Esu jau rašęs, ir kiti yra rašę ir rodę, bet parašysiu ir čia. Pirmokui, t.y. 2001-2004, prasisuka varikliukas vairuotojo pusės sklendės lizde, t.y. pagenda lizdas. Bet lizdas gilesnis už varikliuko stebulę, taigi galima tiesiog įdėti varikliuką su ilgesnę stebule. Žmonės būna juos tiesiog patys prasiilgina, bet tai trunka šiek tiek laiko tą daiktą pagaminti. Jei jums laikas kainuoja daugiau, arba jeigu mechaninis darbas ne prie širdies arba ne prie rankų, tai yra puiki alternatyva - naujas Valeo varikliukas su prailgintu dantračiu. Valeo kodo nežinau, bet Citroen OE kodas tokio varikliuko 6447TK. Pagal jį ir surasit Valeo. Aš jį pakeičiu per valandą ir imu 15eur, bet galite pasikeisti ir patys. Pats varikliukas kainuoja apie 45eur, kai kur galit rasti pigiau arba brangiau. Jei nesivaldo keleivio pusė, tuomet bėda daug didesnė, nes ten lizdas nėra toks gilus. Bet aš esu sutikęs tik vieną atvejį, kad bėda būtų keleivio, o ne vairuotojo pusėje. Dažniausiai žmonės skundžiasi, kad prastai veikia ir keleivio pusė, bet ji veikia taip dėl to, kad nesąmones daro vairuotojo pusė, ir keleivio puse bando atitaisyti temperatūrą, todėl pvz pučia labai karštą orą, nors nustatyta 21C. Taip būna dėl to, kad vairotojo pusėje nustatyta didelė temperatūrą, bet pučia ledinį orą ir salono temperatūros daviklis mato šaltesnį orą, negu tie 21C, ir bando kelti temperatūrą. Kadangi nesiseka ją kelti, karština orą tol, kol pasiekiama karščiausia įmanoma išpučiama temperatūra.
_________________ Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra. C15 RD 89-Kablukas BX16TGI 91-Lemąnas ZX 92 P406 2.0HDi 99 Suzuki DR650RSE 96 Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80
|