WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

C5 IV ?
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=28&t=32812
Puslapis 12

Autorius:  xminde [ Bir 13 2015, 18:15 ]
Pranešimo tema:  C5 IV ?

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Autorius:  HeLLmiX [ Bir 13 2015, 21:37 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 IV ?

Grazus, bet jau bus be hidropneumatines pakabos, nes citroenas atsisako jos....

Autorius:  xminde [ Bir 14 2015, 10:43 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 IV ?

Deja, bet nereikia nuliūsti, šiuolaikinės technologijos ir be hidropneumatikos leidžia išgauti komfortą ;). VW turi kažkokį išradimą, bet straipsniukyje apie tai, kad << atsisako HPM yra vieno iš vadų citata - "... mes siekiame būti geriausi komforto srityje, bet ateityje tai darysime kitomis technologijomis nei hidropneumatika.."

Autorius:  Saulynas [ Bir 14 2015, 11:05 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 IV ?

xminde rašė:
Deja, bet nereikia nuliūsti, šiuolaikinės technologijos ir be hidropneumatikos leidžia išgauti komfortą ;). VW turi kažkokį išradimą, bet straipsniukyje apie tai, kad << atsisako HPM yra vieno iš vadų citata - "... mes siekiame būti geriausi komforto srityje, bet ateityje tai darysime kitomis technologijomis nei hidropneumatika.."

Eros pabaiga :( ,naujos pradžia :wink:

Autorius:  xminde [ Bir 14 2015, 11:16 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 IV ?

Būtent :), šiais laikai eros keičiasi greitai

Autorius:  HeLLmiX [ Bir 14 2015, 12:11 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 IV ?

xminde rašė:
Būtent :), šiais laikai eros keičiasi greitai

Na citroen vaziuokle visada buvo komfortiska, kad ir "metaline" bet HA aktyvi turi daugiau privalumu, ji gali minksta ir kieta tada kai reikia. Si paprastomis to nepasiekis, tikiuosi bus dedama kazkokia kita aktyvi vaziuokle. VW turi kazka panasaus i Bose vaziuokle.

Autorius:  Dominykas [ Bir 14 2015, 12:53 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 IV ?

pezas turi AMVAR'a o pasratas lyg ir pneumatika naudoja... nieko, as hidraulikos neatsisakau. tik dabar pas manes cilindrai biskuli didesni ir sferos nezalios :D
o zaliakrauju vaziuosiu kol leis piginine ir detaliu bus...

Autorius:  Saulynas [ Bir 14 2015, 13:12 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 IV ?

Dominykas rašė:
pezas turi AMVAR'a o pasratas lyg ir pneumatika naudoja... nieko, as hidraulikos neatsisakau. tik dabar pas manes cilindrai biskuli didesni ir sferos nezalios :D
o zaliakrauju vaziuosiu kol leis piginine ir detaliu bus...

Tas pats ir manęs laukia :) ,tik pas mane detalių problema atkrenta :mrgreen:

Autorius:  HeLLmiX [ Bir 14 2015, 15:54 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 IV ?

Dominykas rašė:
pezas turi AMVAR'a o pasratas lyg ir pneumatika naudoja... nieko, as hidraulikos neatsisakau. tik dabar pas manes cilindrai biskuli didesni ir sferos nezalios :D
o zaliakrauju vaziuosiu kol leis piginine ir detaliu bus...

Bet pas peza kokiu principu veikia aktyvi vaziuokle?

Autorius:  Stasietis [ Bir 14 2015, 16:56 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 IV ?

HeLLmiX rašė:
Dominykas rašė:
pezas turi AMVAR'a o pasratas lyg ir pneumatika naudoja... nieko, as hidraulikos neatsisakau. tik dabar pas manes cilindrai biskuli didesni ir sferos nezalios :D
o zaliakrauju vaziuosiu kol leis piginine ir detaliu bus...

Bet pas peza kokiu principu veikia aktyvi vaziuokle?

Prasau. Reikia tik paskaityti http://peugeot-klubas.lt/topic/53553-pe ... ma-pakaba/

Autorius:  Dominykas [ Bir 14 2015, 16:59 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 IV ?

elektrifikuoti amortikai kurie reaguoja i asinos pasviria. ant stabilniko atrodo potencas pakabintas ar ant sakes...o jau kas viduriuose amortiko tai net neisivaizduoju...

