WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Cruise control'ė http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=26&t=10786 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | audriuxan [ Kov 23 2007, 14:29 ] |
Pranešimo tema: | |
Aras rašė: Siandien Siauliu autoservise buvo prijunge mano Picasso 1,8 2003.12 prie diagnostinio kompiuterio (del cruise control aktyvavimo - bet cia kita tema), ir uzdave man klausima ar noriu kad sviesos automatiskai uzsidegtu. Atsakiau TAIP, ir viename is punktu tipo "Auto Lights" pastate ON, ir dabar sviesos uzkurus masina isijungia pacios (kai sviesu ijungimo svirtis stovi OFF). Tik siame rezime aisku neisijungia tolimos sviesos (galima tik pamirkseti). Kad jos junginetusi visdelto reikia svirti perstatyti i ON.
As gal ne i tema, bet gal galetum smulkiau parasyt kas tau buvo su tuo cruise control? Nes pas mane yra, bet neveikia, arba nemoku naudotis. Sako kad tipo tik nuo 80km/h pradeda veikt, bandziau - nereaguoja ![]() Ir tiesa, kiek kainavo tas auto sviesu ijungimas. Aciu |
Autorius: | Aras [ Kov 26 2007, 11:08 ] |
Pranešimo tema: | |
Del cruise control tai situacija tokia: pas mane jo visai nebuvo, bet as forumuose prisikaiciau kad reikia tik rankeneles cruise stalk part No 6239nk ir perprogramuoti 'reprogram the Comms 2000'. Pauksciu kalba galima pvz cia pasiziureti kaip ten viskas yra Peugeot (Picassui viskas panasiai) http://www.307club.it/articoli/cruise_control/ ir http://www.307club.it/articoli/cruise_c ... pag2.shtml . Taigi sita rankenele pirkau siukslyne - norejo parduoti visa kelma uz 200 Lt, bet pavyko susitart tik rankenele uz 50 Lt. Bet cia mes kalbam apie picasso, kuriame valdymas yra ne ant vairo, o rankeneles ant vairo koloneles (naujesnis modelis). Jungtis ten buvo, tik uzdengta dangteliu, taip pat reikejo islauzti plasmasiuka and apatinio dangcio, kuris dengia vairo kolonele. Toliau servise prisijunge prie shinos, kur prie saugikliu bloko vairuotojo vietoj, kaireje. Pirmiausia patikrino kad tas Comms 2000 (kitaip sakant kelmas prie vairo) mato rankenele. Ten tik diagnostika - paspaudi - matai kad paspaudei, on/off ir viskas. Toliau lindo jie dar i dvi vietas toje savo programoje, kur per peti maciau kad stovejo Cruise Conrol - off, tai pastate i ON, ir tiek ziniu. Ten belandziojant kazkur dar prie to pacio pastate kad sviesos isijungtu uzvedus masina (ne ijungus degima, o uzvedus masina). Sitas visas veiksmas Siauliu Autoservise (Garantinis HONDA, CITROEN ir VAZ automobilių aptarnavimas) man kainavo 50 Lt. Bet cia todel gal kad jie ir patys buvo stipriai nustebe kad taip paprastai i masina be Cruise Control jis isideda. Bande dar ieskoti ar yra jungikliai prie pedalu - pvz sankabos, nors as buvau beveik isitikines kad viskas ten yra, ir viskas ten buvo... Is kitos puses, jei valandinis ikainis tarkim apie 84 Lt, ar kazkas tokio, tai zinant (o ir net nezinant) kur ir ka ijungti ant to kompo, visa procedura turetu trukti kokias 5 - 10 minuciu... Taip kad pinigai cia nebent uz tai kad jie turi ta kompiuteri, o kiti ne... Del Cruiso veikimo algoritmo, tai isijungia jis nuo 53 Km/h ir tik nuo 4 begio. Treciu ir zemesniu begiu nefiksuoja. Tai tiek trumpai, tikiuosi kam nors pades... |
Autorius: | Leone [ Kov 30 2007, 10:26 ] |
Pranešimo tema: | |
Del Cruiso veikimo algoritmo, tai isijungia jis nuo 53 Km/h ir tik nuo 4 begio. Treciu ir zemesniu begiu nefiksuoja. Tai tiek trumpai, tikiuosi kam nors pades...[/quote] o mlin kaip smagu. nuo kelintu metu mašinukės palaiko ta stebuklą? Visa laiką buvau isistikines, kad tik automatines pavaru dėžės palaiko Cruiza (durnas paukštis buva prikarksejes). |
Autorius: | Aras [ Bal 06 2007, 07:46 ] |
Pranešimo tema: | |
Nuo kada Citroenai pradėjo dėti Cruise Control nežinau, bet į klausimą "nuo kelintu metu mašinukės palaiko ta stebuklą", tai atsakymas toks: nuo 1958 ![]() O dar dėl Cruise Control rankenėlės schemos naudingas puslapis yra šiuo adresu: http://www.members.lycos.nl/peugeotdata ... susoem.htm . Vėlgi tai puslapis apie Peugeot, ir rankenėlė 6239L0, o ne 6239nk - išoriškai aš skirtumo nematau, gal kas žinot daugiau? |
