WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

C5 II
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=28&t=4696
Puslapis 2122

Autorius:  Kosmoz [ Spa 10 2008, 15:43 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 II

ArvydasAS rašė:
Tai čia kaip? MB iš vis nekoknkuruoja su << ? Tai koks MB tavo manimu konkurentas C5? A kibiras?

Nu tu cia ir susvaigai. Paziurek, kiek kainuoja mersedesai C ir juolab E klases, pasiziurek i dydzius, ir gal kas nors paaiskes. C nekonkurentas jau vien pagal dydi, C yra mazesnis uz C5, ir jau C klases merso kainos prasideda ten, kur pasibaigia C5, visgi Premium segmentas yra mersedesas. Kalbant apie E klase, kuri pagal dydi yra kaip tik konkurentas C5tam, kainu skirtumas isvis didelis, kaip beprikomplektuotum C5ta, jo kaina visviena bus kaip minimum 20 tukstanciu litu mazesne uz pigiausio E klases universalo, o uz pigiausia E klases universala iseina du pliki C5. Na o jei paimtum pati kruciausia e klases egzemplioriu, tai jis kainuotu tris (3) kartus daugiau uz geriausiai sukomplektuota C5 tourer. ir kur, tamsta, izvelgiate konkurencija? Gal dar ir kokia skoda ar dacia konkurentas mersedesui?

Autorius:  Pole [ Spa 23 2008, 11:50 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 II

Now I have a dream - it's called C5 Paveikslėlis

Autorius:  Kosmoz [ Spa 23 2008, 14:33 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 II

Pole rašė:
Now I have a dream - it's called C5 Paveikslėlis

Kaip suprantu, isbandei? :) ir kaip? :)

Autorius:  Pole [ Spa 23 2008, 15:39 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 II

Kosmoz rašė:
Pole rašė:
Now I have a dream - it's called C5 Paveikslėlis

Kaip suprantu, isbandei? :) ir kaip? :)


Vis dar bandau 8) Bet pirmieji įspūdžiai jau yra - tokio kokio norėjau nedavė, davė 2.0HDi BVA Exclusive papildomai su Navidrive ir dar keliom štučkom. Žodžiu tokio tikrai neįpirksiu bet pabandyt smagu. Išvažiavus į duobėtą Laisvės pr. imontavo į marmūzę solidžia debilo šypsena kuri neišnyko dar kokius 20 km. Traukos man tikrai pakanka, automatas dirba super, sėdynės ir visa kita ergonomika super. Garso izoliacija lyginant su kitom tokios klasės mašinom labai gera. Ant posūkių laikosi stabiliai. Pravežiau pora kolegų, užkietėjusių prancūzų skeptikų - visą kelią jie kažką nerišliai burbėjo ir finale pareiškė kad "nu bet jau kai pradės viskas čia gesti tai bus "pukute"" :lol:
Minusai - ....aa....aaa......biski mažoki šoninio matymo veidrodėliai ir ir nu mle... gal dar ką nors sugalvosiu :roll:
Jei atvirai mašina sudaro dvejopa įspūdį - iš įšorės rafinuoto dizaino normalus vidutinės klasės sedanas, iš vidaus - limuzinas. Dar gal kažką galėtu pridėti Lynčas :roll:
Nu dabar lazdavokit visi naujųjų citroenų skeptikai.. :lol:

Autorius:  xminde [ Spa 23 2008, 15:47 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 II

O gal tau pakišo spundžyninį :D.
Kas man tikrai nepatiko tame sedane - tai stogo sužemėjimas gale, sėdinti ant galinės sėdynes, man plaukai lubas liečia. Taip pat šiokia tokia klaustrofobija nuo mažų "vitrinų", bet prie to priprantama. O dėl garso izoliacijos - man, atvirkščiai nei Polei, pasirodė, kad gan garsiai variklis burzgia :(.

Autorius:  proffanas [ Spa 23 2008, 17:47 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 II

Tas "vairuotojo vietos" efektas visuotinai žinomas: už vairo sėdinčiam mašinos elgsena visada kitaip atrodo, nei sėdintiems keleivių vietose :) . Be to, kaip suprantu, šneka čia jau eina ne apie temos pavadinime įpaišytą C5II, o apie paskutinį C5 X7?
Na, o naujo šešialaipsnio automato nė aš, penkiabėgės mechanikos fanas, turbūt irgi neatsisakyčiau... Bet tik kol automatas visiškai naujas :D .

Autorius:  xminde [ Spa 23 2008, 18:14 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 II

Būtent apie C5-2 ir šnekame, bo pireš tai buvo C5-1 ir C5-1 facelift :).

Autorius:  proffanas [ Spa 23 2008, 18:25 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 II

Davai opredelimsia...
Pas PSA C5 rūšiuojasi C5-I, C5-II (po 2004m), ir C5 X7. Žr. kad ir http://service.citroen.com/ . Panašu, kad vėl nerazbericha prasidės, kaip ir su Xantijom TDI :D .

Autorius:  xminde [ Spa 23 2008, 19:35 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 II

Kad nelebai ten inleidžia į tą serviso puslapį. Aš kaip vartotojas matau, kad yra << C5 ir Nouvelle C5 :P.

Autorius:  proffanas [ Spa 23 2008, 20:01 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 II

Sorry už dydį, bet dar labiau sumažinus, išsikraipo raidelės :( .
Tas yr oficialus citroeno techninės pusės tinklapis. C5II jame kabojo jau prieš porą metų, o C5 X7 atsirado tik šiemet, t.y. čia nėra jokios klaidos.