Paveikslėlis

Autorius:  tadas1991 [ Bir 14 2015, 18:02 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 IV ?

Dominykas rašė:
elektrifikuoti amortikai kurie reaguoja i asinos pasviria. ant stabilniko atrodo potencas pakabintas ar ant sakes...o jau kas viduriuose amortiko tai net neisivaizduoju...

Paveikslėlis

Reaguoja, kaip HA - į pasvirimo kampą, į dažną ratų atskirą aukščio kitimą (kas rodo prastos būklės kelią), vairo pasukimą ir jo staigumą, stabdžio ir aksceleratoriaus paspaudimą ir jų staigumą. Yra dar mygtukas Sport, tuomet dar reaguoja ir į jį :) Buvo dedama tikrai į 607 aukštesnės klasės (2.7hdi ir 2.9i varikliais), kažkuriuos 407tus ir berods aukščiausios klasės restailiuose jau į galą 406tukuose taip pat kažkas tokio buvo.


Žiūriu, vienok, į mano meilės BX proproanūkį.

Autorius:  kokonas [ Bir 14 2015, 20:04 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 IV ?

kakaja raznyca bus hidraulika ar nebus svarbu minkstai vaziuotu :)
plius vel kakaja raznyca kas bus jame, kai puse shio forumo dalyviu tokio aparato neipirks ir po 10 m. :mrgreen:

Autorius:  HeLLmiX [ Bir 14 2015, 20:48 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 IV ?

Stasietis rašė:
HeLLmiX rašė:
Dominykas rašė:
pezas turi AMVAR'a o pasratas lyg ir pneumatika naudoja... nieko, as hidraulikos neatsisakau. tik dabar pas manes cilindrai biskuli didesni ir sferos nezalios :D
o zaliakrauju vaziuosiu kol leis piginine ir detaliu bus...

Bet pas peza kokiu principu veikia aktyvi vaziuokle?

Prasau. Reikia tik paskaityti http://peugeot-klubas.lt/topic/53553-pe ... ma-pakaba/

Va dekui kolegos, daug padejot :) pas c6 irgi yra ta AMVAR ir pas c5 X7 yra pas galingiausius variklius ir tas reikalas vadinasi variable damping(kai pagal vieno rato parametrus paskaiciuojamas kietumas kitam) kazkaip galvojau kad visi x7 ta turi, bet kaip dabar aiskeja jog tik galingieji :)
Na o kokia bus sistema naujuose modeliuose tokia jau ir bus, nelabai ka pakeisi skusdamasis, laikas parodys kas pasiteisins, o kas ne :D

Autorius:  tadas1991 [ Bir 15 2015, 11:18 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 IV ?

HeLLmiX rašė:

Va dekui kolegos, daug padejot :) pas c6 irgi yra ta AMVAR ir pas c5 X7 yra pas galingiausius variklius ir tas reikalas vadinasi variable damping(kai pagal vieno rato parametrus paskaiciuojamas kietumas kitam) kazkaip galvojau kad visi x7 ta turi, bet kaip dabar aiskeja jog tik galingieji :)
Na o kokia bus sistema naujuose modeliuose tokia jau ir bus, nelabai ka pakeisi skusdamasis, laikas parodys kas pasiteisins, o kas ne :D[/quote]
Nemaišyk su hidroaktyvu. Variable Damping yra tiktai bendras sistemos tipo apibūdinimas, kaip ir Conical valve, o realiai Variable Damping turėjo ir pirmos kartos XMas... AMVAR yra grynai pežo sistema, kai naudojami kintamo kietumo (nepamenu, kiek tiksliai yra padėčių) amortizatoriai, o pakaba paprasta spyruoklinė, Mcphersonas ar rimtesnė daugiasvirtė... Gal tai dėjo į nehidraulinius X7 arba, jei tokių buvo, nehidraulinius C6?, bet kad pas hidraulinius šita sistema nesivadino AMVAR, tai didelis faktas, kaip blynas :)

Puslapis 12 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/