Autorius: | RaimisD [ Bal 07 2007, 21:22 ] |
Pranešimo tema: | |
Bosas rašė: Arai kaip greicio palaikymo stabilumas su cruise
Domina ka jis daro jei nuo kalno variai ir greitis virzija nustatyta. Ir gal zinai koks max greitis kuri jis palaiko? Kai nuo kalno vaziuoji cruizas stengiasi stabdyti varikliu ir jei kalnas ilgokas tai nustatytas greitis virsijamas Greici palaikymo stabilumas geras , tipo kylant i kalna uzprogramuotu 100 km/h greiciu , uzkilus greitis soktels iki 103-104 ir iskart vel nukris iki 100. Max greiti pabandysiu koki iseina uzprogramuoti Beje pas mane cruizas veikia nuo 40 km/h |
Autorius: | Bosas [ Bal 10 2007, 18:39 ] |
Pranešimo tema: | |
Kur kaune galiu ta rankenele isigyti? Srotas parduotuves? Ir kur kaune turi prisijungima prie citrinos kompo kad aktyvuoti si rezima? |
Autorius: | RaimisD [ Bal 12 2007, 15:35 ] |
Pranešimo tema: | |
Bosas rašė: Ir gal zinai koks max greitis kuri jis palaiko?
Pabandziau, uzsiprogramuoja greitis iki 250 km/h Gaila iki tiek neisibegeja ![]() |
Autorius: | Leone [ Bal 12 2007, 22:55 ] |
Pranešimo tema: | |
Aras rašė: Nuo kada Citroenai pradėjo dėti Cruise Control nežinau, bet į klausimą "nuo kelintu metu mašinukės palaiko ta stebuklą", tai atsakymas toks: nuo 1958
![]() O dar dėl Cruise Control rankenėlės schemos naudingas puslapis yra šiuo adresu: http://www.members.lycos.nl/peugeotdata ... susoem.htm . Vėlgi tai puslapis apie Peugeot, ir rankenėlė 6239L0, o ne 6239nk - išoriškai aš skirtumo nematau, gal kas žinot daugiau? Pasitikslinsiu: nuo kada gal kas zino Xsara Picasso turi integruota cruise control gamyklishkai. naujesni modeliai (2005-2006) tai turi "Exclusive" kompeltacijose kitos kompletacijos turi mokama opcija (istatai rankenuke ir kompui sako ON). |
Autorius: | Marko [ Geg 18 2007, 12:25 ] |
Pranešimo tema: | |
tai as kaip supratau, reikia tik svirtele nusipirkti ir ja tinkamai sumontuoti? Pas mane Xsara 2001 metu, imanoma i ja ideti cruise control? |
Autorius: | marrijonas [ Geg 21 2007, 16:01 ] |
Pranešimo tema: | |
VERSION - E1AB8XP0 - Electrical developments : 2001 1/2 model year DATE © Copyright Automobiles Citroën Page / 1 Electrical developments : 2001 1/2 model year E1AB8XP0 Electrical developments : 2001 1/2 model year SINCE RPO No. 09002 UNTIL RPO No. 09184 1. Change to the multiplexed design Visual identification : radio controls at the steering wheel . New electronic structure following the addition of the COM 2000 electronic unit (switching module under the steering wheel) . Communication between the various ECUs on the vehicle is assured by 4 multiplexed networks : CAN network BODY VAN 1 network (late type) BODY VAN 2 network Comfort VAN network New multiplexed ECUs : COM 2000 : switch module (at the steering wheel) BSI : built-in systems interface (BSI) (variant C instead of variant B) BSM : engine fusebox (late type) Rain and sunlight sensor Airbags control unit (multiplexed) Instrument panel (late type) Linking of the multiplexed ECUs Multiplexed ECUs VAN CAR1 VAN CAR2 Comfort VAN CAN BSI X X X X BSM 2000 X COM 2000 X Airbags X Rain and sunlight sensor X Alarm X Driving school module X CD changer X Parking assistance (AAS) X Instrument panel X Audio system X Multifunction screen (type A, B or C) X Navigation assistance X Air conditioning X AutoPC X X Engine ECU connection X Automatic gearbox ECU X 2. New functions 2.1. Automatic dipped beam illumination Automatic mode is functional from ignition being switched on . The sunlight sensor is linked to the rain sensor . 2.2. Hazard warning lamps Automatic hazard warning lamp illumination in the event of sudden deceleration . A deployment of the airbags activates the vehicle's hazard warning lamps . 