Paveikslėlis

Autorius:  Pole [ Spa 24 2008, 13:35 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 II

Na gal ir gavosi nerazbericha, bet jau kad pradėjau tai pabaigsiu apie tą C5 (X7). Dėl erdvės galvai gale tai sutinku, aukštesniems keleiviams toureris būtų geriau. Vitrinų dydis čia na liubitelia, man pvz. nepatinka kai per šoninį langą reikia pasistiebus žiūrėti, bet pas C5 gali normaliai pasikelti sėdynę priekyje, nes galvai erdvės tikrai pakanka ir tada tas klaustrofobiškas jausmas nebekankina. Galinis matomumas išties varganas ir parkavimo pagalba jam yra beveik būtina. Būtau turbūt apsiverkęs be jos pas savo požeminiam parkinge.
Kažkas čia rašė, kad nesupranta kam reikalingas spidometro dubliavimas, o aš manau kad jis labai tikslingai padarytas, nes mechaninė spidometro skalė yra ganėtinai smulki ir kai rodyklė taip stiliovai vaikšto iš viršaus nėra taip lengva užmetus akį pastebėti kokiu greičiu važiuoji, tad man tas elektroninis greičio indikatorius pasirodė visai naudingas.
Na exclusive'as tikrai maloniai nustebino savo apšvietimo paketu - durų rankenėlės pašviestos, bardačioko fasadas papildomai pašviestas ir net dėtuvės duryse turi judesio sensorius, kai dedi ką nors patamsyje automatiškai apsišviečia :shock:
Kas liečia HDi motorą su 6 pavarų automatu - sau nepirkčiau nes tas malonumas atsieina extra 10kLT, o salerkos ryja mieste sėkmingai 10,3 l/100 identiškai tiek kiek mano pūgas benzo. Sukimo momentas kaip ir automatas smagesnis bet ne ant tiek. Žodžiu savo reikmėms lieku prie 2.0 BVA Confort H3+ benzinkos :roll:, tuo labiau kad visas to automobilio kaifas yra H3+ :)
NaviDrive už extra 7kLt mano akim taip pat useless devisas už tokias babkes, na nebent tik kad krūtai atrodo raba šiaip babkėm esi aptekęs.
O čia exclusyvo kalėdinė eglutė :wink:
Paveikslėlis

Autorius:  Mario [ Spa 24 2008, 14:19 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 II

Pole rašė:
Kažkas čia rašė, kad nesupranta kam reikalingas spidometro dubliavimas, o aš manau kad jis labai tikslingai padarytas, nes mechaninė spidometro skalė yra ganėtinai smulki ir kai rodyklė taip stiliovai vaikšto iš viršaus nėra taip lengva užmetus akį pastebėti kokiu greičiu važiuoji, tad man tas elektroninis greičio indikatorius pasirodė visai naudingas.


AŠ rašiau! Ir rašiau būtent todėl, kad nesupratau kam yra reikalingas tas RODYKLINIS spydikas, kai yra normalus "skaitmeninis". ;)


Pole rašė:
Na exclusive'as tikrai maloniai nustebino savo apšvietimo paketu - durų rankenėlės pašviestos, bardačioko fasadas papildomai pašviestas ir net dėtuvės duryse turi judesio sensorius, kai dedi ką nors patamsyje automatiškai apsišviečia :shock:


Visi šie pribambasai pirmiausia buvo sudėti į Grand C4. Tik pas grandą dar ir stogas yra papildomai apšviestas. ;) O kadangi pasiteisino, tai sudėjo ir į C5. Ir vat dar ką gerai padarė, tai patobulino funkcijų valdymą ant vairo, nes C4 jis yra neišdirbtas iki galo. :(


P.S.: šešių bėgių automatas - KAIFAS. Fyg aš tau dabar sėsčiau į mekaninką. Patys smaukykit, jei patinka. :P

Autorius:  Pole [ Spa 24 2008, 14:28 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 II

Cituoti:
AŠ rašiau! Ir rašiau būtent todėl, kad nesupratau kam yra reikalingas tas RODYKLINIS spydikas, kai yra normalus "skaitmeninis".


Nu bet gražus tas rodyklinis :oops: O skaitmeninis tai tik funkcija, nes tam pačiam displėjuje dar gali rodyti ir bortkompo rodmenis ir navigacijos romenis, tai kai tuos perjungi tai spidometro kaip ir nebeliktu jei nebūtų rodyklinio.

A nu dėl vairo tai mjo... ten knaparikų daugiau nei ant kompo klaviatūros, bet šiaip tikrai patogiai išdėstyti.

Autorius:  Mario [ Spa 26 2008, 21:04 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 II

Pole rašė:
Nu bet gražus tas rodyklinis :oops: O skaitmeninis tai tik funkcija, nes tam pačiam displėjuje dar gali rodyti ir bortkompo rodmenis ir navigacijos romenis, tai kai tuos perjungi tai spidometro kaip ir nebeliktu jei nebūtų rodyklinio.

Grande šitas dalykas truputį protingiau išspręstąs - susidėlioji tų rodmenų kiek nori. Aišku, pas C5 vietos mašoka, už tai ko gero ir įprūdijo dar tą rodyklinį spydiką, jei nuspręstum "monitoriuke" kitus rodmenis, o ne greitį, pasilikt. :)

Autorius:  kestukas [ Lap 17 2008, 20:30 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 II

O man viskas jame patiko, išskyrus tai, kad nepatogu pastatyti mineralinio buteliuką, ir nei kiek nesigailiu. Nugaron įsimetus diegliui labai laiku papuolė masažo funkcija :old: . Net išlipti grįžus vakarais nesinori :kass:
Tačiau galima priprasti prie tokių smulkmenėlių...

Puslapis 2122 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/