WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 12:48

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 61 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Aisin AM6 adaptacija
StandartinėParašytas: Lap 21 2017, 22:09 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Prikeliu senoka tema del idomumo :!: Prie kokiu apsuku jusu AISIN'ai jungia 5 ir 6 pavaras? Pastebejau kad skirtumai buna gal dideli, todel idomu kodel :?: Mano 2.7HDi 5 pavara ijungia prie 68km\h, o 6 tik prie 98km\h....ijungus manuala 5 pavara dar galima ijungt ir prie mazesnio greicio, bet 6 pavaros prie maziau nei 98km\h ijungt neleidzia... Pasigirkit savo pastebejimais :)

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Aisin AM6 adaptacija
StandartinėParašytas: Lap 22 2017, 11:58 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
turejau C5 III 3L tai jis prie zemesniu sukiu perjungia pavaras.

C5 II meto kitaip. Cia turbut priklauso nuo pavaru dezes kompo firmware :?

Abu auto varikliai ir dezes vienodi buvo.

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Aisin AM6 adaptacija
StandartinėParašytas: Lap 22 2017, 16:24 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Ne tik nuo dezes priklauso, pas X7 didesnis padangos/ratlankio santykis. Paprasciau - 1-2 "ismierom" didesni ratai nei antruke ar kokia Peugeot 407 arba 607. Taipogi trilitris turi didesni momenta, todel (ir del padangu) programa kitaip padaryta. Zodziu viskas cia gerai, jokios adaptacijos stebuklu nepadarys :)

Dar kitas dalykas - per Diagbox nusistatykit reikiamas padangas.

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Aisin AM6 adaptacija
StandartinėParašytas: Lap 22 2017, 19:17 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 16 2017, 19:45
Pranešimai: 37
Miestas: Šiauliai
C5 X7 2.0 100 kw meta 5 pavarą prie 59-60 km/h, o 6 pavarą prie ~76 km/h. Manual režime galima ir anksčiau.

_________________
<< CITROËN C5 x7 2.0 HDi Exclusive


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Aisin AM6 adaptacija
StandartinėParašytas: Lap 22 2017, 20:07 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 11 2017, 11:33
Pranešimai: 217
Miestas: Šiauliai
Ramiai važinėjant man 5 pavarą meta prie 50km/h, o 6 prie 70km/h.

_________________
Citroen C5 X7 Tourer 2010m 2.0HDI 120kW AM6


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Aisin AM6 adaptacija
StandartinėParašytas: Lap 22 2017, 21:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Hm, keista kazkaip kad silpnesni varikliai meta aukstesne pavara kur kas anksciau nei maniskis galingesnis, nors mano supratimu galetu but atvirksciai :roll: (vazinejimas ramus tikrai tad sitas dalykas itakos tokiam dideliam skirtumui tikrai nepadaro). Gal vistik turiu problemu kazkokiu? Pas mane Peugeot 407 coupe, bet pagal visa skaitosi SPORT modifikacija, gal tai itakoja ir aukstesniu sukiu palaikyma? Laimono mintis butu idomi del sito...

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Aisin AM6 adaptacija
StandartinėParašytas: Lap 23 2017, 08:41 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Matai, tavo Coupe yra 2007 metu, o cia chebra kalba apie masinas po 2009 metu galo, ten stovi tikrai kitas softas kompo. Ka jau kalbeti apie porestailini C5 X7, kur stovi dar naujesnis AM6C. TAIPOGI prilauso nuo to, kokius duomenis atiduoda variklio kompas greiciu dezes kompui. Jei visada lakstai (gazas dugnas) tai deze adaptuojasi pagal tavo vaziavima PER ILGA LAIKA. Nuresetinus turi pakisti. Dar vienas niuansas - tepalo kokybe greiciu dezeje. Nuo jo klampumo pasireskia Nm apskaiciavimas greiciu dezeje, o pagal Nm jungiamos pavaros sulyginus info su variklio ECU duomeninimis geiciu ir pan. Zodziu cia yra N parametru.

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Aisin AM6 adaptacija
StandartinėParašytas: Lap 23 2017, 10:51 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Bal 20 2010, 08:21
Pranešimai: 274
Miestas: Vilnius
Toks pats variklis kaip tavo, tik c6 2006-12: 5 pavara 65 km/h, 6 pavara 92 km/h.

