WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Citroen C4 Picasso
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=28&t=7884
Puslapis 88

Autorius:  Rolis [ Kov 08 2007, 09:46 ]
Pranešimo tema: 

Mario rašė:
Jei turi CX, tai nafyg dar vienas galvos skausmas?
Paveikslėlis argi CX galvos skausmas :?: :!: Paveikslėlis yra vaistų nuo jo šiaip... :twisted:

Autorius:  Mario [ Kov 08 2007, 16:13 ]
Pranešimo tema: 

Rolis rašė:
Mario rašė:
Jei turi CX, tai nafyg dar vienas galvos skausmas?
Paveikslėlis argi CX galvos skausmas :?: :!: Paveikslėlis yra vaistų nuo jo šiaip... :twisted:

Nu, jūs jau čia viiiiiisai nuo temos nukrypot. :nunu:
Pikasas yra mažesnis galvos skausmas, nei CX. Paaiškinsiu kodėl. Pikaso tiek prižiūrėti, kiek CX, nereikia. be to, jų detalių apstu, ko nepasakyčiau apie CX'o dalis. Plius CX'ą tvarkant reikia jį ne remontuoti, o restauruoti, o Pikasą galima tik remontuot, bo jis išliekamosios vertės vis tiek neturi... :D
O CX'ą restauruojant reikia naudoti brangesnes medžiagas norint, kad jo vertė nekristų. Tai kaip ten su tuo galvos skausmu? :twisted:

Autorius:  xminde [ Kov 08 2007, 16:21 ]
Pranešimo tema: 

Jaunuoliai, gal persimeskite į kitą specializuotą temą?

Autorius:  xminde [ Sau 28 2008, 12:32 ]
Pranešimo tema: 

Modifikacija LOUNGE

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis


Citroen C4 Picasso Lounge Edition (UK)
Only for United Kingdon
Citroen's compact MPV, the C4 Picasso, has been taking home several awards, reason enough for Citroen to build a UK only special edition, the Citroen C4 Picasso Lounge.

The C4 Picasso Lounge comes equipped with full black leather upholstery on four individual arm chair style seats, chrome wheels, large panoramic sunroof, laminated windows, black bodywork, rear spoiler and chrome grille.

The special edition C4 Picasso is powered by the 138 hp 2.0 HDi diesel engine, is capable of 40 mpg and 118 mph and should set a UK buyer back some GBP 24,000

Autorius:  Mario [ Sau 28 2008, 13:25 ]
Pranešimo tema: 

Geras. Tik vairas neteisingoje pusėje. :(
Kad į galą įdėjo irgi normalias sėdynes, tai pliusas, bet va, kad viena sėdima vieta sumažėjo, tai minusas.
Ir dar va kas yra negerai, tai halogenai. Kai jie ten įmontuoti, tai į priekį visai visai nešviečia, tik į šonus. Kažkoks marazmas, o ne halogenai. :x Per rūką dar neteko išbandyti šito daikto veiksmingumo, bet, manau, kad ksaroje jie buvo žymiai geresni. :D

Autorius:  xamas [ Sau 29 2008, 10:35 ]
Pranešimo tema: 

Mario, ruko zibintai ir turi sviesti daugiau i sonus, o ne i prieki, tam skirtos artimos/tolimos sviesos. Na nuotraukose tai atrodo xsara picaso su prilipdytom detalem, negrazu....

Autorius:  Mario [ Sau 29 2008, 10:49 ]
Pranešimo tema: 

xamas rašė:
Mario, ruko zibintai ir turi sviesti daugiau i sonus, o ne i prieki, tam skirtos artimos/tolimos sviesos. Na nuotraukose tai atrodo xsara picaso su prilipdytom detalem, negrazu....

Priešrūkinės turi šviest ne tik į šonus. Nafyg tie priešrūkiniai, jei per rūką tu nematysi kur važiuot? :D Artimos-tolimos per rūką nieko nemačyja. Gerai, kad nors ksenonai normalūs sudėti, tai gal labai ir nepasigesiu per rūką tų priešrūkinių... :D

Autorius:  xamas [ Sau 29 2008, 10:51 ]
Pranešimo tema: 

Ech sunku su tavim gincytis, gal pradziai issiaiskink kokia paskirtis ir kaip sviecia ruko zibintai :lol:

Autorius:  Mario [ Sau 29 2008, 10:55 ]
Pranešimo tema: 

xamas rašė:
Ech sunku su tavim gincytis, gal pradziai issiaiskink kokia paskirtis ir kaip sviecia ruko zibintai :lol:

Aš ir nesiginčyju. Tiesiog šituos žibintus lyginu su ksaros, kur galėjai per rūką važiuoti VIEN TIK su priešrūkinėm ir nejaust jokio diskomforto dėl blogo matomumo. Su šituo autobusu gi, jei išjungi artimąsias, tai apšviesti lieka tik medžiai šalikelėse. :D Už tai ir sakau, kad man ksaros priešrūkinės buvo žymiai priimtinesnės, nei dabartinio boingo. :x :D

Autorius:  xminde [ Lie 08 2008, 09:30 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C4 Picasso

Nuo 208 m. liepos mėn. abu C4 Picassikai apsiginkluis naujausiu BMW+PSA koolobarocijos produktu - motoriuku VTi 120.
VTi 120:
kubatūra - 1 598 cm3
galia - 88 kw (120 AJ) prie 6000 aps/min
sukimo momentas - 160 N/m prie 4250 aps/min

Autorius:  xamas [ Lie 09 2008, 08:24 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C4 Picasso

A kur turbina? :?: :roll:

Autorius:  Kosmoz [ Lie 09 2008, 09:21 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C4 Picasso

turetu ir su turbinka but, 1.6 ir 150ag.

Autorius:  xminde [ Lie 09 2008, 11:05 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C4 Picasso

Aš pateikiau tai ką man pateikė oficialūs << šaltiniai.

Autorius:  Andriusha [ Lie 10 2008, 10:48 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C4 Picasso

xminde rašė:
Nuo 208 m. liepos mėn. abu C4 Picassikai apsiginkluis naujausiu BMW+PSA koolobarocijos produktu - motoriuku VTi 120.
VTi 120:
kubatūra - 1 598 cm3
galia - 88 kw (120 AJ) prie 6000 aps/min
sukimo momentas - 160 N/m prie 4250 aps/min


Labai puiku, į Citroen tik BMW ir Toyota benzininius motorus, nes ko patys nesugeba pagaminti tai geriau tegu ir negamina.

Puslapis 88 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/