WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 22:55

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 212 213 214 215 216
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lie 30 2021, 17:32 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 06 2021, 11:12
Pranešimai: 12
Miestas: Kaunas
Sveiki,
Su sąlyga kad nekrenta po facelift'iniai mano poreikiu atitinkantys variantai pradedu galvoti gal ne taip ir baisu rinktis 2010 metų gamybos.
https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 40113.html

Tarkim kad šio konkrečiai automobilio rida tikra. Koks maždaug prieš faceliftą hidraulinės pakabos resursas. Pats važiuoju +- 10 000 per metus. Kelionėm yra žmonos geriausias modelis "darbinė" mašina. Planas po 3-4 metrų daryti stiprų upgrade. Gal be reikalo aš nežiūriu į 2009-2010 modelius?


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 31 2021, 21:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Markxas rašė:
Sveiki,
Su sąlyga kad nekrenta po facelift'iniai mano poreikiu atitinkantys variantai pradedu galvoti gal ne taip ir baisu rinktis 2010 metų gamybos.
https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 40113.html

Tarkim kad šio konkrečiai automobilio rida tikra. Koks maždaug prieš faceliftą hidraulinės pakabos resursas. Pats važiuoju +- 10 000 per metus. Kelionėm yra žmonos geriausias modelis "darbinė" mašina. Planas po 3-4 metrų daryti stiprų upgrade. Gal be reikalo aš nežiūriu į 2009-2010 modelius?


Hidraulines pakabos resursas toks abstraktus dalykas. Ar kai jau pradeda varvėti reikia keisti? Ar keisti au jau bėga upeliu ir ryte randi nukritusią? Man asmeniškai darant prielaidą jog maniškės rida tikra pradėjo varvėti ties ~230k maždaug(pirkau su 170k rida) Keičiau priekinius ties 300k maždaug nes vienas jau daug leido, kitas mažiau(mano nuomonė jau pavargę jie buvo, kažkam iš forumiečių paaukojau mokslo tikslams tai gal Tadas ar kitas kolega kuris gavo, galėtų daugiau pakomentuoti apie būklę, nes mano kompetencija iš 2 matytų hidrocilindrų ne rodiklis :)) Galiniai dar nerasoja pas mane ir dabar, rida ~360k. Tai tiek iš asmeninės patirties. Labiau patyrę ir matę daugiau modelių kitaip gal kalbės :) Upgreidas tos pačios auto upgreidas(papildant komplektaciją) ar keitimas į naujesnį auto po 4 metų?

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 01 2021, 13:35 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 06 2021, 11:12
Pranešimai: 12
Miestas: Kaunas
HeLLmiX rašė:
Hidraulines pakabos resursas toks abstraktus dalykas. Ar kai jau pradeda varvėti reikia keisti? Ar keisti au jau bėga upeliu ir ryte randi nukritusią? Man asmeniškai darant prielaidą jog maniškės rida tikra pradėjo varvėti ties ~230k maždaug(pirkau su 170k rida) Keičiau priekinius ties 300k maždaug nes vienas jau daug leido, kitas mažiau(mano nuomonė jau pavargę jie buvo, kažkam iš forumiečių paaukojau mokslo tikslams tai gal Tadas ar kitas kolega kuris gavo, galėtų daugiau pakomentuoti apie būklę, nes mano kompetencija iš 2 matytų hidrocilindrų ne rodiklis :)) Galiniai dar nerasoja pas mane ir dabar, rida ~360k. Tai tiek iš asmeninės patirties. Labiau patyrę ir matę daugiau modelių kitaip gal kalbės :) Upgreidas tos pačios auto upgreidas(papildant komplektaciją) ar keitimas į naujesnį auto po 4 metų?

