WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 17 2024, 04:59

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 113 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 8 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 08 2006, 13:41 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 07 2006, 17:05
Pranešimai: 107
Miestas: Kaunas
na lempuciu virsui ir pas mane nera uz tai kad 2.5 mataras ir liukso klase tai jau kai toki turi i ekonomaizeri neziuri.
BEje 2.5 variklis tai valgo fan nemazai ziema tai ir iki 14 litru pakyla,
na uzmesti tai 9.5 litriuko bet kai bandem 200km/h tai "pukute" kaip ryja taip matai kaip iskarto benzo rodykle krinta zemyn


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 08 2006, 14:14 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 07 2006, 17:05
Pranešimai: 107
Miestas: Kaunas
http://images.fotopic.net/?id=35918793&noresize=1

http://images.fotopic.net/?id=35896657&noresize=1

http://images.fotopic.net/?id=35896656&noresize=1

http://images.fotopic.net/?id=35896653&noresize=1

http://images.fotopic.net/?id=35896654&noresize=1

http://images.fotopic.net/?id=35919007&noresize=1


http://images.fotopic.net/?id=35919008&noresize=1

:evil: :twisted: :twisted: :twisted: :evil:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 08 2006, 14:18 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 07 2006, 17:05
Pranešimai: 107
Miestas: Kaunas
na dabar veikia imeciau i fotopic.net , keletas nuotraukyciu idet paprastai neisejo tai nuorodeles imeciau

Pats geriausias 19841229 CX PALLAS 25IE automatic
yra ir lietnykai orginalus tik va dvi padangos tai nekokios, na isbedos galima ir viena susirast, 5 lietnykai juk yra


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 08 2006, 15:40 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 02 2006, 20:25
Pranešimai: 62
Miestas: Trakai-Vilnius
Gytka, tavo CX-as nu toks nu toks :roll: :good:
Nesimato nei rudziu, o ir salonas gal gerai issilaikes. Tik dabar sakyk, ar cia tau taip nuskilo visiskai ledini gauti, ar tu jo ieskojai specialiai, ar tu ji per fuksa (nezinodamas kas tai yr) nusipirkai. O gal tu ji jau restauravai?
Mano CX-o laukia kebulo ir vidaus apmusalu restauracija- yra labai labai negraziu rudziu ten, kur visuomet pas CX jos ir islenda. Salone stogo apmulalai kabo, sedynes reikia persiuti, dar sen bei ten visokiu darbu. Tai kaip ten yr?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 08 2006, 16:43 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 07 2006, 17:05
Pranešimai: 107
Miestas: Kaunas
na yra ir pas mane keletas rudeliu tai zinau prie liuko cx'o liga. Na siap tai jis Lietuvoje nuo 1994 09 dienos tai nepamenu kad atvarytas, tevukas ji parsivare is Vokietijos pirko is vkiecio draugelio tai fuflo neikiso siap su juo jis anksciau vaiznedavo tik savaitgaliais ar i kokius kitus susitikimus, o kita cx'a 25TRD tai naudojo darbo reikalams o sita cedino.
Maniskis siap buvo Pirktas Vakaru Berlyne, veliau tas tevo draugelis nusipirko ji o 1994 metais pardave jam. Taigi jis tik trecia seimininka turi.
Na salone yra keletas nedideliu itrukimu zinai priekinese durelese apmusalu citroenu liga, salonas pagal tu metus isilaikes gerai. Beje sis aparatas tai nuo 1994 metu tai stovi ne garaze o aiksteleje

Pats geriausias 19841229 CX PALLAS 25IE automatic


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 09 2006, 08:16 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 14 2004, 09:55
Pranešimai: 2803
Miestas: Vilnius
Gytka_ rašė:
bugninis spidometras ejo iki II kartos dar buvo 1985 m perichodas toks

Gytka_ rašė:
del grotu tai Mario jos pasikeite po 1982 m ,1983 m pradejo tokias groteles leisti kaip yra ir nuotraukoje


Ačiū už info.

_________________
Marius Umbražiūnas
2007 Grand C4 Picasso 2.0 HDi Exclusive (Boingas)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 09 2006, 09:36 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 14 2004, 09:55
Pranešimai: 2803
Miestas: Vilnius
Gytka_ rašė:
na lempuciu virsui ir pas mane nera uz tai kad 2.5 mataras ir liukso klase tai jau kai toki turi i ekonomaizeri neziuri.

