WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 16:26

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 212 213 214 215 216 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lie 08 2021, 04:54 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Markxas rašė:
Aš labiau apie potencialias bėdas, ne apie variklį iš principo. Kai pradedi visiškai kitos markės automobiliais domėtis nei lyg tol vairavai tai klausimų begalė, nuomonių irgi.
Dar gal kas iš patyrusių atsakys ar yra skirtumas pirkti mechaninę ar automatinę su 2L dyzeliniu varikliu.
Kaip supratau "robotai" su 1,6 buvo komplektuojami? Net nežinau kaip tą robotą nuo automato atskirti. :)

Kaip atskirti, Dziastis papasakojo. Robotai buvo pas C5 tik su 1,6HDi, pas didesnės kubatūros bent jau neteko matyti, manau ir nebuvo. Pas dvilitrį robotą esu matęs tik su C4 Picasso iki 2013tų metų.
Geriau nepirk roboto, mažiau problemų. Yra kas ir daug laimingai su jais nuvažiuoja, bet visokių atvejų pasitaiko. Mechaninė dėžė bus tokia pati, kaip roboto, bet bėgius pats junginėsi, o ne elektrohidraulika.
Automatai pakankamai patikimi, bet jei tikrai rida virš 400kkm arba pastoviai pjauta magistralėmis, arba jei variklis 2,2HDi 150kw, tai ir gerokai mažiau (jie kažkaip greičiau suėda tas dėžes), reikia labai gerai patikrinti visais rėžimais karštą ir šaltą, užgesinant ir iš naujo užvedant ir t.t.
Mechaninės dėžės, tikrinti sankabos būklę, t.y. pedalo minkštumas ir nevibravimas yra labai ok, ir aišku kad neslystų 5 ar 6 begiu numynus dugną turbinos pūtimo ruože. Na ir jos, ypač šešiabėgės, mėgsta paūženti, ypač 3-4bėgiai, atleidus gazą ant apkrovos. Nieko baisaus, jeigu tyliai, keiti tepalus ir važiuoji nors ir 100kkm, greičiausiai didelių problemų nekils, bi tik neerzintų. Bet jei labai garsu, teks remontuoti ar keisti. Mechanines dėžes lengviau suvalgo 2,2HDi 125kw, bent jau su jais daugiausiai pagedusių matęs, matyt irgi momentas.
Automatams mėgsta tyliai kaukti 6 pavara, kartais 4 ir 5, tai irgi reikia pasitikrinti. Švelniai kaukia gal pas 80-90proc. jų, bet čia nėra kritinė problema, tiesiog dalykas, kurį pradžioje nupirkęs gali girdėti ir labai stresuoti, o paskui suprasti, kad viskas čia gerai.

Benzinų geriau nereikia. 1,8 ir 2,0 buvo kaip ir nieko, bet juos gamino turbūt iki 2009tų ir viskas. Trilitris benzinas labai geras ir ilgaamžis. Turi savų problemų su tepalų leidimu per visur, bet, turint noro ir lėšų, iš esmės kaip ir sutaisoma. Važiuoja smagiai, bet jį šiek tiek dusina apribotas automatas. Su mechaninėm dėžėm tas trilitris benziukas labai fainas. Deja, C5 su šitu varikliu mechaninės dėžės nedėjo... 1,6THP variklių siūlau griežtai vengti. Jei nupirksi per stebuklą su rida iki 100k, kažkiek dar gal važiuos. Jei ne, tai nuolat bus kokių nors bėdų. Kartais kritinių, kartais nekritinių, bet bus. Valgo tepalus, barška dirželis ir grandinės, nepučia ar perpūtinėja turbina, nepataiko mišinio. Remontuot viską brangu, o ne viskas ir pataisoma. Variklio kaina šrote kaip 2-5dyzelinių.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 08 2021, 15:46 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 06 2021, 11:12
Pranešimai: 12
Miestas: Kaunas
Dėkui Tadai už atsakymą.
Kadangi žiūriu tik į 2L dyzelį tai robotas negresia. Ir labai norisi automato. Mano pagrindinis maršrutas namai-darbas-namai po Kauną tai komfortas neperjunginėti pavarų nepakenktų. Realiai jei būtų multimedia su Bluetooth šitam variante jau turbūt būčiau pamiršęs kad noriu universalo ir pasirinkęs šį:
https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 78551.html

P.S. Tadai, o pas patį būtų galima prieš pirkimą apžiūrai pasirodyti jei kažkoks variantas pasitaikytų? Aišku už pinigus. Ateities autoservisas sakė užsivertę darbais iki kaklo 3 savaitėm į priekį. Nepavijo visiškai šalin bet ir neapsidžiaugė kai paklausiau ar galima pas juos automobilį prieš pirkimą patikrinti. Kaip suprantu pats irgi Kaune, taip?

