WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 10:44

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 212 213 214 215 216 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bir 20 2021, 18:53 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 28 2020, 23:27
Pranešimai: 30
Miestas: Alytus
HeLLmiX rašė:
Multimedija turėtų būti galima įjungti ir visiškai ne pasukus raktelio jei nėra aktyvus "economy mode" tiesiog spaudžiant multimedijos įjungimo mygtuką :) beja kokia multimedija?

Jo, radau kaip įsijungia, bet dar tyrinėjimo bus. :D Anksčiau rodydavo kokia radijo stotis groja, dabar kažką prispaudinejau, kad pastoviai grįžta į navigacijos langą. Nerandu kaip išsitrinti nereikalingas radijo stotis, kažkodėl tyliai groja galinių durų garsiakalbiai, matomai kažkoks nustatymas gal yra. :( Beje, ar Lt kalbą galima navigacijoje nusistatyti?
P.S. multimedija štai tokia
Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 20 2021, 19:13 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 28 2020, 23:27
Pranešimai: 30
Miestas: Alytus
tadas1991 rašė:
Kokia dar pirma padeti? Pirma tik prietaisus ijungiancia padeti turejo C5 pirmos laidos iki 2004tu metu spyneles. Visu naujesniu C5 spyneles turi tik tris padetis:
Isjungta
Degimas
Starteris

Jei radot kazkokia pirma padeti, tai arba gedimas spynelej, arba kas pridirbta.

Taigi, kaip ir Hellmix sake, isijungia tiesiog mygtuku. Ir issijungia, kai isijungia Economy mode. Ji galima siek tiek prailginti programiskai (priklausomai nuo metu, arba keiciamas nustatymuose akumo itampa priziurintis komponentas is Battery state modulio i BSI, arba ijungiamas Taxi rezimas) ir siek tiek prailginti pakeitus nauju akuma, jei senas jau pagyvenes. Dar galima ijungti showroom mode, bet tame daugiau problemu, negu patogumo.
O siaip, tuos laikus, kai visa nakti is akumo praklausai muzikos per radija ar is kasetes ir ryte uzsivedes nuvaziuoji, jau laikas pamirsti. Teks pastoviai uzvedineti ir dar gerai pabirbinti, nes kitaip dar ir issikrauna ir nebeuzsiveda. Nes ta multimedija ir visi ekranai visai gerai siurbia. Kartais (jei ne desimtim kartu) daugiau uz sena kasetnika su keturiais septyniu bruksneliu simboliais ekrane ir dvieju tranzu stiprium (stereo!)

Tai ir nereikia kad visą naktį grotų, bet bent jau laukiant žmonos prie darbo ar prie parduotuvės, nesinori visiškoje tyloje sėdėti. O dar ir ištyrinėti visas galimybes norėtųsi nesedint įsijungus degimą. :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 20 2021, 20:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Egis73 rašė:
HeLLmiX rašė:
Multimedija turėtų būti galima įjungti ir visiškai ne pasukus raktelio jei nėra aktyvus "economy mode" tiesiog spaudžiant multimedijos įjungimo mygtuką :) beja kokia multimedija?

Jo, radau kaip įsijungia, bet dar tyrinėjimo bus. :D Anksčiau rodydavo kokia radijo stotis groja, dabar kažką prispaudinejau, kad pastoviai grįžta į navigacijos langą. Nerandu kaip išsitrinti nereikalingas radijo stotis, kažkodėl tyliai groja galinių durų garsiakalbiai, matomai kažkoks nustatymas gal yra. :( Beje, ar Lt kalbą galima navigacijoje nusistatyti?
P.S. multimedija štai tokia
Paveikslėlis


Šios modelis yra NG4. Tai gal tokios turėtojai labiau patars kaip ten reguliuojasi :) o dėl Lt kalbos tai originaliai pasikeisti negalima, bet gal Laimonas turi padaręs šiai. Bet reikia jo paties klausti. Forumo nickas Laimonas. Arbahttps://autofrance.lt/

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 21 2021, 08:34 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 27 2018, 08:52
Pranešimai: 114
Miestas: Kaunas
Dešinės (valytuvų) svirtelės gale yra knopkė. Ją paspaudus ekranas persijunginėja: žemėlapis/multimedia.

jei po 5 min. įsijungia 'economy mode', tai turbūt jau laikas taupyti akumuliatoriui :)
aš pasikeičiau prieš 2 metus, tai labai retai matau 'economy mode'.

_________________
C5 X7 Tourer Exclusive (2010) 2,0 HDI 165 120kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 22 2021, 11:10 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 27 2018, 08:52
Pranešimai: 114
Miestas: Kaunas
Egis73 rašė:
...kažkodėl tyliai groja galinių durų garsiakalbiai, matomai kažkoks nustatymas gal yra. ...

Radio->Radio menu->Sound settings->Ballance/Fade

_________________
C5 X7 Tourer Exclusive (2010) 2,0 HDI 165 120kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 23 2021, 09:24 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 28 2020, 23:27
Pranešimai: 30
Miestas: Alytus
vbitas rašė:
Egis73 rašė:
...kažkodėl tyliai groja galinių durų garsiakalbiai, matomai kažkoks nustatymas gal yra. ...

Radio->Radio menu->Sound settings->Ballance/Fade

Jo, šitą mačiau, bet eksperimento metodu supratau, kad galinėse duryse greičiausiai zemadazniai stovi, nes įjungus ju mute, tai kazkaip žemi labai dingsta. Gal užtat ir groja tyliau.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 28 2021, 19:43 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 27 2018, 08:52
Pranešimai: 114
Miestas: Kaunas
truputį abejoju dėl žemadažnių duryse...
pas mane sub'as bagažinėje, iš galo žiūrint - dešinėje, už bagažinės apmušalo durelių
žemų valdymas pas mane atskira eilutė sound settinguose.
aišku, naudotose mašinose visko būna...
turėjau vieną, kur negrojo vienas galinių durelių garsiakalbis, nes jo nebuvo.
žmonos mašinoje keleivio langas nesikilnojo, pasirodo - paremtas pagaliu.
tai gal ir garsiakalbiai ten kokie nors ne tokie, jei negroja ...
yra du variantai - išardyti durelių apmušimą ir pasižiūrėti fiziškai.
kitas - pabandyti 'pačiupinėti' su Lexia, dabar neatsimenu, bet lyg turėtų būti garsiakalbių testas.

_________________
C5 X7 Tourer Exclusive (2010) 2,0 HDI 165 120kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 02 2021, 21:04 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 28 2020, 23:27
Pranešimai: 30
Miestas: Alytus
vbitas rašė:
truputį abejoju dėl žemadažnių duryse...
pas mane sub'as bagažinėje, iš galo žiūrint - dešinėje, už bagažinės apmušalo durelių
žemų valdymas pas mane atskira eilutė sound settinguose.
aišku, naudotose mašinose visko būna...
turėjau vieną, kur negrojo vienas galinių durelių garsiakalbis, nes jo nebuvo.
žmonos mašinoje keleivio langas nesikilnojo, pasirodo - paremtas pagaliu.
tai gal ir garsiakalbiai ten kokie nors ne tokie, jei negroja ...
yra du variantai - išardyti durelių apmušimą ir pasižiūrėti fiziškai.
kitas - pabandyti 'pačiupinėti' su Lexia, dabar neatsimenu, bet lyg turėtų būti garsiakalbių testas.

Nesu tuo įsitikinęs, tai tik pamąstymas. Žinau kad subas būna bgažinėje, tik kad išjungus galinius dinamikos kažkaip ryškiai žemi dingsta, todėl ir kilo tokia mintis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 06 2021, 11:33 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 06 2021, 11:12
Pranešimai: 12
Miestas: Kaunas
Sveiki,
Panašu kad ir aš jungsiuos į citriniečių gretas. Bandau skaitinėti šią temą, bet kadangi laikas bėga o info begalė tai iš karto pradėsiu su prašymu padėti suprasti ar teisingus variantus žiūriu.
Kiek jau pasirinkau info tai C5 geriau rinktis nuo 2011 antros pusės, po "facelift". Tik dar nesupratau ar yra bėdų su benzininiais varikliais. Visą gyvenimą vairuoju benzininius be dujų, norėčiau iš to kelio ir neišklysti. Bet tai nebūtinai yra "must have". Kaip ir greičių dėžė. Jei tokiem pat variantam būtų pasirinkimas mechaninė ar automatinė ko gero rinkčiausi automatinę, bet nebijau ir rankomis padirbti. Apie C5 greičių dėžes dar irgi nepriėjau temoje.
Vienas gerai pažystamas antro iš eilės C5 vairuotojas sakė didžiausia bėda su Citroen "kad nusipirkęs porai metų pravažinėjo šešis ir savaime aišku sekanti mašina irgi buvo Citroen". Tikiuosi tokių bėdų. :)
Jei kas turėsit minutėlę peržvelgti šiuos skelbimus ir bent minimaliai pakomentuoti būsiu labai dėkingas. Sukeliu savo prioriteto tvarka.
P.S. Labai daug 84kW variantų, bet mano nuomone gal truputį mažoka tokiam automobiliui. Pataisykit jei klystu.
1. Linkčiau prie šio jei nieko blogo neturite apie jį pasakyti. Nors tuo pačiu ir atrodo įtartinai pigus.
https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 10079.html
2. Atrodo puikiai išskyrus kad pagaminimas 2010 galas(prieš facelift).
https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 08025.html
3. Irgi būtų variantas, bet truputį nepatinka kad multimedia be bluetooth. Man laisvų rankų įranga kaip ir būtina. Aišku išsprendžiama su papildoma įranga, ką ir dabartiniame automobilyje padariau vos tik nusipirkęs.
https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 78551.html


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 06 2021, 16:12 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 06 2021, 11:12
Pranešimai: 12
Miestas: Kaunas
Kadangi redaguoti neleidžia, o aš vis dar paieškose tai papildysiu truputį atskiru pranešimu. Atsiprašau.
Kuo daugiau skaitinėju tuo mažiau norisi C5 benzino. Ar tikrai bėdos su benzininiais varikliais? Pratęsiu sąrašą ir būsiu dėkingas bent minimaliu komentaru.
4. Truputį išlipa iš mano numatyto biudžeto. Bet pagaminimo metai gal ir verti apsvarstymo tą biudžetą viršyti. Visgi 5 metų skirtumas turi įtakos kai kurioms dalims. Nors aišku kaip 2016 irgi atrodo įtartinai pigus...
https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 53419.html
5. Grįžtam prie diesel power. Dar vienas vidutinės kainos variantas.
https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 93111.html


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 06 2021, 17:03 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 11 2017, 11:33
Pranešimai: 217
Miestas: Šiauliai
Labas,
Tikrai nepirk 1.6 benzino, labai mažas resursas variklio, vienas prasčiausų pasaulyje.
Pats turiu 2010m 2.0HDI 120kW automatą, varikliu esu patenkintas, dar nebuvo bėdų, apart stringančios turbo geometrijos, su kuria gyvenu visą mašinos turėjimo laiką (4m), aišku kaip ir visiem ~300kkm auto DPF iškart teko šalinti. Variklis pakankamai galingas, trasoje lenkti nebaisu (dabar jau baisu, nes perdažnai pradėjo pastringti turbo ir dingsta trauka :D ). Sąnaudos mano vidutinės ~8,02ltr per 25141km, minu tikrai negailėdamas, sakyčiau, 50/50 trasa/miestas.
Automatinė dėžė papuolė perdaug pasidėvėjusi, keičiau valdymo bloką, bet jis neišsprendė prastai jungiamų pavarų, bet galima gyventi, todėl būtina perkant su auto labai gerai pavažiuoti visais režimais, ir pilnai užkaitusia, kelis kart užgesinant ir užkuriant (pasikeičia darbas dėžės perkrovus kompus, jeigu yra bėdų, pasijaučia).
Auto iš Danijos, yra korozijos židinių, todėl nerekomenduoju iš Skandinavijos.
Važiuoklė bėdų nekelia, aišku kaip ir visiem, teko keisti priekinius cilindrus (vieną naują dėjau, antrą susiremontavau, jau 2m laiko). Tipiškai dar genda siurbliai, davikliai, bet nėra sunku sutvarkyti. Įsėdus i spyruoklinę, iškart norisi atgal į savo.
Kitą kartą tikrai dar pirkčiau tokį auto, aišku geresnių metų, exclusive variantą.

