Viki ir kiti, jei zinot ivairiu konstrukciniu subtilybiu, nebukit kuklus, rasykit apie tai, girkit savo masinas. As nors jau ir 10 metu vazineju su Citroenais, bet mano dziaugsmas ir meile jiems yra grynai emocine. As bijau kitu masinu, man jos atrodo nepatikimos, negrazios. As remontuoju jas specializuotuose servisuose ir net iki galo nezinau kaip ta hidraulika veikia. Kiekviena kart, galvodamas apie naujos masinos pirkima, susiduriu su kitu markiu auto pakabos problemomis, tiksliau pasakius tai mano psichologine problema. As nenoriu atsisakyti pagrindinio privalumo (pribumbaso),tai hidraulikos. Ji mane labiausiai "veza" citroenuose. Na o del CX pakabos, tai as apskritai emociniame soke. Mane nervina visi tie I, II, III kartu hidroaktyvai, bl.. kam gadinti masinas? As dar galiu isivaizduoti ju reikalinguma Vokietijos autobane lekiant 200km/h greiciu, ar ziediniu lenktyniu trasoje, na bet kam paprastam vartotojui-vairuotojui ju reikia? Mano XM-as tikrai labai gerai vaziuoja, ji taip pat mano kultine masina, bet as negalejau nusiraminti be CX-o, po to, kai teko, nors ir nedaug, su juo vaziuoti. Sutinku su Vikiu, kazkas naujuose masinose konstrukciniu poziuriu yra praleista, ismesta, sugadinta, pradedu nesuprasti kam reikia ismesti desimtis tukstanciu litu kibirams ir taburetems, ir neisnaudojamoms arklio jegoms. Nezinau, bet dabar, kai turiu 23metu senumo CX-a, noriu paklausti, ka per tiek metu revoliuciniai naujo pasieke masinu pramone? Kodel vairuoti sena CX-a yra aiskiai maloniau uz nauja C5? Gal but tik ekologineje srityje ir keleiviu saugume pasiekti didesni laimejimai, bet tai jokia nerevoliucija, tiesiog, atsiprasant, stagnacija ir makaronu kabinimas.
|