Upgrade būtų keitimas į gerokai naujesnį automobilį. Tiesiog šiai dienai negaliu/nenoriu išleisti smarkiai daugiau. Bet norisi tuos kelis metus važiuoti patogiai. :D
Suprantu kad resursas priklauso ir nuo naudojimo, bet kaip ir sakai žmonės matę daug Citroen daugiau mažiau gali pasakyti iš patirties kiek ta hidraulinė dažniausiai tarnauja. Kaip minėjau važiuoju sąlyginai nedaug tai per 4 metus daugiau nei 50 000 nemanau kad nuvažiuosiu jei gyvenime kas nors kardinaliai nepasikeis. Ir norėtųsi tą laikotarpį pravažiuoti be hidraulinės pakabos keitimo nes jaučiu kad nebūtų pigus malonumas. Aišku esu realistas ir suprantu kad bet kokiu atveju tai yra loterija.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 01 2021, 13:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Markxas rašė:
HeLLmiX rašė:
Hidraulines pakabos resursas toks abstraktus dalykas. Ar kai jau pradeda varvėti reikia keisti? Ar keisti au jau bėga upeliu ir ryte randi nukritusią? Man asmeniškai darant prielaidą jog maniškės rida tikra pradėjo varvėti ties ~230k maždaug(pirkau su 170k rida) Keičiau priekinius ties 300k maždaug nes vienas jau daug leido, kitas mažiau(mano nuomonė jau pavargę jie buvo, kažkam iš forumiečių paaukojau mokslo tikslams tai gal Tadas ar kitas kolega kuris gavo, galėtų daugiau pakomentuoti apie būklę, nes mano kompetencija iš 2 matytų hidrocilindrų ne rodiklis :)) Galiniai dar nerasoja pas mane ir dabar, rida ~360k. Tai tiek iš asmeninės patirties. Labiau patyrę ir matę daugiau modelių kitaip gal kalbės :) Upgreidas tos pačios auto upgreidas(papildant komplektaciją) ar keitimas į naujesnį auto po 4 metų?

Upgrade būtų keitimas į gerokai naujesnį automobilį. Tiesiog šiai dienai negaliu/nenoriu išleisti smarkiai daugiau. Bet norisi tuos kelis metus važiuoti patogiai. :D
Suprantu kad resursas priklauso ir nuo naudojimo, bet kaip ir sakai žmonės matę daug Citroen daugiau mažiau gali pasakyti iš patirties kiek ta hidraulinė dažniausiai tarnauja. Kaip minėjau važiuoju sąlyginai nedaug tai per 4 metus daugiau nei 50 000 nemanau kad nuvažiuosiu jei gyvenime kas nors kardinaliai nepasikeis. Ir norėtųsi tą laikotarpį pravažiuoti be hidraulinės pakabos keitimo nes jaučiu kad nebūtų pigus malonumas. Aišku esu realistas ir suprantu kad bet kokiu atveju tai yra loterija.

Na jei rida tikra ir hidrocilindro dar ne šlampa tai manau be problemų nuvažiuosi tuos 50k. O naujo hidrocilindro kaina yra apie 200eur. Dėvėti 70-150eur. Tokios ir "kosminės" kainos. :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 02 2021, 14:37 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 06 2021, 11:12
Pranešimai: 12
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Kaip atskirti, Dziastis papasakojo. Robotai buvo pas C5 tik su 1,6HDi, pas didesnės kubatūros bent jau neteko matyti, manau ir nebuvo. Pas dvilitrį robotą esu matęs tik su C4 Picasso iki 2013tų metų.
Geriau nepirk roboto, mažiau problemų. Yra kas ir daug laimingai su jais nuvažiuoja, bet visokių atvejų pasitaiko. Mechaninė dėžė bus tokia pati, kaip roboto, bet bėgius pats junginėsi, o ne elektrohidraulika.
Automatai pakankamai patikimi, bet jei tikrai rida virš 400kkm arba pastoviai pjauta magistralėmis, arba jei variklis 2,2HDi 150kw, tai ir gerokai mažiau (jie kažkaip greičiau suėda tas dėžes), reikia labai gerai patikrinti visais rėžimais karštą ir šaltą, užgesinant ir iš naujo užvedant ir t.t.
Mechaninės dėžės, tikrinti sankabos būklę, t.y. pedalo minkštumas ir nevibravimas yra labai ok, ir aišku kad neslystų 5 ar 6 begiu numynus dugną turbinos pūtimo ruože. Na ir jos, ypač šešiabėgės, mėgsta paūženti, ypač 3-4bėgiai, atleidus gazą ant apkrovos. Nieko baisaus, jeigu tyliai, keiti tepalus ir važiuoji nors ir 100kkm, greičiausiai didelių problemų nekils, bi tik neerzintų. Bet jei labai garsu, teks remontuoti ar keisti. Mechanines dėžes lengviau suvalgo 2,2HDi 125kw, bent jau su jais daugiausiai pagedusių matęs, matyt irgi momentas.
Automatams mėgsta tyliai kaukti 6 pavara, kartais 4 ir 5, tai irgi reikia pasitikrinti. Švelniai kaukia gal pas 80-90proc. jų, bet čia nėra kritinė problema, tiesiog dalykas, kurį pradžioje nupirkęs gali girdėti ir labai stresuoti, o paskui suprasti, kad viskas čia gerai.