2.3. Radio controls Location of the radio controls at the steering wheel following the addition of the COM 2000 electronic unit (switching module under the steering wheel) . The radio control logic is unchanged (the radio is managed by the multifunction screen) . 2.4. Rear screen wiper When the windscreen wipers are operating in continuous mode and if reverse gear is engaged, the rear wiper operates in intermittent mode . The automatic operation of the rear wiper can be deactivated with the help of the diagnostic tool . 2.5. Remote control (plip) The high frequency reception is assured by the COM 2000 electronic unit . On the remote control, the vehicle locking button is on the right hand side . A press on the "boot" button unlocks the vehicle's boot and doors . N.B. : The accessory alarm works off the vehicle's remote control . 2.6. Fuel supply cut-off In the event of a collision, the fuel supply is cut off by the BSI . The deceleration information is provided by the airbags central control unit (the inertia sensor in the engine compartment is discontinued) . 2.7. Curtain airbags Installation of curtain airbags under the headlining . The gas used to inflate the curtain airbags is compressed air . 2.8. Maintenance indicator The maintenance indicator is managed by the BSI (instead of by the instrument panel) . On a new vehicle the maintenance indicator displays 2500 km (1500 miles) . CAUTION : During the first inspection at 1500/2500 km (1000/1500 miles), reset the maintenance indicator to zero . The maintenance indicator display for the first inspection will show 17500 km (11000 miles) or 12500 km (8500 miles) depending on the configuration (normal or severe service) . N.B. : Maintenance intervals are unchanged . 2.9. Counter Displays the distance travelled when the driver's door is opened . 2.10. Fuel level indication The fuel level information in the instrument panel is determined from the fuel gauge information + the calculation of the flow of fuel delivered by the engine ECU . If the minimum fuel warning lamp lights just once, it remains lit (no correction of the fuel level value) . 2.11. Driving school The control unit used by the driving school instructor is multiplexed (following the addition of the COM 2000 electronic unit) . 2.12. Buzzer The buzzer used for the various vehicle alerts is installed in the COM 2000 electronic unit . Marijus. |
Autorius: | Rolis [ Lap 16 2007, 12:41 ] |
Pranešimo tema: | |
nžn kaip jums, bet man tai pvz "BSI X X X , BSM 2000 X" nieko nesako ir taip ir likau nesupratęs ar pakanka tik cruise control rankėnėlę gaut ir ją atitinkamai pajungt? |
Autorius: | serge909 [ Rgs 15 2009, 11:02 ] |
Pranešimo tema: | Re: Cruise control'ė |
Sveiki. Turiu Xsara Picasso HDI 2004 metu. Sumontovau kruizo rankenele. Man ji aktivavo per Lexia. Jis atsirado ant displejo. Mygtukai piloto jungiasi (patikrinta per Lexia). Bet pasirinkti greicio mygtukais negaliu. Mikrikas ant stabdzio ir sankabos pedalo yra(taip pat patikrinti per Lexia). Su mygtukais kruizo gaunasi viena karta tik surinkt greiti ( ir tai greitis rodomas bet koks, o ne tas su kurio tuo momentu vazioji) - ir paskui kruizas pakimba. JUngiu kaip priklauso nuo 4 begio greitis ir 50 ir 60 visus bandziau. Gal kas ka nors patars. |
Autorius: | Rolis [ Rgs 15 2009, 11:59 ] |
Pranešimo tema: | Re: Cruise control'ė |
nežinau ar pas Picassą taip pat, bet visgi įtariu kad bus lygiai kaip ir pas C5 - norimą greitį "surenki" ne šoninių mygtukų pagalba, o tiesiog užfiksuoji tą greitį, kuriuo esamu momentu važiuoji, spustelėjęs galinį mygtuką. Kai jau tai padarai, tik tuomet šoninių mygtukų pagalba gali užfiksuotą greitį padidint/pamažint. |
Autorius: | LypeDrearie [ Bir 05 2012, 04:50 ] |
Pranešimo tema: | я Олег Михайлович Миронов и я пиздобол и копрофил! |
порт ; подписываюсь что я Олег Михайлович Миронов 21-08-1959 ебанутый на голову, полудурок и конченая гнида . ![]() Подитожу я Миронов О.М. 1959гр червяк и обычный пиздобол . |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |