WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

C5 nuo 2008 m. Faktai ir pletkučiai
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=28862
Puslapis 520

Autorius:  dugnas [ Bal 04 2013, 16:42 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 nuo 2008 m. Faktai ir pletkučiai

o pakabos pas juos vienodos?

Autorius:  Darka66 [ Bal 05 2013, 12:38 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 nuo 2008 m. Faktai ir pletkučiai

dugnas rašė:
o pakabos pas juos vienodos?

Pas ką vienodos?
Šiaip C5 (X7) (2008-) eina su mechanine arba hidropneumatine pakaba.

Autorius:  dugnas [ Bal 05 2013, 15:39 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 nuo 2008 m. Faktai ir pletkučiai

Darka66 rašė:
dugnas rašė:
o pakabos pas juos vienodos?

Pas ką vienodos?
Šiaip C5 (X7) (2008-) eina su mechanine arba hidropneumatine pakaba.


vat ir idomu kaip identifikuoti kur hidro, kur mechanika. (turiu galvoje pardavimu skelbimus) ar pagal varikliu modifikacijas skiriasi. ir gal kas pasakytu argumentus uz ir pries (ignoruojant konforta ir minkstuma).

Autorius:  Darka66 [ Bal 06 2013, 07:58 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 nuo 2008 m. Faktai ir pletkučiai

Nežinau ar tai tikrai taisyklė, bet kiek teko pastebėti, jei yra ne elektrinis o mechaninis rankinis, tai bus ir mechanine pakaba. O lengviausia atskirt, kai atidarytas kapoto dangtis, kampuose jei nėra amortizatorių vietose kyšančių sferų, reiškia mechaninė.
Kaip pvz mechanines http://auto.plius.lt/skelbimai/citroen- ... 94412.html
Hidropneumatines http://auto.plius.lt/skelbimai/citroen- ... 58779.html
Pagal variklį tikrai nepasakysi, kur kokia pakaba, tik tikimybe didesne, kad 1,6 dazniau mechanine bus nei 2,0 ar 2,7
O argumentai nebent mechanines truputi pigiau remontuot, jei reiktu keist amortizatorius, pas hidro daugiau agregatu, didesne tikimybė, kad kažkuriam gale kažkas pasileis.
Bet mano asmenine nuomone << be hidro - ne << :wink:

Autorius:  dugnas [ Bal 08 2013, 19:11 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 nuo 2008 m. Faktai ir pletkučiai

del hidraulikos ir citroen sutinku, bet beda, kad domiuosi del vazinejimo c5 dar kokius 10 metu, o hidraulika suma sumarum po 10 metu, jau kartais ir pokstu iskrecia, kurie buna lemiami, pvz. kelioneje ilgoje uzsienyje.

nors as su savo xm dar surizikuoju LT palikt :)

Autorius:  rodos [ Bal 08 2013, 19:35 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 nuo 2008 m. Faktai ir pletkučiai

Tikėtina, kad ir su šiuo modeliu bus pastebėta pasikartojančių gedimų.Dabar gi sunku pasakyti kas tai bus tiksliai, nes 1) nėra plačiau paplitęs modelis ir 2) maža praktinio eksploatavimo. :cry:
Pvz galima prisiminti BX - vamzdelių koroziją, Xantia, XM - siurblių problemas, a.korektorius ir t.t.
Bet užtat kaip malonu su šia pakaba važiuoti ir tai atperka visus ,,pokštus" :D

Autorius:  tadas1991 [ Bal 09 2013, 15:38 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 nuo 2008 m. Faktai ir pletkučiai

Po 10 metų šios mašinos patikimumu maždaug pasivys tuos pačius paskutinius vis dar bebyrančius keliuose BX ir Xantijas, tik vienam bus 30, kitam 10.

Autorius:  AUDRIUS- cit [ Bal 09 2013, 17:00 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 nuo 2008 m. Faktai ir pletkučiai

normaliai eksplotuojant manau siu dienu 'masinos-kompiuteriai' turetu laikyt 12-15metu...o tai pakankamas laiko gabalas...

