WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Amen
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=26&t=35236
Puslapis 11

Autorius:  Gerasdviratis [ Lap 16 2020, 23:47 ]
Pranešimo tema:  Amen

Pries ziema nupirkau naujas padangas ,naujus diskus, kaladeles.... sarnyrus...
Isvaziuojant is kiemo sustojo. kaip ir nesutampa kibirksties padavimas su suspaudimu, sekmes loterijoje.

Autorius:  ukw [ Lap 17 2020, 22:52 ]
Pranešimo tema:  Re: Amen

tai jei diržiukas, tai menka bėda

Autorius:  Saulynas [ Lap 18 2020, 12:34 ]
Pranešimo tema:  Re: Amen

Gerasdviratis rašė:
Pries ziema nupirkau naujas padangas ,naujus diskus, kaladeles.... sarnyrus...
Isvaziuojant is kiemo sustojo. kaip ir nesutampa kibirksties padavimas su suspaudimu, sekmes loterijoje.

Nieko brangaus neturi būt, arba paimsi motorą už 50

Autorius:  Gerasdviratis [ Lap 25 2020, 09:47 ]
Pranešimo tema:  Re: Amen

Saulynas rašė:
Gerasdviratis rašė:
Pries ziema nupirkau naujas padangas ,naujus diskus, kaladeles.... sarnyrus...
Isvaziuojant is kiemo sustojo. kaip ir nesutampa kibirksties padavimas su suspaudimu, sekmes loterijoje.

Nieko brangaus neturi būt, arba paimsi motorą už 50

Nusprogo pagrindinis kompas,kurio pirkti niekur nera ir gavus nenauja neaisku kas ji perprogramuos... zodziu niekas nesurudyje, viskas veikia pravaziuota 150000, kaip ir galima ismest ir nusipirkti paspirtuka...
p.s. vazinekit su ZX ten gyvenime niekas nesuges.

Autorius:  tadas1991 [ Lap 25 2020, 11:13 ]
Pranešimo tema:  Re: Amen

Jei variklio kodas RFN, o kompas Magnetti Marelli kvadratinis senesnio tipo, ir gazo sklendė elektrinė, tai turėjau tokį veikiantį kompą su žinomu PIN kodu. Tokiu atveju darom BSI reset (Virgin), dedam naują raktelio čipą, rišam raktą, viską sukonfiguruojam ir važiuoja, tik nuo pultelio originalaus nebesirakins, jei jis dar gyvas. Galima ir tą padaryt, bet reikia tada naujo viso rakto.
Įmanoma ir tą variklio kompą Virgin padaryt, tada nereik su BSI ir raktais nieko daryt, bet daug daugiau vargo, nes Magnetti Marelli senuose visa info saugoma ne 8 kojų EEPROME, o kažkiek tarp 24 ir 48 kojų Flash'e, tai labai mažai kas jais nori užsiimti. O BSI mes ir patys vietoj pasidarome, kai kuriem BSI modeliam net lituot ir ardyt nereikia, ant stalo laidus ant tinkamų fiškių kontaktų susimeti ir išeina nuskaityt/perrašyt.

Gali būti, kad turiu veikiantį kompą ir senesniam variantui su mechanine trosine gazo sklende, bet reiktų peržiūrėti archyvą. Nes pamenu, kad toks buvo kažkada atklydęs. Tas gal net ir čipuką gerą turi komplekte, dar keli eurai atsimeta.

Jei reikia, rašykit ar skambinkit. Dabar aš kitam Lietuvos gale, bet nuo ateinančio pirmadienio būsiu ir dirbsiu, ten archyvas nedidelis ir giliai kuisti nereikia.

Tiktai jei garantuotai, tai norėčiau pats ir patį darbą padaryt, tai tektų atgabent. Nes 90proc. kompiuteriai būna kaltinami be reikalo. Pas mane jų už tai ir yra archyve, kad atvažiuoja žmonės kompų prisikeitę su dviem atsarginiais bagažinėj, sutvarkai supuvusius laidus arba nusprogusį BSI, o tie kompai lieka dovanų arba kaip šiukšlės, jei būna jau bandyti nesėkmingai pririšti, bet dar nesunkiai atsistato.