Benzinų geriau nereikia. 1,8 ir 2,0 buvo kaip ir nieko, bet juos gamino turbūt iki 2009tų ir viskas. Trilitris benzinas labai geras ir ilgaamžis. Turi savų problemų su tepalų leidimu per visur, bet, turint noro ir lėšų, iš esmės kaip ir sutaisoma. Važiuoja smagiai, bet jį šiek tiek dusina apribotas automatas. Su mechaninėm dėžėm tas trilitris benziukas labai fainas. Deja, C5 su šitu varikliu mechaninės dėžės nedėjo... 1,6THP variklių siūlau griežtai vengti. Jei nupirksi per stebuklą su rida iki 100k, kažkiek dar gal važiuos. Jei ne, tai nuolat bus kokių nors bėdų. Kartais kritinių, kartais nekritinių, bet bus. Valgo tepalus, barška dirželis ir grandinės, nepučia ar perpūtinėja turbina, nepataiko mišinio. Remontuot viską brangu, o ne viskas ir pataisoma. Variklio kaina šrote kaip 2-5dyzelinių.


Pasikartosiu įtraukdamas Tadą. Tikiu kad forume ištisai nesėdite bet gal gavus pranešimą pakomentuosite?
Su sąlyga kad nekrenta po facelift'iniai mano poreikiu atitinkantys variantai pradedu galvoti gal ne taip ir baisu rinktis 2010 metų gamybos.
https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 40113.html

Tarkim kad šio konkrečiai automobilio rida tikra. Koks maždaug prieš faceliftą hidraulinės pakabos resursas. Pats važiuoju +- 10 000 per metus. Kelionėm yra žmonos geriausias modelis "darbinė" mašina. Planas po 3-4 metrų daryti stiprų upgrade. Gal be reikalo aš nežiūriu į 2009-2010 modelius?

P.S. Pasiskambinau, sakė hidraulika sausa. Kas buvo važiuoklėje barškesių pakeitė naujomis dalimis(gumos kokios tai + šarnyras). Daug nesigilinau nes esu vairuotojas ir deja ne mechanikas. :) Galvoju šią savaitę nulėkti. Tik tiek kad mano atveju jei važiuoti tai jau ir parsivaryti, ne kažką aš vietoje prižiūrėsiu. Galiu mygtukus pamaigyti, nors sakė viskas veikia. Automobilis iš Italijos ką aš praktiškai atspėjau iš priekinio numerio rėmelio dydžio. :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 02 2021, 15:08 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Markxas rašė:
tadas1991 rašė:
Kaip atskirti, Dziastis papasakojo. Robotai buvo pas C5 tik su 1,6HDi, pas didesnės kubatūros bent jau neteko matyti, manau ir nebuvo. Pas dvilitrį robotą esu matęs tik su C4 Picasso iki 2013tų metų.
Geriau nepirk roboto, mažiau problemų. Yra kas ir daug laimingai su jais nuvažiuoja, bet visokių atvejų pasitaiko. Mechaninė dėžė bus tokia pati, kaip roboto, bet bėgius pats junginėsi, o ne elektrohidraulika.
Automatai pakankamai patikimi, bet jei tikrai rida virš 400kkm arba pastoviai pjauta magistralėmis, arba jei variklis 2,2HDi 150kw, tai ir gerokai mažiau (jie kažkaip greičiau suėda tas dėžes), reikia labai gerai patikrinti visais rėžimais karštą ir šaltą, užgesinant ir iš naujo užvedant ir t.t.
Mechaninės dėžės, tikrinti sankabos būklę, t.y. pedalo minkštumas ir nevibravimas yra labai ok, ir aišku kad neslystų 5 ar 6 begiu numynus dugną turbinos pūtimo ruože. Na ir jos, ypač šešiabėgės, mėgsta paūženti, ypač 3-4bėgiai, atleidus gazą ant apkrovos. Nieko baisaus, jeigu tyliai, keiti tepalus ir važiuoji nors ir 100kkm, greičiausiai didelių problemų nekils, bi tik neerzintų. Bet jei labai garsu, teks remontuoti ar keisti. Mechanines dėžes lengviau suvalgo 2,2HDi 125kw, bent jau su jais daugiausiai pagedusių matęs, matyt irgi momentas.
Automatams mėgsta tyliai kaukti 6 pavara, kartais 4 ir 5, tai irgi reikia pasitikrinti. Švelniai kaukia gal pas 80-90proc. jų, bet čia nėra kritinė problema, tiesiog dalykas, kurį pradžioje nupirkęs gali girdėti ir labai stresuoti, o paskui suprasti, kad viskas čia gerai.

