WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 04 2024, 23:46

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 156 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 ELLIPSIS 11 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Salono šildymas
StandartinėParašytas: Vas 09 2012, 02:45 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 05 2012, 23:13
Pranešimai: 5
xplikis rašė:
Ne tik ventiletoriaus putimas, bet ir kryptys ir temperatura nuo to bloke tranzistoriaus priklauso. Nevisada tranzas buna nusautas, daznai tik ytruke litavimo vietos- paikes. Perlituoji tuos tris taskus ir viskas ciki. :lol:


Sveiki :) pasiskaites foruma pasimeciau uz ka atsako tas tranzistorius. Nes kitas forumietis teigia, kad tranzistorius atsako tik uz ventiletoriu, bet neatsako uz temperatura ir ta beda neitakoja del keleivio puses pastovaus karsto oro putimo. Tai kas yra teisus? :)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Salono šildymas
StandartinėParašytas: Vas 11 2012, 18:39 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 10 2008, 18:00
Pranešimai: 356
Miestas: Klaipeda
nuo to trazo puciamo oro temperatura nepriklauso! man yra tokia problema- vienoi pusei pucia salta ora o kitoi silta(vairuotojo). ziema i tai nekreipiau demesio. bet po kiek laiko pradejo nebepust salono ventiliatorius. per google suzinojau kad problema siame valdymo bloke
Paveikslėlis
iskart ji keist neskubejau,pirma isardziau ji ir pastebejau kad vienas kontaktas biski kliba.uzlietavus isnaujo viskas susitvarke. peciuko ventiliatorius vel pradejo veikti. bet problema "kairei siltas, desinei saltas"oras liko.
cia problemos video http://www.youtube.com/watch?feature=en ... m3BOcuHOEg

_________________
Paveikslėlis C5 2001 2.0hdi 80kw manual


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Salono šildymas
StandartinėParašytas: Vas 13 2012, 16:58 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 05 2012, 23:13
Pranešimai: 5
Manau bus kalta sklende, kaip pries tai aprasyta. Dabar salta, tai nekyla rankos krapstytis. Nes isjungus putimo greiti ir reguliuojant tik temperatura, tai keleivio puses girdisi isilgas garsas, o vairuotuojo trumpas, lyg bandytu perjungti bet nebegali. Beja tas variantas, kad isjungti greiti ir nustatytineti siluma ir tada tik ijungti greiti veikia tik nepatogu :)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Salono šildymas
StandartinėParašytas: Vas 16 2012, 20:13 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 03 2005, 21:05
Pranešimai: 32
Miestas: Panevėžys
Paaiškinkit kuo skiriasi funkcija Auto nuo Eco. Auto tai su kondicionieriumi, o Eco be? Taip pat pastebėjau, kad ventiliatoriaus stiprumą galima reguliuoti ir neįjungus nei Auto nei Eco. Kokiu režimu tada dirba šildymo sistema. Gal galit pasakyti kodėl apšalą priekinis langas iš vidaus. Turiu darbinį C4, nei karto nebuvo apšalęs iš vidaus.

_________________
C5 2002 2l HDI 110AG


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Salono šildymas
StandartinėParašytas: Kov 12 2012, 19:55 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 04 2011, 20:49
Pranešimai: 31
Miestas: Vilnius
Sveiki,

Durniuoja klima. 2001 2.0 HDI.

Labai daznai vaziuojant didelius atstumus pastebiu jog keleivio pusej pucia salta ora nors abiejose pusese nustatyta 22 . Keliones pradzioje pucia abiejose pusese normaliai, bet po kazkiek laiko pradeda grybaut. Kartai pasukiojus temperaturos rankenele atsistato viskas normaliai.

Buna variantas ir jog vienoj pusej pucia karsta ora nors nustatyta 18 o kitoj salta nors raso 23.
Tokie kosmosai nebuna istisai, taciau jau labai daznai :/ .

Speju ne sklendeje problema?