Autorius:  Ramutis [ Bal 22 2013, 19:30 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 nuo 2008 m. Faktai ir pletkučiai

Na va, jau savjam teks keisti kuro slegio reguliatoriu. Staigesnio gazavimo momkentu kompas meta klaida ir atjungia autopilota. Desiu nauja reguliatoriu.
Teko girdeti, kad tai visu HDI beda. Tiesiog sudyla ir tiek

Autorius:  Darka66 [ Bal 22 2013, 20:21 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 nuo 2008 m. Faktai ir pletkučiai

Man vieną kartą irgi buvo važiuojant autostrada ir spustelėjus išmetę viršslėgio klaidą, Taurius padaręs diagnostika įtaria irgi kuro slėgio reguliatorių. Jei dar pasikartos tie bajeriai reiks ir man keisti jį. Kai pasikeisi nepamiršk pasidalint patirtimi, ar padėjo, kiek tas malonumas atsiėjo ir pan.

Autorius:  Ramutis [ Bal 22 2013, 21:38 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 nuo 2008 m. Faktai ir pletkučiai

Darka66 rašė:
Man vieną kartą irgi buvo važiuojant autostrada ir spustelėjus išmetę viršslėgio klaidą, Taurius padaręs diagnostika įtaria irgi kuro slėgio reguliatorių. Jei dar pasikartos tie bajeriai reiks ir man keisti jį. Kai pasikeisi nepamiršk pasidalint patirtimi, ar padėjo, kiek tas malonumas atsiėjo ir pan.

Butinai parasysiu. Mano C5 jau turi 192000 km. Sako, kad panasiai ties ta rida ir pradeda gesti tas reguliatorius.

Autorius:  Bivainis [ Bal 22 2013, 22:13 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 nuo 2008 m. Faktai ir pletkučiai

AUDRIUS- cit rašė:
normaliai eksplotuojant manau siu dienu 'masinos-kompiuteriai' turetu laikyt 12-15metu...o tai pakankamas laiko gabalas...

Sugedusią detalę pakeiti ir toliau važiuoji. O sugesti gali ir nelaukiant 12 metų amžiaus. Svarbiausia detalė - kėbulas, o PSA automobiliams jis gan gerai apsaugotas nuo korozijos. Visa kita pakeičiama, o laikui einat, regis, brangios elektronikos detalės pinga. Dabar keliuose sėkmingai važinėja 12 - 15 metų pirmosios mašinos - kompiuteriai. Jei gerai prižiūrima mašina, jeigu kėbulas neprarūdijęs, tai važiuos dar ir važiuos.

Autorius:  Ramutis [ Bal 29 2013, 20:58 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 nuo 2008 m. Faktai ir pletkučiai

Tai jau pakeiciau C5tam kuro slegio reguliatoriu. Dejau nauja ir ji kainavo apie 400 lt. Ta detale teko uzsakineti, bet ji greiyai buvo pristatyta, Ir jau nebemetama klaida

Autorius:  Ramutis [ Geg 16 2013, 08:24 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 nuo 2008 m. Faktai ir pletkučiai

Tai va, mano istorija su C5 jau baigta. Tiesiog jis jau parduotas. Automobiliu tikrai likau patenkintas, buvo patikimas ir istikimai man tarnavo. Nuvaziavau su juo virs 70 000 km. Tai automobiliukas su vokiska kokybe, prancuzisku stiliumi ir nuostabiu komfortu...

Autorius:  Brolis2000 [ Geg 16 2013, 10:53 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 nuo 2008 m. Faktai ir pletkučiai

Sveiki, tai vat po tu geru laiku kai vazinejau su 1995 XM 2.0 CT (vargseli sudauze nieksas japoniskas) isigijau 2009 C5 2.0HDI, pirma patirtis tokia kad jis geriau nei tai ka turejau po XM (peugeot 406 kelis metus naudojausi) , bet vistik C5 tikrai kietesnis nei Xm, o gal cia nostalgija XMui :)
Pravaziavau 30000km , pasikeiciau galines kaladeles ir ka manot vienas galinis ratas tiesiog kaista, nesinori tiket kad cilindriukas uzrudyjes butu, bet vistik imanoma, reiks vel ardyt ir ziuret. Tai pat noris pakaba psitikrint, ir iskilo klausymas ar Alydas uzsiima sitom auto ar gydo tik tai kas iki XM :) ? Naujasni kiek pamenu jo nuomone neverti demesio egzemplioriai :)

Puslapis 520 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/