugiau jau man yra paaiškėję, tai pakelsiu seną temą.
Seno ZX stabdžiai buvo arba neaušinami 247mm diskai, arba aušinami 247mm diskai. Iš mano praktikos, kadangi teko ragauti tiek tų neaušinamų, tiek aušinamų diskų, tai pas neaušinamus diskus būna dažniausiai seno tipo Bendix suportai ir nago dydžio kaladėlės, tai tikrai stabdymas visiškai juokingas, kaip 80tųjų gamybos automobilio. Aišku, prie to įpratus, tai ten viskas tikrai padoriai naudojama, bet pvz perkaitint nu super lengva tokius - nuo gero kalniuko leidžiantis daugiau pasikrovus stipriau pastabdai, ir žiū jau košė vietoj pedalo :) Ant aušinamų diskų jau buvo dedami šiek tiek rimtesni suportai su rimtesnio ploto kaladėlėmis, gal ir stumokliukai didesni (šito netikrinau, tai nežinau), tai stabdo šiek tiek geriau, bet vistiek ne stebuklas. Tiek tie, tiek anie ėjo su pagrindiniu cilindru 20,6mm ir stiprintuvo pūsle 200mm. Tuo tarpu versijos su ABS buvo su didesne stiprintuvo pūsle, 220mm, ir didesniu pagrindiniu cilindru, 22mm. Tai dėl didesnio cilindro reikia sunkiau spausti, tai didesnė ir pūslė, palengvinimui. Bet kadangi tas mūsų Furiokas turėjo ABS bent jau gamykliškai, tai kažkaip dėl tų stabdžių niekada labai daug nusiskundimų ir neturėjau, viskas buvo normaliai. Tiesa, jis dar turėjo ir diskinius stabdžius gale, kas ZXe yra gana retas reikalas, net visokie Turbodyzeliai ir panašiai turėjo paprastus mažus būgnus :)
Dabar komplektuoju rimtesnius stabdžius savo žaliajam ZXui, tai žiūrėsim, ką iš to galima padaryti. Galui tiltas renkamas ir liks originalūs diskiniai stabdžiai su neaušinamais 30mm suportukais. Pvz, pas Xsarą jau 32mm buvo, nors kaladės tokios pačios. O priekin dėsiu rimtesnius diskus ir suportus, nuo P307 1,6HDi 80kw - 283mm aušinami diskai ir Bosch suportai. Rimtesniem suportam reikia daugiau skysčio, tai cilindrą ir pūslę noriu įdėti nuo va to buvusio Furio, ABSinio. Tiksliai paminiau, kad išardžiau ir pasidėjau, nes jau žinojau, kad prireiks. Ale dabar pūslę radau, o cilindrų kiek bekuičiau, randu tik mažąjį 20,6mm. Ir jaučiu, kad būsiu išmetęs netyčia, sumaišęs su kitu, nuo P405. Aišku, kombinuojant su 20,6mm, tikrai lengviau spaustųsi ir būtų didesnė stabdymo jėga, bet tik kad nepritrūkt debito ir nuspaudus pedalą iki pat dugno nebūtų "vis dar nestabdo".
Šiaip, didesni diskai ir suportai nuo visokių giminingų Xsarų ir pikasų, 306 ar 307 teoriškai turi užsidėti be jokių perdarymų, tiesiog sukant varžtus, tai galima burti, jei dar kam nors bus aktualu :)
O gal kas ir cilindrą 22mm turit pasiūlyt? Nuo ZX ABS ar nuo kokios Xsaros? Berods keturių išėjimų reik, bet dar reiktų užmest akį papildomai. Naują ir pats moku nusipirkt, bet Bosch ar ATE gan brangūs, o ispanišką ar itališką faflą dėt, tai geriau originalą persirinkt :)

Autorius:  Saulynas [ Sau 03 2018, 15:11 ]
Pranešimo tema:  Re: ZX furio atgaiva ir pabaiga. Naujasis ZX Reflex 1.4i

Pas mane nuo Vulkano lygtai yra ,maž tiktų :roll:

Autorius:  tadas1991 [ Sau 03 2018, 15:21 ]
Pranešimo tema:  Re: ZX furio atgaiva ir pabaiga. Naujasis ZX Reflex 1.4i

Jei Vulkanas turejo ABS, tada TAIP ! :)
Na ir jei tas cilindras nespejo sugest nepataisomai dar :D

Autorius:  tadas1991 [ Sau 04 2018, 06:00 ]
Pranešimo tema:  Re: ZX furio atgaiva ir pabaiga. Naujasis ZX Reflex 1.4i

Korekcija. Nuo Xsaros netinka. Vamzdeliai ne tuo kampu išeina. Vamzdelių keist niekas nenori :(

Autorius:  Dominykas [ Sau 04 2018, 08:24 ]
Pranešimo tema:  Re: ZX furio atgaiva ir pabaiga. Naujasis ZX Reflex 1.4i

Pakaitint iki 100laipsniu ir palenkt

Puslapis 2021 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/