Kaip minėjau aš tik vairuotojas ir mano techninės žinios apsiriboja skysčių patikrinimu/papildymu, lempučių ir ratų pakeitimu. Na gal dar šiek tiek, bet jau nuo temos krypstu.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 09 2021, 20:29 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 28 2020, 23:27
Pranešimai: 30
Miestas: Alytus
Įkišiu ir aš savo trigrašį, nors citrinistas esu tik antras mėnesis. Kaip jau minėjo Tadas, automatinė dėžė šešta pavara mėgsta pakaukti tam tikrame sūkių diapazone. Bendravome apie tai su Tadu per PM, bet jis nuramino kad tai kaip ir normalus standartinis "gedimas". 120kw variklis tikrai smagiai rieda. Dėl tikrinimo servise, tai Kaune yra berods dvi ar trys Citroen atstovybės. Sumokėsi apie 60-70€, bet iškrės taip, kad net pats nustebsi. Normali pilna apžiūra trunka apie 2 valandas. Ir nusiteik, kad jei nori rasti gerą variantą, tai ieškosi ilgai. Aš saviškės ieškojau apie 8 mėnesius kol radau kas man tinka. Nors, pas mane buvo konkretūs reikalavimai: variklis, kėbulas, komplektacija ir t.t.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 13 2021, 13:56 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 06 2021, 11:12
Pranešimai: 12
Miestas: Kaunas
Na aš tiek aukštų kriterijų kaip Egis neturiu. Bent jau ne šiam automobiliui. Bėda gal labiau kad rizikuoju likti pėščias jei nesiseks su paieškom. Truputį neplanuotas keitimas gavosi. Dar porą metų "turėjau" pakentėti ir tada jau rinktis krupščiai ir neskubant. Bet mano bėdos nelabai čia kam įdomios. Taigi besidairant vis labiau pradedu galvoti kad gal ir mechaninė dėžė man ne tokia baisi. Lyg šiol važinėjau mechanine, tik žmonos "automatas" retkarčiais. Kaip supratau iš Tado atsakymo nėra jos tokios prastos. Man gal labiau bėda kad nieko aš pats nepritikrinsiu. :)
Svarstau dabar šiuos variantus:
1. Keista kad lygtais nėra priekį parktronikų, bet jei rida tikrai būtų tikra tai masina savaime.
https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 65875.html
2. Šis gundo kad universalas.
https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 93111.html
3. Truputį išlenda iš norimo biudžeto ribų. Nors teoriškai atrodo turėtų būti nereiklaujantis papildomų išlaidų apart registracijos visokios, žieminiai ratai ir t.t.
https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 78551.html
4. Šis irgi atrodo patraukliai ir dar universalas(mano prioritetas). Tik skelbimas toks atmestinas atrodo.
https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 23151.html

Any comments? :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 13 2021, 15:44 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 18 2007, 11:11
Pranešimai: 456
Miestas: Kaunas
Vaziuoji, ziuri, jei turi galimybe- tikriniesi. Kad pirksi ir nebus islaidu- taip nebus ar pirksi uz 5 ar kokius 8k.

_________________
BX 1.4 1990 out
XM V6 1996 out


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 13 2021, 21:59 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 28 2020, 23:27
Pranešimai: 30
Miestas: Alytus
Jei be papildomų išlaidų, tai gal geriau žiūrėti eksploatuota Lietuvoje, tai gal daugiau šansų kad bus prižiūrėtas ir tvarkytas. O tie parvaryti... Tikrinau vieną Vilniuje atstovybėje. Iš nuotraukų ir aprašymo labai jau kultūringai atrodė. O po patikros, tai vien pagrindiniams gedimams sutvarkyti reikėjo apie 1k € įdėti. Kas liečia dėžę.... Visada buvau užkietėjęs mechanu gerbėjas. Juokdavausi kad automatas tik turintiems vieną ranką ir vieną koją. Mechano ir ieškojau. Bet kažkuriuo momentu užėjo proto užtemimas ir uzsimaniau automato. :D Jį ir nusipirkau. Ir dabar kaifuoju važiuodamas. Gerai apie tai pagalvok kai pirksi. Ar nenusivilsi po to. Na, mano situacija buvo geresnė. Nebuvo priverstinės būtinybės pirkti kitą automobilį, todėl ir leidau sau tiek laiko ieškoti.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 14 2021, 14:31 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 06 2021, 11:12
Pranešimai: 12
Miestas: Kaunas
Tie kur porą metų Lietuvoje eksplotuoti automatiškai kelia itarimą kad parduodami ne šiaip sau. Bet suprantu kad bet kokiu atveju bus "loterija". Ne kiekvienas gedimas atsitikęs po sandorio būtinai bus paslėptas.
Dėl dėžės tai jei būtų 2 vienodi variantai rinkčiausi automatą. Ir pirmenybė automatui. Bet su sąlyga kad lyg šiol kasdien dirbu abiem rankom ir kojom ir pagal pasiūlą jau pradedu galvoti kad gal nespjaut ir šiam automobiliui į mechaninę dėžę.
Mano atveju sudėtingiausia kad jei automobilis kitam mieste tai pagal mano kompetenciją "važiuok ir žiūrėk" gaunasi praktiškai "važiuok ir pirk". Galiu vizualiai kėbulą apžiūrėti ir nebent jau visiškai kažkas akivaizdu būtų perjungiant pavaras ar važiuoklės darbe. Visa kita kaip kad ūžia ar ne automatinė greičių dėžė man neįveikiama užduotis.
Bet kokiu atveju ačiū už patarimus ir nuomones. Jei dar ką turit pridėt būsių visiems dėkingas.
P.S. Mano patirtis su eksploatuota LT ir parvaryta iš DE gavosi visiškai priešingai. Kai pirkau parvarytą atvažinėjau 8-9 metus su normaliais eksploataciniais remontais kaip kad amortizatorių keitimas, stabdžių diskų ir pan. Pirkta su LT numeriais pavedė po 4 metų, ja dabar ir bandau atsikratyti. Bet negali gi visada sektis. :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 14 2021, 17:35 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 18 2007, 11:11
Pranešimai: 456
Miestas: Kaunas
Visgi sekasi tuomet loterijoj :)