Benzinų geriau nereikia. 1,8 ir 2,0 buvo kaip ir nieko, bet juos gamino turbūt iki 2009tų ir viskas. Trilitris benzinas labai geras ir ilgaamžis. Turi savų problemų su tepalų leidimu per visur, bet, turint noro ir lėšų, iš esmės kaip ir sutaisoma. Važiuoja smagiai, bet jį šiek tiek dusina apribotas automatas. Su mechaninėm dėžėm tas trilitris benziukas labai fainas. Deja, C5 su šitu varikliu mechaninės dėžės nedėjo... 1,6THP variklių siūlau griežtai vengti. Jei nupirksi per stebuklą su rida iki 100k, kažkiek dar gal važiuos. Jei ne, tai nuolat bus kokių nors bėdų. Kartais kritinių, kartais nekritinių, bet bus. Valgo tepalus, barška dirželis ir grandinės, nepučia ar perpūtinėja turbina, nepataiko mišinio. Remontuot viską brangu, o ne viskas ir pataisoma. Variklio kaina šrote kaip 2-5dyzelinių.


Pasikartosiu įtraukdamas Tadą. Tikiu kad forume ištisai nesėdite bet gal gavus pranešimą pakomentuosite?
Su sąlyga kad nekrenta po facelift'iniai mano poreikiu atitinkantys variantai pradedu galvoti gal ne taip ir baisu rinktis 2010 metų gamybos.
https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 40113.html

Tarkim kad šio konkrečiai automobilio rida tikra. Koks maždaug prieš faceliftą hidraulinės pakabos resursas. Pats važiuoju +- 10 000 per metus. Kelionėm yra žmonos geriausias modelis "darbinė" mašina. Planas po 3-4 metrų daryti stiprų upgrade. Gal be reikalo aš nežiūriu į 2009-2010 modelius?

P.S. Pasiskambinau, sakė hidraulika sausa. Kas buvo važiuoklėje barškesių pakeitė naujomis dalimis(gumos kokios tai + šarnyras). Daug nesigilinau nes esu vairuotojas ir deja ne mechanikas. :) Galvoju šią savaitę nulėkti. Tik tiek kad mano atveju jei važiuoti tai jau ir parsivaryti, ne kažką aš vietoje prižiūrėsiu. Galiu mygtukus pamaigyti, nors sakė viskas veikia. Automobilis iš Italijos ką aš praktiškai atspėjau iš priekinio numerio rėmelio dydžio. :)

Nieko nepaziuresim, nes ikelet ne pilno ilgio nuoroda

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 02 2021, 15:24 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 06 2021, 11:12
Pranešimai: 12
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Markxas rašė:
Pasikartosiu įtraukdamas Tadą. Tikiu kad forume ištisai nesėdite bet gal gavus pranešimą pakomentuosite?
Su sąlyga kad nekrenta po facelift'iniai mano poreikiu atitinkantys variantai pradedu galvoti gal ne taip ir baisu rinktis 2010 metų gamybos.
https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 40113.html

Tarkim kad šio konkrečiai automobilio rida tikra. Koks maždaug prieš faceliftą hidraulinės pakabos resursas. Pats važiuoju +- 10 000 per metus. Kelionėm yra žmonos geriausias modelis "darbinė" mašina. Planas po 3-4 metrų daryti stiprų upgrade. Gal be reikalo aš nežiūriu į 2009-2010 modelius?

P.S. Pasiskambinau, sakė hidraulika sausa. Kas buvo važiuoklėje barškesių pakeitė naujomis dalimis(gumos kokios tai + šarnyras). Daug nesigilinau nes esu vairuotojas ir deja ne mechanikas. :) Galvoju šią savaitę nulėkti. Tik tiek kad mano atveju jei važiuoti tai jau ir parsivaryti, ne kažką aš vietoje prižiūrėsiu. Galiu mygtukus pamaigyti, nors sakė viskas veikia. Automobilis iš Italijos ką aš praktiškai atspėjau iš priekinio numerio rėmelio dydžio. :)

Nieko nepaziuresim, nes ikelet ne pilno ilgio nuoroda


Cituojant nukirpo...
https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 40113.html