Įdomiai tu čia suskėlei... tai pas mane jau taip išeina kad variklis fuflo, jei jau tas ekonomaizeris įkištas? :lol2:

_________________
Marius Umbražiūnas
2007 Grand C4 Picasso 2.0 HDi Exclusive (Boingas)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 14 2006, 22:21 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 07 2006, 17:05
Pranešimai: 107
Miestas: Kaunas
Na bet Mario ziurek PALLAS ir Prestige niekada varikliai nesiskyre ir tik i siuos modelius visada budavo dedamos pirmos naujoves taip kaip automatine greiciu deze, ipurskimo sistema paziurek chronologija juk rasi.

In 1978, the injected 2400 engine was available in Pallas and Prestige guise, fitted with the C matic semi automatic transmission as standard in the Pallas and as an option in the Prestige.

In 1980, the Pallas and Prestige were available with a fully automatic gearbox as an option and the C matic system was dropped.

bei 83m pirmieji 2.5l varikliai montuoti tik Prestige ir Pallas.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 14 2006, 23:30 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 27 2006, 15:31
Pranešimai: 264
Miestas: Filnius
Turėjau omeny kad CX pallas 2 laidos nebebuvo (apropos, Pallas - tai ne kokie nors rūmai, kaip gali pasirodyti, o tokia deivė, Paladė vardu, na kaip Athena yra Atėnė - čia viskas dėl to kad DSas yra tiesiog deivė, nors DS Athena ir nebuvo)

o mano, reiškia, pasididžiavimas :oops: , oi ne, ne tas, o mašina, yra pvz čia:
http://www.citrina.lt/meetai/meetas_200 ... 7_cx08.jpg
ir čia:
http://www.citrina.lt/meetai/meetas_200 ... 7_cx11.jpg


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 15 2006, 09:45 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 02 2006, 20:25
Pranešimai: 62
Miestas: Trakai-Vilnius
Viki, na koks jau cia pasididziavimas, stogas juk ne vinilinis. :P :D :D :D :D :D :D :D
Tikrai, CX ar DS technines charakteristikos jokios reiksmes siais laikais neturi, nes jos visos palyginus prastos, tik pakaba ir dizaino sprendimai mano manymu yra unikalus ir siu laiku masteliais lyginant. Svarbiausia yra autentiskumas ir labai gera techine bukle. Net jei nelabai gera technine bukle, tai autentiskumas nors tegu islieka, ir svarbiausia turi islikti jusu sirdyse malonumas su sia masina vaziuoti. :)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 15 2006, 10:26 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 27 2006, 15:31
Pranešimai: 264
Miestas: Filnius
Cituoti:
Tikrai, CX ar DS technines charakteristikos jokios reiksmes siais laikais neturi, nes jos visos palyginus prastos,