_________________
BX 1.4 1990 out
XM V6 1996 out


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 14 2021, 18:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Jei yra galimybe, geriau Lietuvoje neeksploatuota. Bet buna ir lietuvisku tikrai geru, myletu ir priziuretu, tik procentas mazesnis, nes daznai zmogus pats mano, kad priziurejo ir mylejo, bet is tikro veze taisyti tik peckeliams, ir vaizdas buna nekoks.
O ziureti ir vertinti reikia visus vienodai, deja.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 22 2021, 17:36 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 06 2021, 11:12
Pranešimai: 12
Miestas: Kaunas
Gal kas nors galite rekomenduoti kur Tauragėje būtų galima patikrinti šį automobilį?
https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 43543.html

Kaip ankščiau minėjau iš manęs "tikrintojas" nekoks. Keista dar kad sėdynės nešildomos atsižvelgiant į komplektaciją. Sėdynės kiek patrintos, bet esu tikras kad tamsiam salone beveik ir nesimatytų nuotraukose.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 22 2021, 19:35 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 27 2018, 08:52
Pranešimai: 114
Miestas: Kaunas
jei nerasi kur, važiuok į TA
kontrolieriai papasakos ką mato, leidžia lipti į duobę, tik liepia užsidėti svečio šalmą.
iš apačios visai kiti vaizdai atsiveria.
oi... nežinau, kaip dabar... aš prieš karantinus taip pirkau... prieš 3 metus...

_________________
C5 X7 Tourer Exclusive (2010) 2,0 HDI 165 120kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 22 2021, 22:53 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 16 2013, 15:13
Pranešimai: 70
Miestas: Klaipėda/Vilnius
vbitas rašė:
jei nerasi kur, važiuok į TA
kontrolieriai papasakos ką mato, leidžia lipti į duobę, tik liepia užsidėti svečio šalmą.
iš apačios visai kiti vaizdai atsiveria.
oi... nežinau, kaip dabar... aš prieš karantinus taip pirkau... prieš 3 metus...


dabar TA stotyje negali net būti, padaro išorinę patikrą, o toliau jau jie viską patys tikrina, tiesiog lauki lauke. :)

_________________
2008m. Citroen C4 Grand Picasso "cepelinas"
2006m. Citroen C6 2.7HDi <<
2007m. Citroen C6 2.7HDi \:D/


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 23 2021, 02:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Katinas rašė:
vbitas rašė:
jei nerasi kur, važiuok į TA
kontrolieriai papasakos ką mato, leidžia lipti į duobę, tik liepia užsidėti svečio šalmą.
iš apačios visai kiti vaizdai atsiveria.
oi... nežinau, kaip dabar... aš prieš karantinus taip pirkau... prieš 3 metus...


dabar TA stotyje negali net būti, padaro išorinę patikrą, o toliau jau jie viską patys tikrina, tiesiog lauki lauke. :)