_________________
C6 2,7 HDI


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Aisin AM6 adaptacija
StandartinėParašytas: Gru 15 2018, 11:21 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 19 2018, 20:01
Pranešimai: 14
Miestas: Radviliskis
Sveiki, turiu problema po dezes tepalu keitimo. Pastoviu greiciu vaziuojant tarp 50- 80 km/h kartais auto trukcioja matosi apsuku nezymus plaukiojimas, atleigus ar paspaudus ekseleratoriaus pedala trukciojimas nustoja beto taip buna nevisada ir variklio temp. Itakos neturi.
Esu is siauliu jokiu adaptaciju niekas nedare tepalus keiciau elnio teritorijoje. Pries keitima buvo visiska tragedija su dezes darbu smugiavo ir t.t. (truko 1l tepalo ir taspats buvo lb sudeges) po keitimo esu patenkintas nes nebedauzo tik tas trukciojims atsirado iki keitimo to nebuvo. Diagnostikos nedariau nes nezinau paska nuvaryti kasturetu normalu supratima


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Aisin AM6 adaptacija
StandartinėParašytas: Gru 15 2018, 14:32 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 11 2017, 11:33
Pranešimai: 217
Miestas: Šiauliai
Greičiausiai bus hidrotransformatorius padegęs, todėl nesukabina gerai, plaukioja apsukos. Šiauliuose vieninteliai automatus tvarko Alda auto daubos gatvėje, bet jie nėra labai protingi, keičia gabalais. Jeigu tiksliai aišku kas blogai, tuomet gerai padarys, bet jeigu reikia gilesnio supratimo ir analizės, tuomet spėlioja stipriai. Bet pasikonsultavimui varyk drąsiai, tik neskubėk palikt jiems, pasilik laiko apgalvot ir pasvert pats. Mano atveju pakeitė valdymo bloką, bet geriau būčiau keitęs visą dėžę, dabar nei ta gerai važiuoja nei pigiai apsiėjau...

_________________
Citroen C5 X7 Tourer 2010m 2.0HDI 120kW AM6


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Aisin AM6 adaptacija
StandartinėParašytas: Geg 08 2023, 10:53 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 27 2018, 08:52
Pranešimai: 114
Miestas: Kaunas
Neradau artimesnės temos, tai atgaivinsiu šitą.
Nors mano reikalas jau nebe apie adaptaciją...

Taigi, 20GF13 (Euro5) dėžė pradėjo ožiuotis: (C5X7 2010m, 2,0 120kW, rida apie 260 000km)
- persijungimai vyksta aukštesniais, nei anksčiau, sūkiais ir su sūkių pašokinėjimais (ne visada) ir lyg prabuksavimais
- važiuojant su vos vos paspaustu 'gazu' jaučiasi smulkus trūkčiojimas
- staiga atleidus gazo pedalą jaučiamas labai stiprus trūkčiojimas, maždaug tokio pobūdžio, kaip perjungiant bėgius mechaninėje dėžėje ir vietoje 2 bėgio kyštelėjus į ketvirtą. bet ne visada. Dingsta spustelėjus gazą arba stabdį.
- pasikeitė dėžės garsas - įjungus R arba D jaučiama vibracija ir ūžimas (pagalvės tvarkoje). normalizuojasi P ir N padėtyse.
Kadangi neseniai buvo išprogramuotas EGR, Taurius patikrino variklio Live parametrus. Sakė, kad viskas gerai.
Lexia klaidų nerodo.
Tai reikalas krypsta į dėžės remontą.
Dabar klausimas protingiesiems kolegoms:
Ką daryti ? :bum:
Remontuoti ar bandyti laimę loterijoje ir keisti visą dėžę?
Matau, kad rinka siūlo variantus 350-700 ribose, jaučiu, kad remontas kainuotų brangiau...
Pasidalinkite nuomonėmis ir/ar patirtimi.
Ačiū

_________________
C5 X7 Tourer Exclusive (2010) 2,0 HDI 165 120kW


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Aisin AM6 adaptacija
StandartinėParašytas: Geg 08 2023, 22:20 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Abu variantai rizikingi, nes su naudota dėže, kaip ir sakote - loterija. Ir ne tik loterija, bet ir tiesiog bet kuriuo atveju idealios dėžės negausite, ji gali veikti gerai, bet nebus kaip nauja. Esu keitęs ne vieną dėžę į naudotą. Taisyklės tokiu atveju būna kaip ir su naudotu varikliu, arba bet kokiu dideliu ir brangiu bei sunkiai transportuojamu bei sunkiai ir brangiai keičiamu daiktu. Dažniausiai prašau surasti ir atvežti iki manęs, arba bent jau surasti ir išsirinkti, kad parsivežčiau pats, bet vistiek nereiktų atsakyti už nupirkto daikto būklę ir savo lėšomis keisti dar kartą. Jeigu žmogus negali arba nenori pats rinktis, tuomet tariamės dviem būdais:
1. Renku ir perku aš pats savo nuožiūra. Jei nepasiseka, žmogus susimoka už tiek keitimų, kiek reikės, kol atrasim gerai veikiančią pavarų dėžę/variklį ar pan. Rizikinga su nepažįstamais žmonėmis, nes atėjus laikui mokėti, jei kaina išaugusi nemažai, dažnai tenka veltis į liūdnas derybas.
2. Žmogus sumoka ne tik už suradimą ir parsivežimą, bet ir už išrinkimą tam tikrą papildomą kainą. Jei nepasiseka išrinkti gerai veikiančio komponento, keitimo į kitą išlaidas pasidengiu pats. Gaunas kaip kad žmogus iš anksto susimoka rizikos draudimą.

