WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Variklio valdymo relė
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=26&t=23337
Puslapis 11

Autorius:  vq1 [ Gru 28 2010, 10:50 ]
Pranešimo tema:  Variklio valdymo relė

Variklio valdymo relė dirba taip, lyg nebūtų jos valdymo grandinėje gero kontakto. Benzo siurblys įjungus degimą dirba su pertraukiais, kai kada iš vis nedirba, bet tada negirdėti ir relės sudirbimo. Variklis kartais užsiveda, bet po kiek laiko gesta, nes atsileidžia valdymo relė. Relė gera. Užsidega klaidos lemputė, bet nedega pastoviai, taip pat kaip kažkur nebūtų kontakto. Prie relės priėjimas prastas, pamatuoti kas ant jos darosi esant akumui sudėtinga.
Gal kas pasakys, kur yra inercinis perjungėjas, kuris avarijos atveju nutraukia tos relės maitinimo grandinę, ir kompas? Gal bus geresnis priėjimas matavimams. Ką dar realu pamatuoti kieme žiemos sąlygomis?
Xsara 1998m. 1,8 benzinas (LFX).

Vytas

Autorius:  Saulynas [ Gru 28 2010, 21:07 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklio valdymo relė

vq1 rašė:
Relė yra relė, o ne babina. Relė turi valdymo apviją ir padavus į ją srovę ji kontaktais sujungia (perjungia) kitą grandinę, pvz. įjungia lempas. :)
Mano minima relė paduoda maitinimą benzo siurbliui, purkštukams, uždegimo sistemai.

15 kontaktu :?:

Autorius:  vq1 [ Gru 28 2010, 21:10 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklio valdymo relė

saulynas rašė:
15 kontaktu :?:
Taip. Bet problema ne joje. Ji gera.

Autorius:  vq1 [ Sau 01 2011, 13:59 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklio valdymo relė

Radau inercinį išjungėję, jis po kapotu, šalia dešinio rato spyruoklės tvirtinimo vietos. Išėmęs jį nufotkinau, bet nežinau, ar čia galima fotkę įdėti. Tai toks nedidelis, apie 5cm daikčiukas su raudonu guminiu mygtuku viršuje. Jo kontaktai geri.
http://www.vq.lt/foto/IMG_03031.jpg
Tas išjungėjas išjungia variklio valdymo relę smūgio, pvz. avarijos metu. Variklis išsijungia ir jo neina užvesti, nors starteris suka. Įjungti galima nuspaudud raudoną mygtuką. Kiek girdėjau, servisai neblogai uždirba paspausdami jį. :D
Pramatavau, labai panašu, kad dingsta kontaktas iki variklio valdymo bloko ar jame. Jis valdo siurblį, purkštukus, uždegimą. Kur jis yra, nežinau. Pats laikas, žiema ir sniego iki kelių, jo ieškoti. :(
Gal kas žino kur jis yra? :-)

Autorius:  vq1 [ Sau 01 2011, 14:30 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklio valdymo relė

Tiesa, gal kam bus naudinga variklio valdymo elektrinė schema (MM1AP, variklis LFX)
http://www.vq.lt/foto/x16.JPG
Nemoku čia į konfą jos įdėti, o tai pas mane serveryje ne amžinai ji bus :-)

Autorius:  vq1 [ Sau 02 2011, 14:53 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklio valdymo relė

Radau variklio valdymo bloką (ECU), jis toje pačioje akumuliatoriaus dėžėje, tik už pertvaros, į jį ateina daug laidų. Mano variante blokas IAW 1AP-20. Nuvaliau jungties kontaktus, pramatavau laidą nuo jo iki valdymo relės, viskas OK. Tačiau nieko gero, niekas nepasikeitė. :(
Įtariu, kad kažkokio daviklio klaida blokuoja ECU. Blogai, kad nežinau kas tai gali būti, t.y. kokia klaida yra tokia svarbi, kad ECU išjungia variklį. :(
Negaliu net iki diagnostikos nuvažiuoti, variklis gęsta arba iš vis neužsiveda, o ištempti iš prisnigto kiemo be šansų. :(

Autorius:  vq1 [ Sau 23 2011, 14:33 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklio valdymo relė

Panašu, kad gedimas rastas - į ECU 13 kontaktą ne visada ateina 12V įtampa. Jei ji dingsta, ECU būtent taip elgiasi.
Dar sykį pravaliau kontaktus ir truputį palenkiau 13 kontaktą. Variklis užsiveda ir dirba be problemų :-)
Tuo savo monologą ir baigsiu :D

Autorius:  vq1 [ Vas 15 2011, 13:08 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklio valdymo relė

Bet istorija nesibaigė. Po savaitės vėl užgesau, partempė. :(
Matavau, konsultavausi su specais. Rezultatas ne koks – nelabai kam įdomus toks gedimas, kuris tai atsiranda, tai dingsta. Žvilgsnis nukrypo į ECU (kompą), nors visi (ir Citroen servisas) tvirtino, kad jis negenda. Labai man nesinorėjo jo atidaryti, bet visi matavimai rodė, kad problema jame.
Kai jau taip nusprendžiau, tai net ant stalo jis parodė savo ragus, t.y. pradėjo durniuoti. Liko viena – ieškoti problemos jame.
Atidariau ir prijungęs įtampas pradėjau matuoti 13 kontakto grandinę. Netrukus radau rezistorių, kuris tai dirbo, tai nedirbo. Pakeičiau rezistorių ir visos bėdos baigėsi. Išlituotas rezistorius buvo be gyvybės ženklų.
Nerekomenduoju ką nors daryti su variklio valdikliu (ECU) tiems, kas nesate elektronikai – tai sudėtingas daiktas. Nors aš profesionaliai užsiimu elektronika jau 25 metai, irgi nenorėjau į jį lysti, kadangi jo schemų panašu kad niekas, tame tarpe ir Citroen servisas, neturi, o be schemos tokiame gan sudėtingame modulyje rasti gedimą šansų nedaug.

Autorius:  Pugas [ Vas 22 2011, 18:54 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklio valdymo relė

retorinis klausimas,o del ko rezistorius "be gyvybės ženklų" :lol: paprastai rezistorius puslaidininkis,nieko stebuklingo jame nera... ir tik juoduoja("gendant"),net pajuodaves gali veikti be priekaistu(varza nekinta) :wink:

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/