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 04 2021, 09:30 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 28 2020, 23:27
Pranešimai: 30
Miestas: Alytus
Mano rida 310k. 100% tikrą. Du priekiniai hidrocilindrai drėgsta, vienas truputį labiau, kitas mažiau. Vienas galinis jau pradėjęs rasoti.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 22 2021, 19:40 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 22 2021, 15:26
Pranešimai: 7
Miestas: Kaunas
Sveiki,
pagaliau nusipirkau mašinuką, bet ne C5 - o jo pusbrolį 508.
Pirkdamas jau pastebėjau vieną bėdą - negražei jungia iš P į D, bet kadangi auto buvo geros būklės, viskas veikė kaip priklauso ir bendras nusidėvėjimas buvo geras, nusipirkau.
Problema, kad jungiant iš P į D, jaučiamas smūgis , auto apšilus. Pavažinėjus dar ilgiau (tarkim 30-40 km), problema kartais dingsta.
Pavaros važiuojant junginėjasi normaliai. Pirkęs keičiau tepalus (dalinis keitimas), padarytas dėžės resetas. Problema dingo kokiem 700 km. Po to vėl grįžo. Padariau antra keitimą su pilna adaptacija. Bet vėlgi, bėda grįžo.
Kiek skaičiau, panašu į hidrobloko bėdas ir tikriausiai be jo keitimo neapsieisiu? Ar kažkas susidūrėte su panašia problema ir dėl hidrobloko klystu? Kiek dažna ši problema šiems modeliams?
AUTO: Pugas 508, 2,2HDi 150 kW, 2013 (pre-facelift). Rida , kiek man žinoma tikra - 226k.
P.s. Šiaip mašinukas šaunus, nepavykus rasti C5 kokio norėjau.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 22 2021, 19:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Galit kas 700-1000km daryti tepalo keitimo procedura, t.y. partial programming, kaip jus pavadinot, reseta, ir taip vazineti. Arba bandyti keisti hidrobloka, turetu padeti.
Tepalo pats keitimas nieko nepadaro, tai profilaktika. O dalinis programavimas paleidzia dezei adaptacini rezima ir ji kuri laika dirba kitu algoritmu, svelniau ir leciau, todel ir nesijaucia beda. Taip kartais daro perekupai, parsiduoda pagyvene dezes lengviau.
Jei pirkot dar su nekeista turbina, galit pasiruosti ja kazkada ateityje pakeist. Ir jei po kojom vibruoja ir plerpia ant laisvu apsuku, arba kada prades, tai ten yra toks elektrinis vibraciju slopintuvas, kuris pasenes taip daro. Naujas brangu, o gal jau ir nebera pirkt, galima bandyt sutept, daznai padeda bent laikinai, arba tiesiog atjungt ji. Tada nebus to garsaus nepatogumo, bet siek tiek vos juntamai daugiau vibraciju ir rezonansu, kaip senesniu hdi.
Variklis ir kuro sistemos neblogi, deze sitiem varikliam laiko silpniau, reta be gedimu nuvaziuoja 300k

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 22 2021, 21:05 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 22 2021, 15:26
Pranešimai: 7
Miestas: Kaunas
Ačiū. Ar sudėtinga procedūra atjunkti tą vibracinį dampferį¿ Kokia daug maž kaina¿ Tai su dėže tikriausiai teks keisti hidro bloką nauju.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 23 2021, 09:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Galit pats atsijungt nesunkiai. Prie kairio (vairuotojo) rato, susisukus vaira i kaire, kisat ranka gilyn ir uz vairo traukes mauksles turetu, prie skardinio kronsteino, kuris prisuktas prie galinio sakes sailenbloko, buti pritvirtintos dvi fiskes. Bent pas C5 tikrai dvi. Pas 508, ypac jei be Xenonu, gali buti ir viena. Viena 3 ar 4 kontaktu, kita 2 kontaktu(laidu). Jum reikalinga atjungti ta 2 laidu. Ir nebebirbs. Klaida kompe bus, bet tik darant klaidu nuskaityma, o eksploatuojant i ekraneli jokiu pranesimu ar pypsejimu nemetys.
Jei ateity dar planuojama ta viena tvarkyti arba ir siaip del nelabai pavydetinos elektrai vietos (pastoviai vanduo, purvas, druska nuo kelio/rato), tai i abu galus dazniausiai ikisu nukirptas nuo srotiniu laidynu fiskutes, kad butu sandaru ir nesukirmytu kontaktai ar nepradetu trumpinti galas nuo kompo.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 23 2021, 17:34 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 22 2021, 15:26
Pranešimai: 7
Miestas: Kaunas
Ačiū. Pabandysiu.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 212 213 214 215 216

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 19 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007