Šiaip su šitu varikliu nėra tos dėžės, kad labai gestų. Su minimaliom anomalijom veikia labai dažna, bet taip, kaip jūsų, tai vienas atvejis iš šimto. Pagrinde su kuo būna bėdų, tai su 2,2HDi 150kw, jie šias dėžutes greičiau sugraužia. Ir teko keisti jau dvi tokiam variantui, kolkas abu kartus pasisekė gauti iš pirmo karto veikiančias tikrai neblogai. Vienu atveju junginėjo su smūgiais, kitu atveju šalta veikdavo kaip ir nieko, o karšta pradėdavo durniuoti su smūgiavimu, slydimais, pasitampymo perjungiant, galiausiai išmesdavo klaidą, tuomet pupt avarinis rėžimas ir nebevažiavimas.


Dėl remonto - teoriškai yra galimybė padaryti kaip naują, bet viskas priklauso nuo remontuotojų. Kartais būna blogiau, nei buvo, arba su liekamaisiais reiškiniais. Kuo sudėtingesnės ir įdomesnės automatinės pavarų dėžės, tuo mažiau meistrų jas deramai įveikia. Šiai dienai, nebelabai ir žinau, kur nukreipti tikrai kokybiškai su rekomendacija, nes pats nesusidūręs tiesiogiai, o iš klientų apie visus esu girdėjęs nesėkmingų istorijų.

P.s. atleiskit, kad taip ir neatsakiau dėl šito pačio. Užsimiršau, o ir tuo metu nebūtų gavęsi, nes darbų į priekį turėjau daugiau, nei pagal jūsų pageidautą laiką :)
O ir padėti galėčiau tik su pakeitimu į kitą + nauja alyva.
Nei pats suremontuoti automatinės dėžės galiu, nei žinau tikrai patikimus meistrus, tuo užsiimančius.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Aisin AM6 adaptacija
StandartinėParašytas: Geg 09 2023, 08:01 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 27 2018, 08:52
Pranešimai: 114
Miestas: Kaunas
Man tinka ir pirmas, ir antras variantas, atmetant tą punktą apie liūdnas derybas :)
Mačiau fakbuke panašioje diskusijoje siūlo pora variantų, vienas Klaipėdoje (kaip tik šį savaitgalį važiuoju), du Vilniuje.
tik su tais 'iš toliau' pasiūlymais sudėtingiau su grąžinimais, jei kas nors negerai...
Šančiuose yra pora pasiūlymų.
Tik bėda, kad visi pardavinėja tik geras arba labai geras, su mažai km... Kaip iš išorės atspėti ?
Bet labai noriu iki birželio galo susitvarkyti.

_________________
C5 X7 Tourer Exclusive (2010) 2,0 HDI 165 120kW


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Aisin AM6 adaptacija
StandartinėParašytas: Geg 12 2023, 19:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
vbitas rašė:
Man tinka ir pirmas, ir antras variantas, atmetant tą punktą apie liūdnas derybas :)
Mačiau fakbuke panašioje diskusijoje siūlo pora variantų, vienas Klaipėdoje (kaip tik šį savaitgalį važiuoju), du Vilniuje.
tik su tais 'iš toliau' pasiūlymais sudėtingiau su grąžinimais, jei kas nors negerai...
Šančiuose yra pora pasiūlymų.
Tik bėda, kad visi pardavinėja tik geras arba labai geras, su mažai km... Kaip iš išorės atspėti ?
Bet labai noriu iki birželio galo susitvarkyti.

O aš visą birželį nedirbsiu dėl gimdymo atostogų, o gegužė jau beveik pilna. Dar kelios dienos gal gale ir būtų, pavyktų susitarti.
Jei tikrai dėžė, tuomet susiraskite spėjamai geresnę ir atvežkit, arba susitarkit ir atsivešiu pats. Pats ieškoti jau nebespėsiu.
Dėl laiko, gegužės 29-31d kolkas dar laisvos. Po to dirbsiu galbūt nuo liepos, o gal dar irgi ne, žinosiu tik birželio gale, priklausomai kiek mamukui pagalbos reikės.

Iš išorės neatspėsit niekaip, kaip tik "gražiau atrodo". Švarios dėžės dažnai dirba gražiau, nes kuo daugiau aptepaluotos, tuo daugiau kilometrų nuvažiavo variklis, su kuriuo ji buvo sujungta. Bet nėra absoliuti tiesa.
Jei tepalas leidžia per pusašių lizdų riebokšlius, tai kilometrų nuvažiuota jau nemažai.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Aisin AM6 adaptacija
StandartinėParašytas: Geg 15 2023, 07:37 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 27 2018, 08:52
Pranešimai: 114
Miestas: Kaunas
Geros žinios, puiku, dabar svarbiausia, kad bus naujas ir kilmingas forumo narys (-ė) :)
o dėl smulkmenų pasiderinsime telefonu.

_________________
C5 X7 Tourer Exclusive (2010) 2,0 HDI 165 120kW


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 61 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 24 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007