_________________
Citroen C5 X7 Tourer 2010m 2.0HDI 120kW AM6


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 07 2021, 07:39 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 06 2021, 11:12
Pranešimai: 12
Miestas: Kaunas
Dėkui už komentarus. Bandau skaitinėti temą toliau, bet kol kas tik apie 40 puslapių įveikiau.
Reiškias išvados kad apsistoju ties 2L dyzeliniu varikliu. Kiek supratau 103 ar 120 kW nėra tiek labai skirtingi. Kaip ir visada galingesnį nesudrožtą sunku rasti tai ir nesivelsiu. Pats esu vairuotojas ir mano DIY pasibaigia ties tepalų ir filtrų pasikeitimo ar ratų pakeitimo iš žeiminių į vasarinius ir atvirkščiai. Nors ir šiuos darbus vis dažniau patikiu servisam. Esu daugiau vairuotojas.
Dar liko atviras klausimas dėl dėžių. Kiek supratau automatinės nėra nieko blogo tik alyvą reiktų pasikeisti. Esu tą daręs(servise) net mechaninei. :)
Beabejo prieš perkant siekiamybė nuvaryti į servisą patikrai. Kaune turbūt galima pasitikėti Ateities Citroen servisu? Aišku jiems dar net neskambinau bet manau kad neturėtų atsisakyti apžiūrėti susitarus. Ar patartumėt dar kokią vietą Kaune?
P.S. Ateities servisas vieną net ir pardavinėja. Esu labai arti aspisprendimo į jo pusę. Bet taip pripratau prie universalo kad nesu tikras ar noriu mažinti krovinių skyrių. Ir mano subjektyvia nuomone universalas būtent C5 X7 gražesnis...


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 07 2021, 09:06 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 11 2017, 11:33
Pranešimai: 217
Miestas: Šiauliai
Markxas rašė:
Dėkui už komentarus. Bandau skaitinėti temą toliau, bet kol kas tik apie 40 puslapių įveikiau.
Reiškias išvados kad apsistoju ties 2L dyzeliniu varikliu. Kiek supratau 103 ar 120 kW nėra tiek labai skirtingi. Kaip ir visada galingesnį nesudrožtą sunku rasti tai ir nesivelsiu. Pats esu vairuotojas ir mano DIY pasibaigia ties tepalų ir filtrų pasikeitimo ar ratų pakeitimo iš žeiminių į vasarinius ir atvirkščiai. Nors ir šiuos darbus vis dažniau patikiu servisam. Esu daugiau vairuotojas.
Dar liko atviras klausimas dėl dėžių. Kiek supratau automatinės nėra nieko blogo tik alyvą reiktų pasikeisti. Esu tą daręs(servise) net mechaninei. :)
Beabejo prieš perkant siekiamybė nuvaryti į servisą patikrai. Kaune turbūt galima pasitikėti Ateities Citroen servisu? Aišku jiems dar net neskambinau bet manau kad neturėtų atsisakyti apžiūrėti susitarus. Ar patartumėt dar kokią vietą Kaune?
P.S. Ateities servisas vieną net ir pardavinėja. Esu labai arti aspisprendimo į jo pusę. Bet taip pripratau prie universalo kad nesu tikras ar noriu mažinti krovinių skyrių. Ir mano subjektyvia nuomone universalas būtent C5 X7 gražesnis...

103kW ir 120kW skiriasi net labai - 120kW naujesnis variklis, jo darbas švelnesnis, kiek pastebėjau. 103kW aišku irgi nėra blogas.

_________________
Citroen C5 X7 Tourer 2010m 2.0HDI 120kW AM6


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 07 2021, 09:21 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 06 2021, 11:12
Pranešimai: 12
Miestas: Kaunas
Aš labiau apie potencialias bėdas, ne apie variklį iš principo. Kai pradedi visiškai kitos markės automobiliais domėtis nei lyg tol vairavai tai klausimų begalė, nuomonių irgi.
Dar gal kas iš patyrusių atsakys ar yra skirtumas pirkti mechaninę ar automatinę su 2L dyzeliniu varikliu.
Kaip supratau "robotai" su 1,6 buvo komplektuojami? Net nežinau kaip tą robotą nuo automato atskirti. :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 07 2021, 10:04 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 11 2017, 11:33
Pranešimai: 217
Miestas: Šiauliai
Dėl potencialių bėdų tai, manau, lygiaverčiai 103kW ir 120kW - abiem DPF užsikiš, gali ir purkštukai pavesti, turbinos, 120kW mėgsta nulūžti purkštukų laikikliai ir pan. tik 120kW daug mažiau važinėja pas mus.
Robotas neturi D režimo, pas jį yra RNA/M, o automatas su PRND, važiavimas toks lyg keleivis už tave valdytų pavarų perjungimą su mechanine dėže, aišku, jeigu viskas su jos mazgais ok, tuomet darbas sklandus, bet toli gražu nuo tikro automato. 2HDI ant C5 nesu matęs su robotu. Automatas ar mechanas turbūt šiuo atveju skonio reikalas, ir automatui būna bėdų ir mechaninei reikia sankabos keitimo, kas net brangiau negu visą automatą pakeist.

_________________
Citroen C5 X7 Tourer 2010m 2.0HDI 120kW AM6


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 212 213 214 215 216 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 35 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007