WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 29 2024, 09:40

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 255 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 17 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 24 2004, 18:38 
Ne esu aš << specas, bet man tai C4 visai neblogai atrodo (ypač kupe) nors ir į CRX šiek tiek panašus. :alah:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 24 2004, 19:40 
man tas jusu taip vadinamas C4 kupe, zhymiai labiau panashus i mazda 323 neo arba i naujesne mazda 323F, negi jum ne ????

shiaip man priekis jos patiko, tachiau veidrodzhiai kazhkokie nelabai zgrabni, bet toks vaizdas, kad buvo stengtasi specialiai pagaminti tokius veidrodzhius kad tik butu galima pridaryti kuo daugiau atskiru langu citroen stiliuje - 5 langai ish sono, kur tai matyta, kai tuo tarpu kiti 4 duru hatchai puikiai ishsiverchia su 3 ish vienos puses... ir bendrai kox tolkas ish to langiuko, vietoj kurio normaliam avto turetu stovet veidrodis??


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 24 2004, 19:49 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Gedas rašė:
man tas jusu taip vadinamas C4 kupe, zhymiai labiau panashus i mazda 323 neo arba i naujesne mazda 323F, negi jum ne ????


Va va - ka aš ką tik ir norėjau parašyti, bet nespėjau :)... Ir to panašumo priežastis - galas :), na - užpakalis :D... Bet kaip ten bebūtu - tokios "uodegos" koncepcija << konstruktoriai dar tolimam 8 dešimtmetyje buvo paviešinę:
http://grumlt.citrina.lt/autos/Camargue/camargue1.jpg
http://www.v3space.com/a/a76/4/citroeni ... argue.html

Taip, kad dėl to panašumo nereiktų labai jau pykti.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 25 2004, 09:10 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:41
Pranešimai: 729
Miestas: Vilnius
bertone..

_________________
malgis
<< Berlingo Multispace 7 seater '11
Rinkis prekę lietuvišką - http://www.gaminama.lt


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 25 2004, 21:42 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2225
Miestas: Vilnius
Tokio ir as noriu.Suds tas C4 pries toki.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 31 2004, 17:45 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Regis tradicija tesiama:
Suspension is the Peugeot 307 mix of MacPherson struts at the front and coil-sprung trailing arms linked by a torsion beam at the back, but the C4 uses softer settings for a more cosseting, Citroën-esque ride.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 18 2004, 11:58 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Biškis pavaiksliukų įdėjau :):

http://www.citrina.lt/modeliai/index.htm

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 28 2004, 20:26 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Iš AutoExpress:
"Citroen C4 2.0 HDi Exclusive

hat does Citroen mean to you? A heritage of wacky technology? A sporty image spawned by hot Saxos and a World Rally Championship win? Great cashback deals? Well, here is the most intriguing Citroen for a long time, and it proves the firm is back doing what it does best.

The new C4 replaces the uninspiring Xsara, and enters the hardest-fought market sector of all. It's set to do battle with the new Ford Focus and Vauxhall Astra - although no rival is as futuristic as the forward-looking Citroen.

But that's not to say the C4 is off-puttingly quirky, in the way of some old models from the company. The technology is genuinely useful, and is matched to a car which is better made and more refined than any compact Citroen we've seen before. Top of the techno-list is the centre of the steering wheel, a big boss that stays still as the rim rotates round it.

This hub contains switches for the sound system, computer and display screen, cruise control and speed-limiter device, and the heater air recirculation, plus - if fitted - voice activation. All the buttons are easily reached at a finger's stretch. Clever!

Then there is the central LCD instrument display, open to daylight behind so you can always read it, even in sunlight. Or how about the optional lane-departure warning device, which vibrates the appropriate side of the driver's seat if you meander over white lines? Or the speed limiter, which keeps you below a pre-set rate unless you press extra hard on the accelerator? This is designed to help you stay calm and within the legal limit. You will feel even more relaxed if you use the aromatiser

ADVERTISEMENT

cartridges, which slot into a facia vent and puff out perfumes themed as Vitality, Sensibility or Well-being. All this is in a solidly made cabin finished with many more soft surfaces than you will find in most rivals, including the Focus, despite Ford's boasts of quality. The interior promises tranquil progress thanks to laminated, sound-absorbing side windows and fully sealed structural sections. And then there is the way the newcomer looks. The front end features the bold chevrons and side-whiskers that have already been previewed on concept models and the facelifted C5. The tail comes chopped off for the three-door coupé, or rounded similar to the C3's for the five-door driven here.

Both bodystyles have the same roof panel and, according to Citroen, class-leading interior space. The underpinnings are shared with Peugeot's 307, but the C4's rear seat is set further back, while a movable luggage divider is optional for the boot.

Despite the shared 307 genes, the C4 is quite different to drive thanks to softer suspension settings aimed at refinement rather than sportiness. But that doesn't mean it feels soggy. It has the fluid, roll-along ride typical of a Citroen, but steers keenly and can be hustled tidily through corners if required.

The engine best suited to this is the 2.0 HDi, a 138bhp diesel that provides overtaking ability and easy cruising. There are also two 1.6 HDi oil-burners, while petrol buyers have a choice of a base 1.4, a 1.6 and a pair of 2.0-litre units. If the pricing is right, then the age of the quirky Citroen could be about to undergo a sparkling renaissance.

Hugh McGavock "

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 29 2004, 08:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Nu ir ........

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 29 2004, 09:10 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
xamas rašė:
Nu ir ........


Nu i ką? Sako, kad savo klasėje su kokybe ir gausia įranga neturės lygių vot :hm:

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 29 2004, 09:14 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Paskutinį kartą redagavo 1 xminde. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 29 2004, 09:19 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 14 2004, 09:55
Pranešimai: 2803
Miestas: Vilnius
Mmmm, koks grozis.... :]~~~~

_________________
Marius Umbražiūnas
2007 Grand C4 Picasso 2.0 HDi Exclusive (Boingas)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 29 2004, 10:23 
Jop liuxas man tas C4 nuo pat pradziu atrode perspektyvus :]


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 29 2004, 11:09 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2004, 17:13
Pranešimai: 273
Miestas: Vilnius
va reikejo trupineli palaukti... :)
Mario rašė:
Mmmm, koks grozis.... :]~~~~

_________________
Algis
Grand C4 Picasso 1.6HDi EGS (niekada daugiau nepirksiu roboto)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 29 2004, 11:46 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 14 2004, 09:55
Pranešimai: 2803
Miestas: Vilnius
Xeen rašė:
va reikejo trupineli palaukti... :)

Kas is to laukimo! Vis tiek niekas to C4 uz 42 klt neparduotu... :lol2:

_________________
Marius Umbražiūnas
2007 Grand C4 Picasso 2.0 HDi Exclusive (Boingas)


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 255 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 17 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 21 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007