WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 30 2024, 10:35

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Pirkčiau ZX...
StandartinėParašytas: Rgp 16 2006, 16:04 
Sveiki,

Buvau užsikepęs pirkt dyzelį ZX, bet iki šiol nieko tinkamo neradau.

Vienoje aikštelėje aptikau 95 m. (galo) 5 durų Citroen ZX 1.4i. Kaina - 1150 EUR, bet manau už 1000 atiduos.

Ar normali kaina? Auto ir su lietais ratlankiais... Padangos neblogos.

Ratai rodos neišklišę. Į ką dar atkreipti dėmesį? Ridą rodo ~ 120 000. Pagal vairą gal ir realu. Bet kažkaip nesitiki.

Ar draugauja su dujomis? Ar užteks galingumo? Prie 110-120 dar normaliai važiuoja?

Ką dar patikrint apžiūrinėjant?


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Rgp 16 2006, 19:31 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
driven rašė:
Sveiki,

Buvau užsikepęs pirkt dyzelį ZX, bet iki šiol nieko tinkamo neradau.

Vienoje aikštelėje aptikau 95 m. (galo) 5 durų Citroen ZX 1.4i. Kaina - 1150 EUR, bet manau už 1000 atiduos.

Ar normali kaina? Auto ir su lietais ratlankiais... Padangos neblogos.

Ratai rodos neišklišę. Į ką dar atkreipti dėmesį? Ridą rodo ~ 120 000. Pagal vairą gal ir realu. Bet kažkaip nesitiki.

Ar draugauja su dujomis? Ar užteks galingumo? Prie 110-120 dar normaliai važiuoja?

Ką dar patikrint apžiūrinėjant?


Jei jau vis del to nusprendei benzinine pirkt tai pirk 1,6i tai bent galios daugiau tures ir smagesnis vaziavimas... Kuro sanaudos nedaug skirsis arba net visai nesiskirs. Kas del vairo ir spidometro naujumu, tai nesiulau tuo gundytis, nes padorus vairas shrote tikrai nedaug kainuoja arba su kaimynu pakeistas uz bonka yra. Spidometro sukimo atvejis cia tiketiniausias, nes uz 1150 euru beveik naujos mashinos niekas neparduoda... Apziurek tarpus tarp dureliu ir kebulo, apziurek skardas priesh saule- matysis kur shvieziai dazyta... Paklebink vaira- traukiu antgaliai girdesis ir jausis, paziurek pavaru svirtis ar ishmalta ar ne, paziurek pedalus ar nusitryne ar ne ir tada paziurek dar karta vaira (o paskui nusishypsok pardavejui ir paklausk kodel pedalai beveik iki metalo pratrinti, o vairas-naujas). I varikli neilysi- diagnostika pagelbes, bet ne visais atvejais... Cia taip trumpai... Patarinet galima iki begalybes, ypac kai nematai mashinos. O gal ji ish tikro super... Nzn... Spresk.

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 17 2006, 07:47 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
citrininis rašė:
Baig tu su tais vairais ir pėdalais. Parodyk man, kur šrotuose šitiems ZX
nauji vairai. Dėl variklių 1.6i visiems žinoma, kad nevykęs. Taip aš turiu ZX 1.4i ir dujos įdėtos. Taip, ant dujų traukia , kad padangos svyla, eina jis man ant dujų ir 170KM/h, nu ir kas. Bet ant benzo po dujų įdėjimo neina, jau keli metai vargstu ir gal pavyks padaryti, kad eitų ir ant benzo.
Jo, kėbulą jis apžiūrės, jo, tiltas užpakalinis neišklišęs - tai gerai, bet vėliau vis tiek iškliš. Va o dėl variklio reikia gerai pažiūrėti ir ne tik diagnostiką, aš pirkdamas ir kompresiją pas pažystamą servise matavau, greičiausia šiam varikliui buvo nukelta galva, gerai jei normaliai turgui patvarkė, o jeigu ne... Nemačiau tos mašinos, tegul prityręs mechanikas ir sąžiningai apžiūri, atidaryk radiatoriaus kamštelį ir gliliai įkišęs pirštus bandyk graibyti majonezą, paprastai giliau radiatoriuje jo būna likę, jei majonezas buvo anksčiau iš čia žinosi ar buvo pramušta galvos tarpinė ir ji buvo nukelta, o jei stūmoklinėje buvo krapai. Nepamiršk patikrinti ar kaista galinis stiklas, nepamiršk patikrinti ar pečiukas varo karštą orą, gerai apžiūrėk patį aušinimo radiatorių ar neklijuotas, ar veikia ventiliatorius varikliui pakaitus truputį virš 90. Išbandyk važiuodamas duobėta, pabrėžiu duobėta danga, paklausyk ar kas nebilda, Pavaryk sportiniu režimu, pavaryk autostrada 140 - 150 km/h tiek pakaks, pažiūrėk kas vyksta su variklio temperatūra. Prieš tai paklausyk kaip dirba šaltas variklis, turi laisvos apsukos truputį susikelt, o vėliau apsukų rodyklė stovėt kai įkalta truputį žemiau 1000 apsukų. Sėkmės



