Restailiniai truputį minkštesni. Į pirmokus netgi žmonės deda amortizatorius pagal restailinio atnaujintus kodus, nes pirmokai tikrai buvo labai per kieti. Esu vienam klientui keitęs visus keturis. Gavosi brangu, bet buvo patenkintas.
O šiaip, automobilis visai smagus, bet labai specifinis.
Retas modelis, nedaug pagaminta ir labai trumpai gaminta. Tai bus kaip su XM arba C6, kad jei reikės kėbulo dalių ar žibintų, ieškosit naudotų originalų arba pirksit naujus originalus, nes kiniečiai dėl tokio kiekio negamina. O iš visų kitų dalių, tai ir bus, kad gerų gamintojų gausit filtrus, pakabos dalis, stabdžius, variklio ir transmisijos dalis, t.y. iš esmės viskas, kas unifikuota su kitais modeliais. Priekinė pakaba C4/C4 Picasso/308/3008/5008, galinė pakaba miniveninė C4 Picasso/grand Picasso/ 3008/5008, tik be pneumatikos varianto
Salone gražu ir modernu, bet truputį povandeninio laivo sindromas, kaip daugumos naujesnių prabangesnių klasių automobilių. Žemi langai, labai mažas galinis langas, valytuvas ten vos ne sprindžio ilgio ir nieko nesimato. Centrinė konsolė porankio aukštyje (jau turbūt laikas pamiršti tokį mažų automobilių erdvumą, kaip pas BX ar netgi ZX, kur būdavo pas slabnesnė komplektaciją tarp keleivio ir vairuotojo kojų tik ričiagas ir plastikinis mini dangtelis, o šiaip tas pats kilimas, tik duslintuvo tuneliui 5cm pakeltas, o ne šiuolaikiška centrinė konsolė, per kurią persiropšti jau suaugusiam žmogui sunku būtų.
Jei įmanoma, nepirkit hibrido. Ta Peugeot pirmo tipo hibridinė pavara tikrai nėra gera. Pačiam neteko susidurt ar remontuot, bet Laimonas sakė, kad prastai. Žmonės, kurie turėjo 508 RXH pirmos kartos (kur dar tikras hibridas 4x4, o ne tik apdaila, kaip pas naujesnį), irgi skundėsi, kad pastoviai bėdos su hibridiniu galiniu tiltu. ACSuose būdamas nugirdau maždaug tokį vadovo Arūno pokalbį su klientu: "Jei norite hibridinės pavaros, galbūt geriau žiūrėkite į japoniškus gamintojus. Ten yra patikimos išdirbtos technologijos, patikrintos jau bent 20 metų, o Peugeot koncernui dar tikrai yra kur pasitempti". Dyzelis ir tik dyzelis, jei nenorit aklaviečių. Kai kurie remontai gal bus nepigūs, bet viskas pataisoma arba pakeičiama. Su benzinu gausit jau pats žinot kokį variklį.
Jei patinka, gražu, malonu ir galit sau leisti, tai nėra blogas ar nepatikimas modelis. Esu matęs su 400kkm ir panašiom ridom.
_________________ Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra. C15 RD 89-Kablukas BX16TGI 91-Lemąnas ZX 92 P406 2.0HDi 99 Suzuki DR650RSE 96 Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80
|