P.s. Paspaudus stiklo nuputimo arba vidaus oro cirkuliacijos mygtukus butinai isijungia ir kondiske. Ar taip turi but? Video: http://www.youtube.com/watch?v=Tx6-vJtD ... eYAlWd4xs=

_________________
2001 C5 HDI 2.0


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Salono šildymas
StandartinėParašytas: Kov 13 2012, 09:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 03 2005, 12:52
Pranešimai: 1420
Miestas: Kaunas
Gedziokas rašė:
Speju ne sklendeje problema?

Neteisingai speji. Sklendeje.

_________________
Nusibodo rutina ? Pirk Citroen...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Salono šildymas
StandartinėParašytas: Kov 13 2012, 15:44 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 04 2011, 20:49
Pranešimai: 31
Miestas: Vilnius
Gal yra ideju kaip sutvarkyt sita beda? :P
... beje lauko temp. daviklis samadielnas rodo ~4 laipsniu paklaida :lol: ... gali but susije ir tai?

_________________
2001 C5 HDI 2.0


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Salono šildymas
StandartinėParašytas: Kov 13 2012, 21:14 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 03 2005, 12:52
Pranešimai: 1420
Miestas: Kaunas
Gedziokas rašė:
Gal yra ideju kaip sutvarkyt sita beda? :P
... beje lauko temp. daviklis samadielnas rodo ~4 laipsniu paklaida :lol: ... gali but susije ir tai?

Viršuje yra mygtukas "ieškoti" - šios problemos išsamiai aprašytos su paveiksliukais, nuorodomis.

_________________
Nusibodo rutina ? Pirk Citroen...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Salono šildymas
StandartinėParašytas: Kov 30 2012, 15:32 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 25 2008, 21:36
Pranešimai: 471
Miestas: Kupiškis
Richmaldas rašė:
xplikis rašė:
Ne tik ventiletoriaus putimas, bet ir kryptys ir temperatura nuo to bloke tranzistoriaus priklauso. Nevisada tranzas buna nusautas, daznai tik ytruke litavimo vietos- paikes. Perlituoji tuos tris taskus ir viskas ciki. :lol:


Sveiki :) pasiskaites foruma pasimeciau uz ka atsako tas tranzistorius. Nes kitas forumietis teigia, kad tranzistorius atsako tik uz ventiletoriu, bet neatsako uz temperatura ir ta beda neitakoja del keleivio puses pastovaus karsto oro putimo. Tai kas yra teisus? :)


Šioje vietoje aš buvau neteisus :oops:, nes pastovėjus kartais atšalę plasmasiniai dantračio- sklendės dantukai sukimba normaliai ir kuriam laikui ir atsistato temperatūros abiejose pusėse. Todėl ir buvo perlitavus klaidingas efektas.

_________________
<< C5 2.0 HDI 04' break'as
<< C3 1.4 HDI 02' kibiriukas
ex C5 2.0 HDI 03' break'as
ex XM 3.0 V6


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Salono šildymas
StandartinėParašytas: Bal 28 2012, 15:30 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 10 2008, 18:00
Pranešimai: 356
Miestas: Klaipeda
arix'as rašė:
Gedziokas rašė:
Speju ne sklendeje problema?

Neteisingai speji. Sklendeje.

kodel sakot kad problema sklendeje jei pvz. vaziuoju as sau tempa nustates 16----16 ir staiga pradeda vairuotojo puse pust KARSTA ora o keleivio pusei be pakeitimu. juk vaziuoju nejudindamas tos tempos rankeneles. ji pati kada panoro tada ir pucia tai salta tai karsta ora nors tempa pastoviai nustatyta 16laipsniu. manau sklendes mehaninis gedimas yra abejotinas

_________________
Paveikslėlis C5 2001 2.0hdi 80kw manual


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Salono šildymas
StandartinėParašytas: Bal 29 2012, 15:07 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 10 2008, 18:00
Pranešimai: 356
Miestas: Klaipeda
gal kas zino kaip dasikaut iki tu peciuko sklendziu? ieskojau dvi dienas kur jie yra bet taip ir neradau

_________________
Paveikslėlis C5 2001 2.0hdi 80kw manual


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Salono šildymas
StandartinėParašytas: Geg 01 2012, 15:31 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 25 2008, 21:36
Pranešimai: 471
Miestas: Kupiškis
OgisC5 rašė:
Kai vairuotoja sildo, o keleivio - ne, tai parejo sukibimas varikliuko ir sklendes (C5-1) arba luzo pati sklende (dazniau C5-2):
http://docs.google.com/Present?docid=dr ... pauth=true
kai suluzo sklendes:
http://psa-club.ru/citroen-c5-ll/remont ... -c5-2.html

tiesa, kas nesupranta rusiskai, bus kiek sunkiau

Citata iš antro puslapio šios temos. Aišku, ten atrodo žymiai paprasčiau, fotkėj atrodo net ir kad ten vietos yra, o iš tikro labai mažai.