Kiek pasidomėjus konstrukciniais minėtų modelių ypatumais ir jų šiuolaikiniais atitikmenimis šis teiginys daugeliui nepasirodytų neginčytinas... Sakyčiau, netgi priešingai. Bet kuriuo atveju, aš šių modelių netraktuojų kaip muziejinių eksponatų, o kaip gyvas 100% veikiančias transporto priemones, sukonstruotas ir pagamintas metodais, kurie šiandieniniame pasaulyje būtų pernelyg brangūs ir komplikuoti masinėje gamyboje.
Jeigu ką, čia mano kukli asmeninė nuomonė, kuri nėra niekaip nukreipta prieš naujesnių auto savininkus.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 15 2006, 12:06 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 02 2006, 20:25
Pranešimai: 62
Miestas: Trakai-Vilnius
Viki ir kiti, jei zinot ivairiu konstrukciniu subtilybiu, nebukit kuklus, rasykit apie tai, girkit savo masinas. As nors jau ir 10 metu vazineju su Citroenais, bet mano dziaugsmas ir meile jiems yra grynai emocine. As bijau kitu masinu, man jos atrodo nepatikimos, negrazios. As remontuoju jas specializuotuose servisuose ir net iki galo nezinau kaip ta hidraulika veikia. Kiekviena kart, galvodamas apie naujos masinos pirkima, susiduriu su kitu markiu auto pakabos problemomis, tiksliau pasakius tai mano psichologine problema. As nenoriu atsisakyti pagrindinio privalumo (pribumbaso),tai hidraulikos. Ji mane labiausiai "veza" citroenuose. Na o del CX pakabos, tai as apskritai emociniame soke. Mane nervina visi tie I, II, III kartu hidroaktyvai, bl.. kam gadinti masinas? As dar galiu isivaizduoti ju reikalinguma Vokietijos autobane lekiant 200km/h greiciu, ar ziediniu lenktyniu trasoje, na bet kam paprastam vartotojui-vairuotojui ju reikia? Mano XM-as tikrai labai gerai vaziuoja, ji taip pat mano kultine masina, bet as negalejau nusiraminti be CX-o, po to, kai teko, nors ir nedaug, su juo vaziuoti. Sutinku su Vikiu, kazkas naujuose masinose konstrukciniu poziuriu yra praleista, ismesta, sugadinta, pradedu nesuprasti kam reikia ismesti desimtis tukstanciu litu kibirams ir taburetems, ir neisnaudojamoms arklio jegoms. Nezinau, bet dabar, kai turiu 23metu senumo CX-a, noriu paklausti, ka per tiek metu revoliuciniai naujo pasieke masinu pramone? Kodel vairuoti sena CX-a yra aiskiai maloniau uz nauja C5? Gal but tik ekologineje srityje ir keleiviu saugume pasiekti didesni laimejimai, bet tai jokia nerevoliucija, tiesiog, atsiprasant, stagnacija ir makaronu kabinimas.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 15 2006, 16:01 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 27 2006, 15:31
Pranešimai: 264
Miestas: Filnius
Savo CX esu važiavęs 200 (pagal spidometrą, realiai kažkiek mažiau turbūt...) ir nestabilu visai neatrodė... iki pat galo nespaudžiau, jei tikėt popierom max turėtų būti 220+. maniau, kad tas veikėjas vokietijoje kuris buvo pirmas jo savininkas jį pirko būtent todėl kad minkštai ir patogiai autobanu prasilėkt. tiesa, tradiciškai citroenai būdavo konstruojami taip kad maksimalus greitis sutaptų su kreiseriniu greičiu, t.y. jį galima palaikyti ilgą laiką važiuojant realiu keliu. pats to nebandžiau su cxu :)

kas pirmiausia iš CXo techninių privalumų ateina į galvą, tai priekinės pakabos geresnė kinematika ir, panašu, patvarumas (dviejų svirčių sistema, kai pvz XMe paprastesni mcphersonai), žinoma, natūralus ir tikras DIRAVI - kurio veikimo nesumaišysi su niekuo kitu, ir ką trilitriuose XMuose kažkaip bandyta užmaskuoti, kad tipo neišgąsdinti klientų matyt, na ir rėminė konstrukcija - koks gamintojas dabar pultų konstruoti atskirą šasi vien todėl, kad papildomai izoliuoti kėbulą nuo vibracijų ir padidinti standumą...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 16 2006, 15:58 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 02 2006, 20:25
Pranešimai: 62
Miestas: Trakai-Vilnius
Vokieciai visi isspaudzia is savo auto viska ka gali :) Kai pavazineji Vokietijoje, tai po to labai juokinga Lietuvoje jausti, kaip uzvaldo keistas atsargumas ir noras tausoti technika. Jau atrodo pavaziuosi ilgesni laika ant 170km/h, tai kazkas negero varikliui atsitiks, o ir siaip automobilis uzpyks. Na bet ir gerai, kad tokiu greiciu nelabai yra kur vaziuoti. Lietuvoje masinos turetu tarnauti du kart ilgiau nei Vokietijoje, todel teisingai padarem, kad ispirkom savo CX-us is tu vandalu.. :)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 17 2006, 09:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Nepykit Cx fanai, bet jus jau su tokiu cx aukstinimu jau zagnuli. Kiekvieno auto kurimas yra sudetingas procesas ir kainuojantis nemazai lesu, todel as nemanau kad seni modeliai turejo vien tik privalumus o nauji, konstrukciniu poziuriu yra niekalai. kas liecia pakabu tipus tai kiekviena is ju turi minusu ir pliusu. Asmeniskai as CX neizvelgiu jokiu ach, uch. Kaip DS ar Sm man ir Cx yra tiesiog istorija ir pramoga. Kai kam ta atstoja Gaz, ZAZ.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 113 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 8 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007