Ir kuom gi tau blogas 1,6i? Kas bogo jame? Turiu pazistama, kuris jau 6-ti metai tokiu vazineja ir problemu maziau nei su kokiu golpu... O kas del tavo ishvardintu gedimu tai tas viskas savaime suprantama, jog yra patikrinama, tai jau ash net nerashau... Svarbiausia, kad kebulas nerudytu, vaziuokle ir variklis butu tvarkingi... O del vairu ir pedalu- neivertini turgininku fantazijos ir galimybiu. Pats kokius 5 metus su tevuku atkalinejau kebulus turgininkams tai dar ne tokiu bajeriu prisiziurejes esu...
O del vaziavimo benzu tai pabandyk nuvaziuot i KLASERA kur silutes plente yra prie Audi centro. Ten BOSCH SERVISAS vadinasi. Dirba toks geras vyras tamsus su usais- geras specialistas!

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 17 2006, 08:33 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
citrininis rašė:
O aš pažystu ne vieną, kuriam tas 1.6i per šrotą išėjo, ten tik pavadinimas
BOSCH servisas, daug yra gerų vyrukų, o specialistų Klaipėdoj nėra, kurie
norėtų ir suprastų atsidarę kapotą ir pamatę paprastą dujinę įrangą, sutvarkyti ir benzą. Tiesa besigiriančių tai padaryti gal ir surasčiau, bet po to jie sako gal tavo kompas nuo dujų prisvaigo. Nu ir įmetu kitą kompą, kuris iš vis dujų neuostęs ir vėl tas pats :cry:


Nugi nepyk taip... Jei jau mano jetta tas zmogelis sutvarke, tai ir tavishki, manau, sutvarkys. Sakai- reikia kad vaziuotu ir ant to ir ant to ir patvarko. Atsiliepimai tik geri. Ir mano XM'o nebijojo tas zmogus apziureti.

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 17 2006, 22:18 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 28 2005, 10:31
Pranešimai: 117
Miestas: Vilinius
Sveiki, zmones bliamba nedarikit klaidu gyvenime, ko jiums tie 1.4 zx taip patinka, jis geras tik jeigu nauja imti. Jo pats pazistu keleta zmoniu kurie turi 1.6 senos kartos, ir jokiu problemu nera, o per srota tie 1.4 eina ir patikekit daugiau negu 1.6. O trukumai tokie arba i ka reikia atkreipti demesi:
Pagal svarbuma
variklis 1.4
1. Galinis tiltas !!!!!!
3. Pusasiai (ar sveikos granatos)
2. Monoipurskimas (tik servise ir tik ant stendu) ir jokiu kitu variantu
3. variklis ir radiatorius
visa kita jau мелочи жизниб savaime aisku kebulas, ar buvo daztas (nors cia beveik mazai tiketina, neapsimoka remontoti)

ir geriau surasti su naujos kartos varikliais (tokie pat kaip Xantijoj stovi) 1.6 8v, 1.8 butu pats tas (nors ju yra labai mazai) 2.0 gal per daug arba dizeliuka 1.9

del kainos galima ir pigiau rasti, tik reikia ieskoti, nes geri dalykai greitai iseina