_________________
<< C5 2.0 HDI 04' break'as
<< C3 1.4 HDI 02' kibiriukas
ex C5 2.0 HDI 03' break'as
ex XM 3.0 V6


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Salono šildymas
StandartinėParašytas: Geg 01 2012, 21:18 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 10 2008, 18:00
Pranešimai: 356
Miestas: Klaipeda
bet toi nuotraukoi neaisku kur randasi ta sklende.kokioi vietoi. ka reik ardyt kad ja pamatyt nezinoma.

_________________
Paveikslėlis C5 2001 2.0hdi 80kw manual


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Salono šildymas
StandartinėParašytas: Geg 02 2012, 07:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 03 2005, 12:52
Pranešimai: 1420
Miestas: Kaunas
3 skaidrėje aiškiai parodyta ką ir kur reikia ardyti. Jei nori tik pamatyti - dėk galvą ant pedalų ir žiūrėk, o jei išimti ir pasidėti ant stalo - imk lauk visą panelę.

_________________
Nusibodo rutina ? Pirk Citroen...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Salono šildymas
StandartinėParašytas: Bir 01 2012, 16:41 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 25 2008, 21:36
Pranešimai: 471
Miestas: Kupiškis
Sena citata, bet ko nieks nebešneka apie motoriukus ilgesniais šlicais?

marrijonas
Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 10 Rgs 2007, 11:39
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: 12 Lie 2005, 13:53
Pranešimai: 78
Miestas: vilnius
Yra sugadinta "šarnyrinė" jungtis tarp actuatoriaus ir sklendės.
Reikia keisti Remontinį actuatoriu su prailginta jungtimi ir ko skubiau, kol visiskai nesugadino sklendės.
Detalės Nr. 6447 TK
VERSION - YYYY - C5HU0WQ0 - DATE © Copyright Automobiles Citroën Page /

1
Permanent warm air coming from the LH side of the air conditioning
C5HU0WQ0 Permanent warm air coming from the LH side of the air conditioning
INFO'RAPID C5
8
AFTER SALES DEPARTMENT
VEHICLE QUALITY SUBSIDIARIES/RD
Responsable des ateliers
Citroën Authorized Repair centres No.27

CONCERNED
CITROËN C5 equipped with fully automatic air conditioning up to RPO 9940.
FINDINGS
Permanent warm air coming from the LH side of the air conditioning.
DIAGNOSIS
Possible cause.
The toothing driving the air distribution flap on the LH side of the air conditioning (1) is damaged.
The distribution flap is no longer being driven by the control reduction motor.
AFTER-SALES REMEDY
Replace the reduction motor (2) for driving the LH air distribution flap.
Fit a reduction motor with longer toothing that will drive the flap despite the partial damage of the flap´s toothing.
Operating procedure:
Obtain from Replacement Parts , a reduction motor, Part No. 6447 TK.
N.B. : Fitting the reduction motor with longer toothing necessitates the partial removal of the dashboard.
Remove the original reduction motor.
Clean the flap drive housing.
Fit the new reduction motor.

Figure: : c5hq00td

Labour code: 4939 9999.
Invoicing time: 3.30H.

_________________
C5 2.0 BVA EXLUSIVE 2003, pakeičiau vietoj HDI.


Raportuoti apie šį pranešimą

_________________
<< C5 2.0 HDI 04' break'as
<< C3 1.4 HDI 02' kibiriukas
ex C5 2.0 HDI 03' break'as
ex XM 3.0 V6


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 156 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 ELLIPSIS 11 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 7 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007