Priklauso nuo stoties, į kurią važiuosit. Kaune keliose stotyse išvaro į lauką iškart, kitur leidžia būti viduje, sėdint ant kėdutės, dar kitur dalyvauji visoje apžiūroje, nes įranga tokia, kad reikalingas vairuotojas, pvz Europos pr. naujoje stotyje (prie LIDLO ir Jutos) patikrinti vairo traukes ir antgalius reikalinga pasukioti vairą, nes jų važiuoklių stendas nesukioja ratų. Su motociklu irgi važiuoji pats turbūt visose stotyse, nes stabdžių stende dažniausiai stabdai pats, o kontrolierius stovi šalia, jeigu reikėtų palaikyti, plius šviesų aukštis irgi tikrinamas sėdint vairuotojui ant sėdynės, nes motocikle, ne taip, kaip sėdynėj, aukštis atsisėdus labai pasikeičia.
Bet šiaip, vis dažniau žmonės sako, kad jau vėl leidžia būti viduje. Kuo aš iš esmės džiaugiuosi, nes man patinka padiskutuoti ir kartais pasiginčyti (kultūringai), ypač dėl senų mašinų, jei koks jaunuolis sugalvoja pritaikyti šiuolaikinius reikalavimus, nematęs, kaip būdavo senuose automobiliuose. Ir šiaip, smagiau dalyvauti, ir dar kai parodo pirštu ir paaiškina. Man, kaip meistrui, kai parodo duslintuve skylę ir pasako, kad šitą reikia pakeisti arba užvirinti, o ne kai gauni lapą, kuriame parašyta. "Išmetimo sistema. Išmetimo vamzdis ir duslintuvas. Sistema nesandari, pažeista, netinkamai pritvirtinta arba neleidžiamai modifikuota". Tai dar jei būna pabraukta ir paaiškina, ok, o vieną kartą buvo, kad pasakė "Čia viskas parašyta, aiškiai suprasi" ir atsisveikino. Pasikeliu ir galvoju, ar čia kad ties viena siūle bakelio truputį pajuodę, ar kad viena pakabinimo guma įtrūkus ir suskilinėjus, bet iki suplyšimo jai dar metai, jei ne daugiau (matęs visko), ar kad suodžių filtrą kažkas žmogui labai negrabiai ir grubiai išlupęs, ir protingai akylai žiūrint, galima rasti virinimo siūles negamyklines. Pakeičiau tą kiaurą bakelį, buvo kitas kontrolierius, pamatė naujų dalių ir pažymėjo, kad gerai.
Šiaip pamažu yra mažinamas žmogaus dalyvavimas apžiūros procedūroje, kas yra labai vakarietiška ir labai šiuolaikiška, bet labai biurokratiška. Tai pradėjo vykti labiausiai nuo tada, kai prieš tris metus Skuodo TA centre kažkokia kvanka pervažiavo ir užmušė kontrolierių. Už tai dabar stotyse stengiuosi labai pagarbiai ir lėtai/ramiai viską daryti bei tiksliai klausyti kontrolierių nurodymų, t.y. važiuoti tik tada, kai liepia, sustoti ten, kur liepia, nedaryti su automobiliu jokių dalykų, ko neprašė (elementariai jam tikrinant pakabą, sugalvosi suktelt vairą, gali prispaust ranką arba pirštą ir t.t.). Tam, kad darbuotojai jaustųsi gerbiami ir saugūs.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 24 2021, 09:44 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 22 2021, 15:26
Pranešimai: 7
Miestas: Kaunas
Sveiki dar kartą:
toliau tesiu savo auto paieškas. Tai radau vieną variantą, bet atsirado vienas neaiškumas, ir nežinau kiek tai bėda:
Išsiplėtimo bakelyje antifrizas rudas. Atsukus kamštelį neburbuliuoja ir pagazavus, tepalo plaukiojančio ant antifirzo nematyti. Atsukus tepalo kamštį, baltų putų irgi nesimato.
Bet pats bakelis viršutinėje dalyje taip pat purvinas (rudos nuosėdos ant sienelių).
Ar gali būti tai tiesiog niekada nekeistas antifrizas ar kažkas rimtesnio ir labai blogo?


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 24 2021, 19:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Xaas rašė:
Sveiki dar kartą:
toliau tesiu savo auto paieškas. Tai radau vieną variantą, bet atsirado vienas neaiškumas, ir nežinau kiek tai bėda:
Išsiplėtimo bakelyje antifrizas rudas. Atsukus kamštelį neburbuliuoja ir pagazavus, tepalo plaukiojančio ant antifirzo nematyti. Atsukus tepalo kamštį, baltų putų irgi nesimato.
Bet pats bakelis viršutinėje dalyje taip pat purvinas (rudos nuosėdos ant sienelių).
Ar gali būti tai tiesiog niekada nekeistas antifrizas ar kažkas rimtesnio ir labai blogo?

Labai gali būti, kad tiesiog nelabai keistas antifrizas. Taip dažnai sutinkama pas Peugeot/Citroen
Bet čia tik pagal jūsų aprašymą, pamačius nuomonė galėtų būti ir kitokia.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 212 213 214 215 216 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 27 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007