_________________
Xsara Picasso 1.6 06m.
-------------------------------------
Tel. +37069962246


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 18 2006, 11:13 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 28 2005, 10:31
Pranešimai: 117
Miestas: Vilinius
citrininis rašė:
Nu, ką gi aš tai važinėju su 1.4i LPG, esu patenkintas mašiną turiu jau daugiau nei 4 metai, pas mane ji 1992 metų, remontavau ir kėbulą, kai medis užgriuvo. Nežinau kas čia neapsimoka, na o tu turbūt sprendi pagal tai, kokias mašinas dalimis supirkinėji. Atrodo, kad 1.4i buvo išleista daugiau, dėl to ir pas tave šrote jų daugiau. Genda visos mašinos. Granta pas mane traška nuo pirkimo ir dar traškės, aišku tai negerai. Nu ką nusipirksiu pusašį už 260 LTL ir toliau varysiu. :lol:


as sprendziu ne is to kiek masinu srote ir kiek ju buvo prigaminta o is to kiek per diena buna skambuciu, ir pastoviai tas pats, ipurskimas (yra iseitis diet dujos), greiciu dezes ir pusasiai (pripazinkit visi kad jie sitiem varikliams silpnokai padaryti), kiek zmoniu pazistu, pas visus tos pacios problemos. Jo galima su sitais modeliais normaliai vazineti jeigu zmogus turi kazkiek smegenu, is vietos normaliai pajiudeti ir t.t., bet 1.6 ir galingesni varikliai tokiu problemu neturi. Ir dar vienas niuansas kas liecia varikliuku, prietaisos skydelije nera temperaturos rodykles, tik lempute ir dauguma (jeigu yra kazkokios problemos su ausinimo) tiesog velai pamato kad varyklis perkaisto, nu cia jau pas savininkas kaltas :)

_________________
Xsara Picasso 1.6 06m.
-------------------------------------
Tel. +37069962246


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 18 2006, 16:18 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
driven rašė:
Vnž. nepirkau to automobilio. Kas liečia vairą ir tą minėtą ridą, tai tikrai žinau, kad niekas rankų nekišo. Dar ta mašina buvo su tokiais reklaminiais lipdukais. Tikriausiai buvo kokios įmonės ar pan., bet tikrai nenudrožta (bent jau taip panašu iš išorės).

Gaila, bet vis dar nepavyksta rasti norimos citrinos :)

Jei ką domina mano minėtas variantas, galiu duot numerį. Veiksmas Radviliškyje.


Jei reklamine mashina tai gali buti beveik tikras kad rida turi buti smagi... :wink:

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 18 2006, 18:44 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 28 2005, 10:31
Pranešimai: 117
Miestas: Vilinius
citrininis rašė:
Vovik rašo, kad nėra prietaisų skydelį temperatūros rodyklės.
Pas mane yra ir rodyklė ir lemputė, ir apsukas rodo, niekas neperdaryta,
taip kad būna matyt visokių variantų su 1.4i ZX.


ten kur laikrodis per viduri priek pan. ten yra ir tahometras ir temp. rodykle :)

_________________
Xsara Picasso 1.6 06m.
-------------------------------------
Tel. +37069962246


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 19 2006, 20:29 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 28 2005, 10:31
Pranešimai: 117
Miestas: Vilinius
citrininis rašė:
Nea, per vidury panelėje tik laikrodis, o tachometras ir variklio temperatūros rodyklė su lempute skydelyje, ten kur ir kuro lygis bake, ten pat kur ir greičio spidometras, ten kur ir atstumo skaitliukas.

ta prasme jeigu laikrodis yra per viduri, priet. skydel. bus ir tahometras ir temp. rodykle. sorry jeigu ne supratot

_________________
Xsara Picasso 1.6 06m.
-------------------------------------
Tel. +37069962246


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 29 2006, 13:19 
Vovik rašė:
1. Galinis tiltas !!!!!!
3. Pusasiai (ar sveikos granatos)
2. Monoipurskimas (tik servise ir tik ant stendu) ir jokiu kitu variantu
3. variklis ir radiatorius
visa kita jau мелочи жизниб savaime aisku kebulas, ar buvo daztas (nors cia beveik mazai tiketina, neapsimoka remontoti)

Vovik.. turiu aš jau virš metų ir 96m. 1,4 (kainavo 4000Lt) ir 92m. 1,6 (kainavo 2000Lt) ZX'us..
Galinis tiltas ir pas vieną ir pas kitą jokių problemų nekelia..
Pusašiai.. na reikia laiku gumas keist ir viskas bus gerai..
vat monoįpurškimas pas 1,4 Marelli tai mane nervuoja.. :)
Variklis ir radiatorius jokių problemų pas 1,4, bet 1,6 užknisa, kad ventiliatorius ilgai veikia kai įsijungia.. :)
o šiaip ir vienam ir kitam nesitikiu, kad važinėsiu 10 metų ir problemų neturėsiu.. Tai yra puikūs ir malonūs vairuoti automobiliai, bet nereikia tikėtis, kad auto, kuriam virš 10 metų, tarnaus be jokių remontų.. :)


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007