Šiaip retai tie kompai genda, tai praktiškai paskutinis variantas. Bet pasitaiko, ypač benzininiai. Marelli ir Sagem, Valeo. Dyzeliam praktiškai negenda, nebent supūna arba meistrų sugadinami.

Perprogramuot yra kas moka :)

Autorius:  kobis [ Lap 30 2020, 17:37 ]
Pranešimo tema:  Re: Amen

turiu as kompa ir be elektrines gazo sklendes

Autorius:  tadas1991 [ Lap 30 2020, 23:50 ]
Pranešimo tema:  Re: Amen

Taip, tai perėjau savo archyvo dėžę.

Yra Magnetti Marelli 48P2 (mechaninė gazo sklendė) nuo 206CC 2,0i 100kw RFN su žinomu PIN kodu. Ant korpuso, tiesa, yra komentaras "Galimai miręs", bet patikrinimui reiktų prijungt prie mašinos su tokia sistema, nes tikrinta tik ant sistemos su elektrine gazo sklende.

Yra 100proc. gyvas (tikrintas ant mašinos - užsivedė ir gerai dirbo, priiminėjo gazą) Magnetti Marelli 4MP2 (elektrinė gazo sklendė) nuo 307 2,0i RFN su žinomu PIN kodu ir komplekte prie jo yra pririštas BSI ir gal netgi rakto čipukas. Žodžiu, viskas užvedimo komplektas, tik be užrakinimo/atrakinimo pultelio. Tik BSI ne nuo Xsaros, tai reiktų peržiūrėti komplektacijas ir suderinamumą. Kartais nebūna jokių problemų, bet yra niekaip nesuderinamų variantų, kai tenka dėti kas priklauso. Šiuo atveju BSi turbūt sveikas, tai reiktų perrišti esamą prie naujo variklio kompo.
Variklio kompas yra buvęs atidarytas, nes klonuotas Flashas nuo kito veikiančio. Bet surinkti tvarkingai užsandarinant - ne problema.

Autorius:  Gerasdviratis [ Gru 01 2020, 22:48 ]
Pranešimo tema:  Re: Amen

Magnetti Marelli triju jungciu,o ne 1 dideles, daviau speciui, tipo perlitavo sutvarke...
Toliau pradedu tiket juodom katem, dabar pas mane ju 6 vnt ir velniais. Idejom kompa. uzvedem dirba 2 kavalkai normaliai, trecias pasidirba- 1nas tinginiauja. Dumu- pilnas kiemas. pasirode,kad ten ne dumai. Visa antifriza isvare per duslerke. Buvo pripilta is naujo ir gan greitai jo neliko. pamatavus kompresija 16-16-16-8. sako ir lazda sauna, bet taip nebuna, kad jokiu gedimu pozymiu nebuvo, niekas nekvailiojo ir is kiemo isvaziavus 200 metru sugedo ir kompas ir pramuse, kaip tai gali but? Sutapimas,o gal treniruote. Ryt imsim galva ziuresim kas per stebuklai. Buciau zinojes... dabar kelio atgal nera-nera nei vienos rudies, niekas nekliba viskas veikia, naujos padangos, diskai, kaladeles.....
jei reiks kompo- parasysiu, dabar uzduotis rast kur bega skystis.
ZX visdelto amzina masina, niekas jam nesidaro, nei karto nepavade.

Autorius:  Gerasdviratis [ Gru 06 2020, 08:45 ]
Pranešimo tema:  Re: Amen

Kibiras vandens variklyje, katalizatoriuje, duslintuvo bakelyje. Idomi konstrukcija EGR voztuvas, ausinimo latakai variklyje.... Zodziu pramuse zagluske- dydis kaip 20 centu ir viskas subego vidun. kas blogiausia ,kad tu zakluskiu ir daugiau yra. Iskuopus varikli viskas veikia. Paskui vyko duslintuvo dziovinimas.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/